4 december 2018 om 00:00
iBOOD

Samsung HW-MS550 All-In-One Soundbar

Samsung All-In-One Soundbar

De Samsung HW-MS550 is een soundbar en subwoofer in één. Zo houd je meer ruimte over, maar geniet je wel van een rijke en diepe bas.

Specificaties

Merk: Samsung
Type: HW-MS550/XN
Garantie: 2 jaar

• Bluetooth & wifi
  • Soundbar & subwoofer in één
  • Te bedienen met je smartphone

Afspelen

• Afspeelformaten: AAC, MP3, WAV, OGG, FLAC, ALAC
  • High Resolution Audio: nee

Versterker

• Surround formaten: Dolby Digital, DTS Digital Surround
  • Aantal kanalen: 2.0

Luidspreker

• Aantal luidsprekers: 6
  • Subwoofer: geïntegreerd

Eigenschappen

• Basreflex: ja
  • Wifi interface: ja
  • Multiroom-gereed: ja
  • Bluetooth: ja
  • Near Field Communication: nee
  • Afstandsbediening: ja
  • Overige kenmerken: Surround Sound Expansion
  • Te verbinden met app: ja

Aansluitingen

• 1x USB-ingang
  • 1x HDMI-ingang
  • 1x analoge audio-ingang
  • 1x optische-ingang

Voeding

• Stroomverbruik (ingeschakeld): 450 W
  • Stroomverbruik (standby): 3.2 W

Fysieke eigenschappen

• Plaatsing: Voor televisie
  • Afmetingen: 89 x 7.1 x 13.1 cm
  • Gewicht: 5 kg

Inbegrepen

• Afstandsbediening (incl. batterij)
  • Optische kabel
  • Wall Mount Bracket
  • Handleiding
4 december 2018 om 00:12
michielrote Gebruiker

Tuurlijk is Google je vriend, maar toch heel raar dat er bij de specs niet wordt vermeld wat de output-wattages zijn…………….

Beantwoorden

4 december 2018 om 09:29
Fauzess Gebruiker

Beste Michiel, ik ben een leek maar wat bedoel je met output-wattages? En zijn er andere minpunten die niet ter sprake zijn gekomen bij de specs?

thanx alvast.

Beantwoorden

4 december 2018 om 00:38
Ronaldo1966 Gebruiker

Behoorlijk aantal goede reviews te vinden & de Paypall actie hebben mij overgehaald te bestellen.

Beantwoorden

4 december 2018 om 08:25
defjoe Gebruiker

Wat bedoel je met Paypal actie?

Beantwoorden

4 december 2018 om 08:27
defjoe Gebruiker

2 seconden te laat gezien. Ik was ergens in de omschrijving aan het zoeken geweest. Staat helemaal bovenaan.

Beantwoorden

4 december 2018 om 12:08
roeji Gebruiker

waar zie je die PayPal actie staan?

Beantwoorden

4 december 2018 om 12:10
roeji Gebruiker
4 december 2018 om 00:38
LCDBVBA Gebruiker

Heel mooie prijs voor een degelijke soundbar maar toch inzake specificaties een stuk minder dan de Samsung HW-M650 die vorige week door Ibood werd aangeboden voor 50 euro meer.

Maar die was dan ook groter en dus meer geschikt voor de grotere schermen. Hij was bovendien voortijdig uitverkocht.

Ook even vermelden: het verbruik van 450 watt volgens de specificaties is niet het verbruik van de soundbar maar het maximale verbruik van TV + soundbar samen. Het heeft dus niets te maken met het uitgangsvermogen. Jammer dat dit (echt verbruik en vermogen) niet duidelijk wordt uitgelegd.

De plaatsing moet ook niet voor de televisie wanneer je TV groot genoeg is want dan kan hij tussen de poten staan. Zelf even afmeten.

Beantwoorden

4 december 2018 om 21:11
Dingy Gebruiker

Eerst dacht ik dat ik in vergelijking 50€ meer had kunnen sparen indien ik een week had gewacht !

Maar het gaat gelukkig om een ander model een  5 serie.

Dat ik nooit had gekocht ^^

Beantwoorden

4 december 2018 om 00:47
RonaldR Gebruiker

Ik heb een LG 55″ 4K OLED en een Yamaha RX-V475 versterker. Kan deze mijn subwoofer en boxen vervangen? (5.1) Hoe sluit ik dit aan: via HDMI vanuit mijn versterker of link ik de TV door via HDMI aan de soundbar? Heb nog nooit met optical gewerkt… Alvast bedankt voor jullie feedback iBooders!

Beantwoorden

4 december 2018 om 00:56
Sortjai Gebruiker

Dit zou je receiver + boxen kunnen vervangen, alleen zal de kwaliteit denk ik niet beter zijn dan je huidige opstelling.

Je zou deze samsung via HDMI (ARC) direct kunnen aansluiten op je LG tv of met optisch direct aansluiten op je tv. In beide gevallen is je receiver niet van toepassing.

Beantwoorden

4 december 2018 om 03:30
sakoers Gebruiker

Kan iemand met meer verstand van audio dan ik, mij helpen: wat is het verschil tussen deze en de soundbar HW-400 – naast een ingebouwde subwoover – die 2 weken geleden werd aangeboden? Ik kom er op vergelijksites niet uit.

Beantwoorden

4 december 2018 om 09:26
Official Product Expert Samsung Expert Official Product Expert

Hi,

De soundbar HW-N400 noemen wij een essential. Een basisoplossing voor iedere TV echter is het basis, dus het geluid is goed maar kan ook nog een stapje hoger. Dan kom je bij all in one. Dat is deze soundbar. Meer wattage volume en vooral een grotere bass in de bar. Deze neemt je echt mee in alles wat je kijkt.

Beantwoorden

4 december 2018 om 12:54
sakoers Gebruiker

Dankjewel voor de toelichting. Ik ga hem bestellen maar wil graag de Soundbar HW-N400 annuleren. Ik kan geen bestelformulier vinden, dus heb dit aangegeven via een vraagformulier. Hopelijk kunnen jullie mij hier spoedig bij helpen.

Beantwoorden

4 december 2018 om 13:01
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag sakoers,

In je iBOOD account kun je naar de tab bestellingen en service. Wanneer je bestelling nog niet verstuurd is, dan kun je daar je bestelling kosteloos annuleren. Mocht je je bestelling al ontvangen hebben, dan kun je hem daar retour melden. Dit kan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling.

Beantwoorden

4 december 2018 om 10:02
TaK2 Gebruiker

Net besteld,

Vraagje, met welke achter speakers is hij compatibel? Op sommige websites staat er 9000s en sommige 8500S and sommige beiden.

Thanks!

Beantwoorden

4 december 2018 om 10:04
Official Product Expert Samsung Expert Official Product Expert

Hi,

Deze is te verbinden met de SWA-9000. De essentails, HW-N400 bijvoorbeeld zijn te verbinden met de SWA-8500

Beantwoorden

4 december 2018 om 10:14
TaK2 Gebruiker
4 december 2018 om 10:15
Peter846 Gebruiker

Bij andere aanbieder staat bij de specificaties dat deze een ingebouwde DAB+-radio heeft, klopt dat? Daarmee wordt het een interessante optie, kan aanzetten en radio luisteren zonder ook de tv aan te zetten (luister nu radio via Ziggo)

Beantwoorden

4 december 2018 om 11:55
Moderator Jim Moderator

Hi Peter!

Heb je een linkje naar die andere aanbieder? Onder het typenummer zie ik niet dat hij wordt aangeboden met DAB+ Radio :-)

Groet,

Jim

Beantwoorden

4 december 2018 om 21:35
Peter846 Gebruiker

Bij BOL.com, staat het erbij als ik zoek op De Samsung HW-MS550

Beantwoorden

4 december 2018 om 22:11
Moderator Paul Moderator

Op de website van Samsung wordt bij de specificaties niets over een DAB+ radio functie gezegd. Je zult er vanuit moeten gaan dat dit niet aanwezig is.

Beantwoorden

4 december 2018 om 10:31
pieterb23 Gebruiker

Heeft deze ook Spotify als app? Zodat je niet altijd je telefoon hoeft te connecten?

Beantwoorden

4 december 2018 om 11:54
Moderator Jim Moderator

Hi Pieter!

Er staan geen apps op deze soundbar, helaas kan je Spotify dan ook niet direct gebruiken. Je kan natuurlijk wel (als voorbeeld) een ander apparaat aansluiten dat deze soundbar van Spotify geluid voorziet ;-)

Groet!

Jim

Beantwoorden

4 december 2018 om 12:02
maebs Gebruiker

Ik denk het niet, althans ik persoonlijk zou niet kunnen verwachten dat een speaker op dit prijsklasse (één) app (of apps) kunnen hosten en draaien. Op de handleiding (Samsung website) staat wel de Spotify vermeld (20x, in 20 talen), maar nergens aangegeven dat de Spotify op zichzelf als stand-alone app op/in de speaker zelf kunnen worden gedraaid –wel Alexa, maar dan het blijft dat het met een andere apparaat moet worden gekoppeld.

Beantwoorden

4 december 2018 om 12:31
Dolfje Gebruiker

Het zou zo leuk zijn om gewoon het frequentiebereik en de impedantie te vermelden en ook het uitgangsvermogen van de speakers en de subwoofer.

Beantwoorden

4 december 2018 om 21:02
defjoe Gebruiker

Ik begrijp wel de adviesprijs niet. Op Coolblue staat hij voor 372€. Vreemd.

Beantwoorden

4 december 2018 om 21:08
Dingy Gebruiker

Advies prijs wordt aan gegeven door de fabrikant maw als een winkel wil kunnen ze de prijs op 1000€ zetten.

Adviesprijs is niet bindend.

Beantwoorden

4 december 2018 om 21:49
Moderator Niek Moderator

Goedenavond defjoe,

De adviesprijs die iBOOD hanteert is de prijs die het product kreeg van de fabrikant toen het voor het eerst uit kwam. Voor meer informatie over de adviesprijs klik hier.

Beantwoorden

4 december 2018 om 23:12
Ben_Reniers Gebruiker

Ik heb deze soundbar. Enkele maanden terug ook op iBood gekocht. Ik ben er enorm tevreden over! Echter is het wel waar dat je beter 70€ ofzo meer geeft voor de ms-650. Deze is nog beter. Maar ik garandeer je dat je geen spijt zult hebben als je deze in huis haalt!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.