1 juli 2019 om 00:01
iBOOD

HP 13.3" ProBook 430 G5 | i5 | 8 GB | 256 GB SSD

HP 13.3" ProBook 430 G5 (256 GB SSD)

Krachtige specificaties én een lichte, compacte behuizing? Het kan allebei en deze HP ProBook bewijst dit als geen ander.

Specificaties

Merk: HP
Type: 13.3" ProBook 430 G5 (i5, 8 GB RAM, 256 GB SSD)
Garantie: 2 jaar

• 13.3" Full HD IPS-display (mat)
  • Accuduur tot maar liefst 17 uur
  • Aluminium behuizing (totaal 1.49 kg)

Dit product is afkomstig uit de UK, een verloopstekker wordt meegeleverd.

Prestaties

• Besturingssysteem: Windows 10 Pro
  • Processor: Intel i5-8250U (1.6 GHz, max. 3.4 GHz met Intel Turbo Boost)
  • Geïntegreerde graphics: Intel UHD Graphics 620
  • Werkgeheugen: 8 GB DDR4 (SODIMM) (max. 32 GB)
  • Opslag: 256 GB SSD (M.2)

Display

• Type: IPS
  • Grootte: 13.3"
  • Resolutie: Full HD (1920 x 1080)
  • Verhouding: 16:10
  • Afwerking: Mat

Connectiviteit

• Wifi: 802.11n/ac
  • Bluetooth: 4.2
  • 1x USB-C 3.1
  • 2x USB 3.0
  • 1x VGA
  • 1x HDMI
  • 1x mini DisplayPort
  • 1x kaartlezer (SD, SDHC, SDXC)

Randapparatuur

• Toetsenbord: UK-QWERTY met numeriek keypad
  • Stereo luidsprekers met HP Audio Boost
  • Geïntegreerde dual-array microfoon
  • HD webcam & HD IR webcam

Voeding

• Vermogen: 45 W
  • Capaciteit: 48 Wh
  • Accuduur: max. 17 uur

Fysieke eigenschappen

• Materiaal behuizing: Aluminium
  • Afmetingen: 32.6 x 23.4 x 2 cm
  • Gewicht: 1.49 kg
12 juli 2019 om 11:11
Jber Gebruiker

Ben benieuwd of hij nog geleverd wordt, anders nooit meer in zee gaan met deze leverancier en schadeloosstelling aanvragen.

Beantwoorden

12 juli 2019 om 11:50
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi Jber,

Op dit moment zie ik geen reden om aan te nemen dat je laptop niet meer geleverd zal worden. Onze logistieke afdeling is hier erg druk mee bezig, we hopen je z.s.m. verder te kunnen informeren!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

15 juli 2019 om 09:40
Jber Gebruiker

Wordt deze nog geleverd anders wil ik hem cancelen en de vandaag gepresenteerd Lenovo kopen.

Beantwoorden

15 juli 2019 om 17:52
Funzie Gebruiker

Mee eens; het zou fijn zijn om in ieder geval te horen dat de levering wel gegarandeerd wordt, los van de leverdatum. Als de levering niet gegarandeerd kan worden, bestel ik ook liever een andere…

Beantwoorden

15 juli 2019 om 12:48
mj12 Gebruiker

Ben bewnieuwd wanneer er iets bekend wordt over de leverdatum, aangezien er vakanties voor de deur staan.

Beantwoorden

15 juli 2019 om 22:35
delftechniek Gebruiker

Ik heb vrijdag met Ibood gebeld en werd me verteod dat ze op zeer korte termijn uitgeleverd gaan worden. Toen ik de vraag stelde wat is een zeer korte termijn moest ik rekebing houden met 1 a 1,5 week dus nog even rustig afwachten!

Beantwoorden

16 juli 2019 om 08:48
mj12 Gebruiker

Ik hoop dat dit klopt want ik ga ook nog een keer op vakantie

Beantwoorden

29 juli 2019 om 12:17
Jber Gebruiker

Het is alweer uitgesteld naar 5 augustus de garantie van 30 juli heeft dus ook niets te betekenen.

Beantwoorden

30 juli 2019 om 00:02
j.w.hekkelman Gebruiker

IBOOD, jullie verzaken hier niet alleen in levertijd, maar vooral klantenservice/communicatie. Zonder bericht naar klanten de levertijd wederom verlengen van 30 juli naaar 5 augustus….. wat denken jullie? Ik ontvang graag eeen voorstel van jullie hoe ik dit kan goedmaken bij degene die deze laptop voor haar examen (alweer een maand geleden!) zou krijgen als kado….. deze deal is in 1 woord een totale mislukking!

Beantwoorden

30 juli 2019 om 09:25
Jber Gebruiker

Je krijgt een tegoed bon van € 10 als goedmakertje.

Beantwoorden

30 juli 2019 om 10:56
bartjansema Gebruiker

Deze zou vandaag afgestuurd worden toch? Ik heb geen melding gehad dat de datum verplaatst is naar 5 Augustus?

Beantwoorden

30 juli 2019 om 11:20
Jber Gebruiker

Nee geen bericht wel verandering van verzenddatum.

Beantwoorden

30 juli 2019 om 18:27
j.w.hekkelman Gebruiker

Ronduit schandalig om dit niet te melden! Moderator hier reageert ook niet. Een melding van de vertraging is het minste wat je als organisatie zou kunnen doen en  zou twijfels wegnemen. Wie garandeert mij dat de verzenddatum op 5 augustus a.s. niet voor de derde keer uitgesteld met een 1 of 2 weken?

IBOOD, graag een toelichting wat de oorzaak is van de vertraging en een harde garantie dat de laptop 5 augustus wordt verzonden, anders cancel ik in ieder geval mijn order en ik denk velen met mij….

Beantwoorden

31 juli 2019 om 11:09

Hi allen,

Goed dat jullie dit nog even checken. Ik zie dat er wat problemen zijn met de levering van deze ProBook. In eerste instantie heeft de levering vertraging opgelopen en inmiddels zijn er te weinig ProBooks binnengekomen in ons distributiecentrum. Onze logistieke afdeling is hier, samen met onze quality-afdeling en de leverancier, druk mee bezig. We hopen alle klanten zo snel mogelijk verder te informeren.

Mijn excuses voor het ongemak!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

31 juli 2019 om 18:00
j.w.hekkelman Gebruiker

Bas,

Goed dat we checken? Wat denk je nu zelf, dat we de status van een bestelling van meer dan 500 euro, wat tot twee keer toe niet wordt geleverd, niet checken? Volgens mij zijn jullie degenen die de levering moeten checken en het fatsoen hebben om niet zomaar de leverdatum een tweede keer met een week te verlengen. We zijn al een maand 500 euro lichter en worden niet geïnformeerd.

Het zou jou en iBOOD sieren als je alles op alles zet om ons uiterlijk morgen duidelijkheid te geven of de verzending 5 augustus daadwerkelijk gaat plaatsvinden. Ook een bericht als het niet zo is of het niet zeker is.

Hartelijk dank

Beantwoorden

1 augustus 2019 om 13:16
Jber Gebruiker

Klik ben het volledig mee eens.

Beantwoorden

2 augustus 2019 om 11:54
Jber Gebruiker

Waarom krijgen wij nog geen uitsluitsel over of het nou maandag 5 augustus wordt verzonden of toch weer niet?

Beantwoorden

2 augustus 2019 om 14:03
sonii Gebruiker

Kreeg net melding binnen dat het 9 augustus gaat worden – in mijn vakantie…

Beantwoorden

2 augustus 2019 om 15:01
Jber Gebruiker

Ik ook, zal wel weer verlengt worden.

Beantwoorden

3 augustus 2019 om 13:15
BRIETAB Gebruiker

En weeeeeer uitgesteld (nu tot 9 augustus), extreem slechte beurt van iBood…..

Beantwoorden

4 augustus 2019 om 10:18
Jber Gebruiker

Beste Inkoop management wees eerlijk naar de klanten en hou ze niet langer aan het lijntje en geef geen verwachtingen en garanties af die jullie niet nakomen zeg eerlijk wij kunnen dit product niet inkopen en annuleren alle bestellingen en kom met een redelijk alternatief en niet met een afdankertje van een te goed bon. Wees klantvriendelijk.

Een ontevreden klant.

Beantwoorden

6 augustus 2019 om 11:39

Hoi Jber,

Ik lees in je bericht helaas wat foute aannames. De vertraging die is ontstaan is geen kwestie van ‘ het product niet kunnen inkopen’ of ‘aan het lijntje houden’, maar een kwestie van een vertraagde levering. We zijn er druk mee bezig deze ProBooks zo snel mogelijk wél binnen te hebben en dan door te sturen naar alle kopers van deze deal.

Als je hier niet op wilt wachten, dan kun je jouw bestelling uiteraard annuleren via Mijn iBOOD op onze website. Mocht je hem niet annuleren, dan blijven we natuurlijk onze best doen om de ProBook zo snel mogelijk bij jou te krijgen.

Nogmaals sorry voor de opgelopen vertraging!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

6 augustus 2019 om 13:56
Jber Gebruiker

Kunnen jullie geen dead line stellen, want er was ons gegarandeerd dat het op 30 julie geleverd zou worden.

Beantwoorden

6 augustus 2019 om 15:18

Hoi Jber,

Los van de inhoud van de communicatie die we met de leverancier hebben, kan ik het volgende aangeven door middel van een voorbeeld:

Wij verzenden de ProBook liever op 9 augustus naar iedereen die hem dan nog wel wilt ontvangen en dus niet geannuleerd heeft, dan dat wij ze allemaal annuleren omdat we ze op 6 augustus nog niet binnen hebben.

Dat we de ProBooks niet allemaal annuleren als ze niet op datum X bij ons binnen zijn, doen we omdat we jullie jullie deal niet willen ontnemen. Uiteraard willen ook wij dat jullie de bestelde ProBooks zo snel mogelijk ontvangen, daarom zitten we hier bij de leverancier flink achteraan.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

7 augustus 2019 om 11:49
Jber Gebruiker

Bedankt, dan zijn jullie toch wel klantvriendelijk.

Beantwoorden

7 augustus 2019 om 17:31
BRIETAB Gebruiker

We gaan het zien, verwachte leveringsdatum “nog steeds” 9 augustus, overmorgen dus……….

Beantwoorden

8 augustus 2019 om 15:02
sonii Gebruiker

En we hebben annulering… da’s niet zo mooi, want dit werd de school laptop voor mijn dochter…

Is die andere laptop nog te krijgen? Die werd een week of zo na deze ProBook aangeboden…

Beantwoorden

8 augustus 2019 om 15:34

Hi sonii,

Ondanks dat we lange tijd verwachtten de laptop gewoon binnen te krijgen én dus op te kunnen sturen, is dit helaas niet gelukt. Daarom hebben we moeten besluiten de bestellingen te annuleren. Allereerst mijn excuses hiervoor.

Hoewel ik het graag zou doen, is het helaas niet mogelijk een laptop aan te bieden die momenteel niet online staat op onze website.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

9 augustus 2019 om 09:45
j.w.hekkelman Gebruiker

Ben nu echt woedend. Dit is mijn laatste bestelling bij jullie en mijn toekomstige reviews zullen niet mals zijn. Hoe in godsnaam halen jullie het weer in je hoofd om dit wederom hier te melden……

Dit is wat mij betreft nog niet klaar.

Beantwoorden

9 augustus 2019 om 10:40
Jber Gebruiker

Ik ben het roerend met je eens hier moet je de media over inlichtingen via facebook enz.

Ik krijg dus wel gelijk we werden gewoon aan het lijntje gehouden dit hadden ze al veel eerder moeten doen, want deze leverancier was niet te vertrouwen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.