1 juli 2019 om 00:01
iBOOD

HP 13.3" ProBook 430 G5 | i5 | 8 GB | 256 GB SSD

HP 13.3" ProBook 430 G5 (256 GB SSD)

Krachtige specificaties én een lichte, compacte behuizing? Het kan allebei en deze HP ProBook bewijst dit als geen ander.

Specificaties

Merk: HP
Type: 13.3" ProBook 430 G5 (i5, 8 GB RAM, 256 GB SSD)
Garantie: 2 jaar

• 13.3" Full HD IPS-display (mat)
  • Accuduur tot maar liefst 17 uur
  • Aluminium behuizing (totaal 1.49 kg)

Dit product is afkomstig uit de UK, een verloopstekker wordt meegeleverd.

Prestaties

• Besturingssysteem: Windows 10 Pro
  • Processor: Intel i5-8250U (1.6 GHz, max. 3.4 GHz met Intel Turbo Boost)
  • Geïntegreerde graphics: Intel UHD Graphics 620
  • Werkgeheugen: 8 GB DDR4 (SODIMM) (max. 32 GB)
  • Opslag: 256 GB SSD (M.2)

Display

• Type: IPS
  • Grootte: 13.3"
  • Resolutie: Full HD (1920 x 1080)
  • Verhouding: 16:10
  • Afwerking: Mat

Connectiviteit

• Wifi: 802.11n/ac
  • Bluetooth: 4.2
  • 1x USB-C 3.1
  • 2x USB 3.0
  • 1x VGA
  • 1x HDMI
  • 1x mini DisplayPort
  • 1x kaartlezer (SD, SDHC, SDXC)

Randapparatuur

• Toetsenbord: UK-QWERTY met numeriek keypad
  • Stereo luidsprekers met HP Audio Boost
  • Geïntegreerde dual-array microfoon
  • HD webcam & HD IR webcam

Voeding

• Vermogen: 45 W
  • Capaciteit: 48 Wh
  • Accuduur: max. 17 uur

Fysieke eigenschappen

• Materiaal behuizing: Aluminium
  • Afmetingen: 32.6 x 23.4 x 2 cm
  • Gewicht: 1.49 kg
1 juli 2019 om 00:15
bastian433 Gebruiker

weet je ibood, jullie zouden ook gewoon een IEC C5 kabel kunnen meeleveren ipv een verloop….

Als je die in bulk inkoopt zijn die vast wel te koop voor een 3-4 euro, dat is vast niet veel duurder dan een verloopstekker.

prima laptopjes overigens…. vooral als je het van bouwkwaliteit moet hebben.

Werk wel even de bios bij na aankomst.

Beantwoorden

1 juli 2019 om 09:01
Eddiez Gebruiker

Ach, met zo’n korting kun je dat ook zelf wel betalen…

Beantwoorden

1 juli 2019 om 00:15
Staffen Gebruiker

Kan iemand mij vertellen hoe de reparatieservice van Hp tegenwoordig is? Moet je nog steeds zes weken wachten tot je laptop gerepareerd is of is dit inmiddels sneller?

Beantwoorden

1 juli 2019 om 05:19
cdenauw Gebruiker

Dus jij gaat er al onmiddellijk van uit dat hij defect gaat? Dat zou voor mij al voldoende zijn om hem zeker niet te kopen.

Beantwoorden

1 juli 2019 om 06:57
Staffen Gebruiker

Dus jij hebt moeite kent begrijpend lezen? Probeer het nog eens zou ik zeggen.

Beantwoorden

1 juli 2019 om 19:20
cdenauw Gebruiker

En jij eb moeite schrijven zin.

Beantwoorden

1 juli 2019 om 22:47
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Staffen,

Helaas heb ik hier geen informatie over kunnen vinden. Dit zal ook erg afhankelijk zijn van het soort reparatie en de drukte bij HP vermoed ik. Misschien zijn er forummers die hier ervaring mee hebben en dit willen delen.

Beantwoorden

1 juli 2019 om 00:16
midde036z Gebruiker

Mooie laptop qua specs. Alleen jammer van de brede rand rondom beeldscherm.

Beantwoorden

1 juli 2019 om 00:31
Aladin1977 Gebruiker

Is er een groot veschil uk toetsenbord en Nl toetsenbord ?

Beantwoorden

1 juli 2019 om 00:36
hgoor Gebruiker

Precies wat ik dacht. Ik weet in elk geval één verschil: ipv een Dollar teken zit daar volgens mij het £ teken?

Beantwoorden

1 juli 2019 om 00:40
Chadi Gebruiker

Vooral de speciale  karakters

Beantwoorden

1 juli 2019 om 01:57
dinish.b Gebruiker

Backlit keyboard en de extended battery? Plus, hoe zit het met garantie? Gaat om een 2017 model, klopt dat?

Beantwoorden

1 juli 2019 om 08:59
Moderator Jelle Moderator

De garantie loopt via ons en is gewoon 2 jaar. Het betreft hier een 2018 model.

Deze laptop heeft geen backlit keyboard.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

1 juli 2019 om 06:23
tvdham1981 Gebruiker

Er staat hier in de specs dat deze Wifi-N ondersteund. Elders als ik rondkijk staat er Wifi-N (2.4Ghz) en Wifi-AC (5Ghz). Ondersteund deze nou ook AC of echt alleen N?

Beantwoorden

1 juli 2019 om 09:00

Hij ondersteunt ook AC, dit is zojuist toegevoegd aan de specs.

Beantwoorden

1 juli 2019 om 08:22
bartjansema Gebruiker

Kan er een afbeelding geplaatst worden van de exacte qwerty layout welke gebruikt is in dit model?

Beantwoorden

1 juli 2019 om 08:43
gschlooz Gebruiker

Ja daar ben ik ook erg benieuwd naar. Een numeriek keypad icm 13.3 inch lijkt me klein worden…

Beantwoorden

1 juli 2019 om 09:00

Ga ik ook even navragen.

Beantwoorden

1 juli 2019 om 09:31
Oizopower Gebruiker

Hier ben ik ook benieuwd naar !

Beantwoorden

1 juli 2019 om 10:28
Moderator Bas iBOOD Moderator

Een afbeelding van het toetsenbord is hierrrr te vinden.

Beantwoorden

1 juli 2019 om 23:30
Jocrisse Gebruiker

Thnx. Zo, da’s best irritant, zo’n afwijkende lay-out. Dealbreaker voor mij.

Beantwoorden

1 juli 2019 om 09:12
W. Reumermann Gebruiker

Een belangrijke eigenschap van de 802.11n-standaard is dat deze ook een draadloze verbinding op kan zetten op de 5GHz-band. Dit is een nieuwe frequentie die gebruikt wordt voor wifi-netwerken.

Beantwoorden

1 juli 2019 om 14:01
PeterKeuning Gebruiker

“Nieuwe” frequentie valt wel mee hoor. Er is al zeker 12 jaar 5 GHz WiFi apparatuur op de consumentenmarkt.

Beantwoorden

1 juli 2019 om 10:42
pronx Gebruiker

Is dit ook een touchscreen scherm?

Beantwoorden

1 juli 2019 om 10:47

Nee, hij heeft geen touchscreen.

Beantwoorden

1 juli 2019 om 10:47
mdevalk Gebruiker

Heeft deze laptop nu backlit of niet?

Beantwoorden

1 juli 2019 om 10:53

Deze laptop heeft geen backlit keyboard.

Beantwoorden

1 juli 2019 om 11:00
peletonduwer Gebruiker

België valt weer uit de boot, geen azerty klavier.

Beantwoorden

1 juli 2019 om 14:35
dvr Gebruiker

Flauwe kul. Ik woon in Belgie en gebruik enkel QWERTY, de internationale standaard.

AZERTY is een Franse aberratie opgedrongen aan Nederlandstaligen in Belgie.

Beantwoorden

1 juli 2019 om 14:45
Yanis06 Gebruiker

AZERTY is gewoon de standaard in België. Alle instanties werken ermee. Dit gaat niet veranderen met uw opmerking. Ik ga niet thuis QWERTY hebben en op het werk AZERTY.

Beantwoorden

1 juli 2019 om 22:19
Moderator Paul Moderator

Er zijn ook Belgische iBOODers die op het werk QWERTY gebruiken en daardoor thuis ook overstappen op QWERTY om niet steeds heen en weer te gaan tussen beide layouts. Zelfde situatie, maar dan andersom.

Voor elk wat wils.

Beantwoorden

1 juli 2019 om 11:06
Lakerlakie Gebruiker

Is de grafische kaart/laptop voldoende om normaal mee te gamen. Zoals FIFA, fortnite etc

Beantwoorden

1 juli 2019 om 12:52

Een uitgebreide lijst met tests is hierrrr terug te vinden.

In de configuratie zoals wij hem hier aanbieden is hij niet getest, maar met diverse andere laptops met deze grafische kaart zijn wel diverse spellen (waaronder FIFA en Fortnite) getest.

Beantwoorden

1 juli 2019 om 13:10
Lakerlakie Gebruiker

dank!

Beantwoorden

1 juli 2019 om 16:16
StevenvToorn Gebruiker

Ik raad het niet aan. Spellen op de geintergreerde intel graphics zijn vaak een nogo. Zoek maar op youtube: games benchmark intel uhd 620.

Tenzij je fan bent van fortnite op laagste settings, sure

Beantwoorden

1 juli 2019 om 11:47
hgoor Gebruiker

Gaan we nog alle follow up horen van de de dingen die aangegeven zijn als “even checken” ???

En als jullie dan toch bezig zijn: wat is het EXACTE typenummer (2SY24ET / 2SY12EA ???) ? Wederom hebben jullie er een handje van om dat soort (belangrijke) details achterwege te laten..

Beantwoorden

1 juli 2019 om 11:53

Hi hgoor,

Alle ‘even checken’ vragen zijn inmiddels beantwoord, op het backlit keyboard na. Zodra we dit antwoord hebben laten we dit direct weten!

Dit betreft de 1LR34AV.

Beantwoorden

1 juli 2019 om 12:01
Lakerlakie Gebruiker

graag ook nog even antwoord op de grafische kaart! is deze geschikt om games te spelen zoals fortnite, fifa, sims etc

Beantwoorden

1 juli 2019 om 12:13
tummeke Gebruiker

Dat kun je zelf toch ook best opzoeken adhv de UHD 620 ervaringen? Beetje lui zo… Beetje googlen doet wonderen.

Beantwoorden

1 juli 2019 om 12:27
STROOPSOLDAAT Gebruiker

Mag ik model nummer van hp laptop

Beantwoorden

1 juli 2019 om 12:52

Dit betreft de 1LR34AV.

Beantwoorden

1 juli 2019 om 15:24
STROOPSOLDAAT Gebruiker

Dank je wel

Beantwoorden

1 juli 2019 om 13:31
marilot Gebruiker

Komt deze/een laptop in aanmerking voor retourneren als deze bij gebruik tegenvalt, te luidruchtig of teleurstellend beeld?

Beantwoorden

1 juli 2019 om 13:35

Je hebt inderdaad 14 dagen retourrecht. Houd er rekening mee dat je hiervoor de laptop niet in gebruik mag nemen, testen mag wel.

Oftewel: de laptop 24 uur laten draaien of software installeren is niet de bedoeling, de laptop even aanzetten mag wel.

Beantwoorden

1 juli 2019 om 23:34
Jocrisse Gebruiker

Nee dus.

Beantwoorden

1 juli 2019 om 13:46
W. Reumermann Gebruiker

Een vraagje over de diameter

Grootte: 13.3″
Is dat enkel het scherm of is daar ook de brede zwarte rand bij inbegrepen ?

Beantwoorden

1 juli 2019 om 13:49

Dit betreft enkel het scherm.

Beantwoorden

1 juli 2019 om 14:02
KGT Gebruiker

Misschien ook wel interessant:

https://youtu.be/Pko4nQQGKVE unboxing van deze laptop…

Beantwoorden

1 juli 2019 om 14:08
mdevalk Gebruiker

Hoe zit het met de backlit? Graag jullie bevestiging.

Beantwoorden

1 juli 2019 om 14:53

Je vraag eenmaal stellen is voldoende. Zodra we meer duidelijkheid hebben komen we bij je terug.

Beantwoorden

1 juli 2019 om 14:37
gmgmdr Gebruiker

Beste moderator , vermits ik geen gehoor krijg bij jullie klantendienst en deze het probleem van niet levering telkens met vijf dagen uitstellen of totaal niet reageren en dit reeds een maand bezig is , kan U mij misschien een adres geven waar ik wel wordt gehoord . Mvg. Guido

Beantwoorden

1 juli 2019 om 14:39
Moderator Mark Moderator

Hoi gmgmdr,

Ik ga dit gelijk doorzetten naar de klantenservice en die zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen. Het is wat drukker bij de klantenservice dus het duurt iets langer voordat je een reactie krijgt.

Beantwoorden

1 juli 2019 om 16:23
gmgmdr Gebruiker

Bedankt Mark .

Probleem is door Uw tussenkomst opgelost .

Mvg. Guido

Beantwoorden

1 juli 2019 om 15:02
jaakpotters Gebruiker

Beste, kan de Probook zonder beperkingen gebruikt worden in België?

Beantwoorden

1 juli 2019 om 15:17
Moderator Mark Moderator

Hoi jaakpotters,

Het is wel een QWERTY toetsenbord, dus als je AZERTY gebruikt kan het wel wat anders zijn.

Beantwoorden

1 juli 2019 om 15:23
W. Reumermann Gebruiker

Beste iBood, Is er een factuur bij i.v.m toezegging Cadeau

Beantwoorden

1 juli 2019 om 15:37

Nadat je een deal van ons ontvangen hebt kun je via “Mijn iBOOD” de bijbehorende factuur downloaden. Deze wordt niet op papier meegeleverd.

Beantwoorden

1 juli 2019 om 15:51
YusDav Gebruiker

Hoe moeilijk is het vervangen van de toetsenbord Nederlanderse qwerty. Mijn ervaring met hp probooks is dat veel componenten makkelijk te vervangen zijn. Denk aan hdd ram Wifi kaart. Hebben jullie dan ook een link waar ik het eventueel Nederlandse qwerty kan bestellen?

Beantwoorden

1 juli 2019 om 22:53
Moderator Niek Moderator

Goedenavond YusDav,

Of een toetsenbord gemakkelijk te vervangen is durf ik niet te zeggen, maar ik vermoed dat bij zulke aanpassingen de garantie waarschijnlijk wel komt te vervallen.

Beantwoorden

1 juli 2019 om 16:22
michaelvanbree Gebruiker

Is de Windows 10 pro ook in het Nederlandse te zetten/installeren?

Is er verder nog software aanwezig.

Beantwoorden

1 juli 2019 om 17:10

Je kunt de Windows uiteraard in het Nederlands installeren.

Welke andere software eventueel aanwezig is durf ik niet direct te zeggen.

Beantwoorden

1 juli 2019 om 16:39
JokeYvonne Gebruiker

Er wordt een verzenddatum van 12 juli genoemd. Hoe zeker is dat? Als ik hem na 18 juli ontvang is het te laat. Ik ga dan naar het buitenland.

Beantwoorden

1 juli 2019 om 16:46

Hi JokeYvonne,

Goede vraag, maar erg lastig te beantwoorden. We maken met de leveranciers altijd afspraken en, gecombineerd met de afspraken met het distributiecentrum, bepalen wij zo de verwachte verzenddatum. Deze is inmiddels vrij betrouwbaar, maar er kan natuurlijk altijd een kink in de kabel komen ergens in dit proces.

Dus ja, hij is vrij zeker, maar nee, ik kan je geen 100% garantie geven.

Beantwoorden

1 juli 2019 om 16:55
vixof1 Gebruiker

Hallo, voor mij is leveringsdatum ook relevant. Als ie veel later komt, kan ik hem dan afbestellen en elders kopen?

Beantwoorden

1 juli 2019 om 17:00

Je kunt jouw bestelling bij ons annuleren tot we beginnen met het verzendklaar maken van je bestelling.

Beantwoorden

1 juli 2019 om 17:00
jaspersmedia Gebruiker

Kan je hier een extra harde schijf in stopppen?

Beantwoorden

1 juli 2019 om 22:56
Moderator Niek Moderator

Goedenavond jaspersmedia,

Of er een extra harde schijf in kan heb ik niet kunnen achterhalen, maar er wordt wel aangegeven dat de opslagcapaciteit uitbreidbaar is. Je kunt er dus sowieso een andere harde schijf in doen met meer opslag. Ik kan dit morgen voor je navragen, maar dan is de deal al verlopen. Mocht je aankoop hier vanaf hangen, dan kun je hem eerst bestellen en dan morgen eventueel annuleren. Laat maar even weten of ik het nog na moet vragen.

Beantwoorden

1 juli 2019 om 23:08
jaspersmedia Gebruiker

Ik heb er 2 besteld, maar hoor graag of het mogelijk is om er nog een extra schijf in kan!

Beantwoorden

1 juli 2019 om 19:30
thijsjans Gebruiker

Kun je de laptop ook met usb c opladen?

Beantwoorden

1 juli 2019 om 23:05
Moderator Niek Moderator

Goedenavond thijsjans,

Dit heb ik helaas niet kunnen achterhalen. Als je wilt kan ik dit morgen voor je navragen en het antwoord hier plaatsen. Mocht je aankoop hier vanaf hangen, dan kun je hem eerst bestellen en dan morgen eventueel annuleren. Laat maar even weten of ik het nog na moet vragen.

Beantwoorden

1 juli 2019 om 22:00
QB2 Gebruiker

In de specs staat nog de mini DP aansluiting genoemd. Deze is op de foto’s niet zichtbaar noch in specs van HP zoals hierboven te downloaden. Klopt het dat deze er inderdaad niet op zit?

Beantwoorden

1 juli 2019 om 23:09
Moderator Niek Moderator

Goedenavond QB2,

Ik zie ik nergens terug dat die erop zit. Als je wilt kan ik dit morgen voor je navragen en het antwoord hier plaatsen. Mocht je aankoop hier vanaf hangen, dan kun je hem eerst bestellen en dan morgen eventueel annuleren. Laat maar even weten of ik het nog na moet vragen.

Beantwoorden

2 juli 2019 om 14:16
E_OnE Gebruiker

Goedendag,  u heeft gemeld dat het gaat om een HP ProBook 430 G5 Base Model Notebook PC (1LR34AV). Echter is dat algemene informatie. En kan er dus van alles op of aan zitten zoals velen ook vroegen hier. Als u aangeeft  wat het werkelijk type is, zodat gelijk I5+256 SSD+1920/1080 naar voren komt, worden mogelijke andere opties waarnaar gevraagd worden ook direkt duidelijk. Ik heb hem ook besteld, maar wil eigenlijk ook nog wat zaken bevestigd hebben vandaar het verzoek om (toch) het juiste type nummer te benoemen ipv het basismodelnummer 1LR34AV. Een EANcode of SKU is ook goed, zijn tenslote wel uniek. Alvast bedankt voor uw reactie.

Beantwoorden

12 juli 2019 om 00:43
aronofsky Gebruiker

“Helaas heeft de HP ProBook 430 G5 13.3 8GB 256GB i5-8250U uit jouw bestelling SO3226731 vertraging opgelopen. Sorry hiervoor!”.

Daar gaan we weer. Het lijkt erop dat dit de derde bestelling binnen een jaar tijd wordt die niet geleverd gaat worden (na een Led Buitenlamp en een stel Floodlights). Mocht dit wederom niet doorgaan dan is dit wel heel erg teleurstellend, iBood….

Beantwoorden

12 juli 2019 om 01:04
aronofsky Gebruiker

Ter verduidelijking; de vertraging is vanwege het uitblijven van levering door de leverancier van iBood…dat stemt dus weinig hoopvol (voor de zoveelste keer).

Beantwoorden

12 juli 2019 om 20:59
Moderator Paul Moderator

Op dit moment zie ik geen reden om aan te nemen dat je laptop niet meer geleverd zal worden. De logistieke afdeling is hier druk mee bezig, zodat je spoedig geïnformeerd kunt worden over de nieuwe verwachte verzenddatum.

Beantwoorden

29 juli 2019 om 12:27
Jber Gebruiker

We zitten nu al een maand te wachten, en steeds wordt de leveringsdatum uitgesteld ook na gegarandeerde leveringsdatum.

Beantwoorden

31 juli 2019 om 12:41
BRIETAB Gebruiker

Levering zou (eindelijk!), na 1 maand wachten, plaatsvinden op 30/7. Nu zie ik in mijn account dat het wéér uitgesteld is tot 5 augustus….. Hoe lang gaat dit nog door iBood? En vinden jullie dit normaal? Een levertijd van (op z’n kortst) 5 weken?? Hoe zeker zijn jullie dat ie inderdaad volgende week bezorgd gaat worden? En bestaat er een kans dat de hele bestelling geannuleerd gaat worden of (nog erger) dat we eerst wéér een maand aan het lijntje gehouden worden? Ik heb dat ding uiterlijk over 3 weken nodig…..

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.