18 juli 2019 om 00:00
iBOOD

Woox Smart Home

Woox Smart Home
Een slim huis...

...is een veilig huis. Een comfortabel huis. Een huis waar je je thuis voelt. Met de smart home-producten van Woox heb jij complete controle over je verlichting, energieverbruik en krijg je in realtime mee of er ongenode gasten zijn. Hoe heb je ooit zónder gekund?

18 juli 2019 om 00:01
Official Product Expert Woox Expert Official Product Expert

Hallo allemaal en welkom op het forum van de WOOX Flash deals. Maak uw huis slim, veilig en zuinig met de WOOX producten. Heeft u een vraag stel hem hier gerust, wij reageren zo spoedig mogelijk. 

Beantwoorden

18 juli 2019 om 00:14
Andree Gebruiker

Wat zijn de horizontale en verticale kijkhoeken?

Kan de IR uit ondanks dat het donker is?

Beantwoorden

18 juli 2019 om 00:25

De kijkhoek van de R4024 indoor camera is 115° zowel horizontaal als verticaal en u kunt het beeld inzoomen op uw scherm. Het LED lampje  op de camera kunt u middels de instellingen in de app aan of uitzetten.

Beantwoorden

18 juli 2019 om 00:28
Andree Gebruiker

Bedoel je niet diagonaal?

Ik ga met 1080p dan uit van een 16:9 verhouding …

Wel mooi ruim die kijkhoek.

Beantwoorden

18 juli 2019 om 00:31

Diagonaal klopt inderdaad, wellicht tijd voor wat nachtrust ;) tot straks!

Beantwoorden

18 juli 2019 om 00:34
goldenheart4 Gebruiker

De camera werkt perfect en is zeer makkelijk te installeren, alleen om hem aan mijn google hub te koppelen is een ware nachtmerrie.

Beantwoorden

18 juli 2019 om 00:40

De koppeling met Google word makkelijker gemaakt (lees: apparaat word sneller door Google herkent dan voorheen) software update is onderweg en wordt automatisch middels de app opgepikt, zal morgen/vrijdag live komen.

Beantwoorden

18 juli 2019 om 09:14
BertusP Gebruiker

Geen idee hoe t werkt met de camera.. maar heb de lampjes gekocht. Zeer eenvoudig te installeren. Eerst de Wood app, connectie maken met lampjes, dan via google home the Woox lampen toevoegen. Erg makkelijk! Lampjes bevallen goed. Wit/normaal licht is sterk genoeg. Kleuren zijn zwak, zoals te verwachten was..

Beantwoorden

18 juli 2019 om 09:25
TheCasa Gebruiker

Je zou ook kunnen zeggen kleuren zijn goed, wit iets te sterk. Op 1% vind ik wit nog iets te fel. Maar verder niets dan lof. Geweldig gebruiksgemak met Google Home.

Beantwoorden

18 juli 2019 om 06:19
berget Gebruiker

Als ik de Smart Plug gebruik voor een lamp, kan ik die lamp dan alleen nog maar met de app aan- en uitschakelen, of ook met de schakelaar in het snoer? Zie dat er een aan-/uitknop op de stekker zit, maar omdat die achter kast zou komen, is schakelen op de Smart Plug niet praktisch

Beantwoorden

18 juli 2019 om 07:19

Goedemorgen, de Woox slimme stekker zal functioneren als het doorgeefluik van stroom achter uw kast, als u de stekker koppelt en op Aan zet kunt u op de snoer van de lamp nog altijd met de schakelaar de lamp aan of uit zetten.

Beantwoorden

18 juli 2019 om 06:54
robinkorbmacher Gebruiker

Is Woox ook compatibel met HUE?

Beantwoorden

18 juli 2019 om 07:21

U kunt Woox en Hue met elkaar koppelen door gebruik te maken van IFTTT. In IFTTT vindt u Woox door “smart life” te zoeken.

Beantwoorden

18 juli 2019 om 07:08
rreincke Gebruiker

Hallo,

Wanneer ik de plug wil combineren met verlichting, kan ik de lamp dan ook dimmen met behulp van de app?

Groet Robert

Beantwoorden

18 juli 2019 om 07:24

Goedemorgen, als u bijvoorbeeld de plug aansluit op een bestaande lamp kunt u die lamp niet dimmen middels de app van Woox. Als u de Woox verlichting gebruikt die kunt u wel middels de app dimmen.

Beantwoorden

18 juli 2019 om 07:53
tijs1111 Gebruiker

Bij een standaart stopcontact (met twee stopcontacten) is er ruimte om er twee naast elkaar/boven elkaar in te steken?

Beantwoorden

18 juli 2019 om 08:01

De stekker zelf is 49mm breed, in de meeste “nieuwere” stopcontacten passen er makkelijk 2 of 3 naast/boven elkaar maar het kan zijn bij oudere jaren 70-80 stopcontacten die smal gebouwd zijn dat het net niet gaat.

Beantwoorden

18 juli 2019 om 07:55
plasticoo Gebruiker

Zal wel aan mij liggen, maar ik zie wel een tot waterdicht bestempeld stopcontact, maar

Woox Smart Outdoor Stekker, of eigenlijk een STEKER staat er niet op het plaatje
een stekker is iemand die jonge plantjes stekt in verse grond

Beantwoorden

18 juli 2019 om 08:04

Waterdicht (IP66 gecertificeerd) buiten stopcontact is wellicht een betere benaming ;)

Beantwoorden

18 juli 2019 om 09:30
TheCasa Gebruiker

Ik zou graag iets meer weten over de Led strip. Welk typenummer is het?

Misschien wil ik er twee op mijn balkon, maar hoe zit het dan met de stroomtoevoer? Is het snoer lang genoeg, zijn het snoer en de adapter waterdicht? Dus kan ik het altijd laten liggen of moet ik het snoer iedere keer als ik het wil gebruiken tevoorschijn halen? En twee naast elkaar moet kunnen? En is van twee één te maken in de app? Dat soort dingen…

Beantwoorden

18 juli 2019 om 09:57
TheCasa Gebruiker

Hoeveel leds per meter…

Beantwoorden

18 juli 2019 om 10:18

De LED strip type is SMD5050 met 30 LEDs. De snoer is waterdicht, de adapter niet maar de snoer is 150cm lang vanaf de LED strip tot aan de adapter. U kunt er makkelijk meerdere naast elkaar gebruiken en ook verlengen, er zit een koppelstuk bij om bijvoorbeeld twee ledstrips te koppelen en tot 10 meter te komen. In de app kunt u de apparaten los bedienen maar ook groepen maken en apparaten koppelen en als één besturen, de mogelijkheden zijn zeer breed te noemen met de Woox producten en de app maar ook met de koppeling met spraakbesturing van Google Assistant en Amazon Alexa als ook de connectie met IFTTT.

Beantwoorden

18 juli 2019 om 10:53
TheCasa Gebruiker

Bedankt voor de info. 150 cm is wel wat kort…

‘Verlengen’ zodat er maar 1 adapter nodig is?

Beantwoorden

18 juli 2019 om 10:58

Klopt inderdaad, verlengen en maar 1 adapter nodig.

Beantwoorden

18 juli 2019 om 11:11
TheCasa Gebruiker

Oh ja, nog een vraagje. Het is gemakkelijk te bevestigen door te plakken. Is dat eenmalig of kan het ook weer gemakkelijk los worden gehaald en vervolgens ergens anders op worden geplakt?

Beantwoorden

18 juli 2019 om 12:30

De plakstrip op de achterzijde is 3M, deze is wel enkele malen te gebruiken.

Beantwoorden

18 juli 2019 om 09:39
world.wide.wil Gebruiker

Vorige keer twee camera’s besteld, eentje was al meteen een d.o.a. maar om een of andere vage reden kon ik niet eens een d.o.a. melden bij Ibood. Geprobeerd in contact te komen met  Woox via hun website door een mail te zenden. Toch maar terug gestuurd naar Ibood en gevraagd een nieuwe te zenden. Wat doen ze, sturen gedeelte van aankoopbedrag terug, lekker makkelijk! Ik zou er nu weer eentje kunnen bestellen met opnieuw verzendkosten erbij, terwijl ik nog wacht op terugbetaling van mijn vorige verzendkosten. Nee nee mij niet gezien! Nooit geen Woox meer. Die lui reageren niet via hun website. Als je problemen krijgt ben je de Sjaak.

Da

Beantwoorden

18 juli 2019 om 09:54
TheCasa Gebruiker

Denk dat als je met iBood zou bellen, dat ze dan wel een oplossing voor je vezendkosten zouden hebben…

En hoe is die andere camera?

Beantwoorden

18 juli 2019 om 10:21

Pardon? Dit is raar want wij hebben nooit een bericht over een doa ontvangen, niet van een gebruiker, niet van ibood. Wij hebben een uitgebreide supportdesk hier in Nederland voor vragen en ondersteuning, bel of mail ons direct even vandaag dan gaan wij dit meteen met u oplossen, tel. 076-7114805 of per email: support@wooxhome.eu

Ter info, sinds november leveren wij onze Woox producten bij meerdere bekende winkels in Nederland en ver daarbuiten en tot heden is er in Nederland 1 service issue met een camera geweest, 1 retour via een bekende winkelketen, dus als we het over betrouwbaarheid hebben….

Beantwoorden

18 juli 2019 om 10:24

Vwb onze website, dit is helaas een ondergeschoven kindje geweest en word momenteel geupdate naar een “echte” website die recht doet aan het mooie merk en de geweldige producten, verwachten per eind juli in de lucht op wooxhome.com, wooxhome.eu en wooxhome.nl

Beantwoorden

18 juli 2019 om 10:54
world.wide.wil Gebruiker

Die andere camera werkt prima, software is oké. Irritant is het rode licht dat ie in het donker geeft. Lens vertekend wat maar dat is geen probleem voor ons, beetje een fisheye effect. Duidelijk beeld.

Beantwoorden

18 juli 2019 om 11:01

Hoi, wij zijn op de achtergrond al met ibood service in contact aan het treden over uw case, wordt vervolgd want dit kan echt niet zo zijn.

Vwb de LED in de camera die kunt u in de instellingen van de camera in de app uit of aanzetten, die optie is er.

Beantwoorden

18 juli 2019 om 11:07
world.wide.wil Gebruiker

Bericht via jullie site verzonden, periode tussen 14 t/m 17 juni. Daar blijft bij mij geen bericht  van achter in mijn “verzonden box”

Beantwoorden

18 juli 2019 om 11:09
world.wide.wil Gebruiker

Klopt, blauwe led is uitschakelbaar, rood niet.

Beantwoorden

18 juli 2019 om 11:34
Moderator iBOOD Webcare Moderator

Beste world wide wil,

Wij hebben meegelezen en je zojuist per email een bericht verzonden dat jou hopelijk weer vrolijk stemt.

Met vriendelijke groeten, 
iBOOD Webcare Team

Beantwoorden

18 juli 2019 om 12:50
world.wide.wil Gebruiker

Beste Ibood,

Bedankt voor deze oplossing, ik was het vertrouwen een beetje kwijt geraakt maar ben blij met de door jullie aangeboden oplossing.

Nogmaals dank,

Wil

Beantwoorden

18 juli 2019 om 09:57
JelleMasson Gebruiker

Goeiemorgen,

Zijn de verschillende contacten in de stekkerdoos apart te benamen en aan- en uit te schakelen via bijvoorbeeld Google Assistant, of telt de stekkerdoos als één smart plug?

Beantwoorden

18 juli 2019 om 10:03
masterbas Gebruiker

Stekkerdoos is als volgt in te stellen USB (alle 4 kan niet los van elkaar) de stopcontacten kan je zelf een naam geven en ieder apart aansturen.

Beantwoorden

18 juli 2019 om 10:05
masterbas Gebruiker

In de app (van woox) zie je de stekkerdoos in z’n geheel altijd online staan en kan je de afzonderlijke stopcontacten of USB apart bedienen.

Beantwoorden

18 juli 2019 om 10:35
JelleMasson Gebruiker

Dit had ik gehoopt, aparte USB leek al wat veel – bedankt voor het antwoord!

Beantwoorden

18 juli 2019 om 10:38
JelleMasson Gebruiker

Nog een vraag; hoeveel stroom kunnen de USB poorten op de smart stekkerdoos leveren, zowel maximum totaal van alle poorten als maximum per poort?

Beantwoorden

18 juli 2019 om 10:47
JelleMasson Gebruiker

Kan geen officiële Woox homepage terugvinden (?), maar dit wel tussen de specs van gelijkaardige Woox stekkerdoos (3x Schuko en 4x USB) gevonden op bol:

“Rated current per USB 2.0 socket: 5V / 2.4A – (max 4A voor alle 4 USB sockets tegelijk)”

Klopt dit ook voor deze?

Beantwoorden

18 juli 2019 om 11:01

Yes, dat zijn ze die specificaties zijn de juiste.

Beantwoorden

18 juli 2019 om 11:03
Ejorne Gebruiker

@Woox Expert:

Is het misschien mogelijk om de minimale lichtsterkte van de lampen aan te passen?
Ik heb een tweetal E27 RGB & WW lampen.

Maar op 1% sterkte komt er nog best heel veel licht uit. Niet echt een sfeerverlichting onder mijn veranda.
Ik los dit nu op door de kleur op geel te zetten, dan is de hoeveelheid licht verder terug te dimmen maar dit is een beetje onnatuurlijk qua omgevingslicht

Beantwoorden

18 juli 2019 om 11:22

Hoi Ejorne,

Voor de witte verlichting is het inderdaad niet mogelijk verder terug te gaan dan 1% helderheid.

Met de opties voor de kleuren ”Cool” & ”Bright” kun je spelen om de lamp jou ideale sfeerkleur te geven.

Wellicht eens een scene proberen wij vinden dit de ideale sfeermakers.

Beantwoorden

18 juli 2019 om 11:46
Ejorne Gebruiker

Bedankt voor je reactie,

Ik heb al gespeeld met cool en bright en volgens mij staat de lamp nu op 10% geel en bright, zodat de kleur een beetje op wit lijkt.

Dan heb ik nog een vraag over de camera. Op het filmpje is te zien dat iemand buitenshuis praat met mensen die bij de camera zijn. Maar ik krijg maar heel zacht geluid uit dat speakertje en ik kan geen volumeknop vinden. Daarnaast kan ik niet kiezen om het geluid van de camera gelijktijdig te activeren met de microfoon functie. Zodoende is een geprek dus geheel niet mogelijk.

Is mijn camera misschien defect of is dit zoals de functionaliteit is?

Beantwoorden

18 juli 2019 om 11:50
Ejorne Gebruiker

Oh ja, en de gevoeligheid van de bewegingsmelder is nogal hoog. Ook op de stand laag.

Een vlieg laat het alarm afgaan. Nu zal een vlieg kort bij de camera natuurlijk best een grote bewegen zijn.
Maar irritant is het wel om tekens screenshots te krijgen in een alarm-melding waarbij niets te zien is.

De vlieg is al gevlogen…

Beantwoorden

18 juli 2019 om 12:38

Kunt u eens kijken hoe hoog het spraak volume van uw telefoon microfoon staat? Deze bepaalt namelijk de hoogte van de spraak die door de app gaat. Vwb de bewegingsmelder, u krijgt uiteraard meldingen als er bewegingen zijn daar is deze optie voor :) komt er een vlieg kort langs de camera zal de camera bij laag inderdaad een melding geven maar nog geen foto sturen want de vlieg is al weg, blijft hij ervoor zitten krijgt u na ongeveer 10 seconde een foto, bij hoog komt die foto meteen te samen met de melding in uw telefoon.

Beantwoorden

18 juli 2019 om 12:47
Ejorne Gebruiker

Dus het verschil tussen hoog en laag zit hem niet in de gevoeligheid maar in de tijd dat er een foto gestuurd wordt?

Ik heb op mijn telefoon (galaxy s9) aan alle sliders geschoven. Maar het blijft vrijwel onverstaanbaar wat er uit de camera komt. Als de kinderen tv kijken op normaal volume dan merken ze mijn geschreeuw niet op.

Tevens kan ik geluid en microfoon functie van de camera niet gelijktijdig gebruiken. Dus een gesprek is niet mogelijk, klopt dat?

Beantwoorden

18 juli 2019 om 14:42

Excuses voor de late reactie, wij zijn de laatste software update aan het checken of de volume daarin compleet is bij de 2-weg audio, want deze update dient later vandaag/ morgenvroeg gelanceerd te worden, de optie tot 1 of 2-weg audio zit namelijk in de instellingen van de camera in de app, nu staat deze auto op 1-weg vandaar dat u ziet dat de speaker uitgaat zodra u op spreken drukt ;)

Vwb de sensitiviteit van de bewegingsmelder, het is niet alleen de foto die sneller gemaakt word. Ook de grote van iets dat in beeld komt en de frequentie zorgt ervoor icm de instelling hoe snel u een melding krijgt.

Beantwoorden

18 juli 2019 om 14:59
Ejorne Gebruiker

Top, Fijn te zien dat de ondersteuning op de producten serieus wordt genomen.
Ik ga sowieso mijn Woox pakket uitbreiden, ik twijfel alleen nog tussen wat losse schakelaars en lampen of toch nog een starterskit…

Kun je wat zeggen over de voorraad status?
Is het “veilig om mijn keuze later vanavond te maken of is het gezien een beperkte voorraad beter om nu alvast de knoop door te hakken?

Beantwoorden

18 juli 2019 om 15:06

Voorraad is voldoende beschikbaar :)

Beantwoorden

18 juli 2019 om 12:02
Ysp Gebruiker

Kunnen de opnames van de “Woox Smart HD Indoor Camera” ook in een cloud opgeslagen worden ipv op SD-kaart ? En zoja, kan je hier iets meer info over gegeven (vrij te kiezen cloud-storage of van het Woox/Tuya zelf) ?

Beantwoorden

18 juli 2019 om 12:33

De optie om beelden op een Woox/TUYA cloud opslag op te slaan is in ontwikkeling, verwachting is dat dit richting oktober aangezet kan worden in de app en er dan een gedeelte cloud opslag gratis vergeven word en er grotere pakketten bij gekocht kunnen worden. Wordt vervolgd….

Beantwoorden

18 juli 2019 om 12:32
nostacyber Gebruiker

Ik heb een Google smart hub, kan ik daarop ook beelden van de “Woox Smart HD Indoor Camera” weergeven?

Beantwoorden

18 juli 2019 om 12:34

Ja dat kan inderdaad met de laatste update van de camera software.

Beantwoorden

18 juli 2019 om 12:40
Ejorne Gebruiker

@WooxExpert;

Bedankt voor je reactie.
Zou je misschien ook nog de vragen (twee reacties hierboven) over de camera kunnen beantwoorden?

Mvg

Beantwoorden

18 juli 2019 om 12:41
Ejorne Gebruiker

Sorry, antwoorden hebben elkaar gekruist…

Beantwoorden

18 juli 2019 om 18:20
Ejorne Gebruiker

@WooxExpert,

Nog een vraagje; over schakelmomenten van lampen en schakelaars in de woox app. Ik schakel mijn lamp(en) automatisch in. Onder slim-automatisering in de woox app. Daar kun je kiezen voor zonsopkomst of zonsondergang.

Maar is het ook mogen om een aantal minuten voor die tijdstippen te definiëren? Het moment van ondergaan is te laat om de lamp aan te laten gaan, het is dan al te donker in huis.

Voorheen gebruikte ik klikaanklikuit schakelaars met een of andere lite app van smarthome.  Maar dit was niet compatible met Google assistent en IFTTT. Maar daarmee kon ik wel een x aantal minuten voor de zonsondergang schakelen. Het zou fijn zijn als dit ook met woox zou (gaan) kunnen.

Beantwoorden

18 juli 2019 om 18:58

Goede vraag, wij hebben dit al eerder uitgezocht en weten dat de tijd van zonsopgang en ondergang de schakelpunten zijn, het instellen van een x aantal minuten voor of na is (nog) niet mogelijk, wel iets wat wij in de ontwikkeling meenemen voor de toekomst. Wat nu wel kan en wellicht wel wat handen arbeid vereist is het tijdsschema in te stellen voor aan of uit aan de hand van de zonsopgang of ondergang tijden die worden weergegeven bij verscheidene media en hier het x aantal minuten vanaf halen of erbij tellen.

Beantwoorden

18 juli 2019 om 19:46
Ejorne Gebruiker

Dat is inderdaad nog een optie.  Maar waarschijnlijk een makkelijkere is om een ander plaats in te geven. Momenteel staat er gelderland bij mijn automatisering. Wellicht kan ik daar ook Engeland of zo van maken.

Beantwoorden

18 juli 2019 om 20:37

Ja dat kan ook en in de tussentijd gaan wij het idee verder opvoeren om de zonsopgang- ondergang uit te breiden met variabele tijden ervoor of ernaar.

Beantwoorden

18 juli 2019 om 19:02
DanielVeen Gebruiker

Kunnen de ledstrip en GU10 lampen naast de app ook door de google home mini aangestuurd worden ?

Beantwoorden

18 juli 2019 om 19:11

Ja alle Woox producten kunnen met zowel Google als Amazon spraakbesturing speakers gekoppeld worden. In de Woox Home app zodra u de producten gekoppeld heeft kunt u rechtstreeks via de app een koppeling maken naar Google zodat uw Google Home app daarna direct de Woox apparaten ziet. U kunt dan de Woox apparaten bijvoorbeeld andere namen geven in de Woox Home app en Google Home neemt die nemen daarna direct over, bijvoorbeeld noem de GU10 spot “spotje huiskamer” daarna roept u dus “hey Google zet spotje huiskamer op groen” u zult dan zien dat de spot direct naar groen springt, werkt snel en effectief die combinatie Woox met Google.

Beantwoorden

18 juli 2019 om 19:05
Yvonne1968 Gebruiker

@Woox Expert: Zit er een stroomvoorziening aan de Woox Smart Outdoor stekker? En hoe lang is deze? In de specificaties wordt hier ook niets over vermeld. Het lijkt me ook dat je niet eerst zelf een stroomkabel aan de Outdoor stekker module moet gaan monteren omdat dan de waterdichte garantie eigenlijk niet gegarandeerd zou kunnen worden. (jawel, er zijn heel wat onhandige klussers op deze planeet) ;-)

Beantwoorden

18 juli 2019 om 19:16

Er zit geen kabel en stekker aan de Woox Smart Outdoor Stekker, deze dient de gebruiker zelf te monteren, het montage plan zit er heel duidelijk bij waarin ook duidelijk gerept word dat het wel door een ervaren persoon aangesloten dient te worden ;) de voorbereiding is heel duidelijk, uw kabel sluit u met de juiste punten aan in het onderste gedeelte van het Woox stopcontact, u voert hem door de waterdichte rubbers en sluit met rubberen randen het onderste deel met schroeven, die schroeven worden weer afgedekt met rubbers. Alles is makkelijk waterdicht te monteren maar het vereist wel enige kennis van stroom aansluitingen.

Beantwoorden

18 juli 2019 om 19:21
Yvonne1968 Gebruiker

Vind ik wel een heel groot nadeel. Weinig mensen zullen een electricien à 60,- per uur ex. voorrijkosten laten komen om een kabel aan te sluiten. Dan is de Smart+ Outdoor plug van Osram goedkoper. Daar zit een kabel bij en is slechts 5,- duurder.

Beantwoorden

18 juli 2019 om 19:27

Het nadeel bij die Osram is de IP44 normering, dat is niet echt een norm die je hier in Nederland wil gebruiken wanneer het regent of dicht bijj water, erg gevaarlijk.

Beantwoorden

18 juli 2019 om 19:30

Wij hebben de installatie van de kabel echt heel makkelijk gemaakt, het is eigenlijk zo simpel als het aansluiten van een gewone stekker aan een kabel, kan haast niet mis gaan maar vereist wel gezond verstand en een beetje technisch inzicht.

Beantwoorden

18 juli 2019 om 19:57
shagstyle Gebruiker

Beste expert,

Is het met de outdoor stekker ook mogelijk om het stroomverbruik van het aan te sluiten apparaat te monitoren? Of is alleen het aan en uit schakelen mogelijk?

Beantwoorden

18 juli 2019 om 20:24

Hallo, stroom monitor zit er niet op. U kunt de stroom aan/uit schakelen, timer functie gebruiken met schema per dag, per week, meerdere schema’s etc.. ook aftelfuncties, slimme functies op te zetten zoals aan bij zonsopgang, uit bij zonsondergang, koppeling met Google Home spraakbesturing, Amazon Alexa spraakbesturing en IFTTT.

Beantwoorden

18 juli 2019 om 20:52
DeXtrax Gebruiker

Beste, kan je de spots in serie laten werken en dus bv zeggen ;Google zet licht aan in de woonkamer en die zet 6 spots aan?

Of 1per 1en enkel via die app in groep uit of aan zetten?

Hoeveel kan je maximaal koppelen?

Groeten.

Beantwoorden

18 juli 2019 om 21:03

Jazeker, u kunt de lampen per kamer, per groep instellen en deze met eigen naam koppelen aan Google of Alexa, werkt prima en het koppelen is redelijk eindeloos, 20 hebben wij hier weleens in 1 groep getest gehad en konden er nog meer bij.

Beantwoorden

19 juli 2019 om 04:01
Cath22 Gebruiker

Werkt goed, maar de stekkerdoos, als ik de namen van de stopcontacten verander dan gooit ie ineens de volgorde door elkaar .switch 2 wordt dan op plek van switch 3 gezet, oid

Had een melding hiervan via de app gedaan, maar deck niet dat dat aan komt?

Beantwoorden

19 juli 2019 om 09:12

Goedemorgen, de melding via de app komt rechtstreeks bij de platform ontwikkelaar binnen, dat is Tuya en daar word zeker iets mee gedaan op de achtergrond alleen daar komt verder geen feedback mail ofzo op terug, voor directe Woox ondersteuning kunt u ons contacten hier op support@wooxhome.eu of tel. 076-7114805.

Dat die naam verwisseld is geen standaard, heeft u al eens geprobeerd om deze stekkerdoos uit de app te verwijderen en opnieuw aan te sluiten? Benader onze support aub dan gaan we het met u uitzoeken en zorgen dat het wel blijft staan zoals ingesteld, het moet gewoon werken :)

Beantwoorden

19 juli 2019 om 10:19
HansSeg Gebruiker

Werkt de IP camera 100% zeker op 5Ghz netwerk. Staat bij dat het na installatie op 2,4ghz werkt op 5Ghz. Ik wil mijn andere camera’s vervangen om om te kunnen schakelen naar 5Ghz.

Beantwoorden

19 juli 2019 om 10:38

Goedemorgen, eenmalige koppeling is nodig op het 2.4GHz WiFi signaal, zodra hij gekoppeld is kunt met 5GHz, 3G of 4G waar dan ook de app openen en thuis uw cameras zien, bewerken etc..

Beantwoorden

21 juli 2019 om 09:32
HansSeg Gebruiker

OK. Betekent dit dat het wifi netwerk waarop de camera is aangesloten kan worden omgezet naar 5Ghz na de installatie? Andere camera’s werken dan vaak niet meer.

Of alleen dat ik de app kan gebruiken met welke verbinding dan ook.

Beantwoorden

19 juli 2019 om 10:56
Bretske Gebruiker

Beste

Een detailvraag over de LED strip: kan deze gedeeltelijk geschakeld worden? M.a.w kan deze strip opgedeeld worden in delen en deze afzonderlijk schakelen? Een voorbeeld: De linkerkant van de strip wit licht en de rechterkant gekleurd, ofwel de linkerkant fel wit en de rechterkant gedempt wit

Alvast bedankt voor uw antwoord

Beantwoorden

19 juli 2019 om 11:54

Hallo, nee dat gaat niet. De gehele LED strip reageert identiek op het kleur commando met de app.

Beantwoorden

19 juli 2019 om 12:00
Bretske Gebruiker

Bedankt voor uw antwoord. Dit vermoede ik al, ik heb alsnog een heleboel producten gekocht. Ik ben benieuwd hoe het geheel werkt!

Beantwoorden

19 juli 2019 om 12:07

Goede keuze, alvast veel plezier met de Woox producten!

Beantwoorden

19 juli 2019 om 23:27
kipschutter Gebruiker

Een gratis verzendingscode gevraagd

Beantwoorden

20 juli 2019 om 07:30
thevault Gebruiker

@Expert mbt camera: heeft deze een babyfoon functie? Oftewel bij geluidsdetectie krijg je een berichtje?

Beantwoorden

20 juli 2019 om 08:47

Goedemorgen, ja dat klopt u kunt zowel beweging- als ook geluidsdetectie aanzetten zodat u een melding krijgt en bij een hoog detectie niveau krijgt u meteen met de melding een foto mee gestuurd, klikt u op de melding opent u telefoon meteen de Woox Home app en de camera zodat u kunt zien en horen wat er gaande is.

Beantwoorden

20 juli 2019 om 16:56
thevault Gebruiker

Puur even voor de zekerheid: dit kan los van elkaar? Dwz: ik wil geen bewegingsdetectie maar wel geluidsdetectie (aka babyfoon)

Beantwoorden

20 juli 2019 om 17:10

Ja heel zeker, die instelling heet “decibel detectie instelling” en die van beweging “beweging detectie instelling” deze zijn los van elkaar in te stellen.

Beantwoorden

20 juli 2019 om 18:14
thevault Gebruiker

Fijn….dan bestellen we hem

Beantwoorden

21 juli 2019 om 08:21
npatrickn Gebruiker

Beste, wat is het vermogen van de ledstrip en hoeveel lummen is ze per meter?

Beantwoorden

21 juli 2019 om 09:24

Goedemorgen, vermogen is max.7.2watt per meter. Vwb lumen heeft de Woox R4049 LED strip 16-22 lumen.

Meer info over het type LED gebruikt in onze strip, SMD 5050:

Het drievoudige type 5050 ledje produceert drie keer zoveel licht, kan met één ledje meerdere kleuren licht produceren. Dit type zorgt voor een perfecte vermenging van kleuren en is daarom zeer geschikt voor RGB-kleuren ledstrips. Ook voor hoofdverlichting waar een hoge lichtoutput gewenst is, is 5050 een goede keuze.

Beantwoorden

21 juli 2019 om 09:41
hansvannuffelen Gebruiker

Past de slimme stekker ook in contacten met penaarde?

Beantwoorden

21 juli 2019 om 09:41

Ja, er zit een gat voor penaarde aan de onderkant.

Beantwoorden

21 juli 2019 om 12:57
Arjan_ Gebruiker

Eerder al eens gelezen dat koppeling met Domoticz mogelijk is via Tuya, echter heb je dan een DevID en Local Key nodig. Hoe kom ik daar aan?

Beantwoorden

21 juli 2019 om 13:21

Op het Domoticz forum is een topic over de Tuya plugin, https://www.domoticz.com/forum/viewtopic.php?t=22528 daarin staan ook Github links en worden ook de DevID en Local key besproken.

Beantwoorden

21 juli 2019 om 14:30
goldenheart4 Gebruiker

Ik krijg nu wel verbinding (google hub en camera) maar geen beeld, op mijn scherm krihg ik alleen de zin smart home camera te zien.

Beantwoorden

21 juli 2019 om 15:03

Goedemiddag, de camera software is inmiddels geupdate, u mag verwachten dat per morgen het beeld ook mee door komt. Heeft u dan nog problemen laat het ons weten op: support@wooxhome.eu of per telefoon op 076-7114805

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.