5 november 2018 om 00:03
iBOOD

2x Oral-B Smart 4900 Tandenborstel met Bluetooth

2 Oral-B Smart 4900 Tandenborstels

Wat dacht je van een slimme tandenborstel die je helpt met het poetsen van je tanden? Hebben! En wat dacht je van twee zulke kanjers? Komt voor de bakker!

Specificaties

Merk: Oral-B
Type: Smart 4900
Garantie: 2 jaar

• 2 body’s: zwart en roze
  • Minder lang/vaak opladen
  • Bluetooth: poetsen met app

Algemene eigenschappen:

• Poetstechniek: 3D-technologie
  • Timerfunctie: 4x 30 seconden
  • Pulserende bewegingen: 40.000 per minuut
  • Roterende bewegingen: 8.800 per minuut
  • Bluetooth: Oral-B app (Google Play - App Store)

Poetsstanden:

• Daily Clean: voor plakverwijdering
  • Whitening: voor wittere tanden
  • Sensitive: voor gevoelige tanden

Batterij:

• Type: Lithium-Ion
  • Na 1 laadbeurt: 2 weken
  • Volledig opgeladen: na 12 uur

Dit ontvang je:

• 2x Smart 4900 Body (Black + Pink)
  • 2x Cross Action opzetborsteltje
  • 1x Luxe oplader
  • 1x Opbergunit
  • 1x Verloopstekker

Dit product is afkomstig uit de UK, een verloopstekker wordt meegeleverd.

5 november 2018 om 06:59
fmking85 Gebruiker

Hebben deze tandenborstels ook daadwerkelijk een verbeterde accu? De tekst geeft aan van wel, maar graag even een bevestiging.

Beantwoorden

5 november 2018 om 07:46
Moderator Jelle Moderator

Misschien kunnen gebruikers die deze al eerder gekocht hebben er antwoord op geven.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

5 november 2018 om 07:54
kimberlyew Gebruiker

Wat betreft die timerfunctie, als je 4×30 sec gepoetst hebt, stopt die dan of kan je gewoon door blijven poetsen?

Beantwoorden

5 november 2018 om 08:16
Moderator Jim Moderator

Hi Kimberly,

Zie hieronder het antwoord van Marc!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

5 november 2018 om 08:10
marc.vv Gebruiker

Dit model heeft inderdaad een li-ion accu. Raar dat de oplaadtijd toch nog 12u bedraagt. Bij Ni-Mh betekent vlugger laden dan 10u een zwaardere belasting voor de batterij maar bij li-ion heeft langer dan drie uur geen zin. Zal te maken hebben met dat veel mensen hun tandenborstel na gebruik steeds op de aangesloten houder steken en dus bijladen.

Ter info, een l-ion accu verslijt het meest wanneer ze volledig opgeladen is, dus beter met opladen wachten tot het nodig is.

Alleen is er terug maar één ledje om aan te geven dat de batterij bijna leeg is. Hopelijk is het beter geregeld dan bij de Ni-Mh versie want na enkele mlaanden gebruik brandt dat ledje maar wanneer de batterij effectief leeg is. Je voelt dus de tandenborstel zijn werking verliezen (je kan de poetsbeurt niet afwerken) en dàn pas brandt dat lampje om te zeggen “ik ben bijna leeg”. Zéééééééééééééééééér vervelend !

@ Kimberlyew: ja, je kan gewoon verder poetsen, per halve minuut is er een korte onderbreking van de motor en per 2 minuten een wat langere zodat je dat weet.

Beantwoorden

5 november 2018 om 08:13
Moderator Jim Moderator

Hi Marc!

Dank voor je uitgebreide uitleg!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

5 november 2018 om 08:10
lexvogels Gebruiker

Wat is het type nummer vam de oplader? Om er een oplader extra bij te bestellen.

Beantwoorden

5 november 2018 om 08:15
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen Lex!

Ga ik even voor je navragen!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

5 november 2018 om 09:55
Moderator Jim Moderator
5 november 2018 om 08:47
shizzlemusic Gebruiker

Goedemorgen Jim,

Kun je mij vertellen uit welk jaar dit model is en heb je een indicatie van wat losse opzetborstels kosten? Laatste keer dat ik een elektrische tandenborstel kocht (overigens niet hier) bleken die borstels nergens meer verkrijgbaar te zijn.

Thanks!

Beantwoorden

5 november 2018 om 09:05
Moderator Jim Moderator

Hi Shizzlemusic!

Ik kan het je nu nog niet vertellen, maar ik kan natuurlijk wel even navraag doen bij iBOOD, hetgeen ik net heb gedaan ;-).

Ik kom bij je terug!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

5 november 2018 om 09:34
Moderator Jim Moderator

Hi Shizzle!

- hangt er vanaf waar de klant ze koopt, zijn volop verkrijgbaar. Alle volgende vervangende opzetborstels kunnen gebruikt worden in combinatie met de Oral-B Smart 4 4900 oplaadbare elektrische tandenborstel: CrossAction, 3DWhite, Sensi Ultrathin, Sensitive Clean, Precision Clean, FlossAction, TriZone, Dual Clean, Power Tip, Ortho Care.
- Volgens kieskeurig 2017 https://www.kieskeurig.nl/elektrische_tandenborstel/product/3608650-oral-b-smart-4-4900-elektrische-tandenborstel-2-stuks/specificaties

Groetjes!

Jim

Edited by: Jim

Beantwoorden

5 november 2018 om 09:40
vumc Gebruiker

goede tandenborstels, heb deze ook . *knip*

Edited by: Niek

Beantwoorden

5 november 2018 om 09:46
jbiggie Gebruiker

Da’s echter maar 1 exemplaar

Beantwoorden

5 november 2018 om 09:49
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen vumc,

Daar gaat het inderdaad om één exemplaar en je krijgt er hier twee.

Beantwoorden

5 november 2018 om 11:30
Patdekat Gebruiker

geld de cashback actie van Oral B, die loopt tot 31 januari 2019 hier ook op dit type?

Beantwoorden

5 november 2018 om 11:51
Moderator Jasper Moderator

Dag Patdekat,

Dit vraag ik even na.

Groetjes,

Jasper

Beantwoorden

5 november 2018 om 17:09
Jaime Gebruiker

Ruim 5 uur later nog geen antwoord kunnen achterhalen?!

Mijn vermoede is van niet, namelijk:

Dit product is afkomstig uit de UK, een verloopstekker wordt meegeleverd.

Beantwoorden

5 november 2018 om 22:29
Jaime Gebruiker

Er zit een stekker uit de UK bij, dat betekend dat het grijze import is en een cashback is dan meestal uitgesloten.

Beantwoorden

5 november 2018 om 22:31
Jaime Gebruiker

Beste Jesper,

Hoe lang duurt het navragen bij jullie?

Over anderhalf uur is de deal voorbij, daarna heeft antwoord geven niet veel zin meer.

Beantwoorden

5 november 2018 om 22:47
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Jaime,

Helaas hebben we nog geen reactie gekregen op deze vraag. In de voorwaarden staat iBOOD niet tussen de deelnemende retailers zag ik, dus ik vermoed niet dat deze ervoor in aanmerking komt. We kunnen het antwoord morgen wel plaatsen. Mocht je aankoop afhangen van het antwoord, dan kun je hem nu eventueel bestellen en wanneer we het antwoord hier geplaatst hebben de bestelling eventueel kosteloos annuleren.

Beantwoorden

5 november 2018 om 15:25
prijschecker Gebruiker

Heel appart dat de marktprijs hiervoor rond de €100 lager is dan de “van” prijs
kijk maar op kieskeurig punt nl
Wel is het nu op ibood goedkoper dan de huidige laagste prijs van 96 euro

link:
https://www.kieskeurig.nl/elektrische_tandenborstel/product/3608650-oral-b-smart-4-4900-elektrische-tandenborstel-2-stuks/prijzen

Beantwoorden

5 november 2018 om 15:28
Moderator Jim Moderator

Hi Prijschecker,

Bedankt voor het checken van de prijs, echter betreft het hier de adviesprijs en niet de actuele verkoopprijs!

Check ook: https://blog.ibood.com/2017/06/27/wat-is-de-adviesprijs/

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

5 november 2018 om 17:00
prijschecker Gebruiker

In dit geval zou het handig zijn om “advies prijs” te noteren voor de €199.-
hierbij verwijs ik u naar de arktikel van de consumentengids oktober 2018 met als titel “nep-aanbiedingen”

Beantwoorden

5 november 2018 om 23:15
Moderator Paul Moderator

Het artikel van de consumentengids ging over winkels met een vast assortiment die ten onrechte ten opzichte van de adviesprijs adverteren. Omdat iBOOD een dagdealaanbieder is en geen vast assortiment heeft, is iBOOD juist gebonden (door de ACM) om te vergelijken met de adviesprijs. 

De vermelding dat de referentieprijs de adviesprijs is, is bij Alle Deals al toegevoegd en zal op korte termijn ook per deal toegevoegd worden zodat dit (nog) duidelijker is.

Beantwoorden

5 november 2018 om 18:27
HolvoetB Gebruiker

Beschikt deze tandenborstel ook over een poetsdruksensor?

Beantwoorden

5 november 2018 om 22:43
Moderator Niek Moderator

Goedenavond HolvoetB,

Op de website van OralB heb ik kunnen vinden dat er een poetsdruksensor op zit.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.