17 oktober 2019 om 00:00
iBOOD

Electronics ruimt op!

Electronics ruimt op!
Grabbelen maar!

Tijdens een schoonmaakbeurt in het magazijn kwam het Electronics team weer veel moois tegen dat nu voor extra mooie prijsjes de deur uitgaat!

⚠️ LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

17 oktober 2019 om 00:05
Nielgr Gebruiker

Voor de twijfelaars, ik heb die aktetas al een 2tal maanden voor mijn job. En ik kan deze alleen maar aanraden!

Beantwoorden

17 oktober 2019 om 00:12
Joffroi Gebruiker

In de titel van de samsung monitor staat er 27 inch terwijl er in de specificaties 24 staat. Wat is het juiste informatie?

Beantwoorden

17 oktober 2019 om 00:29
Moderator Paul Moderator

Scherp opgemerkt. De Samsung monitor LC27R500FHUXEN is 27 inch.

Beantwoorden

17 oktober 2019 om 06:59
Joostul Gebruiker

Beste Ibood, ik kan van de surface book released versions geen 128gb versie vinden. Is dit een aftermarket ssd?

Beantwoorden

17 oktober 2019 om 10:09
Lyms Gebruiker

Beste iBood,

Een aantal maanden terug verkochten jullie de surface book 128 GB voor €800 en de 256gb voor €1000, dat is een groot verschil.

Beantwoorden

17 oktober 2019 om 13:47
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Lyms,

Ik heb het even nagekeken en kan ze voor die genoemde prijzen niet terugvinden. Ben je niet in de war met de laptop varianten? Die komen wel wat dichter bij je genoemde prijzen.

Beantwoorden

18 oktober 2019 om 07:25
nuijensd Gebruiker

Beste Niek,

Op 24 augustus was hij 799,95. Drie dagen later bij de Hunt was hij ook opeens € 200,- duurder. Daar heb ik toen al mijn verbazing over uitgesproken en nu in de “opruiming” verbaas ik me hier ook weer over. Voor deze prijs laat ik hem in ieder geval voorbij gaan.

Beantwoorden

18 oktober 2019 om 10:46
kosmos gas Gebruiker

Surface Book 2, nit Surface Book (1)?

Beantwoorden

19 oktober 2019 om 11:40
nuijensd Gebruiker

Ja, Microsoft 13.5″ Surface Book 2 (CPO). Dus exact dezelfde.

Beantwoorden

18 oktober 2019 om 09:12
dirkoost Gebruiker

een vraagje ivm. de Philips Viva Collection Waterkoker | HD9358/10 : welk kleur wordt er verkocht ?  Zoals op de afbeelding in het blauw ?

groeten,

Dirk

Beantwoorden

18 oktober 2019 om 10:11
Moderator Jelle Moderator

Helaas is deze al uitverkocht. Ik weet niet of je hem al besteld had of dat je dat nog wilde doen. Als je hem al besteld hebt wil ik het graag nog voor je uitzoeken. Anders is het zonde van de moeite.

Beantwoorden

18 oktober 2019 om 17:07
FrankySavage Gebruiker

In welke staat zijn de Mio refurbished dashcams? Zijn ze gebruikt?

Beantwoorden

18 oktober 2019 om 20:00
chrismir Gebruiker

Zit er bij de Edifier een stofhoed voor de speakers om deze te beschermen? Is niet echt duidelijk op de foto?

Beantwoorden

18 oktober 2019 om 20:00
chrismir Gebruiker

Stofhoes dus ;)

Beantwoorden

19 oktober 2019 om 00:12
MMM777777 Gebruiker

Die ring waar  Edifier opstaat met die sleutelgat vorm is de stofhoes. Als je even op internet zoekt kun je het ook wel zien.

Beantwoorden

19 oktober 2019 om 09:39
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen chrismir,

Zoals hierboven al werd aangegeven zit er inderdaad een stofhoes voor.

Beantwoorden

19 oktober 2019 om 06:24
KilaKila Gebruiker

Ugh, jammer dat ik de aqua blue waterkoker heb gemist.  Toch wel betere kwaliteit dan ik besteld had vlak voordat ik de aanbieding zag hier. Dus omdat ik al iets bestelde,  wilde ik er nachtje over slapen en toen uitverkocht. Ook zo een mooie kleur:(

Beantwoorden

19 oktober 2019 om 09:41
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen KilaKila,

Wat jammer :-( Je kunt wel altijd de inkopers tippen en wie weet komt hij nog een keer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

19 oktober 2019 om 10:16
rvanderkruk Gebruiker

Hoeveel compartimenten heeft de veho laptop tas, is er ook ruimte voor kabels, laptopstandaard koptelefoon lunchbos waterfles en wat kleine zaken als pennen etc.?

Beantwoorden

19 oktober 2019 om 10:58
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen rvanderkruk,

In de omschrijving staat:

Zelfs wanneer je een 15,6″ laptop en een 10″ tablet in de tas hebt zitten, biedt de T-2 ook nog ruimte voor notitieblokken en andere zakelijke benodigdheden, zowel in het hoofdvak als in het buitenste ritsvak.

In de specificaties staat:

Dual gewatteerde compartimenten met voldoende opbergruimte voor alle zakelijke accessoires

Je kunt er dus naast de laptop ook nog voldoende andere spullen in kwijt.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.