24 oktober 2019 om 00:00
iBOOD

Veho Audio

Product expert aanwezig

Veho Audio
Nooit meer zonder muziek

Deze speakers en koptelefoons zijn een uitkomst voor onderweg en thuis. Geen slingerende kabel tijdens het chillen in het park, tijdens het vissen of wat dan ook.

Zelfs als je bij wijze van spreken de vloer aan het dweilen bent heb je altijd muziek in de ruimte. Want de meeste speakers in deze Flash Sale zijn hartstikke compact. Altijd muziek bij je: heerlijk toch?

De (Engelstalige) Veho-Expert is gedurende de Flash aanwezig om jullie vragen te beantwoorden. Stel je vraag dus in het Engels. :)

24 oktober 2019 om 00:04
tomverbinnen Gebruiker

Whats the difference between the headphones? (Aside of the design of course)

Beantwoorden

24 oktober 2019 om 10:52
Official Product Expert Veho Expert Official Product Expert

Hi, plenty. for example the ZB-6 has a 24 hour battery live – They are iBOOD’s most popular headphone and highly recommended.

It all depends on what you intend to use them for, overall, ZB6 can be used in the gym, around the house, travel. Its a good all round model.

Thanks,

Veho

Beantwoorden

24 oktober 2019 om 00:37
Moderator Paul Moderator

Bedankt voor je melding over de Z2. Ik heb het doorgegeven aan iBOOD.

Edited by: Bas iBOOD
De prijs stond inderdaad niet geheel correct, we hebben deze inmiddels aangepast.

Beantwoorden

24 oktober 2019 om 00:37
Moderator Paul Moderator

Bedankt voor je melding over de ZB-1. Ik heb het doorgegeven aan iBOOD.

Edited by: Bas iBOOD
De prijs stond inderdaad niet geheel correct, we hebben deze inmiddels aangepast.

Beantwoorden

24 oktober 2019 om 01:27
vdw.seurs Gebruiker

Beste

Veho ZB-1 Bluetooth In-Ears

Heeft in oktober vorig jaar aan 20€ gestaan?!

Is deze van goud?!

Grtjs Bart

Mijne ondertussen al stuk.

Is nog onder garantie!

Ge krijgt hem terug!

Beantwoorden

24 oktober 2019 om 06:27
mirow68 Gebruiker

Heb deze ooknog gekocht voor €20. Zou mij verbazen moest hij inderdaad nu aan €130 verkocht worden.

Heb hem rmtrouwens ook moeten terug sturen. Plots van de ene dag op de andere kon ik hem niet meer aanleggen. Jammer nochtans. Dit waren goeie oortjes om te gaan lopen.

Beantwoorden

24 oktober 2019 om 09:57
Moderator Bas iBOOD Moderator

Beantwoorden

24 oktober 2019 om 01:53
koentje2682 Gebruiker

Is de zB-6 ook aan verstelbaar aan te passen?Zoals de zb-8.

Beantwoorden

24 oktober 2019 om 07:49
Roger Valkering Gebruiker

Ja zb6 is uitschuifbaar. Heb m 1 a 2 jaar en ben er blij mee, zelfs met mijn ietwat grote oren (oren zijn flexibel). Wel stuk beter bereik wanneer bedraad aangesloten. Maar voor onderweg goed genoeg.

Beantwoorden

24 oktober 2019 om 10:55

Thanks Roger :)

Yes they are, Koentje2682.

Beantwoorden

24 oktober 2019 om 09:04
jor_m Gebruiker

Weinig reviews van de M10 te vinden, ook geen vergelijkingen met een bose ofzo.

Beantwoorden

24 oktober 2019 om 11:59
C.v.Steenderen Gebruiker

Hi,

Are these headphones multpoint BT connection?

Beantwoorden

24 oktober 2019 om 14:52

Hi  – While it is possible to connect multiple devices to the headphones, you will not be able to operate multiple devices simultaneously

Beantwoorden

26 oktober 2019 om 17:18
aqroridyje Gebruiker

Waarom niet in Nederland

Beantwoorden

26 oktober 2019 om 23:14
Moderator Paul Moderator

Deze Veho audio flashsale staat zowel in Nederland als in België online. Misschien ben je per abuis op de Belgische website terecht gekomen.

voor NL | voor BE

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.