27 juni 2019 om 00:00
iBOOD

Whirlpool HDLX 70312 Warmtepompdroger | 7 kg

Product expert aanwezig

Whirlpool Warmtepompdroger (7 kg)

Weg met die jungle van drogende was! Deze deal schuift al je redenen om geen droger aan te schaffen in één keer van tafel.

Specificaties

Merk: Whirlpool
Type: HDLX 70312 | Warmtepompdroger 
Garantie: 2 jaar

• Startuitstel tot 12 uur
  • Zacht voor alle was, ook delicate
  • Past tijd automatisch aan op hoeveelheid

SIZE

Check hier de bezorgvoorwaarden.

Kenmerken

• Diagonal Airflow System voor gelijkmatig gedroogd wasgoed
  • Elektronisch besturingssysteem
  • Gegalvaniseerde trommel
  • Waterreservoir bovenaan
  • Capaciteit waterreservoir 5 liter
  • Draairichting deur verwisselbaar
  • Openingshoek deur 140°

Verbruikswaarden

• Energieklasse A+/A-40
  • Condensatie-efficiëntie klasse A
  • Geluidsniveau 69 dBA
  • Vulgewicht 7 kg

Display

• Nederlands bedieningspaneel
  • Startuitstel 12 uur
  • Weergave programmaverloop

Programma`s

• Extra tijd
  • Verluchting programma 30 min
  • Katoen programma
  • Synthetisch programma
  • Optie: Delicaat

Aansluiting

• Zekering: 10 A
  • Frequentie: 50 Hz
  • Spanning: 230 V
  • Aansluitwaarde: 0,95 W
  • Lengte aansluitkabel: 150 cm

Afmetingen en gewicht

• Afmetingen apparaat (HxBxD): 84,5 x 59,6 x 65,9 cm
  • Gewicht apparaat: 47 kg

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Whirlpool Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

27 juni 2019 om 00:54
nico78 Gebruiker

Heb zeker wel interesse maar lees erg slechte verhalen over de bezorgdiensten waar xxlcare mee samenwerkt. In hoeverre kan je zelf de dag kiezen waarop de machine geleverd zal worden en wordt dit nagekomen? De aanbieding is prima maar als ik er een dag vrij voor moet nemen kan ik hem beter elders bestellen.

Beantwoorden

27 juni 2019 om 00:58
Moderator Niek Moderator

Goedenavond nico78,

Persoonlijk heb ik alleen maar goede ervaringen met xxlcare. Ze zullen contact met je opnemen om een afleverafspraak te maken.

Beantwoorden

27 juni 2019 om 06:53
tvdham1981 Gebruiker

Nou… bij een ibood-bestelling eerder met een wasmachine kreeg ik via SMS een afleverdatum en tijd tussen x en x door i.p.v. zelf een afspraak maken. Dus toen gebeld, kon eerst niet gewijzigd worden, later toch wel. Op een vrijdag tussen 12 en 16. Dus middag vrijgenomen. Was inmiddels bijna 17 uur, maar ffe gebeld, bleek vertraging te hebben opgelopen, komen eraan. Uiteindelijk waren ze er pas om 20 uur. Wilden ze het eerst nog beneden neerzetten ipv boven terwijl aangeven was dat het op de 1e afgeleverd moest worden.

Daarbij spraken deze medewerkers nauwelijks tot geen Nederlands.

Beantwoorden

27 juni 2019 om 03:48
piemellc Gebruiker

Ben niet zo thuis in de drogere maar heb er wel een nodig. Begrijp ik het goed dat je voor deze droger geen water afvoer nodig heb maar dat dit in het reservoir terecht komt?

Beantwoorden

27 juni 2019 om 07:14
Joop61 Gebruiker

Klopt, maar…

De slang die aangesloten is op het reservoir kun je ook aansluiten op een afvoer. Kijk maar naar de laatste foto.

Beantwoorden

27 juni 2019 om 10:40
Official Product Expert Whirlpool Expert Official Product Expert

Bedankt voor de hulp Joop61!

Beantwoorden

27 juni 2019 om 07:15
vddj Gebruiker

Ik heb momenteel  een gewone condensatiedroogkast die heel veel warmte afgeeft, is dit met dit toestel veel minder daar er een warmtepomp aanwezig is? En waar wordt de warmte dan afgevoerd?

Beantwoorden

27 juni 2019 om 08:38
xztream83 Gebruiker

Een warmtepomp droger is ideaal. Heb er zelf al zeker 7 jaar eentje staan. Ergerde me ook altijd aan die vieze, warme, zompige lucht die er hing. Dat is nu dus niet meer zo :)

Beantwoorden

27 juni 2019 om 12:17
Official Product Expert Whirlpool Expert Official Product Expert

Een condensdroger blaast de vochtige warme lucht vanuit de wastrommel naar de buitenlucht. Een warmtepompdroger hergebruikt de warme lucht door deze telkens opnieuw de trommel in te blazen. Hierdoor is een warmtepompdroger dus stukken zuiniger dan een normale droger.

xztream83 ook jij bedankt

Beantwoorden

27 juni 2019 om 15:06
elloy Gebruiker

Ga er maar vanuit dat de verwachte verzenddatum niet gehaald gaat worden, en dat er zomaar een week vertraging optreedt. Dit is eerder de regel dan een uitzondering. Mijn laatste ervaring hiermee is van de Whirlpool airco waarvan de verwachting was dat die vandaag verstuurd zou worden, maar die precies een week later pas wordt verstuurd. Ik snap dat het geen gegarandeerde verzenddatum is, maar een verwachting moet ergens op gebaseerd zijn en als die niet wordt gehaald, wil ik graag weten waarom.

Beantwoorden

27 juni 2019 om 15:40
Moderator Dimitri Moderator

Goedemiddag elloy,

Vervelend dat je geen goede ervaring hebt met de laatste levering. Je geeft terecht aan dat er geen gegarandeerde verzenddatum is, vandaar dat er gewerkt wordt met verwachte verzenddata.

Het kan helaas echter voorkomen dat er zich problemen voordoen bij de partij die de leveringen op zich neemt.

Groet,

Dimitri

Beantwoorden

27 juni 2019 om 18:53
Zplus Gebruiker

Hier zelfde verhaal. Datum de 27e en krijg nu mail dat het zeker 7 dagen langer gaat duren met een ventilator die was besteld. 14 dagen levertijd voor een simpele ventilator.

Beantwoorden

5 juli 2019 om 16:28
jackal_ut Gebruiker

Enige idee wanneer er gebeld gaat worden voor een afspraak?

Beantwoorden

5 juli 2019 om 17:20
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi jackal_ut,

Ik verwacht dat je komende week gecontacteerd wordt door de bezorgdienst om een afspraak te maken voor de bezorging.

Beantwoorden

5 juli 2019 om 22:03
jackal_ut Gebruiker

ok, dank je

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.