24 juni 2019 om 00:00
iBOOD

Ultimate Ears Boom 2 360º Speaker | Refurbished by UE

UE Boom 2 Speaker (Refurb. by UE)

Bouw overal een feestje met deze waterdichte speaker met krachtige bas en een waanzinnig goed geluid!

5-sterren-review op What Hi-Fi?

Specificaties

Merk: Ultimate Ears
Type: Boom 2
Staat: Refurbished by Ultimate Ears
Garantie: 6 maanden

• Lange batterijduur tot 15 uur
  • Schok-, vuil- en waterbestendig
  • Koppel wel 150 Ultimate Ears speakers

SIZE

Refurbished by Ultimate Ears: deze speakers zijn gebruikt en daarna door de fabrikant helemaal schoongemaakt en hersteld als nieuw.

Kenmerken

• 360º-geluid
  • IPX7: Waterdicht voor max. 30 min. op een diepte van max. 1 m

Geluid

• Maximaal geluidsniveau: 90 dBA
  • Frequentiebereik: 90Hz - 20 kHz
  • Drivers: 2x 45 mm (1 3/4 ") active drivers en twee 45 mm x 80 mm (1 3/4" x 3") passieve radiatoren

Accu

• Soort accu: Li-ion
  • Accuduur: Tot 15 uur
  • Oplaadtijd: 2,5 uur
  • Opladen met: microUSB

Connectiviteit

• Koppel maximaal 8 Bluetooth-apparaten
  • Sluit tegelijkertijd tot twee bronapparaten aan
  • Speel draadloos (stream) naar twee Boom 2's vanaf één bron
  • Maximaal bereik: 33 meter (100 ft)
  • NFC (passief) ingeschakeld: Werkt met actieve NFC-compatibele bronapparaten met Android Jellybean en hoger

Compatibiliteit

• Voor audioweergave: Smartphones, tablets en andere apparaten die het draadloze bluetooth-audioprofiel ondersteunen [Advanced Audio Distribution Profile (A2DP)] of een 3,5 mm audio-uitvoer hebben
  • Voor telefoongesprekken: Telefoons die Bluetooth Hands-Free Profile (HFP1.5) ondersteunen

Besturing

• Tik eenmaal op de bovenkant van de Boom 2 om een nummer af te spelen of te pauzeren
  • Tik tweemaal op de bovenkant de Boom 2 om nummers over te slaan
  • Volume-knoppen aan de voorzijde van de speaker
  • Aan-/uitknop aan de bovenzijde van de speaker

App

• Block party: Daag max. 2 vrienden uit in de UE-app om te zien wie de beste DJ is
  • PartyUp: Koppel wel 150 Ultimate Ears speakers met elkaar (werk met UE Boom, UE Boom 2 en UE Megaboom)
  • Download functies als: Block Party, Remove On / Off, aanpasbare EQ, tikbesturing en meer

Meegeleverd

• 1x microUSB
  • Poortbescherming voor de AUX-in- en microUSB-poort
  • D-ring voor bescherming van de statiefbevestiging

Afmetingen

• Hoogte: 180 mm
  • Diameter: 67 mm
24 juni 2019 om 00:10
Excalibee Gebruiker

Hoe weet ik of de accu nieuw is en niet al halverwege zijn eindje is zodat deze over 7 maanden ermee stopt….?

Beantwoorden

24 juni 2019 om 00:17
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Excalibee,

Ik ga even voor je navragen of de accu ook vervangen is.

Beantwoorden

24 juni 2019 om 02:22
Excalibee Gebruiker

Thnx!

Beantwoorden

24 juni 2019 om 08:07
alainsuttels Gebruiker

Is er al nieuws i.v.m. de batterij, of die al dan niet vervangen is?

Beantwoorden

24 juni 2019 om 08:33
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen alainsuttels,

iBood is vanaf 9:00 uur aanwezig op kantoor dus ik verwacht in de loop van de ochtend een antwoord.

Beantwoorden

24 juni 2019 om 10:41
catsopperboy Gebruiker

Is er al antwoord op de vraag: Hoe weet ik of de accu nieuw is??

Beantwoorden

24 juni 2019 om 10:48
Moderator Bas iBOOD Moderator

Helaas nog niet. De vraag ligt bij de leverancier, maar door het tijdverschil kan ik niet garanderen wanneer er een antwoord komt.

Beantwoorden

24 juni 2019 om 10:56
Staffen Gebruiker

Het feit dat je maar zes maanden garantie krijgt zegt genoeg toch? Tweedehands en geen nieuwe batterij gewoon voorbij laten gaan

Beantwoorden

24 juni 2019 om 11:30

Alle accu’s worden getest, indien ze niet goed genoeg meer zijn worden ze vervangen.

Beantwoorden

24 juni 2019 om 12:56
joricka1991 Gebruiker

Wat wordt als acceptabel gezien? 80% van capaciteit? 90%?

Beantwoorden

24 juni 2019 om 13:06

Deze exacte grens is bij ons helaas niet bekend.

Beantwoorden

24 juni 2019 om 18:32
Excalibee Gebruiker

Dankjewel voor de moeite maar dan laat ik hem schieten :)

Beantwoorden

24 juni 2019 om 06:16
Simelotje Gebruiker

Hoeveel watt heeft de speaker?

Beantwoorden

24 juni 2019 om 06:57
Moderator Jim Moderator

Hi Simelotje,

Ik zie online 12,5Watt, maar dat ga ik nog even navragen voor de zekerheid!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

24 juni 2019 om 07:39
milousolange Gebruiker

Welke kleur is Peat Monster, zie hem niet op de afbeelding en vind hem op internet ook niet.

Beantwoorden

24 juni 2019 om 08:34
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen milousolange,

Dit vraag ik voor je na.

Beantwoorden

24 juni 2019 om 09:40
alcla Gebruiker
24 juni 2019 om 13:11

We hebben hiervan helaas geen duidelijke afbeeldingen kunnen bemachtigen, we halen daarom deze keuze optie uit deze deal.

Beantwoorden

24 juni 2019 om 09:19
erikhot Gebruiker

Ik heb dit speakertje en verbaas me iedere dag weer over de kwaliteit.

Wil er nog een mee bestellen eigenlijk, nu komt mijn vraag volgends mij heb ik niet de versie twee maar denk de eerste, kan ik die ook koppelen met deze 2de ver. voor een stereo multispeaker?

Erik

Beantwoorden

24 juni 2019 om 09:53
jckw Gebruiker

Ja dat kan, je moet wel je versie 1 updaten naar de laatste firmware versie. Dit is even zoeken maar werkt vervolgens prima!

Beantwoorden

24 juni 2019 om 10:04

Dat klopt helemaal, jckw.

Q: CAN MY BOOM 2 DOUBLE UP WITH OTHER ULTIMATE EARS SPEAKERS?

Yes, you can Double Up with BOOM, MEGABOOM or ROLL. If you’re doubling up with BOOM, make sure your BOOM has the latest software. BOOM update version 7.x and 8.x allow for compatibility with ROLL, but versions 5.x and 6.x do not. Get the latest BOOM update here. NOTE: Double Up with MINI BOOM is not supported.

Beantwoorden

24 juni 2019 om 13:01
RisingHell Gebruiker

Beste,

Is de speaker verpakt in de originele doos? En hebben de speaker gebruikerssporen en zo ja, in welke mate?

Mitch

Beantwoorden

24 juni 2019 om 13:11

Hi Mitch,

Ze zijn verpakt in de doos die UE gebruikt voor hun refurbished producten. Dus: ja, originele verpakking, maar nee, niet dezelfde als de nieuwe UE Boom speakers.
Er zitten geen gebruikssporen op deze speakers.

Beantwoorden

24 juni 2019 om 13:54
Eric1977 Gebruiker

Hoi ik wil er 1 bestellen. Nu lees ik dat de speaker vanaf 8-7 wordt verzonden. Kan dit ook eerder ? Ga 5-7 op vakantie en daarvoor wil ik deze speaker aanschaffen. Ik hoor het graag even.

Beantwoorden

24 juni 2019 om 13:57

Hi Eric,

Helaas is het niet mogelijk de verwachte verzenddatum naar voren te halen.

Beantwoorden

24 juni 2019 om 17:47
Snippiii Gebruiker

Voor mensen die twijfelen aan de kwaliteit enz… ga zeker eens gaan kijken naar reviews op Youtube.

Ikzelf heb 2x EU boom 2, 1x EU BOOM en 1x EU BOOM 3. Als je deze allemaal in een party steekt dan kan ik jouw verzekeren van genoeg lawaai ????????

Beantwoorden

24 juni 2019 om 20:28
Moderator Jim Moderator

Goed om te horen Snippiiii! Dank voor het delen van je ervaringen!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

24 juni 2019 om 18:08
jagger Gebruiker

Allemaal goed en wel. Ik ben ook een trouwe fan van deze luidspreker. Maar als deze als toonzaal model ofzo gebruikt zijn dan is die batterij helemaal jaak. En als er iets stuk zou zijn van tweeter of bas dan gaan ze dat niet kunnen maken in zulke luidsprekers die waterdicht zijn en al zeker niet voor die prijs… dus mijn vraag is, vanwaar komen deze 2de hands spullen?

Beantwoorden

24 juni 2019 om 20:28
Moderator Jim Moderator

Hi Jagger!

Ik durf niet te zeggen waar ze vandaan komen, normaal gezien geeft iBOOD die informatie ook niet prijs. Uiteraard hebben we het dan ook over een stukje concurrentievoordeel :-). Mocht je gebruik moeten maken van de garantie, dan kan dat uiteraard via iBOOD!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

10 juli 2019 om 14:43
Frankie_VDC Gebruiker

Beste iBOOD,

de speaker werd zonet geleverd, maar tot mijn ontgoocheling zit er een Amerikaanse (denk ik) stekker in de doos en zit er op de voorzijde van de speaker reeds een kras van ongeveer de halve lengte van de speaker.

Ivm de stekker werd dit niet op jullie website vermeld en op meerdere plaatsen konden we lezen dat er géén gebruikssporen aanwezig zouden zijn.

Graag ontvang ik uw reactie aub.

Mvg,

D. Vandecasteele

Beantwoorden

15 juli 2019 om 13:40

Hi!

Zou je via Mijn iBOOD op onze website een “Er is iets mis”-melding willen aanmaken? Je kunt daar kiezen voor “Verkeerde levering”. Dan hebben mijn collega’s direct alle gegevens bij de hand om dit z.s.m. voor je op te pakken.

Beantwoorden

10 juli 2019 om 19:47
Superdo Gebruiker

Beste iBOOD,

Ik heb net de doos van de Boom2 open gemaakt en daar heb ik dus ook een wereldstekker aangetroffen. Deze is aardig lomp en deze past zeker niet bij dit mooie design. Ook ik heb een beschadiging aan de speaker en zie je wel dat hij al gebruikt is.

Mvg, Dominique

Beantwoorden

Hi Dominique,

Zou je via Mijn iBOOD op onze website een “Er is iets mis”-melding willen aanmaken? Je kunt daar kiezen voor “Verkeerde levering”. Dan hebben mijn collega’s direct alle gegevens bij de hand om dit z.s.m. voor je op te pakken.

Beantwoorden

15 juli 2019 om 13:02
Jochen_Official Gebruiker

Hallo Ibood,

Heb reeds mijn probleem al gestuurd via facebook. Tevergeefs geen reactie. Mijn boom2 zou 8 Juli verzonden worden. Hij staat gewoon geanulleerd zie ik bij mijn status. Geld wel niet terug of een redene  of bericht waarom deze geannuleerd is.. Ondertussen zijn we 15 Juli,  mvg jochen

Beantwoorden

Hi Jochen,

Goed dat je dit even aankaart!

Ik heb zojuist één van mijn collega’s op de hoogte gebracht van jouw berichtje. Mijn collega gaat dit voor je uitzoeken en komt hierover bij je terug.

Het is momenteel druk bij onze klantenservice. Houd er daarom rekening mee dat het langer kan duren dan normaal voor mijn collega hierover bij je terugkomt.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.