17 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

JBL Flip 3 Bluetooth Speaker | Stealth Edition

JBL Flip 3 Stealth Bluetooth Speaker

Of het nu voor in de woonkamer of op een strandfeestje is, met de JBL Flip 3 scoor je een wel héél capabele speaker!

Specificaties

Merk: JBL
Type: Flip 3 (Stealth Edition)
Garantie: 2 jaar

• Accuduur van 10 uur
  • Bijzonder compact design
  • Waterbestendig (IPX7)

Technische specificaties

• Bluetooth: 4.1
  • Ondersteuning: A2DP v1.2, AVRCP v1.5
  • Omvormer: 2x 40 mm
  • Uitgangsvermogen: 2x 8 W
  • Frequentiebereik: 80 Hz - 20 kHz
  • Signaalruisverhouding: ≥80 dB

Voeding

• Type batterij: Lithium-ion polymeer (3,7 V, 3000 mAh)
  • Oplaadtijd: 3,5 uur @ 5 V / 1 A
  • Afspeeltijd: max. 10 uur (afhankelijk van volumeniveau en audio-inhoud)

Fysieke eigenschappen

• Afmetingen: 64 x 169 x 64 mm
  • Gewicht: 450 gr
17 oktober 2018 om 00:09
Dopie Gebruiker

Deze is echt niet waterdicht tot 1 uur. Of zit ik er naast? De flip 4 wel.

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 00:25
Moderator Niek Moderator

Goedenacht Dopie,

Ik kan dit niet terugvinden in de deal, dat er 1 uur waterdicht staat. Waar zie je dat staan?

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 00:33
Rvc1rvc1 Gebruiker

“Dankzij de IPX7-certificatie kan deze speaker een duik tot 1 meter diep gemakkelijk overleven. Dát is nog eens handig.”

Dit staat er in de beschrijving. Maar wat Dopie zegt klopt, de flip 3 is normaal enkel ’splashproof’ en kan niet onder water worden gedompeld.

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 01:22
Moderator Paul Moderator

Deze Stealth Edition is volgens JBL daadwerkelijk IPX7 waterbestendig: 
https://www.jbl.nl/draagbare-apparaten/JBL+FLIP+3+STEALTH+EDITION.html

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 01:47
Rvc1rvc1 Gebruiker

Oh, ik dacht dat men hiermee enkel de kleur bedoelde. Ben even gaan kijken en het is inderdaad een ander model dat wel waterbestendig is. Had nog niet eerder van dit model gehoord. Bedankt voor de info!!

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 09:32
lhrramakers Gebruiker

IPX7 is onderdompelbaar, max 1/2 uur 1 meter water.
Maar dat is wel de omschrijving in demi water, waar de tank langzaam gevuld wordt.  In de praktijk zal een speaker in water vallen, waar door er waarschijnlijk al hogere krachten op de behuizing komen, zouten en olien in de water hebben ook nog een invloed op de waterdichtheid.

Je moet zowat zien, als wat de test is, maar de omschrijving onderdompelbaar is toch de goede, of wil je hem mee nemen om te snorkelen in je badkuip ?

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 08:12
zelst001 Gebruiker

Goedemorgen,

Welke kleur wordt geleverd?

Op foto staat een zwarte maar het product is in meerdere kleuren te verkrijgen. Ik vermeen graag.

Mvg,

Michael

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 08:23
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Michael,

Je krijgt hem inderdaad in het zwart zoals afgebeeld. Wanneer er meerdere kleuren beschikbaar zijn, dan wordt er meestal een keuzemenu toegevoegd.

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 08:32
Barise Gebruiker

Stealth is de kleur…

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 18:20
zelst001 Gebruiker

Besteld! Bedankt voor je reactie

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 08:55
snowie6 Gebruiker

Werkt deze Flip 3 stealth met de JBL Connect app ook in stereofunctie met de reguliere Flip 3?

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 10:05
Moderator Bas iBOOD Moderator

Edited by: Bas iBOOD
Zie onder

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 10:58
LacheG Gebruiker

Als je de specsheet van de gewone Flip III vergelijkt met de stealth edition, zie je dat de stealth edition geen JBL Connect aanbiedt.

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 11:11
snowie6 Gebruiker

Dat is juist de reden dat ik het vraag. Ik heb ook de Xtreme. Deze is ook jbl connect compatible en kan ook nog gekoppeld worden. Echter de stereo functie werkt dan niet (dwz links rechts afstemming). Daarvoor heb je gelijke speakers nodig aldus JBL. (twee xtremes, charges of flips). Ik wil graag het stereo geluidsbeeld.

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 11:20
snowie6 Gebruiker

Inderdaad. Na enig googelen vond ik op Bol(hoed).com dat de Flip III Stealth NIET (bij de recensies als minpunt genoemd) over JBL connect beschikt en dus geen koppeling kan maken met de app en andere JBL’s. Dat is dan toch weer een dingetje :( . Had hem bijna besteld.

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 11:22
snowie6 Gebruiker

Verder gewoon een goede speakert hoor. Maar die had ik al zoals aangegeven.

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 11:37

Jullie hebben inderdaad helemaal gelijk. Om verwarring te voorkomen heb ik mijn post direct aangepast.

De JBL flip 3 Stealth editie beschikt niet over een connect of connect + functie, het is dus niet mogelijk om deze te verbinden met de Flip 3.

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 09:08
Koos35 Gebruiker

Wat is een omvormer?

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 09:11
Koos35 Gebruiker

Een luidspreker van 4 cm?

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 10:15

Een omzetter (in sommige toepassingen ook transducer of transducent) is een apparaat dat energie van de ene vorm in een andere vorm van energie omzet, bijvoorbeeld elektrische energie in beweging of licht, chemische energie in elektrische energie of geluid in elektrische energie.

Beantwoorden

2 november 2018 om 17:25
sambody Gebruiker

Pfff, had al lang geleverd moeten zijn, maar typisch weer iBood: uitstellen en uitstellen. Hoe moeilijk kan het zijn om zo’n apparaatje uit te leveren?

Beantwoorden

4 november 2018 om 09:26
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen sambody,

In “Mijn iBOOD” zou je kunnen zien wat de verwachte leverdatum is. Daarnaast krijg je meestal een mailtje van de verstuurder dat het pakket is aangemeld en wanneer hij ongeveer verwacht kan worden.

Heb je dat al gehad of niet?

Groet,

Jelle

Beantwoorden

5 november 2018 om 09:59
sambody Gebruiker

Nee, maar vandaag wel opnieuw een bericht: Nogmaals vertraagd: weer een week verder. Echt…hoe moeilijk kan het zijn om zo’n simpel product op tijd te versturen?  iBood wint altijd prijzen met zijn website… maar logistiek en garantieafhandelingen zijn dramatisch!

Beantwoorden

5 november 2018 om 20:51
sambody Gebruiker

Rest van de order blijkt uiteindelijk helemaal niet meer leverbaar. Dus deze dan ook maar gecanceld. Slechte service weer iBood. Bah!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.