23 maart 2019 om 00:00
iBOOD

Samsung 55" 4K Smart TV | Series 7 | UE55NU7440

Ook verkrijgbaar in HW-N650 Soundbar, 50NU7440 TV

Samsung 55" 4K Smart TV | Series 7 | UE55NU7440 Samsung Cinematic Soundbar HW-N650 Samsung 50" 4K Smart TV | Series 7 | UE50NU7440

Daar zit je dan, met je PlayStation 4 Pro en 4K action cam. Leuk speelgoed, maar je hebt er natuurlijk geen bal aan met je huidige TV. Tijd voor een upgrade.

23 maart 2019 om 00:02
freakin77 Gebruiker

laat ie 3 triljard Hertz zijn anders kopen ‘we’ hem niet!

Beantwoorden

23 maart 2019 om 00:33
GroteSmurf3 Gebruiker

Vanwaar toch altijd die rare reacties van sommigen (vaak dezelfden) op dit forum. Dit forum is duidelijk bedoeld om vragen te stellen over het aangeboden product. Als je zelf niet geïnteresseerd bent, wat doe je hier dan vraag ik me af… Wat interesseert het je waarom anderen dit product wel of niet kopen? Echt zo vreemd dit…

Beantwoorden

23 maart 2019 om 01:44
Proxihox Gebruiker

Ik hoop/denk dat Freakin77 het sarcastisch bedoelde naar de voorgaande reacties van anderen (“we”) op een Ibood tv aanbieding.

“On topic”: deze aanbieding ziet er goed uit.

Goedkoopste vergelijking komt rond de 625€( met verzenden) uit.

Beantwoorden

23 maart 2019 om 06:33
Aj n Gebruiker

Ik kan hier de humor wel van inzien. Er kan geen tv voorbij komen of het aantal Hz. komt wel weer ter sprake. Over het algemeen niet functioneel. Laten ‘we’ er dan met een gezonde dosis humor tegen aankijken.

Beantwoorden

23 maart 2019 om 09:12
freakin77 Gebruiker

Fijn dat er inderdaad een smiley met knipoog wordt gezien in mijn reactie.

Bij elke TV aanbieding die ik zie, zijn de eerste 10 reacties altijd iets in de trant van ‘oh, maar 50hz!! Next!!’

Ik dacht, laat ik ‘t commentaar vast neerzetten, dat scheelt een hoop onzinnige ‘hz reacties’

Ik reageer overigens bijna nooit

Fijne dag!

Beantwoorden

23 maart 2019 om 12:32
KoenAnouk Gebruiker

Waarom wordt het er gewoon niet bijgezet  hoef je ook niet van die geweldige opmerkingen te maken?

Beeldfrequentie: 50hz, te vinden op elke andere productpagina behalve Ibood.

En ja  hierdoor raad ik hem dus niet aan.

Beantwoorden

23 maart 2019 om 12:49
ElroyW Gebruiker

Hou je onnozele reactie dan voortaan maar weer voor je want hertz is toch wel een belangrijke specificatie voor mensen die wel het verschil kunnen zien.

Beantwoorden

23 maart 2019 om 02:01
Wishiej Gebruiker

Heb deze tv bij Ibood rond de jaarwisseling gekocht. Zeer blij mee en totaal geen last van ghosting of wat dan ook. Tuurlijk er zijn betere en mooiere televisies op de markt maar in deze prijsklasse is dit toch een prima tv-tje :p

Al met al weg blij mee voor een mooie prijs bij Ibood.

Beantwoorden

23 maart 2019 om 11:00
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Wishiej,

Leuk om te horen dat de tv goed bevalt! :-)

Beantwoorden

23 maart 2019 om 03:56
Proxihox Gebruiker

Wat is de garantietermijn?

Ik zie bij een concurrent(https://www.tvreus.nl/led-tv/samsung-ue55nu7440-3j-garantie.html) 3 jaar.

Heeft deze aanbieding dat ook?

Beantwoorden

23 maart 2019 om 05:50
meterkast Gebruiker

Proxihox,

Als je 3 jaar garantie wil, zou ik deze tv daar bestellen. De garantietermijn bij iBood is 2 jaar zoals vermeld.

Beantwoorden

23 maart 2019 om 07:12
mlasschuyt Gebruiker

Bedenk wel dat bij TV Reus vaak buitenlandse (buiten Benelux) modellen TV’s worden aangeboden. Niet dat dit heel veel kwaad kan, maar zaken als werking van Ci+ module kunnen problemen opleveren. Ook wanneer TV Reus failliet gaat kun je in sommige gevallen geen aanspraak doen op garantie bij Samsung. Dit heeft te maken met de aanpassing van de local set in de TV. Wanneer deze is aangepast door derden zou Samsung moeilijk kunnen doen in bepaalde gevallen.

Ik heb zelf ook een model van buiten de Benelux en alles werkt prima (ik maak geen gebruik vaneen Ci+ module). Er hoeft in principe helemaal niets aan de hand te zijn, maar vraag TV Reus voor de zekerheid of dit een Benelux model TV betreft.

Beantwoorden

23 maart 2019 om 11:01
Moderator Jim Moderator

Hi Proxihox,

Dit gaat om 2 jaar!

Groet,

Jim

Beantwoorden

23 maart 2019 om 07:08
Robert Jansen Gebruiker

Het is natuurlijk wel apart dat van de hele waslijst aan specificaties het aantal HZ er nu juist niet bij staat. Of zou dat met opzet zijn gedaan?????????

Beantwoorden

23 maart 2019 om 09:34
nemelex Gebruiker

Idd. Vind ik zeer hatelijk. Zet het er gewoon bij, zijn al de vragen erover (die toch komen) overbodig.

Beantwoorden

23 maart 2019 om 11:03
Moderator Jim Moderator

Hi Robert,

Die had er inderdaad bij moeten staan! Het gaat om 50 Hz :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

23 maart 2019 om 07:48
akchay93 Gebruiker

Het is een 50hz tv, er zullen genoeg mensen zijn die zullen zeggen dat het voldoende is. Maar zet een 100hz tv naast een 50hz en je ervaart direct wat het verschil is.

https://www.consumentenbond.nl/tv/100-of-200-hz-tv

https://www.coolblue.nl/advies/hertz-tv.html

https://www.homecinemamagazine.nl/2012/03/de-zin-en-onzin-van-framerates-hertz/

Ik heb bijvoorbeeld de ue65nu8500 hier bij ibood gekocht. De 55 inch kosten maar 800 euro en dan had je een 100hz tv.

Beantwoorden

23 maart 2019 om 11:03
andrijvie Gebruiker

Als ik die artikelen lees zie ik eigenlijk staan dat zowel spelcomputers als tv-zenders uitzenden met 50 beelden per seconde, zelf gebruik ik een tv voornamelijk om film te kijken, dus dan spreek je i.h.a. over 24 beelden per seconde. Is er een bron die wel 100 beelden per seconde (of meer) weergeeft? Of zijn het alleen toekomstplannen?

Beantwoorden

23 maart 2019 om 11:11
vergeten12 Gebruiker

Als je juist jouw linkjes volgt dan geven ze aan dat het eigenlijk vrij weinig zin heeft voor een TV om boven die 50Hz te zitten, gezien de source materiaal juist niet hoger is dan dat. Spelcomputers halen vaak niet eens de 60 fps, vooral niet als ze 4k ondersteunen (doel ik dus op de consoles, niet een desktop)

Daarnaast is dit een 60hz TV en geen 50.

Beantwoorden

23 maart 2019 om 15:28
bo747 Gebruiker

Beetje apart die constructie met verzendkosten.

Verzendkosten TV: € 8,95
Verzendkosten soundbar: € 8,95
Verzendkosten als je ze tegelijk besteld: € 19,95
Verzendkosten tegelijk besteld, met deelverzending € 19,95 + € 4,95 = € 24,90
Verzendkosten als je ze los zou bestellen (en dus afzonderlijk verstuurd krijgt): 2x €8,95 = € 17,90

Beantwoorden

23 maart 2019 om 21:19
Moderator Niek Moderator

Goedenavond bo747,

In dit geval ben je inderdaad voordeliger uit door ze beide apart te bestellen.

Beantwoorden

24 maart 2019 om 12:39
sleezball Gebruiker

Nou baal ik als een stekker want ik heb net exact deze televisie aangeschaft. Uiteraard voor een hoger bedrag (niet zo significant hoger maar toch…) een paar weken geleden bij die grote rooie mega-handelaar.

Ik kan deze televisie zeker wel aanraden ook al is deze “maar” 60 Hertz, het grote issue waar blijkbaar velen over vallen. Het gemis aan méér Hertz is vrijwel te verwaarlozen in mijn ervaring, zeker als je van een wat ouder toestel komt zal deze televisie een hele verademing zijn. Het is voor veel mensen met een beperkt budget een echt mooie aankoop en zal voor verreweg de meeste doeleinden (gewoon teevee kijken, console gaming, Netflix, etcetera) méér dan voldoende zijn en een hele fijne kijkervaring opleveren.

Natuurlijk zal een 100 Hz televisie het wat beter doen maar dat hangt helemaal van de bron af waarvan je het afspeelt, het verschil is alleen te zien in de winkel waar je meerdere televisies naast elkaar ziet staan en kan vergelijken. Ik neem aan dat men geen twee televisies naast elkaar in de woonkamer heeft staan (indien wél zo lijkt me dat je toch echt in een andere doelgroep behoort) waar de verschillen duidelijk zichtbaar zullen zijn ter vergelijking. Ja het aantal Hertz maakt inderdaad uit, maar nou ook weer niet zo ontzettend veel dat men doet alsof er bij een 50 of 60 Hertz televisie naar een aftands, vooroorlogs model wordt gekeken. Da’s volstrekte onzin.

Dus balen dat uitgerekend NU deze aanbieding langskomt, net nadat ik deze teevee heb gekocht. Prachtige televisie, prachtig beeld (wél even calibreren / afstellen) en het gebruiksgemak is erg hoog. Prima afgewerkt, fraaie voet eronder, veel aansluitingen. Wifi werkt hier feilloos en de interactieve mogelijkheden doen het snel, strak en tot nog toe ook zonder haperingen. Vooral met de Netflix app op de televisie is het erg goed te merken dat er een veel sterkere processor inzit dan in het KPN kastje waardoor we eerst de films en series keken, dat kastje staat er alleen nog voor de zenders.

Het is ov er het algemeen gezien een hele behoorlijke televisie voor een hele fraaie prijs..!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.