21 april 2019 om 00:00
iBOOD

Moleskine Smart Schrijfset | Paper Tablet met Pen+

Moleskine Smart Schrijfset

Noteren 2.0! Alle aantekeningen die je in dit boekje maakt, verschijnen zo op je smartphone. :)

Specificaties

Merk: Moleskine
Type: Smart Schrijfset | Paper Tablet met Pen+
Garantie: 2 jaar

• Notitieboekje van de 21ste eeuw
  • Bewerk en organiseer ideeën
  • Exporteer naar PDF, tekst of SVG

Compatibel met

• Moleskine Notes app voor iPhone
  • Neo Notes voor Android

Kenmerken

• Notities maken met digitale voordelen
  • NCode technologie
  • Pen+ herkent op welk deel van de pagina er geschreven wordt, legt ieder pennenstreek vast
  • Gemaakte notities worden in real time overgezet naar een app op je smartphone
  • Bewerken, digitaliseren, organiseren en delen
  • Delen als PDF, tekst of SVG bestand
  • Teksten opnemen via recordfunctie
  • Klassieke Moleskine hard cover look - 173 pagina’s
  • Afmetingen: 25,4 x  25,4 cm

Dit ontvang je

• Paper tablet / notitieboekje
  • Pen+ smartpen
  • USB kabel (om je smartphone op te laden)
  • Vulpunt inkt navulling
  • Gebruiksaanwijzing
21 april 2019 om 09:12
hvdhoeven Gebruiker

Afmetingen kloppen volgens mij niet. Het is toch geen vierkant boekje? IBood: wil je dat nakijken?

Beantwoorden

21 april 2019 om 09:23
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen hvdhoeven,

Ik vermoed dat dit de afmetingen zijn van de verpakking, want die is wel vierkant. Bij andere aanbieders zie ik dat de afmetingen van het boekje 21 x 13 cm zijn.

Beantwoorden

21 april 2019 om 15:36
HKluivert Gebruiker

Nou Ibood, hoeveel waren er nog over van de vorige keer? Een stuk of 5, 6? Vanochtend om iets voor half 11 waren ze al uitverkocht, en dat op Paaszondag wanneer half Nederland uit slaapt en/of aan het paasontbijt zit..

Beantwoorden

21 april 2019 om 15:52
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag HKluivert,

Wij hebben geen zicht op aantallen, maar ik weet wel zeker dat het er meer waren dan 5 of 6. Mocht je deze deal graag nog een keer voorbij zien komen dan kun je altijd de inkopers tippen. Wie weet komt hij in de toekomst nog eens voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

21 april 2019 om 17:29
brnsmns@gmail.com Gebruiker

Inkopers tippen? Wat een onzin .. zorg gewoon dat alle orders kunnnen worden verwerkt  of zet er duidelijk bij dat er beperkte voorraad is .

Beantwoorden

21 april 2019 om 17:51
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag,

Ik begrijp de teleurstelling maar er bestaat bij alle deals van iBOOD de kans dat ze uitverkocht raken. Dit wordt ook bij iedere deal vermeld boven de ik neem er één knop. Klik hier voor meer informatie over hoe de deals werken.

Beantwoorden

21 april 2019 om 23:56
Matthijs1986 Gebruiker

Voor mijn begrip: wat is de betekenis van 173 pagina’s? Zijn de pagina’s herbruikbaar? Of moet je na 173 pagina’s een nieuwe kopen (€100)?

Beantwoorden

22 april 2019 om 10:30
Moderator Jim Moderator

Hi Matthijs,

Voor zover ik kan zien, kan je ook een andere manier gebruiken om te beschikken over meer pagina’s!
https://www.instructables.com/id/Refillable-Moleskine-Hack/

Groet,

Jim

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.