23 mei 2020 om 00:00
iBOOD

Apple Watch Series 5 | 40 mm | Always-On-Retina-display | GPS Only

Ook verkrijgbaar in Size 44 mm

Apple Watch Series 5 | 40 mm | Always-On-Retina-display | GPS Only Apple Watch Series 5 | 44 mm | Always-On-Retina-display | GPS Only

Nu kun ook jij Knight Rider naspelen.*

*: David Hasslehoff-permanentje niet meegeleverd

23 mei 2020 om 00:07
Kuppen Gebruiker

Dit is toch een nieuw product? Waarom dan maar 1 jaar garantie?

Beantwoorden

23 mei 2020 om 00:18
Moderator Thom Moderator

Goedenavond Kuppen,

Apple’s beperkte garantie is één jaar. Klik hierrr om daar meer over te lezen.

Gr. Thom

Beantwoorden

23 mei 2020 om 00:54
SjonnieK Gebruiker

iBood verkoopt nieuwe Apple producten in Nederland. Conform de wet valt iBood onder de EU. iBood heeft zich dan te houden aan de wettelijke 2 jaar garantie. Wat nu geadverteerd wordt is dus per wet verboden op nieuwe producten.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 01:12
efari Gebruiker

Dag Thom.

Dat Apple de fabrieksgarantie van 1 jaar hanteert, maakt geen verschil uit dat iBood (conform Europese wetgeving) nog steeds 2 jaar winkelgarantie moet aanbieden!

Beantwoorden

23 mei 2020 om 08:26
mdrongelen Gebruiker

Ook is de garantieperiode van 1 of 2 jaar eigenlijk te kort. Consumentenrecht geeft je vaak meer.

Gebruiksduurverwachting enzo

https://www.technieknederland.nl/cms/streambin.aspx?documentid=55615

Beantwoorden

23 mei 2020 om 08:31
dhstork Gebruiker

Dag Thom,

Leuke link. En dit dan?

Als u hardwareproducten van Apple koopt, wordt uw product eveneens gedekt door Apple’s Beperkte Garantie. Deze dekking geldt naast en in aanvulling op uw wettelijke rechten onder de Nederlandse consumentenwetgeving.

Nederlandse consumentenwetgeving

Apple’s Beperkte Garantie

Tot 3 jaar na de aankoopdatum voor Mac, Apple beeldschermen en Apple Watch Edition. Tot 2 jaar na de aankoopdatum voor Apple TV, iPad, iPhone, iPod, Apple Watch en Apple Watch Sport

Kijk hierrr om daar meer over te lezen:

https://www.apple.com/nl/legal/statutory-warranty/

Apple’s Eenjarige Beperkte Garantie – (NEDERLAND)

De voordelen die u volgens de Apple Beperkte Garantie voor één (1) jaar hebt, komen dan ook niet in de plaats van, maar vormen een aanvulling op de rechten die u op grond van de consumentenwetgeving geniet.

Indien een product defect is, kunnen consumenten zich beroepen op de rechten die zij op grond van de Nederlandse consumentenwetgeving genieten, zoals vastgelegd in het Nederlands Burgerlijk Wetboek.

Consumenten kunnen zelf kiezen of zij zich beroepen op de Apple Beperkte Garantie voor één (1) jaar of op consumentenwetgeving.

Kijk hierrr om daar meer over te lezen:

https://www.apple.com/legal/warranty/products/netherlands-universal-warranty.html

Kan iBood DUIDELIJK uitleggen hoe de garantie nu precies vanuit iBood is geregeld?

Beantwoorden

23 mei 2020 om 08:41
BartK1 Gebruiker

De fabrikant moet in principle maar 1 jaar. Waarborg geven, het 2e jaar is het de verkoper die garant MOET staan.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 09:11
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen allen,

De garantie moet inderdaad 2 jaar zijn in plaats van 1 jaar. Dit staat verkeerd vermeld in de specificaties. Excuus voor de verwarring.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 11:00
reiniermit Gebruiker

Goed werk!

Beantwoorden

23 mei 2020 om 00:19
oscarwashere Gebruiker

Leuk, maar… Werkt het horloge ook met Android? ????

Beantwoorden

23 mei 2020 om 00:27
Moderator Thom Moderator

Goedenavond,

Dit wordt officieel niet ondersteund. Ik weet dat er op internet wel wat tutorials staan waarin wordt uitgelegd hoe je deze horloge toch met een Android telefoon kan verbinden zodat je bepaalde functies kunt gebruiken. Nogmaals, dit wordt niet ondersteund en geadviseerd. Om de volledige gebruikservaring te krijgen adviseren we dit horloge i.c.m. een iPhone te gebruiken.

Gr. Thom

Beantwoorden

23 mei 2020 om 00:20
SjonnieK Gebruiker

Mooie aanbieding

Beantwoorden

23 mei 2020 om 00:26
Rens004 Gebruiker

is dit alleen gps of gps + Cellular ????

Beantwoorden

23 mei 2020 om 00:30
Moderator Thom Moderator

Goedenavond,

Dit is het GPS only model. Het Cellular model wordt in Nederland niet verkocht.

Gr. Thom

Beantwoorden

23 mei 2020 om 00:56
LoGiX247 Gebruiker

aangezien er een US stekker aan zit en iBood zijn spullen overal vandaan haalt had dit best een GSM model geweest kunnen zijn waar je dan weer in NL geen bal aan hebt.

Los hiervan, is 2 jaar garantie gewoon de norm, ook bij Apple, mits je dit gewoon in Nederland koopt. Het is wetgeving wat de spelregels bepaalt dus iBood als jullie dit verkopen behoren jullie ook gewoon 2 jaar Fab Support te leveren. Ipv verschuilen achter regeltjes.

Los hiervan laat ik hem toch schieten, vertrouw DHL niet met dit soort kleine producten van grote waarde.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 11:43
Luuk-star Gebruiker

Wat een onzin. DHL verzend wel duurdere producten hoor ;). Beetje zielig om altijd maar de vervoerder de schuld te geven.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 19:39
Moderator Thom Moderator

Goedenavond LoGiX247,

Het product wordt goed verpakt uiteraard voor verzending. Mocht het product defect aankomen kun je uiteraard contact met ons opnemen en gaan we dat uiteraard oplossen.

Gr. Thom

Beantwoorden

23 mei 2020 om 08:14
kaidev Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 09:01
dhstork Gebruiker

@Niek: het gaat hier (mogelijk) om een US model. Prijsvergelijken wordt zo wel erg lastig, nietwaar?

Beantwoorden

23 mei 2020 om 09:18
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen dhstork,

Je mag natuurlijk ook vergelijken met een identiek Europees model. Los van de andere stekker is er volgens mij niet veel verschil.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 08:21
Grindl Gebruiker

Ik heb het horloge in België online gekocht (427€), met 2 jaar garantie zoals wettelijk voorzien. Ik gebruik het dagelijks om mijn wandel- en fietsroutes vast te leggen. Ik laad het wel elke nacht op, want op het einde van de dag is er nog een capaciteit van 50% en overdag kan ik mijn horloge niet missen. De updates worden ‘s nachts automatisch gedaan (heb ik zo ingesteld), en overdag word ik op de hoogte gehouden van de laatste nieuwsberichten via de apps van de kranten. Mijn iPhone moet ik niet meer dicht bij me leggen, alles werkt via mijn pols…..prima horloge, zou het niet meer willen missen!

Beantwoorden

23 mei 2020 om 08:48
dhstork Gebruiker

Overigens klopt de adviesprijs (mogelijk) ook niet, aangezien het een model is met US-stekker. In de USA kostte de 40mm $399,- en dat is ongerekend in EUR toch echt anders dan de genoemde prijs. Eerlijk is eerlijk.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 08:56
Starr0w Gebruiker

Amerikaanse prijzen zijn exclusief btw…

Beantwoorden

23 mei 2020 om 08:59
dhstork Gebruiker

Dan nóg klopt de adviesprijs niet…

Beantwoorden

23 mei 2020 om 19:40
Moderator Thom Moderator

Goedenavond @DHstork,

Wij krijgen de adviesprijzen door van de leverancier en/of de fabrikant. Vaak zijn dit bedragen die ten tijde van de introductie werd gelanceerd. Meer informatie over hoe adviesprijzen tot stand komen vind je hier.

Gr. Thom

Beantwoorden

23 mei 2020 om 08:49
razor911 Gebruiker

Wat zijn nou belangrijkste verschillen met een apple watch v2. Alleen het ietsje grotere scherm?

Beantwoorden

23 mei 2020 om 08:59
dhstork Gebruiker

Dat kun je vast wel even zelf googelen, toch?

Beantwoorden

23 mei 2020 om 09:02
Greenpumpkin Gebruiker

Zelf garantie termijnen verzinnen + Verzenden met DHL = Never nooit niet.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 09:14
breedland Gebruiker

Met een goede prijs had ik het gedaan maar het verschil is gewoon te klein. En je levert een jaar garantie in, in die zin is dit horloge daarmee duurder geworden dan als je hem gewoon in NL koopt

Beantwoorden

23 mei 2020 om 09:20
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen,

De garantie is 2 jaar in plaats van de vermelde 1 jaar in de specificaties. Excuus voor  de verwarring.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 09:30
Zplus Gebruiker

Vorige maand 459 voor betaald. Super tevreden en korting is mooi meegenomen. Komt natuurlijk 6 aan met oa zuurstof meeting dus moeten de 5 uit magazijnen.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 09:51
meule46 Gebruiker

Goed verhaal!

Beantwoorden

23 mei 2020 om 09:38
picobello3 Gebruiker

erm. 399 $ bij Apple zelf? Ben ik fout?

https://www.apple.com/shop/bag

Beantwoorden

23 mei 2020 om 09:41
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen picobello3,

De link gaat naar een lege winkelwagen en dit is bij Apple Amerika vermoed ik. Wanneer je deze bestelt komen er ook nog invoerkosten en BTW overheen.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 09:43
picobello3 Gebruiker

nvm. 449 € in België. verschil is de moeite niet waard…

Beantwoorden

23 mei 2020 om 09:46
Moderator Niek Moderator

Voor dat verschil kun je anders erg leuke dingen doen/kopen :-)

Beantwoorden

23 mei 2020 om 10:00
Oracle92 Gebruiker

Nee, er komen geen importkosten en btw overheen.

Wat mag ik meenemen?

U kunt zonder problemen producten en ontvangen cadeaus meenemen die samen niet duurder zijn dan (omgerekend) € 430 per persoon.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 10:08
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Oracle92,

Wanneer je iets bestelt in Amerika betaal je op bepaalde producten invoerrechten en BTW. Klik hier voor het overzicht op de website van de belastingdienst. Ik vermoed dat jouw stuk gaat over wanneer je zelf reist?

Beantwoorden

23 mei 2020 om 10:22
WiCo Gebruiker

@Oracle92 Zoals je zelf al schrijft:  MEENEMEN. Dat is heel iets anders dan per post of iets dergelijks ontvangen

Beantwoorden

Zplus Gebruiker

US kent zelfs 2 soorten btw totaal komt er dus 18% gst bij.

Beantwoorden

fallen2109 Gebruiker

*knip*

Feedback geven is prima, maar dan wel graag met onderbouwing en niet gewoon wat roepen.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 10:30
Cliffke Gebruiker

en nu is met de 3 serie afkomen want de extra’s de de 5 tov de 3 heeft zijn het prijsverschil niet waard imo :p

Beantwoorden

23 mei 2020 om 18:08
Zplus Gebruiker

Jouw mening maar heb ze allebei en prijsverschil dubbel waard. 5 genomen voor IHealth en valdetectie ivm handicap.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 11:13
circlecube Gebruiker

*knip*

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 12:18
Sander0 Gebruiker

In deze prijsklasse heb je veel betere alternatieven. Van andere merken dan.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 12:23
joepert75 Gebruiker

Vorig jaar een Apple Watch besteld bij iBood. Kreeg de verkeerde kleur én de verkeerde maat. Levering van wat ik wél had besteld was niet meer mogelijk. Duurde lang voor het retour-proces was afgerond. Ik had dus niet de scherpe aanbieding waarmee ik in mijn nopjes was en daarnaast ook veel tijd en energie kwijt met mijn geld terug krijgen. Weliswaar een kortingscode als doekje voor het bloeden maar al bij al geen beste ervaring. Ik bestel vaak (zonder problemen) kleinere dingen bij iBood maar zulke dure producten zal ik niet snel meer doen. De aftersales is gewoon slecht en voor die paar tientjes is het mij dat niet waard. De watch in kwestie was trouwens een versie 3 en die heb ik later alsnog elders gekocht en die bevalt mij nu nog prima.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 15:16
jambood1 Gebruiker

Krijg je er een Europese stekker bij?

Beantwoorden

23 mei 2020 om 17:38
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag jambood1,

Ja je krijgt er een verloopstekker bij.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 19:00
Ruanhouben Gebruiker

*knip*

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek en voordeliger product.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 19:01
vinpierke Gebruiker

Tja, 400€ voor een smartwatch dat geen slaapanalyse kan doen want dan moet hij opladen, niet echt smart! Begrijp niet dat Apple na 5 generaties smartwatches er nog steeds niet in slaagt om de autonomie op niveau te brengen. Ze zouden beter hun licht eens opsteken bij Amazfit, deze modellen kosten maar een fractie van de iWatch en hebben een autonomie om U tegen te zeggen….

Beantwoorden

23 mei 2020 om 22:11
rgrs Gebruiker

Kan ie dus wel. Ik gebruik daar autosleep voor. Meet diverse dingen zoals hartslag en beweging. Berekening van hrv en slaapkwaliteit is naar mijn mening redelijk nauwkeurig.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 22:43
verasategui Gebruiker

Jij hebt duidelijk geen verstand van Apple Watch. Dan is het vaak raadzaam om er dan ook gewoon over te zwijgen en jij gewoon lekker jouw goedkoop alternatief koopt… simpel toch?

Beantwoorden

23 mei 2020 om 23:10
rgrs Gebruiker

Is deze reactie voor mij?

Beantwoorden

23 mei 2020 om 23:59
verasategui Gebruiker

Nee hoor. Voor Vinpierke

Beantwoorden

8 juni 2020 om 21:38
Viper_85 Gebruiker

Volgens de aanbieding zouden ze vandaag verzonden worden. Ik heb nog geen bevestiging gehad. Wanneer kan ik hem thuis verwachten?

Beantwoorden

9 juni 2020 om 10:52
Axel69 Gebruiker

Dito! ook nog geen verzendings informatie gehad. Ik vrees dat ze weer iets hebben aangeboden en het niet kunnen waarmaken. Dit is niet de eerste maal dat ik bij de ibood hunt iets heb aangekocht en later blijkt dat de producten niet meer beschikbaar zijn (alhoewel ze de watch nog altijd aanbieden).

Volgens mij is het niet echt een betrouwbare leverancier.

Beantwoorden

9 juni 2020 om 10:53
Axel69 Gebruiker

Ik bedoel de leverancier van die watches , niet ibood ter verduidelijking

Beantwoorden

10 juni 2020 om 01:54
Moderator Paul Moderator

Er is geen vertraging bekend, maar door drukte kan het iets langer duren voordat het pakketje onderweg is. Hebben jullie inmiddels een verzendbevestiging met Track & Trace link ontvangen?

Beantwoorden

10 juni 2020 om 12:03
Robbertdf Gebruiker

nog steeds niets

Beantwoorden

10 juni 2020 om 15:35
Axel69 Gebruiker

ik heb nu een tracking code van POSTNL sinds dinsdag avond 22H30 maar de status zegt nog altijd dat het niet is aangekomen bij POSTNL. Het zou vandaag moeten aankomen maar ik vermoed dat dit niet zal gebeuren

Beantwoorden

10 juni 2020 om 16:28
LKester Gebruiker

Ik heb ook nog niks ontvangen. Status is nog steeds ‘bevestigd’.

Beantwoorden

11 juni 2020 om 14:07
Axel69 Gebruiker

Aangekomen :)

Beantwoorden

15 juni 2020 om 13:29
Superb73 Gebruiker

Goedemiddag. Ik heb op 8 juni een bestelling geplaatst voor de apple watch. Deze zou op 10 juni worden geleverd. Op 11 juni kreeg ik een track & trace met aanmelding bij DHL. Tot de dag van vandaag is de status onveranderd. De klantenservice is telefonisch onbereikbaar. Reactieformulier ingevuld. Ik zie soortelijke meldingen voorbij komen. Ik krijg de indruk dat het allemaal niet zo soepel verloopt. Hoe verder Ibood ?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.