19 april 2019 om 00:01
iBOOD

Sky Viper Streaming Drone + GPS

Sky Viper Streaming Drone + GPS

Maak prachtige beelden en stream ze op je smartphone of tablet met de HD-camera van deze vlugge drone.

Specificaties

Merk: Goliath
Type: Sky Viper (Video Streaming HD) + GPS
Garantie: 2 jaar

• Geïntegreerde GPS
  • Inclusief controller
  • Automatisch opstijgen & landen

Algemeen

• Bediening: Elektronisch
  • Gebruik: Foto/Video opnamen
  • Motor: 8.5 mm x 20 mm Brushed Coreless
  • Inzet: Outdoor

Technisch

• Bereik: 50 meter
  • Soort verbinding: 2,4 GHz
  • Stroomverzorging: 1x 1200 mAh Lithium-Polymer-Accu
  • Spanning: 3.7 volt
  • Accu: 4x AAA batterij

Camera

• HD-Camera: 1280 x 720 Pixel met 15 FPS Streaming, 30 FPS op MicroSD (niet inbegrepen)

Inbegrepen

• Controller
  • Lithium-Polymer accu
  • Handleiding

Fysieke eigenschappen

• Materiaal: Kunststof
  • Gewicht: 118 gr
19 april 2019 om 00:37
A.J.W. Gebruiker

Redelijk leuke drone voor de kinderen. Wel veel gepruts met connectiviteit. Vergeet de app. Tegen de tijd dat er een video verbinding beschikbaar is komt de veel te vroege low voltage alert. Vergeet ook GPS. Duurt ook lang. Op zich werkt GPS goed, maar bij de low voltage RTH onvoorspelbaar gedrag.

Beantwoorden

19 april 2019 om 00:40
Moderator Tom Moderator

Dag A.J.W

bedankt voor de feedback!
Is er ook geen mogelijkheid om de app / video / gps op te zetten voor je daadwerkelijk begint te vliegen?
Ik probeer maar even samen voor een oplossing te zoeken :)
Mvg

Tom

Beantwoorden

19 april 2019 om 06:02
Koos35 Gebruiker

De ‘vlugge’ drone kan maar zo kort vliegen dat je inderdaad geen tijd hebt om meer te doen dan opstijgen, een rondje vliegen en weer landen. De GPS is vrijwel meteen verloren, als die al tot stand komt, en de camera is echt bedroevend slecht. Omdat er geen extra accu’s kunnen worden bijbesteld is een middagje vliegen met de kids, op een plaats waar dat mag, beperkt tot een paar minuten. Extra accu’s zouden dit aanbod leuker maken, maar helaas…de vorige keer dat deze drone aangeboden werd konden er extra accu’s worden meebesteld die vervolgens niet leverbaar bleken. Dat moet beter kunnen. Jammer IBood!

Beantwoorden

19 april 2019 om 05:09
DimitriDegraen Gebruiker

Hallo, welk is de autonomie bij volgeladen accu’s? Gr

Beantwoorden

19 april 2019 om 06:03
Koos35 Gebruiker

Zie boven, ongeveer 3 minuten!

Beantwoorden

19 april 2019 om 08:28
A.J.W. Gebruiker

Wel ong 8 min zonder de app. Gaat ook maar 800 mah in volgens mijn lader. Dat  is overigens niet de lader die erbij zit. Een paar ali lipos mret dezelfde afmeting doen het iets beter.  Je kunt wel de low voltage rth aanpassen, maar dat heb ik nog niet geprobeert. Gaat via de webinterface.

Beantwoorden

19 april 2019 om 05:17
peetpp Gebruiker

altijd handig om weten wat de afmetingen zijn :

33,5 x 33,5 x 5 cm (lxbxh)

Beantwoorden

19 april 2019 om 06:49
erikd_o Gebruiker

Bereik 50 meter, wat heb je dan aan het naar een bepaalde plaats sturen op basis van GPS, wat vaak een onnauwkeurigheid van een meter of 10 heeft?

Beantwoorden

19 april 2019 om 07:59
Koos35 Gebruiker

Ik wacht nog op een aanbod als dit:

Goliath 1200 mAh Accu voor Sky Viper Drones

Beantwoorden

19 april 2019 om 08:05
Koos35 Gebruiker

Er zouden zelfs sterkere accu’s beschikbaar zijn bij de makers in China. Nog beter!

Beantwoorden

19 april 2019 om 09:20
peetpp Gebruiker

vergeet niet dat het gewicht van een accu recht evenredig is met de echte capaciteit en dat laatste willen ze daar in China wel eens in overdrijven en druk ik mij nog voorzichtig uit

Beantwoorden

19 april 2019 om 10:04
A.J.W. Gebruiker

De Limskey die ik had gekocht in China zijn wel echt 1400mah bij 4.2 naar 3v met 2a. De c rating niet getest. Maar gaat wel goed met deze drone. Niet meer gewicht doen inderdaad.

Beantwoorden

19 april 2019 om 13:51
rwdeboer Gebruiker

Heeft iemand een link naar een site waar ik een hoge(re) capaciteit reserve accu voor deze drone kan bestellen? Een paar minuten vlieg is wel erg weinig.

Beantwoorden

19 april 2019 om 18:11
Koos35 Gebruiker

Het is wel erg jammer dat er vanuit IBood geen enkele reactie is gekomen op de vraag omtrent het leveren van meerdere accu’s?

In deze configuratie is de drone niet leuk, enkel een paar minuten vlieg plezier!

Beantwoorden

19 april 2019 om 19:11
Moderator Kian Moderator

Dag Koos,

Onze excuses dat we jouw reactie misten. Ik begrijp jouw vraag en de reden ervan. Echter kunnen wij als moderator hier niet veel voor jou in betekenen.

Wat ik zou aanraden is om deze vraag te stellen aan de inkopers via het iBOOD tip forum dat u hier kan vinden. Ze kijken er elke dag naar om inspiratie op te doen voor nieuwe deals. Wie weet volgen er dan nog accu’s voor de drone.

Prettig weekend!

Beantwoorden

19 april 2019 om 22:04
Koos35 Gebruiker

Dag Kian, ik neem aan dat de verkoop van deze drone wél enige terugslag heeft gehad na ons commentaar.

Bij de vorige aanbieding in januari is het een en ander misgegaan, dat vraagt om verbetering!

Beantwoorden

19 april 2019 om 22:13
Moderator Jim Moderator

Hi Koos!

Als vrijwillige moderators hebben we helaas geen inzicht in de verkopen van een bepaald product, echter spelen we natuurlijk alle feedback wel door richting iBOOD! Dank voor het delen!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.