19 september 2018 om 00:00
iBOOD

Zens Fast Draadloze Lader | Qi Certified

Zens Fast Draadloze Lader

Opladen moet makkelijker! Je hebt niet voor niks een smartphone met Qi-functionaliteit. Gebruik de Zens Fast voor opladen en heb geen last van de ongemakken van snoertjes.

Specificaties

Merk: Zens
Type: ZESC07B | Fast draadloze lader
Garantie: 2 jaar

• Gebruik staand of liggend
  • Zeer laag standby-verbruik
  • Ondersteunt Samsung Fast Charge

SIZE

Check of je smartphone Qi-functionaliteit heeft om gebruik te kunnen maken van draadloos laden.

• Uitgaand vermogen: Maximaal 15 W
  • Ondersteunt Samsung Fast Charge
  • Kan zowel als standaard als platte draadloze oplader worden gebruikt
  • Ultra-laag standby-verbruik
  • Automatische uitschakeling nadat je apparaat volledig is opgeladen
  • Anti-slip
  • Adapter meegeleverd
  • Qi-gecertificeerd
  • Afmetingen: 11,3 x 11,3 x 2,5 cm
  • Gewicht: 200 g
SIZE

Meer weten

• Wil je weten of jouw smartphone draadloos opladen heeft? Klik dan hier.
  • Hier legt Zens uit hoe draadloos laden werkt.
  • Hier legt Zens uit hoe draadloos snelladen werkt.
19 september 2018 om 00:16
snijdt Gebruiker

Toevallig net wezen zoeken naar een Wireless charter, dus dacht: dit is fijn. Maar toen zag ik de prijs. Is deze niet veel lager te vinden op internet, bijv: https://www.smartphonehoesjes.nl/zens-fast-wireless-charger-15w.html?utm_medium=affiliate&utm_campaign=pricewatch2014&utm_term=url&utm_content=utm&utm_source=tweakers.

Klopt dit, of zit ik mis Ibood?

Beantwoorden

19 september 2018 om 01:28
Moderator Niek Moderator

Goedenacht snijdt,

We hebben het doorgegeven en in de ochtend zal dit nagekeken worden. Bedankt voor het doorgeven :-)

Beantwoorden

19 september 2018 om 09:07
Moderator Bas iBOOD Moderator

Wij zaten mis, snijdt. Je ontvangt voor onze prijs namelijk niet één, maar twee draadloze laders van Zens! We hebben dit direct verduidelijkt.

Beantwoorden

19 september 2018 om 09:28
snijdt Gebruiker

Ah ok, hier zat dus het verschil. Vond het ook al een rare deal, was ik niet van jullie gewend. Zo klinkt het veel aantrekkelijker en is het veel meer des iBoods.

Beantwoorden

19 september 2018 om 01:56
Marsdepars Gebruiker

Yep…. same here. Meerdere aanbieders voor betere prijs: Zelfs bol.com https://www.bol.com/nl/p/zens-fast-wireless-charger-15w/9200000080699688/ biedt dit product aan voor een lagere prijs: €37,95 en morgen in huis…. ben ik niet van jullie gewend IBood

Beantwoorden

19 september 2018 om 09:05

Je ontvangt bij ons 2 stuks. We gaan dit direct aanpassen in de omschrijving!

Beantwoorden

19 september 2018 om 06:55
Grote_Smurf Gebruiker

Inderdaad. 22 augustus heb ik er 4 besteld voor 25euro pst.

Beantwoorden

19 september 2018 om 09:06

Ook nu is deze deal een duopack! Je ontvangt voor de getoonde prijs dus twee stuks.

Beantwoorden

19 september 2018 om 07:05
MarsM Gebruiker

Een maand geleden hadden jullie als aanbieding 2 van deze opladers voor 49,95. Beetje raar dat ze nu in prijs zijn verdubbeld.

Verder prima ding voor mij, maar niet voor mijn vrouw. Bij mij werkt ie als een trein en bij mijn vrouw stopt ie bij 80% met laden. Beiden een S8 met hetzelfde hoesje.

Beantwoorden

19 september 2018 om 08:08
spacetronics Gebruiker

Klopt inderdaad:  2 voor de prijs waarvoor je er nu slecht 1 hebt.  Werken prima trouwens.

Beantwoorden

Deze keer bestaat de deal ook uit twee draadloze laders. We gaan de tekst direct aanpassen.

Beantwoorden

19 september 2018 om 07:36
C.T.B Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

Onze prijs is ook voor twee stuks. We gaan dit direct verder verduidelijken!

Beantwoorden

19 september 2018 om 09:42
snijdt Gebruiker

Bij Belsimpel is het de 10Watt lader. Dit zijn 15Watt laders.

Beantwoorden

19 september 2018 om 09:35
TheAnd Gebruiker

Werken deze ook met een bookcase hoes eromheen of moet er er telkens worden uitgehaald?

Beantwoorden

19 september 2018 om 10:01

Je kunt je telefoon gewoon in het hoesje laten zitten tijdens het opladen. Houd er wel rekening mee dat er hoesjes bestaan met RFID protectie, deze kunnen het opladen wel verstoren.

Beantwoorden

19 september 2018 om 09:43
jbarsingerhorn Gebruiker

Er staat dat deze inclusief adapter is? Alle informatie die ik op andere sites vind hierover heeft het alleen over dat de usb kabel mee geleverd zou worden. Kan even bevestigd worden dat er ook een adapter mee geleverd zou worden?

Beantwoorden

19 september 2018 om 10:04

De AC/DC adapter wordt meegeleverd. Zie bijvoorbeeld ook de website van Zens die dit bevestigt.

Beantwoorden

19 september 2018 om 12:08
Wieb333 Gebruiker

ik heb nu een draadloze lader die, ongewenst, mijn hele slaapkamer verlicht met een led-indicatie.

Heeft de Zens dit ook ? Ik heb n.l. genoeg aan het controlelampje van mijn smartphone.

Beantwoorden

19 september 2018 om 12:35

Ik heb geen lampje kunnen ontdekken, maar wellicht kan iemand met deze lader in zijn/haar bezit hier met meer zekerheid uitsluitsel over geven!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.