20 februari 2020 om 00:00
iBOOD

Reolink Camera's

Product expert aanwezig

Reolink Camera's
Houd een oogje in het zeil!

Je gaat pas écht gerust de deur uit als je huis goed beveiligd is. Zorg dat je vastlegt wie er in en rondom je huis beweegt met één van de cams in deze Flash Sale.

20 februari 2020 om 08:10
stefdew Gebruiker

Wat zit er allemaal in de doos?

Beantwoorden

20 februari 2020 om 08:50
Official Product Expert Reolink Expert Official Product Expert

Goedemorgen! Bedoelt u bij de Reolink Go? Deze wordt geleverd met Solar Paneel. In de doos zitten: 1x Reolink Go Full HD Draadloze Beveiligingscamera, 1x Outdoor camera houder, 1 x Zonnepaneel, 1x Oplaadbare batterij, 1x Reset pin, 1x Pakje met schroeven, 1x Montagegat sjabloon, 1x Micro USB kabel, 1x Camera hoesje, 1x Quick Start Guide, 1x Beveiligingssticker.

Beantwoorden

20 februari 2020 om 09:47
stefdew Gebruiker

Ik bedoel de

16-kanaals PoE NVR + 8x Camera

Beantwoorden

20 februari 2020 om 11:50

Hier zit in: 1 x 16-kanaals NVR, 8 x RLC-410 camera, 1x Power Adapter, 1 x HDMI kabel, 1 x Netwerkkabel (1m), 8 x Netwerkkabel (18m), 1 x Muis, 1 x Bevestigingsmateriaal, 1 x Reolink ‘Video Surveillance’ sticker, 1 x Quick Start Guide

Beantwoorden

20 februari 2020 om 08:57
bernardwelvaert Gebruiker

Reolink Camera Argus PT + Zonnepaneel: kan daar een sd kaart in ?

Beantwoorden

20 februari 2020 om 09:04

Goedemorgen! Ja, deze camera kan beelden inderdaad opnemen op een SD-kaart (tot 64GB).

Beantwoorden

20 februari 2020 om 13:07
Dockwise76 Gebruiker

Is 64 GB maximaal

Beantwoorden

20 februari 2020 om 09:09
fredroos Gebruiker

Geldt het opnemen van beelden op een SD-kaart ook voor de Camera C1?  En ook tot 64GB?

Beantwoorden

20 februari 2020 om 09:23

Ja, deze camera heeft ook een SD-kaartslot voor SD-kaarten tot maximaal 64GB.

Beantwoorden

20 februari 2020 om 09:10
mrdeeds78 Gebruiker

Is de C1 koppelbaar aan een Ajax alarmsysteem?

Beantwoorden

20 februari 2020 om 09:23

Nee, dit is niet mogelijk.

Beantwoorden

20 februari 2020 om 09:49
elroyveldhuizen Gebruiker

Zijn de camera’s uitwisselbaar met ander NVR stations?

Ik heb geen 8 camera’s nodig dus wil ik er graag 4 bij iemand anders ophangen:)

Of is dit NVR station ook los te koop?

Beantwoorden

20 februari 2020 om 09:55

Goedemorgen! Ja, dit is mogelijk. De NVR’s zijn ook los te koop, in een 8-poorts en 16-poorts variant. Let wel: bij deze set zit een recorder met 16 poorten :-)

Beantwoorden

20 februari 2020 om 10:25

Misschien een domme vraag dan:)

Als ik de overige poorten gewoon voor LAN verbinding gebruik dus als switch als het ware kan dat?

Of koop ik nu een grote kast met 16 poorten waar ik maar 4 camera’s op ga zetten?

Beantwoorden

20 februari 2020 om 10:30

Nee, dat is helaas niet mogelijk. U heeft dan een recorder met inderdaad ruimte voor 16 camera’s

Beantwoorden

20 februari 2020 om 10:35

Was er al bang voor wel weer wat geleerd, bedankt in ieder geval.

Beantwoorden

20 februari 2020 om 11:50

Graag gedaan hoor ;-)

Beantwoorden

20 februari 2020 om 10:15
MrB21 Gebruiker

Beste Reolink Expert, is er voor de de Argus PT een steviger (bij voorkeur metalen) montagebeugel beschikbaar?

Is beeld met geleverde beugel wel stabiel? De beugel nl. is zo te zien nogal plastic, lijkt mij dat de camera in ons waaierige landje nogal vaak gaat bewegen/schudden.

Beantwoorden

20 februari 2020 om 10:36

Ik begrijp uw vraag, op de afbeelding lijkt dat inderdaad zo. In de praktijk valt het reuze mee :-)

Beantwoorden

20 februari 2020 om 11:12
stefdew Gebruiker

Wat zit er allemaal in de doos van de 16-kanaals PoE NVR + 8x Camera?

Beantwoorden

20 februari 2020 om 11:49

Hier zit in: 1 x 16-kanaals NVR, 8 x RLC-410 camera, 1x Power Adapter, 1 x HDMI kabel, 1 x Netwerkkabel (1m), 8 x Netwerkkabel (18m), 1 x Muis, 1 x Bevestigingsmateriaal, 1 x Reolink ‘Video Surveillance’ sticker, 1 x Quick Start Guide

Beantwoorden

20 februari 2020 om 11:58
Dockwise76 Gebruiker

Goedemorgen,

Ik heb een vraag over de argus pt

Hoe zit het met opnemen gaat dat via een cloud of lokaal op een sd kaart en word er automatisch gewist na een bepaalde tijd

Beantwoorden

20 februari 2020 om 12:16

Goedemiddag! De camera neemt op op een SD-kaart (niet standaard meegeleverd). Wanneer deze vol is, zullen de oudste beelden automatisch worden overschreven

Beantwoorden

20 februari 2020 om 12:43
Dockwise76 Gebruiker

Geen cloud ondersteuning?

Beantwoorden

20 februari 2020 om 15:49

Nog niet, dit wordt op dit moment ontwikkeld en zal binnenkort beschikbaar zijn.

Beantwoorden

20 februari 2020 om 12:02
Dockwise76 Gebruiker

Nog een vraag kan de camera evt ook op netstroom via een adapter

Beantwoorden

20 februari 2020 om 12:17

Nee, de Argus PT is een specifieke batterij camera, deze kan daarom niet op een adapter worden aangesloten.

Beantwoorden

20 februari 2020 om 12:14
Darcey070 Gebruiker

Kan ik de C1 aansluiten / aansturen via de nvr in de set?

Beantwoorden

20 februari 2020 om 12:18

Goedemiddag! Ja, dat kan; op de NVR kunnen ook WiFi camera’s worden aangesloten van Reolink (behalve batterij camera’s).

Beantwoorden

20 februari 2020 om 12:32
Dockwise76 Gebruiker

Kun je mij vertellen hoe het werkt dan zodra er beweging plaatsvind krijg je een melding op bijv je telefoon en daar kun je meekijken of moet je speciaal inloggen is er bijv een grens waneer hij begint met opnemen . Ik probeer het gebruiks gemak te bepalen vind het draadloze wel een groot voordeel

Groet Stefan

Beantwoorden

20 februari 2020 om 12:43

De Argus PT neemt op op basis van bewegingsdetectie (dit scheelt in batterij capaciteit ten opzichte van continu opnemen, dat zou te veel stroom vergen). Hij is hiervoor uitgerust met een speciale PIR (Passief Infra Rood) sensor, die beweging waarneemt op basis van temperatuur. Hierdoor is de detectie heel zuiver. De camera zal dus niet aanslaan bij voorbij fladderende blaadjes, bijvoorbeeld. Wanneer de camera beweging ziet, zal hij opnemen. Hier krijg je een melding van op je smartphone en je kunt dan gelijk meekijken. Ook kan je 24/7 live streamen, wanneer je dat wilt. Dit heeft uiteraard wel weer effect op de batterij, bij veel streamen zal deze sneller leeg raken. Gebruik je een solar paneel, dan maakt dat niet zo veel uit :-)

Beantwoorden

20 februari 2020 om 12:45
Dockwise76 Gebruiker

Dankjewel voor je antwoord mocht ik over gaan tot de koop dan kan ok altijd terug vallen op reolink bij vragen

Beantwoorden

20 februari 2020 om 13:21

Natuurlijk :-)

Beantwoorden

21 februari 2020 om 06:37
lucr Gebruiker

Ik kan je vertellen van niet,je krijgt om de haverklapR een melding.Regen ,wind.insect,dieren ,Je zou mijn opnamens eens moeten bekijken.

Heb die melding al na 2 dagen afgezet je word er zit van.

Ik heb de RLC 511 en de RLC 520.

Ook bij een vriend gelijktijdig besteld is het hetzelfde.

Voor mij een neen

Gr

Luc

Beantwoorden

21 februari 2020 om 09:18

Het antwoord hierboven gaat over de Argus PT, u heeft andere camera’s. De Argus PT heeft een PIR sensor waardoor deze dus super zuiver beweging detecteert. U heeft camera’s met digitale bewegingsdetectie, dit betekent dat ze beweging detecteren op basis van verandering in het beeld (pixels). Dit is gevoeliger, maar gelukkig kunt u dit zelf goed afstemmen in de instellingen, waar u de gevoeligheid aan kunt passen. Ik adviseer u advies in te winnen bij de winkel waar u uw camera’s heeft aangeschaft :-)

Beantwoorden

20 februari 2020 om 13:33
elianmars Gebruiker

Potver, wat een mooie aanbieding, die recorder met 8 camera’s!

Kort geleden via hier eentje met vier camera’s (rlk8-800b4) aangeschaft voor twee tientjes minder.

Bevalt trouwens zeer goed. Heel mooi beeld en een goed werkende app. Ik heb de beelden al een paar keer moeten terugkijken om iets uit te zoeken en dat is zonder problemen gegaan, in tegenstelling tot mijn vorige systeem. Dat was een ramp….

Beantwoorden

20 februari 2020 om 14:04

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent en dat de set naar wens werkt :-)

Beantwoorden

20 februari 2020 om 17:11
Aibo86 Gebruiker

Kan ik de camera ook koppelen aan mijn Nas,

Beantwoorden

20 februari 2020 om 19:02
samco123 Gebruiker

De C1 pro is te koppelen met synology en DS cam. Vlgs mij is de C1 de C1 pro.

Beantwoorden

21 februari 2020 om 09:02

Klopt!

Beantwoorden

20 februari 2020 om 17:53
stijn_88 Gebruiker

De camera “C1″, is dit de “C1 Pro”?

Ik kan niets vinden van een C1.

Beantwoorden

20 februari 2020 om 19:15
samco123 Gebruiker

Vlgs mij is de C1 de C1 pro. Heb thuis al eens moeten zoeken omdat het op de doos niet duidelijk zichtbaar was. Maar ik heb echt de pro!

Beantwoorden

21 februari 2020 om 09:03

Klopt, het is de C1 Pro :-)

Beantwoorden

20 februari 2020 om 20:05
Hta Gebruiker

Moeten de cameras direct op de recorder worden aan gesloten of kan er ook bv een switch tussen om zo een groter afstand/ander gebouw op de ze recorder op te nemen

Beantwoorden

21 februari 2020 om 09:12

Dit zou in principe mogelijk zijn, maar is niet aan te raden. Een betere oplossing is het gebruik van een langere netwerkkabel

Beantwoorden

20 februari 2020 om 21:17
tonnyk56 Gebruiker

jammer genoeg zijn het niet de 5 mp RLC-410 camera,s maar de 4 mp.

Beantwoorden

21 februari 2020 om 09:08

Nee hoor, in de set zitten de 5mp RLC-410 camera’s. Ik zie dat hier in de specs op iBood verkeerd staat, daar staat inderdaad 4MP. Ik zal gelijk even vragen of dat kan worden aangepast :-)

Beantwoorden

21 februari 2020 om 07:39
Jixzle Gebruiker

Hoi product expert,

Kan de argus aan de synology worden verbonden?

Beantwoorden

21 februari 2020 om 09:13

Goedemorgen! Nee, dit is niet mogelijk. Reolink batterij camera’s kunnen niet verbonden worden met een NVR of Synology omdat dit teveel energiecapaciteit vergt van de camera.

Beantwoorden

23 februari 2020 om 08:56
Gerhans Gebruiker

Vraag over de set

Wordt de PoE bij de recorder geregeld?

Welke mogelijkheden biedt de software op de recorder, is daar misschien een linkje van?

Is de recorder op elk beeldscherm /tv aan te sluiten middels hdmi?

IZijn de camera’s ook achter glas te gebruiken?

Zijn de IR led lampjes uit te schakelen?

Mvrgr

Beantwoorden

23 februari 2020 om 09:14

Goedemorgen.

De recorder heeft een poe switch.

Software link 
https://support.reolink.com/hc/en-us/articles/360011922494-User-Manual

Je kan de elk hdmi scherm aansluiten

Cameras kunnen niet achter glas als de ir wordt geactiveerd

Beantwoorden

23 februari 2020 om 09:26
ernie3 Gebruiker

Hallo,

Ik zie (vermoed) dat er een los oplaadkabeltje meegeleverd wordt (usb-micro) Handig in donkere dagen.

Hoe lang is het kabeltje tussen het zonnepaneel en de camera? Is dat eventueel te verlengen om dat zo optimaal mogelijk op te kunnen hangen?

Beantwoorden

23 februari 2020 om 10:11

Er zit ca 5 meter kabel bij. het is micro usb, kan dus worden  verlengd. Alleen let op omdat het zwakstroom is adviseren wij dat niet te doen.

Beantwoorden

23 februari 2020 om 10:13

Met de losse usb kabeltje kun je inderdaad de batterij ‘handmatig’  opladen.

Beantwoorden

23 februari 2020 om 11:00
Jellinek Gebruiker

Hypothetisch geval:

Ik zet een C1 neer, die wordt gejat, samen met het spul waar ie een oogje op moest houden. Wat heb ik dan nog aan beeldmateriaal beschikbaar? Cloud lijkt niet supported voor NL en niet voor C1’s namelijk.

Vraag 2: ik heb 2 katten, in hoeverre is de bewegingsensor af te stellen dat ik niet met 64gb aan langslopende kat eindig en door 34 uur aan materiaal moet om de net iets minder slimme inbreker te vinden?

Beantwoorden

23 februari 2020 om 12:14

Goedemorgen,

Vraag 1

Buiten het feit dat de statistieken uitwijzen dat camera’s niet gestolen worden, omdat de lieden van het inbrekersgilde een natuurlijke weerstand hebben tegen camera’s en deze het liefst op afstand houden. Zij weten overigens ook niet waar de beelden worden opgeslagen,in de cloud,sd kaart of recorder.

U kunt in geval van twijfel een recorder aanschaffen en die op een slimme plek plaatsen.

Vraag 2

Inderdaad neemt de camera op bij beweging. Met de intensiteit van de bewegingsdetectie kun je eea qua opname beinvloeden. Ook  met de plaats van de  camera scheelt natuurlijk.  Meestal werkt de combinatie van deze twee afdoende. Verder worden ook goede resultaten behaald met de 2-daagse cursus: ‘Hoe train ik mijn kat om niet de hele tijd voor de cameralens te lopen’:)

Beantwoorden

23 februari 2020 om 12:22
Jellinek Gebruiker

Komt cloud opslag nog naar NL voor de C1?

Beantwoorden

23 februari 2020 om 13:23

Komt wel, alleen er is nog geen datum bekend.

Beantwoorden

23 februari 2020 om 13:47
peterfra Gebruiker

Er wordt gesuggereerd dat er ook wifi-camera’s (de C1) kunnen worden aangesloten icm met de aangeboden NVR, klopt dit wel? Volgens mij alleen POE?

Beantwoorden

23 februari 2020 om 15:23

Jazeker, dat klopt. u kunt zowel wifi cams als poe cams aansluiten tot het maximale aantal waarvoor de recorder geschikt is.

Beantwoorden

23 februari 2020 om 14:38
Tommeltje Gebruiker

Kan van de Argus PT ik mijn video’s streamen/ opslaan via de WiFi naar mijn Qnap NAS die zich in het zelfde netwerk bevind?

Beantwoorden

24 februari 2020 om 08:31
Moderator Jim Moderator

Hi Tommeltje,

Zie hieronder het antwoord van de Reolink Expert!

Mocht je nog verdere vragen hebben, dan hoor ik het graag!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

23 februari 2020 om 15:27

Dat kan niet, vanwege het feit dat dit een te grote belasting is van de batterij, die is dan immers permanent actief. De actieve  werktijd zou daarmee zo verkort worden dat de camera niet meer functioneel is. juist door de SD kaart ontstaat er een geoptimaliseerd stroomverbruik, waardoor deze camera zo lang kan blijven functioneren.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.