11 juli 2019 om 00:00
iBOOD

Brabantia Koken

Product expert aanwezig

Brabantia Koken
Creatief in de keuken

Iedereen kan wel een beetje hulp gebruiken, al helemaal in de keuken. Brabantia weet hier wel raad mee, en ontwikkelt keukenhulpjes van topkwaliteit. Zo zet jij in een handomdraai een heerlijk ontbijtje op tafel en tover je een prachtig diner tevoorschijn alsof het niets is.

11 juli 2019 om 00:13
elianmars Gebruiker

Tijdje terug de zilverkleurige combimagnetron hier aangeschaft. Fijn ding!

Jammer dat ik er drie tientjes meer voor moest betalen….

Beantwoorden

11 juli 2019 om 01:16
marcv Gebruiker

@Product expert,

Wat zijn de minimum en maximum temperatuur van de heteluchtoven van de combimagnetron ?

Beantwoorden

11 juli 2019 om 12:01
marcv Gebruiker

Nou, de Product expert is vandaag aan het uitslapen.

Uiteindelijk zelf gevonden in een handleiding: in te stellen van 110 tot 200 graden

Nu maar hopen, dat de oven een beetje accuraat is (veel combi magnetrons halen de ingestelde temperatuur in de praktijk niet), want veel speling is er niet met max. 200 graden: meeste producten moeten met minimaal 180 graden worden opgewarmd, maar regelmatig ook hoger.

Beantwoorden

11 juli 2019 om 12:04
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag marcv,

Ik heb een handleiding kunnen vinden en de keuzetemperaturen zijn daar 110 tot 200 graden, dus ik vermoed maximaal 200 graden.

Beantwoorden

11 juli 2019 om 12:24
marcv Gebruiker

Dank voor de moeite van het opzoeken, was je toevallig zelf net voor :-)

Twijfel nog wel, zoals ik al meldde weinig speling als de ingestelde temperatuur niet accuraat is.

En verder is 110 graden weer wat hoog als je iets warm wilt houden (bijv. vlees laten rusten).

Maar goed, voor dit bedrag kan je natuurlijk niet alles verwachten…

Beantwoorden

11 juli 2019 om 07:43
wardinus Gebruiker

Kunnen de elementen van de keukenmachine in de vaatwas?

Beantwoorden

11 juli 2019 om 13:11
Official Product Expert Brabantia Expert Official Product Expert

Goedemiddag Wardinus,

De losse elementen kunnen in de vaatwasmachine.

Beantwoorden

11 juli 2019 om 07:45
Troelstra Gebruiker

Kan deze magnetron ingebouwd worden?

Beantwoorden

11 juli 2019 om 13:13

Goedemiddag Troelstra,

Het is een vrijstaande magnetron, deze is niet ontworpen voor inbouw. Ik zou even goed naar de afmetingen van de keukenkast kijken en deze vergelijken met de afmeting van de magnetron!

Beantwoorden

14 juli 2019 om 15:55
Hartenboer Gebruiker

Wat een slecht advies dit zeg.

Nooit een vrijstaande magnetron gaan inbouwen.

Dat hoort een product expert toch te weten?

Beantwoorden

14 juli 2019 om 17:21
Moderator Paul Moderator

Indien er voldoende ruimte vrijgehouden wordt om de magnetron heen, is inbouw mogelijk. Maar het is inderdaad niet aan te raden.

Beantwoorden

11 juli 2019 om 09:43
janger12 Gebruiker

Heeft iemand van jullie al eens met een strijkijzer iets gekookt? (In de Brabantia Koken flash sale zitten ook twee strijkijzers… :P )

Beantwoorden

11 juli 2019 om 10:12
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen janger12,

Er staat ook niet voor niets creatief in de keuken ;-)

Beantwoorden

11 juli 2019 om 14:32
jeffreybasemoine Gebruiker

Iemand hier ervaring met de keuken machine ? (hoe klopt hij eiwitten, kan nadat hij klaar is de kom op zijn kop houden of valt alles er dan uit?) met name de D3-AT.

Op brabantia website kan ik hem nergens terug vinden (wellicht is het een buitenlands model verkoopt ibood vaker en daarom niet NL site te vinden) en kan er geen enkele review over deze machine terug vinden.
Ook wil ik graag weten of extra opzet stukken zoals een juicer of een pasta “snijder/roller” los aangeschaft kunnen worden

Beantwoorden

15 juli 2019 om 08:54

Het is een Benelux model, terug te vinden op diverse websites. Er zijn niet meer opzetstukken beschikbaar dan de opzetstukken die meegeleverd worden.

Beantwoorden

12 juli 2019 om 10:44
edoud Gebruiker

Zijn het glazen of kunstof kannen van de blenders?

Beantwoorden

12 juli 2019 om 15:54
Boekel1975 Gebruiker

Materiaal beker: Glas

Beantwoorden

13 juli 2019 om 11:46
stefanmiler Gebruiker

Ik vind nergens de grootte van de draaischijf in de magnetron, hoe groot is die?

Beantwoorden

13 juli 2019 om 14:44
Wilsophie Gebruiker

Wat is de meerwaarde  van de platinum blender van Brabantia t.o.v. de Brabantia blender van ook 1000 watt bij Bol.com met een verschil van 5 euro?

Beantwoorden

15 juli 2019 om 08:58

De BBEK1052MB is een iets ouder ontwerp, bij Brabantia blijven we onze producten verbeteren en innoveren. Op de D10 blenders zit een double safety lock, wat tegenwoordig een vereiste is op nieuwe blenders. Hierdoor is de blender alleen te gebruiken wanneer deze op de juiste manier op 2 punten vast ‘gelocked’ staat.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.