16 juli 2019 om 00:01
iBOOD

Sitecom USB-C Adapters

Product expert aanwezig

Sitecom USB-C Adapters
Alles-in-één

Prachtig hoor, die dunne en lichte laptops, maar aan één ding ontbreekt het standaard: aansluitingen. Meer en meer notebooks moeten het tegenwoordig doen met een enkele USB-C-poort, wat betekent dat je al snel een adapter nodig hebt.

Gelukkig is dat precies wat we vandaag in de aanbieding hebben. Deze USB-C adapters klik je simpelweg in je laptop en vervolgens heb je toegang tot HDMI- en VGA-kabels, (micro)SD-kaartjes en meer. Ook handig voor hen die regelmatig reizen met laptop en niet elke keer twintig kabels willen losmaken en bevestigen.

16 juli 2019 om 08:16
masterenergie Gebruiker

Kan je deze adapters ook gebruiken als docking station voor je telefoon?

Beantwoorden

16 juli 2019 om 11:44
Official Product Expert Sitecom Expert Official Product Expert

Goedemorgen,

Deze adapters zijn ook te gebruiken als docking station voor mobiele telefoons.

Beantwoorden

16 juli 2019 om 23:40
schom08 Gebruiker

Woest er bij de CN 382 ook een stroom adapter bijgeleverd?

Beantwoorden

17 juli 2019 om 07:55
BD32 Gebruiker

Volgens mij niet.

De stroomkabel/adapter die je via usb c normaal gezien rechtstreeks in je toestel stopt, stop je dan gewoonweg in deze adapter, die dan je toestel van stroom voorziet.

Beantwoorden

17 juli 2019 om 10:43

Hoi schom08,

Het antwoord van BD32 is juist. :)

Beantwoorden

17 juli 2019 om 12:15
schom08 Gebruiker

Lukt dat ook met een mac mini? Daar wilde ik deze voor gebruiken

Beantwoorden

17 juli 2019 om 12:50

Dat is geen probleem.

Beantwoorden

17 juli 2019 om 12:11
syt11 Gebruiker

Zijn deze adapters ook te gebruiken met de ipad pro?

Beantwoorden

17 juli 2019 om 12:54
17 juli 2019 om 14:58
deheugden Gebruiker

Sitecom heeft geen goede garantieservice. Je kunt registreren voor 10 jaar, maar men reageert nooit bij een garantieclaim. Een (werkend) e-mailadres en/of telefoonnummer zijn niet te vinden. Ik heb zo meerdere defecte sitecomproducten  ,welke nog onder de 10 jaar garantie waren, weg kunnen gooien.

De producten van Sitecom die ik nu nog heb, worden t.z.t. bij een defect vervangen door iets ander merk.

Beantwoorden

17 juli 2019 om 15:56

Hoi deheugden,

Ik neem aan dat je via het contactformulier op de website een ticketnummer hebt gekregen? Post die even hier, dan kan ik het laten uitzoeken voor je.

Beantwoorden

18 juli 2019 om 18:27
rvanderkruk Gebruiker

Ik heb diverse usb-c adapters geprobeerd maar ik denk omdat er geen voeding aan zit kreeg ik geen beeld op mijn monitor aan mijn Windows laptop. Is er nog een voorwaarde als power over usb-c misschien als dat bestaat?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.