1 juli 2019 om 00:00
iBOOD

Samsung Monitors

Samsung Monitors
Schermpje, schermpje aan de wand...

...wie is de mooiste monitor van het land? Nou, wát je ook tevoorschijn tovert op deze Samsung displays, het ziet er fe-no-me-naal uit. Of je nu gaat voor zo'n ongeëvenaard 4K QLED-scherm of een curved display voor de gamers onder ons, er is voor elke wens een scherm te vinden in deze Flash Sale.

1 juli 2019 om 08:52
Cherouke Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Scherp gespot. Omdat we de goedkoopste willen zijn hebben we onze deal offline gehaald.
Omdat we deze deal nu niet meer aanbieden hebben je prijsvergelijking ook weggehaald.

Beantwoorden

1 juli 2019 om 13:13
motormuis001 Gebruiker

Rare manier van doen. De prijs verder verlagen en/of de link laten staan was tenminste klantvriendelijk geweest.

Beantwoorden

1 juli 2019 om 15:03
Cherouke Gebruiker

Ik vind dit maar dubieus, ik post lagere prijs van bij Mediamarkt en jullie halen het product gewoon weg ipv jullie prijs aan te passen. Veronderstel dat het scherm wel terug hier verschijnt moment dat actie Mediamarkt afgelopen is? *snap*

Edited by: Paul
omdat de deal nu niet (meer) aangeboden wordt, is een vergelijkingslink niet meer van toepassing

Beantwoorden

1 juli 2019 om 18:39
motormuis001 Gebruiker

O, de MM, dat verklaart veel. Vanwege de hierarchische verhoudingen tussen MM en iBOOD tenminste. Maar de NL-tak van MM heeft die monitor niet eens! Dus waar slaat die hele geheimzinnigdoenerij dan op?

Beantwoorden

1 juli 2019 om 22:25
Moderator Paul Moderator

Omdat we graag de goedkoopste zijn en in dit geval de prijs niet verder kunnen verlagen, is besloten om de deal niet meer aan te bieden.

Beantwoorden

2 juli 2019 om 06:48
jpaalv Gebruiker

En waarom staat de zogenaamde deal er dan nog gewoon wel op? In de hoop dat er nog mensen zijn die hem toch kopen omdat ze het forum niet lezen?

Heel vreemd. Wel de goedkopere deal van zusterbedrijf in België iedere keer weghalen, maar de monitor laten staan.

Beantwoorden

1 juli 2019 om 14:02
daredevilke Gebruiker

Is dat 144Hz op 1080p?

Beantwoorden

1 juli 2019 om 14:38
Moderator Bas iBOOD Moderator

Op pagina 40 en 41 van de handleiding vind je de frequentie terug horend bij de verschillende resoluties.

De 144 Hz wordt gehaald bij CEA, 1920 x 1080 RB.

Beantwoorden

2 juli 2019 om 08:45
makke_2010 Gebruiker

Welke monitor is geschikt voor ps4?

Beantwoorden

2 juli 2019 om 09:56

De PlayStation 4 geeft maximaal 60 frames per seconden weer, de 144 Hz monitor is wellicht dus overkill.
Je kunt gaan voor 27″ curved monitor, dit is een mooi ding, zeker voor deze prijs.
Als je echter een PS4 Pro hebt, dan zou ik eerder de 28″ 4K monitor aanbieden.

Indien je een normale PS4 hebt, dan is ook de QLED monitor wellicht wat overkill, maar een mooie apparaat is het zeker wel.

Oftewel:
Heb je een gewone PS4? Dan raad ik de 27″ curved aan.
Heb je een PS4 Pro? Dan zou ik gaan voor de 28″ 4K variant, of als je echt wilt uitpakken het QLED model.

Beantwoorden

2 juli 2019 om 11:46
makke_2010 Gebruiker

Bedankt voor je duideliijke uitleg….alleen zie iknde 27 inch niet staan….is hij nog beschikbaar?

Beantwoorden

2 juli 2019 om 11:53

Excuus, deze wordt momenteel enkel in Nederland aangeboden.

Beantwoorden

3 juli 2019 om 08:13
Cherouke Gebruiker

Ging over de Samsung lc27r500fhuxen. Verkrijgbaar aan €144 bij Mediamarkt momenteel.

Beantwoorden

3 juli 2019 om 10:35
BartHarry Gebruiker

Ik heb gisteren de Samsung 27″ Full HD curved besteld, nu zie ik bij producttype 24″ staan. Wat is het nu?

Beantwoorden

3 juli 2019 om 10:41
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen BartHarry,

Staat dit bij de deal of bij je bestelbevestiging?

Beantwoorden

3 juli 2019 om 10:46
BartHarry Gebruiker

Bij de productspecificatie van de deal staat er:

Merk: SamsungType: 24″ Full HD Gaming Monitor (LC27R500FHUXEN)Garantie: 2 jaar

Beantwoorden

3 juli 2019 om 10:52
Moderator Niek Moderator

Er staan twee verschillende in deze sale zowel een 24 inch (klik hier) als een 27 inch (klik hier). Wanneer je de 27 inch besteld hebt, dan zul je die ook krijgen. Dit kun je eventueel terugvinden in je account bij je besteloverzicht.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.