20 augustus 2019 om 00:00
iBOOD

Bissell Reinigers

Bissell Reinigers
Eerste hulp bij het schoonmaken

Schoonmaken, we kunnen leukere dingen verzinnen. Gelukkig is er Bissell. Zij produceren stofzuigers, vloerreinigers en meer om het schoonmaken een stuk makkelijker te maken. Check hun uitgebreide assortiment in deze Flash Sale.

20 augustus 2019 om 07:58
MiquelM Gebruiker

Welke model is dit? Kan het zo even niet vinden.

Beantwoorden

20 augustus 2019 om 08:01
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen Miquel!

Over welk product gaat je vraag specifiek?

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

20 augustus 2019 om 08:12
MiquelM Gebruiker

Sorry, over de Bissell multireach steelstofuizger, klopt het dat het modelnr 2275N is?

Beantwoorden

20 augustus 2019 om 08:18
Moderator Jim Moderator

Hi Miquel!

Dat is helemaal correct!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

20 augustus 2019 om 09:41
MiquelM Gebruiker

Bedankt, hij is besteld!

Beantwoorden

20 augustus 2019 om 08:48
erikh1979 Gebruiker

Bissell SmartClean Zakloze Stofzuiger + Power Zuig

welk model is dit?

Beantwoorden

20 augustus 2019 om 09:33
Moderator Jelle Moderator

Dit betreft model: 2228N

Groet,

Jelle

Beantwoorden

20 augustus 2019 om 10:04
Naamloos123 Gebruiker

Waar zijn de onderdelen in Nederland te bestellen. De handreiniger van onze liftoff is defect.

Beantwoorden

20 augustus 2019 om 10:30
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ik zou je willen aanraden de website van Bissell even te checken, dat kan hier. Als ze de door jou benodigde accessoire niet aanbieden, dan kun je het wellicht via hun klantenservice proberen.

Beantwoorden

20 augustus 2019 om 12:03
Dingy Gebruiker

Waar onderscheid de spinwave zich met de crosswave ?

Op hey eerste zicht lijkt het alsof de crosswave hetzelfde kan ?

Beantwoorden

20 augustus 2019 om 16:05

Het grootste verschil is dat de Crosswave ook kan stofzuigen, waar de SpinWave enkel dweilt.

Beantwoorden

20 augustus 2019 om 12:49
ronaldvdz Gebruiker

Welk type vloerreiniger is voor mij geschikt? Ik heb hoogpolig (berber)tapijt en honden.

Beantwoorden

20 augustus 2019 om 16:10

Hoogpolig tapijt kun je het beste alleen stofzuigen, en voor grondige reiniging (bij vlekken) is de SpotClean geschikt.

Voor een algehele reiniging van je tapijt kun je overwegen een echte tapijtreiniger uit de Stain Pro serie of Compact aan te schaffen. Deze gebruik je echter niet wekelijks, deze is meer voor eens in het half jaar.

Beantwoorden

20 augustus 2019 om 15:34
acidophilus Gebruiker

Ik word maar weinig wijs uit de product keuzehulp op hun website (https://www.bissell.nl/productselector/)

Ik ben op zoek naar een borstel / schrobmachine om een gesealde korrelvloer van marmerstone (vergelijkbaar met een grindvloer) nat te reinigen en gelijk te zuigen/drogen.

De StainPro6 valt mij op vanwege ‘HeatWave’ i.c.m. de hogedrukspray om het vuil los te weken en gelijk op te zuigen. Is deze machine geschikt voor mijn toepassing, of moet ik een andere hebben?

Beantwoorden

De StainPro is een tapijtreiniger, deze is niet geschikt voor gebruik op een harde vloer. Wij bevelen voor jouw vloertype een Bissell CrossWave aan. Deze is bij uitstek geschikt voor je vloertype. Deze stofzuigt, dweilt, schrobt en droogt je vloer in één beweging. De dweilfunctie kun je ook afzonderlijk toepassen. Vraag wel even na bij de fabrikant van je vloer of je elk reinigingsmiddel mag gebruiken op je gesealde vloer.

Beantwoorden

20 augustus 2019 om 19:49
acidophilus Gebruiker

Bas, hartelijk dank voor het navragen en het uitgebreide antwoord!

Beantwoorden

20 augustus 2019 om 21:14
acidophilus Gebruiker

Ik lees trouwens op sites van verschillende aanbieders dat de Crosswave verkocht wordt “Met 10 jaar fabrieksgarantie op deze 3-in-1 multi-oppervlaktereiniger” (Wehkamp, Direct Sale, voorheen ook via MediaMarkt als je de reviews leest, tevenst tijdens de vorige verkoop via iBood: http://electronics-nl-nl.forum.ibood.com/flash-sales/02225-170707/bissell-stofzuigers/ )

Dit staat echter niet vermeld bij de huidige aanbieding. Geldt de 10 jaar garantie ook voor een bij iBood aangeschafte Crosswave? Zo ja, hoe kom ik hiervoor in aanmerking?

Beantwoorden

21 augustus 2019 om 10:16
dionysos1111 Gebruiker

Ook ik brn benieuwd naar de 10 jaar garantie.

Beantwoorden

21 augustus 2019 om 10:19

Op dit moment is er bij de fabrikant geen actie actief waar je 8 jaar extra garantie krijgt. Bij andere aanbieders is deze actie dus niet van toepassing, ik zie hem daar ook als ‘Uitverkocht’ of ‘Momenteel niet verkrijgbaar’ staan. Bij ons is deze actie met extra garantie dus ook niet van toepassing.

Beantwoorden

21 augustus 2019 om 12:15
acidophilus Gebruiker

Duidelijk Bas, bedankt.

Zojuist ook Multibrands, de importeur, hierover gesproken en die bevestigt dit. Zij gaan iBood tevens vragen de plaatjes met 10 jaar garantie bij de andere aanbiedingen te verwijderen, aangezien dit niet waar is! Ook Direct Sale wordt gevraagd de tekst met 10jr garantie van hun site te verwijderen.

Beantwoorden

20 augustus 2019 om 15:44
Ari74 Gebruiker

Jammer dat de CrossWave Pet Pro 2225N er niet tussen zit.
Of is de CrossWave die wel aangeboden wordt.ook geschikt voor kattenharen?

Beantwoorden

Ja, deze zal de meest kattenharen gewoon opzuigen voordat er gedweild wordt. Eventuele overgebleven haren worden tijdens het dweilen opgenomen en belanden in de vuilwatertank.

Beantwoorden

21 augustus 2019 om 05:14
seminex Gebruiker

Euhm welke is de crosswave zie die er niet tussen staan of ben ik blind aan het worden ????

Beantwoorden

21 augustus 2019 om 08:20
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen seminex,

Ik zie dat hij er alleen bij staat voor NL  (klik hier). Ik ga even navragen waarom die niet in de BE sale staat.

Beantwoorden

21 augustus 2019 om 10:07
seminex Gebruiker
21 augustus 2019 om 10:20

Deze staat, i.v.m. afspraken met de leverancier, helaas niet online voor onze Belgische klanten.

Beantwoorden

21 augustus 2019 om 15:01
sbassi Gebruiker

Zouden de modellen Bissell ProHeat 2X Rev. Tapijtreiniger of Liftoff ook werken op steentapijt?

Beantwoorden

21 augustus 2019 om 16:25

Steentapijt is een soort korrelvloer, geen echt tapijt. Ik beveel dan ook geen tapijtreiniger aan.
Online wordt het advies gegeven te stofzuigen en te dweilen. De CrossWave doet beiden, deze is het meest geschikt. Of anders de Hydroclean Proheat stofzuiger, deze reinigt nat en droog.

Beantwoorden

5 september 2019 om 21:50
acidophilus Gebruiker

Levering vertraagd. 21-8 besteld, 5-9 zou verstuurd worden, wordt nu 9-9. Beetje ongepaste zin in de mail hierover wat mij betreft:Kun je niet langer wachten? Ken maar weinig Nederlandse websites waar je zo lang moet wachten op een bestelling…

Beantwoorden

5 september 2019 om 22:24
Moderator Mark Moderator

Hoi acidophilus,

Daar gaat inderdaad iets niet goed, ik geef het door aan de klantenservice en hoop dat het dan goed opgelost kan worden met jou :).

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.