10 juli 2019 om 00:00
iBOOD

Siemens iQ700 WM14W7G2NL Wasmachine | 9 kg | 1400 TPM

Product expert aanwezig

Siemens WM14W7G2NL iQ700 Wasmachine

Deze premium wasmachine heeft jou zoveel te bieden, daarvan kon je tot nu toe alleen maar dromen!

Specificaties

Merk: Siemens
Type: WM14W7G2NL iSensoric iQ700 Premium wasmachine
Garantie: 2 jaar via iBOOD en 2 plus 5 jaar via Siemens na registratie via de site. Op de  iQdrive motor zit 10 jaar garantie.

• Wast ook delicate kleding
  • Geen last van trommelgeurtjes
  • Zeer zuinig en lange levensduur

Bezorging: We bezorgen en plaatsen jouw wasmachine/droger binnen 14 dagen na de verwachte verzenddatum. Indien gewenst nemen we je oude wasmachine/droger weer mee.

Check hier de volledige installatie- en bezorgvoorwaarden.

Comfort / Zekerheid

• SensoFresh
  • iQdrive motor
  • AquaStop met levenslange garantie
  • waveTrommel
  • varioPerfect
  • waterPerfect Plus
  • antiVibration design
  • Speciale programma's: Outdoor+Impregneren, Blouses/Overhemden, SuperKort 15, Snel+mix, Zijde
  • Trommelverlichting: LED
  • Zelfreinigende wasmiddellade
  • Trommelreiniging
  • Indicatie van energie- en waterverbruik voorafgaand aan het wasprogramma
  • Bijvulfunctie
  • Doorstroomsensor voor optimaal waterverbruik
  • Schuimherkenning: detecteert overdosering
  • Traploze aanpassing waterniveau
  • Kinderbeveiliging op de deur
  • Signaal einde programma
  • TouchControl tiptoetsen
  • Comfort deurvergrendeling

Algemene informatie

• Op de iQdrive motor zit 10 jaar motorgarantie.
  • Energieklasse: A+++ -30%
  • Vulgewicht: 1 - 9 kg
  • Max. centrifugesnelheid: 1400 rpm (Max. Restvocht: 53 %)
  • Centrifuge droogklasse: B

Technische Informatie

• Uitvoering: Vrijstaand
  • Hoogte van afneembaar bovenblad (mm): 850
  • Afmetingen van het apparaat hxbxd (mm): 848 x 598 x 590
  • Nettogewicht (kg): 73,0
  • Aansluitwaarde (W): 2300
  • Minimale smeltveiligheid (A): 10
  • Spanning (V): 220-240
  • Frequentie (Hz): 50
  • Keurmerken: CE, VDE
  • Lengte elektriciteitssnoer (cm): 175
  • Wasprestatieklasse: A
  • Deurscharnier: Links
  • Verrijdbaar: Nee
  • Vulgewicht katoen (kg) - NIEUW (2010/30/EG): 9,0

Energie

• Energie-efficiëntieklasse - NIEUW (2010/30/EG): A+++
  • Energieverbruik per jaar (kWh/annum) - NIEUW (2010/30/EG): 152
  • Energieverbruik in de uitstand (W) - NIEUW (2010/30/EG): 0,12
  • Stroomverbruik in de sluimerstand - NIEUW (2010/30/EC): 0,43
  • Waterverbruik per jaar (l/annum) - NIEUW (2010/30/EG): 11220
  • Droogresultaat: B

Prestaties

• Maximale centrifugesnelheid (tpm) - nieuw (2010/30/EC): 1361
  • Gemiddelde programmaduur wassen 40°C katoen deel belading (minuten) - nieuw (2010/30/EC): 270
  • Gemiddelde programmaduur wassen 60°C katoen maximale belading (minuten) – nieuw (2010/30/EC): 280
  • Gemiddelde programmaduur wassen 60°C katoen deel belading (minuten) - nieuw (2010/30/EC): 270
  • Duur van de standby tijd: 15
  • Geluidsemissie wassen (dB): 48
  • Geluidsemissie centrifugeren (dB): 72
  • -30% zuiniger (152kWh/jaar) dan de standaard waarde (217 kWh/jaar) van energie klasse A+++ in 9 kg volgens de EU-richtlijnen 1061/2010
  • Energieverbruik 152 kWh per jaar, gebaseerd op 220 standaard katoenwasprogramma's volgens norm energielabel
  • Waterverbruik 11220 liter per jaar, gebaseerd op 220 standaard katoenwasprogramma's volgens norm energielabel
  • Geluidsniveau wassen : 48 dB(A)
  • Geluidsniveau centrifugeren: 72 dB(A)

Afmetingen

• XXL Volume van trommel: 65 l
  • 32 cm vulopening, zilver-donkergrijs met 171° te openen deur
  • Afmetingen (hxbxd): 84,8 cm x 59,8 cm x 59,0 cm
  • Onderbouwbaar onder 85 cm nishoogte

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Siemens Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

10 juli 2019 om 00:17
dr_max Gebruiker

Bonte was op 60 graden: vier en een half uur??? Ik zal mijn oude Bauknegt extra koesteren, die doet er 1 uur 50 minuten over en dat was destijds bij aankoop al heel erg lang.

Beantwoorden

10 juli 2019 om 01:04
Susantigoon Gebruiker

Na zovele trouwe jaren zou je moeten weten dat het Bauknecht is.

Komende week geeft ‘ie er de brui aan, wat ik je brom, en puur uit wraak…

Beantwoorden

10 juli 2019 om 08:12
Pluizel Gebruiker

het gaat vast om de eco stand. Ik heb ook een iq 700 staan en die doet het in 2:40.

Beantwoorden

10 juli 2019 om 08:44
Official Product Expert Siemens Expert Official Product Expert

Beste dr_max, Deze tijdsduur is van toepassing op het Eco programma met speedPerfect kun je afhankelijk van de belading in ongeveer een uur wassen met het zelfde eindresultaat.

met vriendelijke goet

Beantwoorden

10 juli 2019 om 08:48

19 jaar! wat een fantastische leeftijd! Veel plezier van de nieuwe wasmachine.

Beantwoorden

10 juli 2019 om 09:32
dr_max Gebruiker

Beste Sus, Ibood bood geen correctiemogelijkheid, maar mijn Bauknecht is erg vergevingsgezind….

Beantwoorden

10 juli 2019 om 00:36
DowJones Gebruiker

Komt er ook een bijpassende Siemens IQ warmtepomp droger bij in de aanbieding? Zou mooi zijn, is de set gelijk compleet…

Beantwoorden

10 juli 2019 om 08:57
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen DowJones,

Deze keer wordt alleen de wasmachine aangeboden. Je kunt wel altijd de inkopers tippen en wie weet komt de warmtepomp droger ook een keer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

10 juli 2019 om 07:19
classdesign Gebruiker

Heeft deze wasmachine ook homeconnect of WiFi verbinding?

Beantwoorden

10 juli 2019 om 08:42
bondi123 Gebruiker

Prima deal! Meteen maar besteld omdat onze huidige Siemens wasmachine van 19 jaar oud wel een keer mag worden vervangen.

Beantwoorden

10 juli 2019 om 08:44
Senna007 Gebruiker

Net besteld komt goed uit, die van ons heeft sinds deze week zwarte puntjes in de was en maakt meer lawaai dan voorheen, effe gekeken hoe oud hij was en omdat ik zag dat hij uit 2011 komt ga ik maar geen monteur meer waarschuwen voor een AEG van toen 399.,-

Beantwoorden

10 juli 2019 om 11:02
Miggle! Gebruiker

Ik wil deze bestellen, maar zou dit graag over 4 weken bezorgd krijgen op ons nieuwe adres. Zijn daar mogelijkheden voor of zit ik vast aan de huidige levertijd?

Beantwoorden

10 juli 2019 om 11:06
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Miggle!

Je bestelling zal op 19 juli afgegeven worden aan de bezorger en deze zal dan een afleverafspraak met je maken. Hij moet dan binnen 14 dagen geleverd worden.

Beantwoorden

10 juli 2019 om 11:09
Miggle! Gebruiker

Hoi Niek, dank voor je antwoord. Zijn er mogelijkheden om individueel een afspraak te maken met de leverancier om hem één week later (dus 21 dagen na 19 juli) af te leveren en heb je contactgegevens voor mij? Dankje!

Beantwoorden

10 juli 2019 om 13:00
Miggle! Gebruiker

Hoi Niek, ik wil graag op de bestelknop drukken, maar moet dan wel het juiste afleveradres invullen en dat is afhankelijk van jouw reactie op de vraag hieronder: “Zijn er mogelijkheden om individueel een afspraak te maken met de leverancier om hem één week later (dus 21 dagen na 19 juli) af te leveren en heb je contactgegevens voor mij? Dankje!”

Dank alvast

Beantwoorden

10 juli 2019 om 13:18
Moderator Bas iBOOD Moderator

Zoals Niek terecht aangeeft dient het apparaat binnen 14 dagen na de verwachte verzenddatum te zijn afgeleverd. Het is helaas niet mogelijk om deze termijn op te rekken naar, in dit geval, 21 dagen.

Beantwoorden

10 juli 2019 om 12:26
astoriaan Gebruiker

hallo,ik zie dat hier het doseringssysteem I DOS op zit voor het wasmiddel en wasverzachter maar ik ga er toch vanuit

dat je die pods ook gewoon kunt gebruiken in deze machine

Beantwoorden

10 juli 2019 om 14:02

Hallo Astoriaan,

Op deze wasautomaat zit geen Idos systeem. Wel is deze wasautomaat voorzien van sensoFresh. Machines die wel voorzien zijn van Idos kunnen eventueel ook handmatig gedoseerd worden.

Met vriendelijke groet,

Beantwoorden

10 juli 2019 om 12:56
bartvo90 Gebruiker

*snap*
Edited by: Bas iBOOD
Ik heb je berichtje direct doorgestuurd naar onze klantenservice, want dit hoort uiteraard niet zo te verlopen.
Om hier on-topic te blijven heb ik je berichtje hier even verwijderd.

Voor vragen m.b.t. onze forummoderatie kun je contact opnemen via community@ibood.com

Beantwoorden

10 juli 2019 om 18:34
AmsterdamPijp Gebruiker

Klopt het dat de wasmachine ook geleverd wordt op de vierde verdieping, zonder lift? Veel bedrijven bezorgen namelijk maar tot de derde, dus voor de zekerheid deze vraag.

Dank alvast!

Beantwoorden

10 juli 2019 om 21:06
Moderator Niek Moderator

Goedenavond AmsterdamPijp,

Voor de bezorgvoorwaarden van de wasmachine klik hier. Je dient dit vooraf aan te geven aan de bezorgdienst.

Beantwoorden

10 juli 2019 om 21:32
AmsterdamPijp Gebruiker

Dank. Die had ik er op nagelezen en daar geen beperkingen qua verdiepingen aangetroffen. Leek me toch verstandig om na te vragen ivm andere bedrijven die dus veelal niet naar de 4e bezorgen. Dan ga ik uit van de bezorgvoorwaarden en inmiddels dus de bestelling geplaatst.

Fijne avond!

Beantwoorden

10 juli 2019 om 20:45
gemer007 Gebruiker

de machine moet naar de zolder via 2 vaste trappen. Zit dat in de prijs of moet daarvoor bijbetaald worden?

Beantwoorden

10 juli 2019 om 21:04
Moderator Niek Moderator

Goedenavond gemer007,

Klik hier voor alle bezorgvoorwaarden van de wasmachine.

Beantwoorden

10 juli 2019 om 21:00
gemer007 Gebruiker

fijn: geen reactie  ………..pffff….

Beantwoorden

10 juli 2019 om 21:07
Moderator Niek Moderator

Wij zijn vrijwillige moderators en proberen zo veel mogelijk vragen te beantwoorden tussen de dagelijkse dingen door en zijn daardoor niet de gehele tijd aanwezig op het forum. Hierdoor lukt het niet altijd om een vraag binnen 15 minuten te beantwoorden :-)

Beantwoorden

10 juli 2019 om 21:09
gemer007 Gebruiker

oke. snap ik.

ik heb nergens tijdens de bestelling aan kunnen geven dat hij naar de 2e etage moet via 2 vaste trappen.

wordt de oude machine dan mee naar beneden genomen?

Beantwoorden

10 juli 2019 om 22:49
Moderator Paul Moderator

Je zult er zelf voor moeten zorgen dat de oude machine bij de voordeur klaarstaat om mee retour te worden genomen. Die wordt helaas niet vanaf de 2e etage teruggenomen.

Beantwoorden

10 juli 2019 om 23:48
bondi123 Gebruiker

Het enige wat ik in 19 jaar aan onze Siemens wasmachine heb gedaan is koolborstels vervangen en nieuwe schokbrekers. Hij draait gemiddeld 6 x in de week, hopelijk is de nieuwe ook zo degelijk.

Beantwoorden

19 juli 2019 om 10:46
Senna007 Gebruiker

Ter info de nieuwe wasmachine moet door de bezorgers  naar de zolder middels

2 vaste trappen (rijhuisje) zoals bekend bij iBOOD

Dank u

Ik kan dit nergens doorgeven, als ze de wasmachine niet naar boven dragen weiger ik hem aan de deur en eis ik mijn aankoopbedrag retour SO3247423

Bezorging 22-7

Beantwoorden

19 juli 2019 om 10:51
Moderator Jim Moderator

Hi Senna!

Als je dit aangeeft wanneer de wasmachine geleverd wordt, zetten ze hem met alle liefde voor je klaar! :-)
Zie hier meer info over de leverings voorwaarden van Witgoed: 
https://www.ibood.com/nl/nl/pages/bezorgvoorwaarden-witgoed-xxlcare/

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

19 juli 2019 om 11:26
Senna007 Gebruiker

Dan hoop ik dat dit inderdaad aanstaande maandag netjes goedkomt Jim, ik lees hierover echtte horror verhalen op Google  vandaar mijn bezorgdheid

Beantwoorden

22 juli 2019 om 22:10
Miggle! Gebruiker

Op een normale manier een leverafspraak maken met XXL Care / Alert Logistiek is echt onmogelijk. Telkens een eenzijdige afspraak middels SMS om vervolgens nagenoeg niet met ze in contact te komen. Echt slecht.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.