14 november 2019 om 00:01
iBOOD

Reolink Camera's

Product expert aanwezig

Reolink Camera's
Houd een oogje in het zeil!

Je gaat pas écht gerust de deur uit als je huis goed beveiligd is. Zorg dat je vastlegt wie er in en rondom je huis beweegt met één van de cams in deze Flash Sale.

14 november 2019 om 00:11
fgeer Gebruiker

Hoe lang draait de Argus PT op een accu lading?

Beantwoorden

14 november 2019 om 07:22
Pevalo Gebruiker

Dat is een goede vraag, en wil ik ook weten. Als men deze camera buiten installeerd, hou dan rekening met lage temperaturen. Bij koude verliest de batterij namelijk enorm aan capaciteit, en ik zie mij nu niet bepaald elke dag een ladder pakken om deze batterijen te gaan opladen!

Beantwoorden

14 november 2019 om 09:18
Official Product Expert Reolink Expert Official Product Expert

De camera neemt op op basis van bewegingsdetectie. Dit betekent dat wanneer er geen beweging is, de camera standby staat en dan vrijwel geen batterijcapaciteit gebruikt. Bij “normaal gebruik” kan de batterij op de manier zo’n zes maanden mee zonder te worden opgeladen. Echter, in de praktijk is dit vaak korter: de levensduur van de batterij kan in de praktijk variëren, afhankelijk van hoe je de camera gebruikt, hoe vaak of hoe lang de camera wordt gebruikt en geactiveerd door bewegingen, en of jouw camera de nieuwste firmware en software gebruikt of niet. Er zijn veel variabelen als het gaat om hoe lang de batterij van batterijgevoede beveiligingscamera’s mee gaat. Factoren zoals gebruik van live streaming, bewegingsdetectie, nachtzicht, wifi-router / omgeving, de temperatuur en plaatsing van de camera, het merk van de batterij en de batterijcapaciteit spelen allemaal een rol wat betreft de levensduur van de batterij van de camera. Hang je de camera buiten, dan heb je wel de mogelijkheid om een solar paneel erop aan te sluiten, waardoor de camera zelfvoorzienend wordt en je dus geen zorgen meer hebt om het opladen :-)

Beantwoorden

14 november 2019 om 10:15

De werktemperatuur van de camera is -10° to 55° C. De batterijcapaciteit wordt inderdaad beïnvloed door temperatuur, deze zal dan vaker opgeladen moeten worden. In Nederland zal dit probleem echter niet zo veekl voorkomen, omdat het hier niet vaak kouder is dan -10 :-)

Beantwoorden

14 november 2019 om 02:36
Timonator Gebruiker

Zit er een harde schijf in de RLN8? Zoja, welke grootte? RLN8 kan acht camera’s aansluiten, klopt dit? Kan hier iedere ONVIF PoE camera op worden aangesloten?

Beantwoorden

14 november 2019 om 09:06

Goedemorgen! Jazeker, er zit een 2TB HDD ingebouwd in de recorder. Je kunt inderdaad tot acht camera’s aansluiten op de NVR. Of ONVIF wordt ondersteund, is afhankelijk van het ONVIF profiel. Alle Reolink camera’s ondersteunen ONVIF profiel S. Sommige camera’s ondersteunen ook ONVIF 2.1; maar dat is niet het geval bij de camera’s uit deze set.

Beantwoorden

14 november 2019 om 07:07
ykodejong Gebruiker

Prima merk, goede kwaliteit en prijs/kwaliteit verhouding.

Afgezien van de Argus werkt het top met mijn Synology.

Micro sd kaartje slaat voor een dag of 2 op, Synology voor langer. Prima app voor het kijken en terugkijken.

*snap*
Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

14 november 2019 om 08:49
Chris205 Gebruiker

Ik overweeg deze set aan te schaffen (Reolink RLK8-800B4 PoE 8MP), welke diameter moet het gat in de muur zijn waardoor de kabel naar binnen gaat?

Beantwoorden

14 november 2019 om 09:31

Het gat in de muur voor de kabel moet ongeveer 2 cm zijn. De diameter van de houder is 7 cm. Er wordt overigens ook een “drilling template” bij de camera geleverd

Beantwoorden

14 november 2019 om 10:02
raoul4one Gebruiker

Ik heb een vraag mbt de 8mp set.

Over de nvr schreef u eerder dat onvif ondersteund wordt. Ik heb 2 oudere linksys 360 graden camera’s die poe zijn en onvif 1.0 en 2.0 ondersteunen. Gaat dit dan werken op de nvr?

Is er ook ondersteuning voor 360 graden cameras in de software en/of interface van de nvr?

Als het werkt zou dat voor mij een ideale set zijn. Of komt reolink binnenkort nog met 360 graden cameras?

Beantwoorden

14 november 2019 om 10:29

Goedemorgen! Klopt, ik had het eerder over ONVIF. Echter, ik zie dat ik dat niet goed heb uitgelegd (laten we het erop houden dat het nog vroeg is :-P) De genoemde ONVIF protocollen gelden alleen voor de camera’s van Reolink. De vraag ging natuurlijk over de NVR, en Reolink recorders ondersteunen alleen camera’s van Reolink, verder geen ONVIF camera’s.

Bedoel je een PTZ met 360 graden of een vaste?

Beantwoorden

14 november 2019 om 11:01
raoul4one Gebruiker

Een vaste met in alle richtingen eigenlijk 180 graden. Die heb ik nu op een lange muur in het midden en zo kun je alle kanten zien zonder dat iemand ongezien bij de camera kan komen. Mooie is dat je uit 1 camera dan met software meerdere hoeken kunt maken of een panoramaview. Zou mooi zijn als jullie hier ook mee komen. Mijn woning heeft namelijk geen binnenhoeken waar je de camera kunt plaatsen. En om aan alle zijden 2 camera’s te plaatsen is ook niet ideaal.

Of een ptz camera die zelf naar bewegingen richt zou ook een oplossing zijn.

Wat ook mooi zou zijn is als jullie (evt een beperkt aantal bij 1 ander merk bij 2 cams van jullie merk en/of 2 van  een ander merk bij 4 cams van jullie merk) ondersteuning zouden bieden voor ander merk cameras. Dan zou ik dit setje zeker nemen. Reviews op youtube zijn positief.

Beantwoorden

14 november 2019 om 11:34

Oké, nee wij hebben (nog) geen vaste 360 graden camera beschikbaar. De beste optie die wij op dit gebied hebben is de RLC-423 (zowel beschikbaar in PoE als WiFi variant). Dit is een PTZ model (Pan, Tilt, Zoom) die je op afstand kunt laten draaien, kantelen en in- en uitzoomen. Draaien kan dit model tot 360 graden, kantelen tot 90 graden. Deze camera kan heel ver kijken, met nachtzicht en bewegingsdetectie tot 57 meter. Deze is heel geschikt voor wanneer je met één camera een groot gebied moet kunnen overzien. PTZ camera’s die bewegende objecten volgen (smart tracking technologie) zijn er nog niet veel, deze techniek is nog heel erg in ontwikkeling. De RLC-423 kan dit dus ook nog niet. Wat deze camera overigens wel kan, is patrouilleren: systematisch draaien langs vooraf ingestelde belangrijke plaatsen (zoals de voordeur, bijvoorbeeld). Nadeel van een dergelijke PTZ camera is dan wel, dat wanneer er wat gebeurt in hoeken en ruimtes waar de camera op dat moment niet op gericht staat, dat dan niet op beeld staat. Wil je echt overal beeld, dan is het altijd het beste om meerdere camera’s op te hangen.

Beantwoorden

14 november 2019 om 11:14
nelson312 Gebruiker

Goedemorgen ,

Ik gebruik de tiny cam pro als app om camera’s van meerdere merken ip 1 plek te kunnen bekijken. Zal deze daar ook mee werken? En heeft deze geluid detectie voor het gebruik als baby monitor?

Beantwoorden

14 november 2019 om 11:40

Goedemorgen! Nee, de Reolink camera’s zijn niet de bedienen met de Tiny Cam Pro app, maar in de gratis Reolink app (in NL en ENG beschikbaar) Reolink camera’s zijn ook niet voorzien van geluidsdetectie.

In mijn ervaring is geluidsdetectie overigens ook niet per se een voordeel; dit is vaak zo gevoelig dat heel veel geluiden worden opgepikt, waardoor je dus veel valse alarmen ontvangt.

Beantwoorden

14 november 2019 om 11:16
DenVato Gebruiker

hallo,

werken de camera’s op batterijen?  dus er moet geen stroomkabel naar de camera’s?

Beantwoorden

14 november 2019 om 11:58

Klopt, de Reolink Argus 2, de Reolink Go en de Reolink Argus PT werken op een oplaadbare batterij. Ook zijn ze te koppelen aan een Solar Paneel, zodat ze helemaal zelfvoorzienend worden.

Beantwoorden

14 november 2019 om 11:17
philcom Gebruiker

Ik heb net de Reolink RLK8-800B4 PoE 8MP set gekocht, ondanks de mooie prijs tov andere aanbieders blijf ik wel achter met gemengde gevoelens…

geen ONVIF support, slechts 20fps Main Stream …

Mijn vraag is of deze set Google assistant ondersteunt ?

Beantwoorden

14 november 2019 om 11:56

Ik ben ervan overtuigd dat je aangenaam verrast zult zijn over de prijs-prestatie verhouding van deze set :-) (zoals vele gebruikers voor jou)

Wat betreft Google Assistant: deze koppeling is in ontwikkeling

Beantwoorden

14 november 2019 om 11:28
Luccan Gebruiker

Goeie morgen,

Ondersteunt de Argus 2 geofencing?

Beantwoorden

14 november 2019 om 12:05

Je kunt in de app het bewegingsdetectiegebied zelf afbakenen. Dit is een slimme manier om valse meldingen te voorkomen

Beantwoorden

15 november 2019 om 16:10
Luccan Gebruiker

Ik bedoelde niet het bewegingsdetectiegebied. Maar als bvb. de bewoner het huis verlaat, dat de camera’s actief worden. Dus koppelen van gebruikerslocatie aan de camera’s…

Beantwoorden

14 november 2019 om 11:31
superandrea Gebruiker

Geen solar panel in de aanbieding? :-)

Specificaties bij Argus PT staan niet goed:

100% draadloze Argus 2
15 fps

In de doos

1 x Reolink Argus 2
1 x Oplaadbare batterij
1 x Micro USB kabel
1 x Muurhouder
1 x Reolink hoesje (“skin”)
1 x Reset-pin
1 x Bevestigingsmateriaal
1 x Reolink ‘Video Surveillance’ bord
1 x Houder voor buiten
1 x Handleiding

Misschien voor duidelijkheid deze aanpassen…

Beantwoorden

14 november 2019 om 12:33

Je bedoelt wat er in de doos zit staat er niet bij? :-)

Beantwoorden

14 november 2019 om 11:44
DenVato Gebruiker

is de camera die in de web app staat ook draadloos?  dus werken de camera’s op batterijen?  dus er moet geen stroomkabel naar de camera’s?

- reolink draadloos camera set RLK4-211wb4

Beantwoorden

14 november 2019 om 11:53
raoul4one Gebruiker

Staat hier niet tussen maar in de app wel op beginscherm.

Er staat bij levering dat er 4x stroomadaptter en 4x verlengkabel bij zit. Dus alleen verbinding met de recorder is draadloos volgens mij?

Beantwoorden

14 november 2019 om 12:20

Klopt, alleen de verbinding met de recorder bij deze set is draadloos. De camera’s hebben dus wel een stroomkabel.

Beantwoorden

14 november 2019 om 14:30
DenVato Gebruiker

dank u

Beantwoorden

17 november 2019 om 12:35
krivanna Gebruiker

Dit is verwarrend… hogerop staat dat de camera’s ook op batterij zijn…

Hoe zit het nu precies?

Wat is er wel/niet draadloos aan de RLK 4 en aan de RLK8?

Voor welk van beide moet er geboord worden?

Dank

Beantwoorden

14 november 2019 om 11:51
philcom Gebruiker

Mijn vraag is of deze Reolink RLK8-800B4 PoE 8MP set Google assistant ondersteunt ?

Zou fijn zijn van hier een antwoord op te krijgen …

Beantwoorden

14 november 2019 om 12:12
philcom Gebruiker

Ja, daar ben ik iets mee, bedankt ! Ik kan er dus vanuit gaan dat google assistant ondersteund word en dat ik de beelden op mijn nest hub of chromecast kan bekijken ?

Beantwoorden

14 november 2019 om 12:23

Nee, deze koppeling is op dit moment alleen nog beschikbaar in de VS, Canada, Australie en Nieuw Zeeland. Voor Nederland is dit nog in ontwikkeling, de verwachting is dat dit in de loop van 2020 beschikbaar komt

Beantwoorden

14 november 2019 om 12:35
wj4ibood Gebruiker

Als een solar panel kan worden aangesloten, is het dan mogelijk om ook een adapter aan te sluiten en wat zijn dan de specificaties?

Beantwoorden

14 november 2019 om 15:04

Nee, het is niet mogelijk om een adapter aan te sluiten. Wat wel kan, is een extra batterij los aanschaffen, zodat je kunt afwisselen met opladen

Beantwoorden

14 november 2019 om 12:00
raoul4one Gebruiker
14 november 2019 om 12:17
philcom Gebruiker

Both Reolink Cloud service and Google Home support are expected to be released in Europe in the first quarter of 2020. …

Dus toch niet , een eenduidig antwoord van de expert zou fijn zijn, maar ‘t is precies weer teveel gevraagd, misschien moet ik maar annuleren ?

Beantwoorden

14 november 2019 om 12:26

Voor alle duidelijkheid: Google Home is op dit moment alleen nog beschikbaar in de VS, Canada, Australie en Nieuw Zeeland. Voor Nederland is dit nog in ontwikkeling, de verwachting is dat dit in de loop van 2020 beschikbaar komt :-)

Beantwoorden

14 november 2019 om 14:19
ddekker Gebruiker

Ik ben voornemens een de RLK8-800B4 aan te schaffen. Op de website van Reolink zie ik op de productsite van deze NVR dat bepaalde camera’s worden ondersteund, maar de camera’s die genoemd worden zijn allemaal bekabelde camera’s. Wat ik nog niet heb kunnen terugvinden is of ook draadloze camera’s aan de NVR kunnen worden gekoppeld voor het opnemen van de beelden??

Beantwoorden

14 november 2019 om 14:28

Goedemiddag! Ja hoor, dat is mogelijk! Alle Reolink WiFi camera’s (behalve de batterij camera’s) kunnen aan de NVR gekoppeld worden (mits deze vrije poorten heeft).

Beantwoorden

14 november 2019 om 15:39
ddekker Gebruiker

Ook goede middag…

Ik volg je antwoord niet helemaal, voor een WiFi camera is toch geen ‘poort’ nodig?

De vraag is of bijvoorbeeld de RLC-422W (draadloze Dome camera) ook met de RLK8-800B4 gekoppeld en gebruikt kan worden!

Beantwoorden

14 november 2019 om 15:50

Klopt, maar dit heeft te maken met de weergave van de camera’s op de NVR. Deze kan maximaal 8 camera’s aan als je een recorder hebt met 8 poorten. 8 camera’s in totaal, dus ofwel 8 bedraad via PoE aangesloten, ofwel bijvoorbeeld 4 bedraad en 4 WiFi. Zijn alle poorten bezet, dan kan er dus ook geen WiFi camera meer bij.

De RLC-422W kan prima aan de RLK8-800B4 gekoppeld worden :-)

Beantwoorden

14 november 2019 om 15:52
ddekker Gebruiker

Grandioos… bedankt voor je reactie!!

Beantwoorden

14 november 2019 om 15:54
ddekker Gebruiker

Nu nog hopen dat de RLC422W ook via iBOOD geleverd kan worden! ;)

Beantwoorden

14 november 2019 om 16:00

Graag gedaan :-)

Beantwoorden

14 november 2019 om 15:38
ecp Gebruiker

@Reolink Expert: De voeding van de camera’s van de Reolink RLK8-899B4 set gaat via PoE. Levert de NVR de stroom of is een aparte PoE injector nodig?

Beantwoorden

14 november 2019 om 15:53

Nee, je hebt geen PoE injector nodig. De NVR sluit je aan op stroom en op je router met een ethernetkabel. De camera’s krijgen inderdaad stroom via de NVR.

Beantwoorden

15 november 2019 om 08:48
SaMartens Gebruiker

Herkent de NVR de camera’s ook als ze via het netwerk (bijv. Poe switch) aangesloten zijn en niet direct op de NVR?

Beantwoorden

14 november 2019 om 15:49
ddekker Gebruiker

Nog even een vraag…

Mis ik in de beschrijving iets essentieels? Als ik het zo lees zit er in de doos wel een stroomadapter voor de NVR, maar de NVR zelf staat er niet bij??

In de doos

4 x B800 PoE Camera
1 x NVR Stroomadapter
1 x HDMI Kabel
1 x USB Muis
1 x Netwerk kabel (1 meter)
4 x Netwerk kabel (18 meter)
1 x Quick Start Guide
5 x Muur Template
4 x Surveillance Bord
4 x Waterproof Dopje
4 x RJ45 Connector
5 x Setje schroefmateriaal
1 x Moersleutel
1 x Schroevendraaier

Beantwoorden

14 november 2019 om 15:56

Klopt helemaal, uiteraard zit de NVR er wel bij! Goed dat je het aangeeft, ik zal ervoor zorgen dat het wordt aangepast. Aan een enkele stroomadapter zonder NVR heb je niet zo veel ;-)

Beantwoorden

14 november 2019 om 17:35
jecoppi Gebruiker

Hallo,

*snap* Verder kan ik de ipcameras’ ten volle aanprijzen, je bent er niet gebonden aan een abonnement en kan instellen waar je opnames moeten bewaard worden sd kaart of ftp server of via onvif op je server. Ook de beeldkwaliteit is fantastisch in vergelijking met de vele gewone hd camera’s.

Mvg. Jean

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

14 november 2019 om 22:14
stijn_88 Gebruiker

Hallo Jecoppi,

Ben je hier zeker van? op de site van reolink staat dat alle wire free camera’s (die met een batterij dus) geen ONVIF en nas/ftp ondersteunen.

Bron: https://support.reolink.com/hc/en-us/articles/360008718893-The-Brief-Introduction-of-Onvif-

Beantwoorden

15 november 2019 om 14:09
superandrea Gebruiker

Kan jin de link delen aub? Op reo site PT is 166.99, en Reo 2 is 123.99.

Deze prijzen vind ik goed, heb al 2 van Reo 2 en ben echt tevreden. Nu upgraden naar PT …

Beantwoorden

16 november 2019 om 10:59
jecoppi Gebruiker

Hallo Stijn,

mijn positieve ervaring betreft een viertal 5MP poe camera’s van reolink die ik heb geinstalleerd. Hierbij zijn al deze opties mogelijk en werkt dit ook uitstekend.

Mvg. Jean

Beantwoorden

16 november 2019 om 11:01
jecoppi Gebruiker

Beste snapper,

uw snap was terecht, mijn excuses

groetjes Jean

Beantwoorden

15 november 2019 om 12:22
pelckmanssteven Gebruiker

Is er bij de renolink camera go een zonnepaneel bijgeleverd?

Bedankt voor de info

Beantwoorden

15 november 2019 om 12:29

Het zonnepanneel zit niet in de bundel en kan los worden besteld.

Beantwoorden

15 november 2019 om 16:50
Luccan Gebruiker

Met geofencing bedoelde ik niet het bewegingsdetectiegebied. Maar als bvb. de bewoner het huis verlaat, dat de camera’s actief worden. Dus koppelen van gebruikerslocatie aan de camera’s…

Beantwoorden

15 november 2019 om 18:17

Er is bestaan bij reolink geen link tussen een GPS device en de camera zodat hier triggers op kunnen worden ingesteld.

Beantwoorden

15 november 2019 om 17:36
SaMartens Gebruiker

Zou de expert mijn vraag nou kunnen beantwoorden :) : Herkent de NVR de camera’s ook als ze via het netwerk (bijv. Poe switch) aangesloten zijn en niet direct op de NVR?

Beantwoorden

15 november 2019 om 18:14

Ja hoor, zolang de NVR is aangesloten op het netwerk zal de camera worden herkend door de NVR.

Beantwoorden

15 november 2019 om 18:20

Sorry voor de late beantwoording!

Beantwoorden

16 november 2019 om 08:24
gsroet Gebruiker

Goedemorgen, ben eventueel wel geïnteresseerd in het setje Reolink Draadloze Cameraset RLK4-

Maar zoals altijd bij Ibood moet je goed kijken de spullen niet “verouderd” zijn en niet met de nieuwste technieken samenwerken.

Zit er een “techneut” in het forum die kan aangeven of deze set compatible is met de huidige technieken of is er inmiddels een nieuw model die meer kan en beter is voorbereid op komende ontwikkelingen.

Qua gebruik wil ik deze cameras in huis plaatsen, en ik zou graag een mogelijkheid willen hebben om de beelden via mijn telefoon eventueel op afstand te kunnen gaan bekijken.

Een andere vraag is: Ik woon in een appartement en mijn box zit op de BG. (ikzelf woon op de 7e) Nu kan ik wel in de box routers van buren vinden en eventueel vragen aan de buurman of ik mijn camera op zijn router mag laten lopen, maar heb ik daar verder dan wat aan.

Beantwoorden

16 november 2019 om 11:16

Goedemorgen! Ik kan je geruststellen dat dit een state of the art camera set is. De set werkt met een moderne app en pc software die het mogelijk maken om de camera beelden via de smartphone te bekijken (Apple en Android). Om beelden op afstand te kunnen bekijken is het belangrijk dat de recorder verbonden is met  is met internet. De camera’s kun je verbinden met het eigen wifi netwerk van de recorder of een ander wifi signaal in hetzelfde LAN.

Beantwoorden

16 november 2019 om 11:59
jansaar Gebruiker

Hoi,

Werkt de Reolink Camera Argus PT met een synologh nas?

Beantwoorden

16 november 2019 om 12:55

Argus PT is een accu- gevoede camera. Dit type camera werkt in verband met het stroom management qua beeldopslag via het ingebouwde SD-kaart slot in de camera.

Beantwoorden

16 november 2019 om 12:58

Dus het koppelen met een NAS is niet mogelijk.

Beantwoorden

16 november 2019 om 14:14
jansaar Gebruiker

Bedankt voor de info. Volgende keer een mooie aanbieding van een  Reolink RLC-423. ????

Beantwoorden

16 november 2019 om 16:56

Ik gooi het in de groep :-)

Beantwoorden

17 november 2019 om 00:53
elianmars Gebruiker

Zojuist de RLK8 besteld, maar betalen ging niet zo makkelijk. Via de app was het onmogelijk om met mijn creditcard te betalen. Uiteindelijk is het via de website wel gelukt.

Komt dit probleem vaker voor?

Beantwoorden

17 november 2019 om 07:58
Chris205 Gebruiker

Ik had precies hetzelfde, 2 keer zonder succes met credit geprobeerd maar uiteindelijk met PayPal betaald. Dat lukte wel.

Beantwoorden

17 november 2019 om 10:23
Moderator Jelle Moderator

Er zijn inderdaad wat problemen met de app. De ontwikkelaars zijn hier druk mee maar hebben nog geen oplossing gevonden.

Proberen via de app kan altijd en anders even overschakelen naar de webpagina.

Beantwoorden

17 november 2019 om 08:14
PHAV Gebruiker

Wat is de maximale afstand (PoE) tussen de recorder en de camera?

Beantwoorden

17 november 2019 om 15:18

Dat is  ca 100 m

Beantwoorden

17 november 2019 om 09:25
makke2 Gebruiker

Ik heb zelf ook 2 van deze Argus 2 camera’s. Heel tevreden van en heb op termijn nog wel interesse van er enkele bij te kopen. Deze deal leek me dus een mooie kans, tot ik de prijs zag.

Het is goedkoper ze gewoon te kopen bij Reolink zelf. Jammer, Ibood.

https://reolink.com/product/argus-2/

Beantwoorden

17 november 2019 om 12:23
elianmars Gebruiker

Bij iBood 100 euro, bij Reolink 124 euro. Hoezo goedkoper?

Beantwoorden

17 november 2019 om 11:26

Let wel even op eventueel de BTW, evt importrechten en levertijden voor zendingen uit het buitenland. Dat komt de prijs er nog zo slecht niet uit. En gewoon ondersteuning in Nederland, dat is toch ook wel fijn, toch ;-)

Beantwoorden

17 november 2019 om 12:46
Xbored Gebruiker

Nu zit er bij de Reolink RLK8-800B4 PoE 8MP Camerasysteem

4 x 18 m netwerk kabel, wat is de maximum lengte die je kan gebruiken voor een camera?

Beantwoorden

17 november 2019 om 15:16
HeatBreaker Gebruiker

Ben ik ook benieuwd naar.

Beantwoorden

17 november 2019 om 15:20

ca 100 meter

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.