22 oktober 2019 om 00:00
iBOOD

SanDisk Opslag

SanDisk Opslag
Op slag verliefd.

Of je nu extra ruimte nodig hebt op je telefoon of bestanden wil overzetten van je PC, SanDisk's microSD-kaarten en USB-sticks klaren de klus! Op zoek naar extra snelle opslag in de vorm van een SSD? Ook dat hebben we voor je liggen!

22 oktober 2019 om 00:47
RichardHofste Gebruiker

Verzendkosten.

2.95 voor één stickje.

5.95 voor twee stickjes.

Twee stickjes kunnen toch wel met briefpost verzonden worden?

Beantwoorden

22 oktober 2019 om 08:42
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen RichardHofste,

Ze zullen dan inclusief verpakking te groot en/of te zwaar zijn om als brievenbuspost te versturen.

Beantwoorden

22 oktober 2019 om 08:48
Doeke Gebruiker

ONZIN  ZIJN HEEL KLEIN

Beantwoorden

22 oktober 2019 om 08:50
Doeke Gebruiker

GAAT GEWOON ALS BRIEVENBUSPOST

Beantwoorden

22 oktober 2019 om 09:22
Moderator Bas iBOOD Moderator
24 oktober 2019 om 09:43
HuJuh Gebruiker

Hebben jullie binnenkort nog toetsenborden in de verkoop? Iemands caps lock blijft hangen  :-)

Beantwoorden

22 oktober 2019 om 00:51
joemie Gebruiker

Sandisk geeft standaard 5 jaar garantie op micro SD geheugenkaarten!

Hoe komen jullie dan maar aan 2 jaar?

Beantwoorden

22 oktober 2019 om 08:44
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen joemie,

Je krijgt via iBOOD 2 jaar garantie, maar een fabrikant kan daar natuurlijk van afwijken. Bij iBOOD kun je dan twee jaar terecht voor de garantie.

Beantwoorden

22 oktober 2019 om 07:54
lemit Gebruiker

Leessnelheid max. 150MB/s (as in Byte). Wat is de schrijfsnelheid? Zou ook wel handig zijn als die er bij staat.

Thanks

Beantwoorden

22 oktober 2019 om 08:46
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen lemit,

Over welke deal gaat je vraag?

Beantwoorden

22 oktober 2019 om 11:34
lemke Gebruiker

De USB sticks. Welke is de snelste?

Beantwoorden

22 oktober 2019 om 12:04
gekkedave Gebruiker

Zonder twijfel deze: https://www.ibood.com/electronics-be/nl/product-specs/54243/235209/sandisk-extreme-go-flash-drive-128-gb.html

Maar voor een tientje meer in de handel, helaas niet op iBOOD vandaag heb je ook de Extreme Pro. Als je voor schrijfsnelheid gaat, is dat zijn geld zeker waard! Extreme Go sticks, zoals hier aangeboden zijn met een schrijfsnelheid van 150mb/s zeker niet slecht, maar wel erg gevoelig voor leesfouten. Als je vaak schrijft en leest op verschillende systemen, is een terugsturen binnen twee jaar eerder regel dan uitzondering. De vraag die je dan moet stellen is of iBOOD dan meest geschikte winkel is, aangezien afterservices vaak niet geweldig is.

Beantwoorden

22 oktober 2019 om 16:10
clemensvanos Gebruiker

Ik heb de extreme go USB 128 GB gekocht en haal op een USB 3.0 Poort bij kopiëren dvd bestand rondde 250mb per seconde. In 15 seconden gefixed.

Beantwoorden

22 oktober 2019 om 16:15
clemensvanos Gebruiker

Correctie ik dacht dat dit de Pro was. Deze heb ik ook maar hiermee haal ik inderdaad max 150mb per seconde. DVD kopiëren in 30 seconden.

Beantwoorden

23 oktober 2019 om 07:27
misterbennie Gebruiker

Misschien gezeur, maar de snelheid wordt aangegeven met MB (mega byte) en niet met mb (Milli bit).

Beantwoorden

23 oktober 2019 om 11:57
lemit Gebruiker

Beantwoorden

22 oktober 2019 om 08:27
Jeetje_ Gebruiker

Welke kan ik het beste aanschaffen voor een Nintendo switch?

Staan niet overal lees en schijf snelheden bij.

Beantwoorden

22 oktober 2019 om 08:48
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Jeetje_,

Nintendo heeft een pagina waarop informatie en de ondersteunde SD-kaarten staan. Klik hier voor de pagina.

Beantwoorden

22 oktober 2019 om 11:02
Hippievogel Gebruiker

https://youtu.be/-jhl3E8EOEA , kijk naar de read speeds. Kijk op internet welke kaartjes het snelste zijn write en read speeds zijn 2 verschillende dingen. Denk dat de 200gb ultra of extreme zat is. Voor een paar games.

Beantwoorden

22 oktober 2019 om 08:35
KilaKila Gebruiker

SDXC werkt ook goed op een Android smartphone?

Beantwoorden

22 oktober 2019 om 10:13

Jazeker, dat is geen enkel probleem.

Beantwoorden

22 oktober 2019 om 08:58
Doeke Gebruiker

ALS DE   2 SDXC  KAARTJES  GEWOON ALS BRIEVENBUS POST  WORDEN VERZONDEN    WAAROM DAN DUBBELE VERZENDT KOSTEN  ?

KAARTJES  ZJJN HEEL KLEIN ..

Beantwoorden

22 oktober 2019 om 09:02
Doeke Gebruiker

EN KUNNEN GEMAKKELIJK IN EEN ENVELOP

Beantwoorden

22 oktober 2019 om 09:23
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Doeke,

Twee stuks worden als pakket verstuurd en niet als brievenbus zending. Dit kan komen doordat de zending inclusief verpakking te groot en/of te zwaar wordt en daarnaast speelt de waarde van twee kaartjes natuurlijk ook mee.

Beantwoorden

22 oktober 2019 om 09:31
Doeke Gebruiker
22 oktober 2019 om 11:32
RDDR Gebruiker

@Doeke:

Het kan zijn dat je een probleem met je toetsenbord of laptop hebt, dan raad ik je aan deze zo spoedig mogelijk te vervangen. Je caps lock blijft hangen. Ik verwacht echter dat het geen hardware probleem is, maar een mentaliteitsprobleem. Capslock wordt ervaren door gebruikers, zoals schreeuwen in een gesprek. Zeer onbeleefd en ik zou je adviseren om deze nare gewoonte snel weer af te leren.

Beantwoorden

22 oktober 2019 om 17:41
MisterSqueaky Gebruiker

Het is vandaag wel internationale capslockdag. Dan mag het.

Natuurlijk betekent dat iets mag niet dat je het ook moet doen.

Beantwoorden

22 oktober 2019 om 09:07
Genareis Gebruiker

2,95 EUR verzendkosten voor 1 stick op NL-site en 5,95 EUR verzendkosten op de BE-site voor een BE particulier, waar is de geloofwaardigheid ?

Beantwoorden

22 oktober 2019 om 09:22
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Genareis,

Helaas is het niet mogelijk brievenbus pakketten naar België te versturen, daarom geldt voor België het standaard pakket tarief.

Beantwoorden

22 oktober 2019 om 10:51
jorgen Gebruiker

nooit geweten datje geen brieven van Nederland naar België kan sturen.

ook niet met bubbel papier. Amazon.de &.com & .uk.co hebben er wel geen probleem mee, zal dus puur Nederland zijn.

Beantwoorden

22 oktober 2019 om 11:36
RDDR Gebruiker

Er zit een verschil in Nederland tussen spullen op de post doen met bijvoorbeeld een bubbeltjes envelop. Dat kan ook van Nederland naar België, echter is dat zonder track en trace. Daarnaast hebben we in Nederland de optie voor een brievenbuspakketje. Dat wordt nog steeds geleverd in je brievenbus, maar met een eenvoudige versie track en trace. Ik denk dat Ibood die laatste optie gebruikt en die optie kan inderdaad niet naar Belgie. Zie ook de website van PostNL.

Beantwoorden

22 oktober 2019 om 16:52
brancop Gebruiker

Dan moeten ze de goede optie maar gebruiken, lees de meest klant vriendelijke ipv belachelijke verzendingskosten naar België..

Beantwoorden

24 oktober 2019 om 11:55
Morrisz Gebruiker

Voor België naar Nederland hebben ze dit gewoon opgelost door pakketten van 15cm dik gewoon als brievenbuspakket te versturen. Ze worden toch wel bezorgt. Bron: Ben zelf 11 jaar postbode geweest.

Beantwoorden

22 oktober 2019 om 12:10
marcmoons Gebruiker

Beste Ibooter,

Wanneer bieden jullie deze van Adata aan aub (SDXC UHS-II memory cards) dit zijn de allerbeste.

Heeft de Samsung S10 hier wat aan of is dit max UHS-I standaard.

Beantwoorden

22 oktober 2019 om 12:42
RDDR Gebruiker

Wat de allerbeste zijn, zijn waarschijnlijk veel verschillende meningen over, maar als prof fotograaf gebruik ik al jaren Sandisk Extreme en Extreme Pro kaarten. Die zijn snel en zeer betrouwbaar gebleken. Lexar wordt ook vaak genoemd als zeer goed. Maar in de in deze Extreme en Extreme Pro kan ik van harte aanbevelen en zijn nu in hier verkrijgbaar.

Beantwoorden

23 oktober 2019 om 09:09
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen marcmoons,

Je kunt altijd de inkopers tippen en wie weet komen die ook een keer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

22 oktober 2019 om 20:54
HvM Gebruiker

Is de SanDisk Extreme microSD | 256 GB | UHS 3 | A2 een MicroSD zoals in de beschrijving of een MicroSDXC zoals op de foto?

Beantwoorden

22 oktober 2019 om 21:26
Moderator Paul Moderator

Het typenummer SDSQXA1-256G-GN6MA geeft aan dat dit een microSDXC kaart is.

Beantwoorden

22 oktober 2019 om 20:59
brancop Gebruiker

Heeft dit nog niemand gezien? In het overzicht voor de 200Gb €21.95. klik je er op staat de prijs aan € 24,95 Tja…

Beantwoorden

22 oktober 2019 om 21:23
Moderator Paul Moderator

Bedoel je de: Sandisk Ultra microSDXC | 200 GB | UHS-I / Class 10 | A1?

Waar zie je dat staan? Op de website (zowel NL als BE) en in de app (Android, NL) zie ik zowel in het overzicht als wanneer ik op de deal zelf klik de prijs van €24,95 staan. Als er ergens anders een andere prijs staat, zal ik dat aan iBOOD doorgeven.

Beantwoorden

22 oktober 2019 om 21:54
brancop Gebruiker

Ik kan er geen foto van plaatsen hier, wel een copy paste en zie maar..

SanDisk Ultra microSDXC | 200 GB
€ 21,95 € 59,99

63%
korting
SanDisk Ultra microSDXC |  200 GB

Beantwoorden

22 oktober 2019 om 22:00
brancop Gebruiker

Het rare is als ik de link van de geheugen kaartjes kopieer en plak in een ander tabblad dan zie ik wel de juiste prijs staan, of is de 21.95 de eerste releaseprijs geweest deze morgen en door jullie veranderd?

Beantwoorden

22 oktober 2019 om 22:49
Moderator Paul Moderator

Dat is inderdaad vreemd. Voor zover mij bekend is de prijs niet gewijzigd. Ik heb de melding doorgegeven aan iBOOD.

Beantwoorden

23 oktober 2019 om 08:47
brancop Gebruiker

Idd vreemd.. Heb deze morgen de pagina ververst waar ze 21.95 vermeld staan, en nu ook 24.95, wil dus zeggen dat deze pagina in cashe zat. waarschijnlijk toch aangepast door ibood na mijn eerste bezoek.

Beantwoorden

23 oktober 2019 om 09:47

Hi brancop,

Wat je zegt klopt helemaal. De prijs voor dit kaartje stond verkeerd, dit hebben we gedurende de dag aangepast. Vandaar dat op de niet ververste pagina nog € 21,95 werd weergegeven.

Beantwoorden

24 oktober 2019 om 14:28
Andree Gebruiker

Ik vond die prijs niet verkeerd, gelukkig snel genoeg geweest :-)

Beantwoorden

24 oktober 2019 om 14:41

Dat kan ik me voorstellen, Andree ;-) Het is je gegund!

Beantwoorden

22 oktober 2019 om 21:06
HvM Gebruiker

Werkt een adapter vertragend: micro SDXC vs micro SD?

Beantwoorden

22 oktober 2019 om 21:16
HvM Gebruiker

Antwoord op deze vraag heb ik inmiddels gevonden. Op mijn bovenstaande nog niet. Is de Extreme 256 GB UHS 3 A2 een micro SD zoals titel of micro SDXC zoals foto?

Beantwoorden

22 oktober 2019 om 21:26
Moderator Paul Moderator

Ik heb jouw vraag hierboven zojuist beantwoord.

Beantwoorden

23 oktober 2019 om 10:12
matterne Gebruiker

helaas was de USB stick met C aansluiting al binnen een 1h uitverkocht

het zou fijn zijn waneer hiervan meer ter beschikking komen

Beantwoorden

23 oktober 2019 om 11:30
scheh02 Gebruiker

Waar is de SONOS Soundbar?
Krijg spam in mijn mailbak van iBood met de slogan Sonos Soundbar -34%……nergens te vinden hier….

Beantwoorden

23 oktober 2019 om 11:33

De soundbar is de app-only-deal van vandaag. Deze deal is enkel via onze mobiele app (Android/iOS) terug te vinden. Deze deal is echter alweer uitverkocht.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.