11 juli 2019 om 00:00
iBOOD

Caliber Speakers

Product expert aanwezig

Caliber Speakers
Put on some music

Het leven is nou eenmaal een stuk leuker met een lekker muziekje om je heen. Ben jij meer van de karaoke? Check dan snel de bluetoothspeaker met karaoke-functie. Dan kan jij straks in het park, in de tuin of waar dan ook je gouden strotje ten gehore brengen. 

Product Expert

De Product Expert is enkele keren per dag beschikbaar om vragen te beantwoorden.

11 juli 2019 om 13:39
emmeke0401 Gebruiker

Hallo iedereen,

Iemand ervaring met die Caliber speakers? Ik vind de aanbieding interessant betreft deze:

Bluetooth Speaker | HPG529BTL
Maar de enige vraag dat ik heb over deze is of de lichtjes kunnen uitgeschakeld worden, ik denk voor in een living dat het net te veel zou storen?

Alvast bedankt.

Beantwoorden

11 juli 2019 om 14:27
Official Product Expert Caliber Expert Official Product Expert

Hoi,

ja dat kan,bij de Caliber Hpg529BTL kan je de verlichting ook helemaal uitzetten. Je kan ze aan zetten,laten overlopen en uitzetten.

Zie evt de gebruiksaanwijzing in bijgaande link.

https://www.calibereurope.com/nl/uploads/tx_multishopproductfiles/HPG529BTL_manual-web.pdf

Gr Richard

Beantwoorden

11 juli 2019 om 15:01
emmeke0401 Gebruiker

Dankjewel!

Beantwoorden

13 juli 2019 om 16:10
henri9300 Gebruiker

Is er een kans dat de

Outdoor Bluetooth Speaker | HPG525BT eerder dan 23 juli verzonden wordt?

Beantwoorden

13 juli 2019 om 16:40
Official Product Expert Caliber Expert Official Product Expert

Hoi Henri,

Als alles bij ons als leverancier , vervoerder en Ibood normaal verloopt moet dat zeker tot de mogelijkheden behoren, echter kunnen we dat niet garanderen en daarom hebben betrokken partijen en ruime levertijd aangehouden.

Gr Richard

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.