23 april 2019 om 00:00
iBOOD

Smartwares Audiosonic Beatblaster | RD-1548

Smartwares Audiosonic Beatblaster

De ghettoblaster uit de jaren 70/80 is terug, en is veelzijdiger dan ooit met een breed scala aan afspeelopties.

Specificaties

Merk: Smartwares
Type: Audiosonic Beatblaster | RD-1548
Garantie: 2 jaar

• Draadloos streamen
  • Radio met 20 voorkeurzenders
  • Afspelen via USB, SD en Aux-in

• Draaghendel
  • Volumeregeling
  • Display met achtergrondverlichting
  • Aansluiting voor hoofdtelefoon
  • Aantal voorkeurzenders: 20
  • Dot matrix LCD-display
  • Aux-in
  • SD kaartsleuf
  • Uitsparing voor smartphone
  • Bluetooth bereik: 10 meter
  • FM-radio met digitale afstemming en autoscan

In de doos

• Draagbare radio
  • Adapter
  • Handleiding

Afmetingen

• Hoogte: 17,6 cm
  • Breedte: 47,9 cm
  • Diepte: 15,4 cm
23 april 2019 om 06:46
xscarfacex Gebruiker

Is dit bovenaan met een lightning – connector aansluiting?

Beantwoorden

23 april 2019 om 09:49
Thijsjeurissen Gebruiker

Nee, daar zit geen aansluiting. Enkel een mogelijkheid om je telefoon neer te zetten.

Beantwoorden

23 april 2019 om 07:01
sixstringsurfer Gebruiker

De Smartwares Audiosonic Beatblaster, geeft die stereo geluid? Want dat staat er niet bij vermeld.

Beantwoorden

23 april 2019 om 09:20
Ritro99 Gebruiker

Goeie vraag, ik kan er ook niets over vinden, wel lees ik dat de luidsprekers ieder 10 watt leveren.
Wel echt nostalgisch, mono.
Hieronder de link naar de pagina van de importeur:

https://www.smartwares.eu/nl-nl/smartwares-producten/audio-video/boomboxen/audiosonic-rd-1548-beatblaster-rd–1548?returnurl=%2fnl-nl%2fsearch%3fq%3drd-1548

Beantwoorden

23 april 2019 om 10:33
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen sixstringsurfer,

Hij heeft inderdaad stereo geluid.

Beantwoorden

23 april 2019 om 10:33
rroelofs Gebruiker

Radio is niet gespecificeerd. Aangezien het 2019 is neem ik aan dat het DAB Radio is.

Beantwoorden

23 april 2019 om 10:34
rroelofs Gebruiker

Zie dat het onder wel gespecificeerd is. FM radio kun je niet meer mee aankomen.

Beantwoorden

23 april 2019 om 13:16
unidentified Gebruiker

Behalve als je het grootste deel van het jaar in Spanje woont. Zo gauw je over de grens bent is het over met DAB.

Beantwoorden

23 april 2019 om 18:59
Thijsjeurissen Gebruiker

FM werkt nog jaren prima.

Beantwoorden

23 april 2019 om 11:42
Liejpen Gebruiker

Vorige keer gekocht. Leuke radio voor dit geld. Luid genoeg, heel wat aansluitmogelijkheden, bass is nog oke en gewoon fijne radio om wat muziek te kunnen streamen op mijn terras in dit mooie weer. Niet twijfelen.

Beantwoorden

23 april 2019 om 14:33
graafie Gebruiker

Tsja, helemaal wat ik zoek, alleen dan met DAB+…

Beantwoorden

23 april 2019 om 19:12
KMU90 Gebruiker

Geluid is erg zacht + de accu is binnen 2 uur leeg op de Bluetooth stand. Prima radio voor thuis wanneer hij op de stroom is aangesloten maar geen aanrader om mee te nemen ergens naartoe.

Beantwoorden

23 april 2019 om 19:20
ferdinand1968 Gebruiker

Dat het geluid zacht is vind ik meevallen, voor mij precies goed,  maar de accuduur bij gebruik van bluetooth, ik heb het niet precies gemeten, is niet heel erg lang, 2 uur zou goed kunnen. Inderdaad geen aanrader om ergens mee naar toe te nemen. Maar aan de stroomkabel geen vuiltje aan de lucht.

Beantwoorden

23 april 2019 om 19:13
ferdinand1968 Gebruiker

Ik heb hem vorige week ontvangen, komt voor die prijs zeker goed geluid uit.  Klinkt veel beter dan de JBL Go (net zo groot als 2 pakjes sigaretten) of een Rockbox Curve (net zo groot als een hele kleine slof sigaretten). Bluetooth, SD card en USB werken perfect, alleen accuduur van 7 uur ga je met bluetooth bij lange na niet halen, misschien geldt die 7 uur voor het gebruik van de radio.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.