12 juni 2019 om 00:01
iBOOD

LG 43" 4K Ultra HD Smart TV | webOS | HDR | 43UK6400PLF

LG 43" 4K Smart TV (43UK6400PLF)

Eén blik op deze 4K LG TV en het is direct duidelijk: tijd om je huidige TV te upgraden. En vandaag lukt dat ook nog eens met gratis verzending!

Specificaties

Merk: LG
Type: 43" 4K LED Smart TV (43UK6400PLF)
Garantie: 2 jaar

• webOS smart TV
  • 4K-resolutie & Active HDR
  • Ziggo geschikt

Algemene kenmerken

• Display Type: 4K IPS scherm
  • Schermdiagonaal: 43" / 109 cm
  • LG Smart TV: ThinQ AI
  • Resolutie: 4K Ultra HD (3840 x 2160)

Beeld

• Backlighttechnologie: LED (Direct LED)
  • Paneeltype: 4K IPS Display
  • Kleurweergave: Wide Color Gamut
  • Kleurnauwkeurigheid: True Color Accuracy
  • Kijkhoek: Wide Viewing Angle
  • High Frame Rate: 2K HFR (50P)
  • HDR-type: 4K Active HDR
  • HDR-ondersteuning: HLG, HDR10 Pro
  • Picture Engine: Quad Core
  • 4K Upscaler

Audio

• Audio output: 20W / 2.0ch
  • Speakertype: Down Firing
  • Surroundmodus: Ultra Surround
  • Clear Voice III
  • Dolby Atmos
  • DTS Decord (DTS-HD)
  • Optical Sound Sync
  • Wireless Sound Sync

webOS & Smart Share

• webOS ThinQ AI
  • Magic Mobile Connection
  • STB Controle
  • 360 VR
  • Web Browser
  • Miracast
  • WiDi
  • DLNA-gecertificeerd

Tuner

• DVB-C
  • DVB-T2
  • DVB-S2
  • DVB CI+

DVR

• Type: Digitaal
  • DVR Ready
  • Time Shift Ready

Aansluitingen

• Wifi
  • Bluetooth
  • CI+ Slot
  • HDMI: 3
  • USB: 2
  • RF In: 2
  • Digital Audio Out (Optical): 1
  • Netwerkaansluiting (LAN): 1

Eco

• Voeding: 100 – 240 Vac, 50-60 Hz
  • Stand-by energieverbruik: 0.3 W
  • Energielabel: A

Fysieke eigenschappen

• VESA-ondersteuning: 200x200
  • Afmetingen zonder voet: 977 x 575 x 80.8 mm
  • Afmetingen met voet: 977 x 636 x 224 mm
  • Gewicht zonder voet: 8.3 kg
  • Gewicht met voet: 9.3 kg
12 juni 2019 om 09:08
jorgy2010 Gebruiker

iemand ervaring met deze of gelijkaardige tv ?

Beantwoorden

12 juni 2019 om 09:24
litotes Gebruiker

Ja, voor op de slaapkamer. Voldoet prima!

Beantwoorden

12 juni 2019 om 09:36
Spare Gebruiker

Ik heb een tijdje terug de 65 inch variant van deze TV gekocht, maar ik vind hem echt fantastisch. De kwaliteit van het beeld is goed en de software (LG webOS) vind ik erg prettig en vlot werken. Ik had hiervoor een Samsung TV, maar die was altijd maar traag. Tevens ziet deze LG er ook mooi uit. Als je nog meer vragen hebt, laat maar weten

Beantwoorden

12 juni 2019 om 11:01
marssman Gebruiker

Ik heb deze nu een jaartje. Geen enkel minpuntje, en prima voor de huiskamer. Vooral het OS is erg fijn.

Beantwoorden

12 juni 2019 om 11:15
Faboan Gebruiker

Ik heb vorige keer de 55inch versie gekocht en ik ben er ook heel tevreden over. Het enige nadeel aan de koop is dat Dynalogic ze moest leveren.

Beantwoorden

12 juni 2019 om 21:02
motormuis001 Gebruiker

Dynalogic is de beste vervoerder, die ik ooit aan de deur gehad heb. Dat die 55″ LG van vorige week een ongelofelijk rottige user interface heeft kunnen zij ook niet helpen. En evenmin dat iBOOD niet thuis geeft, terwijl ik al een week geleden heb aangegeven heb dat ik van het ding af wil. Ik ga mijn geld maar eens terugvragen aan PayPal, en dan ziet iBOOD maar hoe ze dat rotding terugkrijgen.

Beantwoorden

12 juni 2019 om 21:56
Moderator Jim Moderator

Hi Motormuis!

Ik hoop dat je spoedig antwoord hebt. Hoewel je er nu niet veel voor koopt, hebben we het nog eens doorgegeven aan iBOOD. Dank voor al je constructieve reacties afgelopen tijd, wordt gewaardeerd!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

19 juni 2019 om 20:20
drynders Gebruiker

Ik heb mij ook laten vangen door Dynalogic. Enkele dagen vergeefs wachten op afgesproken levering, nadien wel bedrieglijk melden in de track en trace  dat de geadresseerde afwezig was. Op het betalend telefoonnummer wordt niet opgenomen, emails blijven onbeantwoord. Ik heb daarom de bestelling maar moeten annuleren.

Beantwoorden

12 juni 2019 om 11:18
Cori Gebruiker

vorig jaar soortgelijke tv gekocht (in een winkel) , zeer tevreden over. echter is het opletten met LG welk model het precies is.

het model wat ik thuis heb staan is met normalen kleuren. mijn vraag is dan ook vooral of deze TV ook zonder het blauwfilter is, want das echt geen kijken.

verder een keurige prijs aangezien het gemiddeld voor ongeveer 379 euro te koop  is.

Beantwoorden

12 juni 2019 om 11:27
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi Cori,

Wat bedoel je precies met blauwfilter?

Deze televisie heeft gewoon normale kleuren.

Beantwoorden

12 juni 2019 om 12:14
Cori Gebruiker

Hoi Bas,

vanaf 2018 heeft LG geen blauw beeld(filter) meer in hun televisies . voorheen hadden de LG modellen door hun kleurinstellingen automatisch een blauw beeld. mijn zwager heeft een  LG model uit 2016 en welke instelling hij ook gebruikt er blijft een blauwe waas over het beeld heen. Hij is destijds teruggegaan naar de winkel en die bevestigden dat het bij het model hoorde. ik zelf heb vorig jaar een LG aangeschaft , nadat ze in de winkel vertelde dat het blauwe beeld  in LG  modellen  eruit is gehaald vanwege de vele klachten erover. Wellicht dat andere gebruikers het herkennen , was bepaalde technologie die LG  gebruikte.

Beantwoorden

12 juni 2019 om 13:21
wanderer1949 Gebruiker

canaldigitaal gecertificeerd? fastscan?

Beantwoorden

12 juni 2019 om 13:34

Deze televisie is geschikt voor Canaldigitaal.

Beantwoorden

12 juni 2019 om 13:28
rimave Gebruiker

Wie bezorgd de TV? PostNL?

Beantwoorden

12 juni 2019 om 13:31

Deze televisie zal, in verband met de grote afmetingen van het product, bezorgd worden door Dynalogic.

Beantwoorden

12 juni 2019 om 15:21
Timtim_050 Gebruiker

Ik hoop voor je dat de bezorging goed gaat.

Ik heb 3 week geleden een tandenborstel besteld die 28 mei bezorgd zou worden.

Nog steeds niks geleverd. Als je belt naar iBood krijg je alleen maar te horen dat het te druk is om op te nemen. Of nog nou om 8:00 belt of om 17:00 uur. Het is altijd te druk. Nou gaat dit om een tandenborstel van goed €80. Als het om een tv oid gaat en de klantenservice is zo dramatisch.. nou je snapt het wel.. hoop dat je je tv ooit ziet :‑X

Beantwoorden

12 juni 2019 om 16:09
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Timtim_050,

Wat vervelend dat je al zo lang wacht en geen contact kunt krijgen met de klantenservice. Ik ga je melding even doorgeven en dan zal de klantenservice hierover contact met je opnemen.

Beantwoorden

12 juni 2019 om 19:08
Timtim_050 Gebruiker

Ik heb op alle mogelijke manieren al geprobeerd contact met de klantenservice op te nemen..

Ik hoop dat dit werkt.

Beantwoorden

12 juni 2019 om 14:35
philcom Gebruiker

Hoi allen,

Is deze TV geschikt om te gamen  (XBOX ONE S) ? Graag een goede argumentatie ?

Beantwoorden

12 juni 2019 om 15:02
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag philcom,

Volgens de website van LG is deze zeker ook geschikt om op te gamen met huidige consoles. Wat voor argumentatie zou je graag willen? Dan zoek ik die informatie voor je op.

Beantwoorden

12 juni 2019 om 15:32
roland_br Gebruiker

Ik heb een gelijkaardig model LG 43″ 43UK6950PLB 4K TV, gekocht bij iBood.

Deze heeft het probleem dat het hier aangeboden model ook heeft, nl. dat bij aansluiting van een digicorder(Telenet) de lippenbeweging en de klank niet syncroon zijn, of m.a.w. de lippenbeweging langer duurt dan de klank.

Ik heb geen instelling gevonden die dit oplost. Misschien heeft Niek hier een antwoord op?

Zeker ben ik hier niet de enigste, aangezien het bij een vorige aanbieding ook vermeld werd.

Beantwoorden

12 juni 2019 om 16:07
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag roland_br,

Ik ga eens kijken of ik hier wat over kan vinden. Heb je hierover ook al contact gehad met LG?
Op de website van LG wordt een instructie gegeven hoe je dit kunt oplossen. Klik hier voor de pagina. Laat maar even weten of deze optie ook op jouw tv zit.

Beantwoorden

12 juni 2019 om 23:43
Marthy_S Gebruiker

Roland_br,

Oplossing is 4K uitschakelen op HDMI poort. Decoder Telenet is 1080i. Door de communicatie naar 4K tv kan dit mislopen. Als ge 4K uitschakelen op die uitgang, waar de decoder is op aangesloten, loopt dit ook terug in sync. Of u kunt die decoder omruilen naar het nieuwe model met 4K ondersteuning. Dan werkt het wel normaal. Denk wel aan de 35€ omruil kost wat ze jammer genoeg aanrekenen.

Mvg Marthy

Beantwoorden

12 juni 2019 om 16:56
jorgy2010 Gebruiker

bedankt allen voor de info,
heb er 1tje besteld :)
Ibood doe je best nu maar…meestal lukt het aardig, op hier en daar een uitzonderinkje na, dat kan ik zelf bevestigen :)

Beantwoorden

12 juni 2019 om 17:08
Moderator Niek Moderator

Veel plezier met je nieuwe tv jorgy2010! :-)

Beantwoorden

12 juni 2019 om 23:57
Pieterv1 Gebruiker

Ik heb hier nog een ouder Apple Magic Keyboard liggen (bluetooth). Iemand enig idee of dit hiermee zou samenwerken?
De TV zelf alvast besteld dus ik kan het binnenkort zelf uitproberen, maar anders voorzie ik graag al iets anders :)

Beantwoorden

13 juni 2019 om 01:44
johnmanski Gebruiker

Op 1 of andere manier heb ik geen orderbevestiging ontvangen van deze tv. Kunnen jullie checken, en evt alsnog in orde maken?

Beantwoorden

13 juni 2019 om 02:17
Moderator Paul Moderator

Dit was een dagdeal van gisteren, 12 juni. Heb je de aankoop voor middernacht afgerond? Dan zou de bestelling in het overzicht onder Mijn iBOOD te zien moeten zijn.

Beantwoorden

13 juni 2019 om 15:13
johnmanski Gebruiker

Ik weet inderdaad hoe het werkt. Het was voor middernacht, maar niet heel veel voor middernacht. Bij mijn Ibood staat het niet. Kun je het alsnog rondmaken?

Beantwoorden

14 juni 2019 om 14:24

Hi John,

Is het geld van je rekening afgeschreven?

Zo niet, dan is de bestelling niet goed doorgevoerd en kunnen wij deze helaas niet meer voor je aanmaken.

Beantwoorden

14 juni 2019 om 15:07
johnmanski Gebruiker

Het is niet afgeschreven. Wel erg jammer dat het nu niet meer kan. ik had graag mijn eigen mannen de tv bij mij laten leveren

Beantwoorden

14 juni 2019 om 12:25
robbyrepsol Gebruiker

Ik heb er een besteld,

Ik zie verwachte verzenddatum 14.06

Wanneer kunnen wij de tv verwachten? Wordt deze ook op zaterdag geleverd?

BVD gr.

Beantwoorden

14 juni 2019 om 14:24

We verwachten je bestelling vandaag te versturen, waarna je per mail een verzendbevestiging met track&trace zult ontvangen.

Ik heb op voorhand geen inzicht in de planning van de bezorgdienst, maar in principe bezorgen zij ook gewoon op zaterdagen.

Beantwoorden

14 juni 2019 om 14:48
robbyrepsol Gebruiker

Hi Bas,

Bedankt voor je antwoord!

Prettig weekend.

Beantwoorden

17 juni 2019 om 15:28
josianemelchior Gebruiker

Beste,

Misschien een domme vraag maar ik heb mijn tv zo juist uitgepakt en vind niet hoe ik hem op de staander moet plaatsen!!Er staat niks in de gebruiksaanwijzing van de manier waarop ik dit moet doen.

Beantwoorden

17 juni 2019 om 15:55
josianemelchior Gebruiker

Sorry,gevonden hoor.Was effe in paniek    :)

Beantwoorden

17 juni 2019 om 15:57
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag josianemelchior,

Goed om te horen dat het gelukt is en veel plezier met je nieuwe tv :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.