9 juli 2019 om 00:00
iBOOD

Microsoft Surface Book 2 | i5 | 128 GB SSD | CPO

Microsoft 13.5" Surface Book 2 (CPO)

Waarom kiezen tussen een professionele laptop en tablet als je met de Surface Book 2 beide in huis haalt?

Specificaties

Merk: Microsoft
Type: Surface Book 2 (i5, 8 GB)
Staat: Certified Pre-Owned
Garantie: 1 jaar

Voor CPO producten is geen adviesprijs aangegeven, dus wordt de oorspronkelijke adviesprijs gehanteerd.

• 8 GB RAM & 128 GB SSD
  • Magnesium behuizing
  • Accuduur van 17 uur

Prestaties

• Besturingssysteem: Windows 10 Pro
  • Werkgeheugen: 8 GB LPDDR3 RAM
  • Geheugensnelheid: 1866 MHz
  • Processor: Intel Core i5-7300U (2,6 GHz, max. 3,5 GHz)
  • Grafische kaart: Intel HD Graphics 620
  • Solid State Drive (SSD): 128 GB SSD
  • Optische drive: nee

Display

• Grootte: 13.5"
  • Resolutie: 3000 x 2000
  • Touchscreen: ja
  • Beeldverhouding: 3:2
  • Schermtype: TFT-LCD
  • Touchscreentype: Capacitive touchscreen

Connectiviteit

• Wifi: 802.11 a/b/g/n/ac
  • Bluetooth: versie 4.1
  • 2x USB 3.1
  • 1x USB-C
  • 2x Surface Connect-poort
  • 1x Hoofdtelefoonaansluiting (3,5 mm)

Randapparatuur

• Microfoon: Ja
  • Camera achterzijde: Ja (8 MP)
  • Camera voorzijde: Ja (5 MP)
  • Luidsprekers: 2
  • Vingerafdruksensor: Nee
  • Gezichtsherkenning: Ja
  • Toetsenbord: QWERTY

Voeding

• Batterijduur: 17 uur
  • Aantal batterijen: 1

Fysieke eigenschappen

• Afmetingen: 31.2 x 1.3 x 23.2 cm
  • Gewicht: 1.5 kg (incl. toetsenbord)
  • Kleur: Grijs
  • Behuizing: Magnesium
  • Meegeleverd: AC-adapter

PS:
Deze Microsoft Surface Book 2 is afkomstig uit de Verenigde Staten en wordt dan ook geleverd met een EU verloopstekker.

PPS:
Deze Microsoft Surface Book 2 is Certified Pre-Owned.
Dat betekent dat dit model uitvoerig is getest, en waar nodig een nieuwe batterij en behuizing heeft. Ze zijn niet te onderscheiden van de nieuwstaat. Dit alles is gecertificeerd door Microsoft en bij de Surface 2 krijg je dan ook een garantie van 1 jaar - óók via Microsoft zelf.

9 juli 2019 om 00:31
motormuis001 Gebruiker

Van MicroSoft weten we wel ongeveer wat er mee gebeurd is. Maar bij deze ‘Gegarandeerde Tweede Handsjes’ blijft het gokken.

Beantwoorden

9 juli 2019 om 00:59
Moderator Paul Moderator

Er staat duidelijk aangegeven wat het CPO traject inhoudt, dus qua gokken valt dat reuze mee. Maar het kan uiteraard je ding niet zijn.

Beantwoorden

9 juli 2019 om 07:01
zynth Gebruiker

Het feit dat jullie maar 1 jar garantie durven geven zegt  meer dan voldoende vrees ik.

Beantwoorden

9 juli 2019 om 10:03
Ma023 Gebruiker

Ik heb zelf een CPO Microsoft Surface Pro en ik kan je vertellen dat ik aangenaam verrast was over de kwaliteit. Nieuwstaat is niet overdreven want kon het product niet onderscheiden van de reguliere alleen op de normale retail verpakking stond een label met official refurb op. Daarnaast kan je gewoon bij Microsoft terecht voor de garantie.

Beantwoorden

9 juli 2019 om 13:04
Eddiez Gebruiker

Op hoeveel “tweedehands” producten (zoals bv gekocht via Marktplaats e.d) krijg je sowieso garantie? Het is maar hoe je het bekijkt.

Beantwoorden

9 juli 2019 om 22:27
Moderator Paul Moderator

Hoewel deze CPO Surface Books minstens zo goed zijn als nieuwe exemplaren, en zelfs vertrouwder om aan te schaffen omdat er een extra controle heeft plaatsgevonden, mogen ze wettelijk gezien niet als nieuwe producten aangeboden worden. Daardoor mag ook afgeweken worden van de gebruikelijke 2 jaar garantie voor volledig nieuwe producten. Dat zegt overigens weinig over het vertrouwen, want je krijgt nog steeds 1 jaar garantie terwijl dat ook minder/korter had kunnen of mogen zijn.

Beantwoorden

9 juli 2019 om 07:36
Zplus Gebruiker

In de US worden dergelijke producten door veel bedrijven geleased ipv aangekocht. Na 24 maanden komen deze dan retour naar de bank en deze zet ze weer door en worden ze refurbished waar nodig. Goed voor het de milieu we gooien al genoeg weg.

Beantwoorden

9 juli 2019 om 09:01
Tjeutje27 Gebruiker

Zit er BTW inbegrepen in de prijs van refurbished en CPO apparaten?

Beantwoorden

9 juli 2019 om 09:16
Moderator Jelle Moderator

Jup, alle producten bij ons zijn inclusief BTW.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

9 juli 2019 om 11:54
Arjan1606 Gebruiker

Op welke wijze kun je hier een externe monitor aan hangen? Ik zie in de specs geen HDMI aansluiting staan…

Beantwoorden

9 juli 2019 om 12:08
BScheggetman Gebruiker

Surface heeft geen HDMI aansluiting. Zit een soort thunderbolt in, waar je dan een speciale adapter voor kan kopen naar HDMI.

Beantwoorden

9 juli 2019 om 12:17

Dank voor het antwoord.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

9 juli 2019 om 12:42
Tjeutje27 Gebruiker

Je kan twee externe monitoren aansluiten met de Surface Dock. Deze kost wat extra maar deze oplossing werkt prima. Via de dock kan je ook LAN-verbinding maken en extra USB apparaten verbinden zoals een externe muis en toetsenbord.

Beantwoorden

9 juli 2019 om 12:12
Lamz Gebruiker

Dit model heeft 2 accu’s, 1 onder het toetsenbord en 1 achter het display. Zijn deze beide vervangen voor nieuwe?

Beantwoorden

9 juli 2019 om 12:18

Alle batterijen worden, indien nodig, vervangen. De disclaimer was niet geheel correct en hebben we zojuist aangepast.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

9 juli 2019 om 17:15
Lamz Gebruiker

Dat is inderdaad wel een verschil. Wie bepaalt wat ‘nodig’ is? Is dat onder 95% capaciteit? Of 80%? 60%? Of lang genoeg om de garantietermijn van 1 jaar  te kunnen uitzitten na misschien een jaar (of 2) gebruik door de vorige eigenaar? Het zijn ook geen accu’s die je zelf kunt vervangen.

Ik vind het aantrekkelijke apparaten, maar de accu is meestal de eerste die het begeeft, en als daar wellicht gebruikte accu’s in zitten dan gaat deze deal voor mij over. Daar moeten jullie in het vervolg echt duidelijker over communiceren.

Beantwoorden

9 juli 2019 om 13:48
tesluc Gebruiker

*snap*
Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

9 juli 2019 om 17:44
JeanGeebelen Gebruiker

Ik wacht op een i7 met 16GB

Beantwoorden

9 juli 2019 om 22:03
marcogorter Gebruiker

Ook ik wacht op een i7 met 16GB. Maar twijfel nog of ik niet liever een Surface laptop 2 i7 met 16GB wil hebben, net iets platter maar geen tablet modus… Twijfel Twijfel…

De Surface Studio die ik hier laatst gekocht heb bevalt goed!! Ook een CPO, ziet er uit als nieuw!

Beantwoorden

9 juli 2019 om 23:04
johanmotten Gebruiker

Niet verkrijgbaar met Azerty toetsenbord?

Beantwoorden

9 juli 2019 om 23:46
Moderator Paul Moderator

Deze Microsoft Surface Book 2 is afkomstig uit de Verenigde Staten en heeft US-QWERTY. Deze dagdeal wordt helaas niet als AZERTY variant aangeboden.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.