15 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

96 Philips Power Alkaline AA-Batterijen

96 Philips Batterijen (AA)

De batterijen behouden 80% van hun oorspronkelijke capaciteit tot de opgegeven houdbaarheidsdatum.

Specificaties

Merk: Philips
Type: 96 Power Alkaline Batterij (AA)
Houdbaarheidsdatum: 2022 (de batterijen behouden iig 80% van hun oorspronkelijke capaciteit tot de opgegeven houdbaarheidsdatum)

• 0% cadmium, kwik en lood
  • 1.5 V batterijen
  • Houdbaarheidsdatum: 2022

Batterijtype (AA): LR6 alkaline
Batterijvoltage (AA): 1.5 V

Chemische samenstelling: Alkaline
Loodvrij
Cadmiumvrij
Kwikvrij

15 oktober 2018 om 00:16
cumme Gebruiker

Deze zijn niet zo sterk, slechts 2279 mAh. Dat was de laagste bij de test in TA. Prijs is goed. Kwestie van lekkage scoorde die ook goed.

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 12:21
jant90 Gebruiker

Heb je toevallig een link naar deze testresultaten?

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 00:32
inge25 Gebruiker

Wil bestellen maar kan met niks betalen. Zegt steeds transactie mislukt, zowel met paypal mastercard als bankcontact!

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 00:34
Moderator Tom Moderator

Dag Inge25

wanneer krijg je deze foutmelding juist? Voor je naar het scherm van de bank wordt doorgestuurd of erna?
Hier lijkt het wel te werken.

Heb je al eens geprobeerd met een andere browser en/of na het verwijderen van cookies en geschiedenis?

Met vriendelijke groeten

Tom

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 07:50
Greenpumpkin Gebruiker

Ga toch voor oplaadbaar…

Eneloop en je wilt nooit meer wat anders.

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 08:28
berger1986 Gebruiker

Geen verzending naar België mogelijk?

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 08:31
berger1986 Gebruiker

Sorry was mis blijkbaar, zat wss op de NL site gewoon ????

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 08:35
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen berger1986,

Dan zat je inderdaad op de NL site. Goed om te horen dat het je inmiddels gelukt is :-)

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 08:59
em12 Gebruiker

Jammer dat er geen combi mogelijk is tussen AA en AAA batterijen. 96 van 1 soort is wel erg veel…

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 09:21
tesluc Gebruiker

Idd, statistisch gezien werken er meer toestellen op AAA

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 09:40
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen em12,

De AAA zijn deze keer helaas niet beschikbaar inderdaad. Je kunt altijd de inkopers tippen en wie weet komt er ook een keer zo’n combinatie voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier :-)

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 11:58
RenedeJong34 Gebruiker

Ik krijg constant de melding dat er wat mis gaat tijdens het betalen. Kom dus niet verder. is dit al bekend? En zo ja, wanneer komt er een oplossing?

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 12:04
RenedeJong34 Gebruiker

Via Internet Explorer kwam ik er wel door. Dus niet via Chrome.

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 12:11
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ik zie dat het inmiddels inderdaad gelukt is om je bestelling af te ronden, daar ben ik blij om!

Mogelijk helpt het om in Chrome even je cookies te verwijderen, als dit probleem nog eens mocht opspelen :-)

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 14:34
PGR32 Gebruiker

Het zou eens leuk zijn om eens 123a batterijen aan te bieden…

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 19:50
thefunz Gebruiker

Als je goedkoop 123a of andere zoekt  http://www.nkon.nl , die is echt goedkoop en super service!

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 20:49
Moderator Niek Moderator

Goedenavond PGR32,

Je kunt altijd de inkopers tippen en wie weet komen die ook een keer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 11:07
Pakitoooo Gebruiker

Hoelang duurt het ongeveer voordat ze verzenden worden? Is al een aantal daagjes en blijft op bevestigd staan. Grt.

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 11:54
Moderator Bas iBOOD Moderator

De batterijen hadden gisteren al verzonden moeten worden. Het is mij niet direct duidelijk waarom dit niet gebeurd is.

Mijn collega gaat dit zo snel mogelijk voor je uitzoeken en komt hierover bij je terug.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 16:53
Pakitoooo Gebruiker

Heb zojuist een mail gehad dat ze er helaas niet meer zijn. Deze aanbieding kwam goed uit want ik had net een nieuwe voorraad AA batterijen nodig. Ik wacht nog even af dan op een mogelijk alternatief zoals beschreven en anders helaas… wordt het annuleren. Thanks voor het nazoeken.

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 20:10
inge25 Gebruiker

Is al 2de keer op korte tijd dat ibood mij dit lapt!! In het vervolg beter dan maar ergens anders kopen!!

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 19:00
Belgixxer Gebruiker

Is er al een alternatief en worden wij daar op de hoogte van gehouden?

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 21:16
Moderator Paul Moderator

Nee en ja; er is nog geen alternatief maar zodra er een update is, zullen jullie daarover geïnformeerd worden.

Beantwoorden

3 november 2018 om 00:04
Mister13 Gebruiker

Gaan deze nog komen????

Beantwoorden

3 november 2018 om 17:57
MAWO2018 Gebruiker

Wanneer mag ik uiteindelijk de bestelde batterijen verwachten?

Beantwoorden

5 november 2018 om 15:49
joost1985 Gebruiker

wat gaat het lastig om bestellingen bij ibood op tijd uit te leveren de laatste tijd. Niets lijkt op tijd te komen. heb de bestelling van de Akito Tanaka hoodie al geannuleerd omdat er telkens de leverdatum uit word gesteld door leverproblemen. En ook met deze batterijen is het echt jammer dat er telkens een nieuwe datum word opgegeven door problemen bij de toeleveranciers. Misschien eerst een actie goed voorbereiden voordat er een actie word geplaatst. Als er vrijdag nog niets bekend is annuleer ik ook deze bestelling maar weer en ben ik er voorlopig wel klaar mee.

Beantwoorden

7 november 2018 om 11:33
Dropkikker Gebruiker

Inderdaad, hier wachten wij ook nog af tot vrijdag. Anders ga ik hem ook annuleren.

Beantwoorden

9 november 2018 om 10:56
Mister13 Gebruiker

Niet annuleren, dat willen ze juist. Deze deal is vast verliesgevend voor ze daarom geen communicatie, niks.

Beantwoorden

9 november 2018 om 11:06
joost1985 Gebruiker

ze hebben toch de artikelen al besteld bij hun leverancier. Dus dan kun je het beter ook uitleveren ipv dat de klant het nu annuleerd lijkt mij?

Los daarvan is het ronduit slecht dat er geen enkele vorm van communicatie is vanuit ibood. De belofte ‘loop van week 45 uitgeleverd’ gaat hem ook niet meer worden

Beantwoorden

10 november 2018 om 14:36
stefke1975 Gebruiker

Is nu week 47 geworden…????????

Beantwoorden

16 november 2018 om 10:53
joost1985 Gebruiker

Ik heb geannuleerd. Nu is het week 47, maar eind week 47 zal vast wel weer een bericht komen dat het tot grote spijt weer later gaat worden, etc. Ik heb elders een aanbieding gekocht, morgen bezorgd. Heel iets duurder maar ook wat betere varta batterijen en gewoon met 2 dagen in huis. Ik ben voorlopig helemaal klaar met Ibood met telkens uitstel en uitstel. Niet alleen deze batterijen maar ook een andere bestelling werd maar niet uitgeleverd. En er word ook niets ter compensatie aangeboden. Communicatie is slecht. Helaas.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.