16 juli 2019 om 00:00
iBOOD

Libratone Zipp Multiroom Speaker | 100 W | AirPlay 2

Libratone Zipp Multiroom Speaker

Scandinavisch design en 360 graden multiroom geluid in één behuizing. Daar word je toch spontaan blij van?

Specificaties

Merk: Libratone
Type: Zipp Multiroom Speaker
Garantie: 2 jaar

• 360 graden audioweergave
  • aptX voor lossless streaming
  • Werkt met Spotify Connect, Apple Music en meer

Belangrijkste kenmerken

• Vermogen: 100 W
  • SoundSpace Link
  • Touch-interface
  • Opslag van 5 internet radiostations
  • Luidsprekertelefoon via Bluetooth
  • Stille gebarendetectie
  • Covers zijn verwisselbaar voor een andere look
  • Bedraad en draadloos te gebruiken

Muziek- en contentdiensten

• Compatibel met de meeste streamingdiensten

Ingangen

• Wifi dual band (2.4 GHz & 5 GHz)
  • AirPlay (compatibel met AirPlay 2 na een gratis software update)
  • DLNA (Android/Windows)
  • Bluetooth 4.0 aptX
  • 3.5 mm mini-jack plug (analoog)
  • USB play-in, USB charge-out

Drivers en geluid

• 360 graden audio
  • 4” Neodymium Woofer
  • 2 x 1” Soft Dome Neodymium Tweeters
  • 2 x 4” Low Frequency radiators

Radiator – lage frequenties

• 360° FullRoom

Voeding

• 8 - 10 uur afspeeltijd

Afmetingen en gewicht

• Hoogte: 26.1 cm
  • Diameter: 12.2 cm
  • Gewicht: 1.5 kg

Dit ontvang je

• Luidspreker
  • Voeding
  • Snelstartgids
16 juli 2019 om 05:43
gijzer666 Gebruiker

Super speaker.

Heb er al jaren 1 in huis staan. Wifi en Bluetooth dus mee de tuin in.

Beantwoorden

16 juli 2019 om 15:43
Kees2703 Gebruiker

Zijn je buren blij mee ;-)

Beantwoorden

16 juli 2019 om 06:25
Tijntjuh Gebruiker

Same here, komt gewoon goed geluid uit en maakt niet uit waar je hem neer zet doordat het geluid rondom verspreid wordt i.p.v. 1 zijde.

Let wel op, het is geen speaker die je even mee naar het strand neemt ofzo, want hij is best aan formaat.

Beantwoorden

16 juli 2019 om 07:59
bozeto Gebruiker

Zipp 1 neem ik aan en niet zipp 2 (die een aangeraden retail prijs van 300€ heeft).

Beantwoorden

16 juli 2019 om 09:34
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit is inderdaad de ‘Zipp’, zonder toevoeging van de 2.

Beantwoorden

16 juli 2019 om 09:16
kijkenkijkenkopen Gebruiker

Ook ik kan deze ZEER aanbevelen! Geluidskwaliteit is echt super uit deze speaker. Geen moeite met laag/bastonen terwijl midden en hoog goed in balans blijven. Alles is mooi afgewerkt en ziet er verzorgd uit. De app werkt simpel en intuitief waarmee je allerlei instellingen kunt aanpassen.
Thuis gebruik ik de speaker via Airplay 2 wat snel en simpel werkt. Maar ook een Android telefoon kan makkelijk aangesloten worden. Buiten de deur is de speaker te koppelen via bluetooth, de accu gaat makkelijk een dagje mee. Zo haal je een JBL speaker (maar dan met beter geluid) en een multi-room speaker zoals Sonos in een in huis!
Heb de zelfde variant als hier, een mooi rustige grijstint, valt niet op in het interieur.

Niet twijfelen! :-)

Beantwoorden

16 juli 2019 om 09:17
S. Veldheer Gebruiker

Een paar maanden geleden deze speaker gekocht. Wat als een paal boven water staat is dat het geluid van prima kwaliteit is voor deze klasse (!). Ook de digitale zenders voorprogrammeren (alleen via WIFI) is erg handig en je hebt continue je favoriete zender zonder te veel geouweh… :-) Door de aangegeven 100W had ik wel nog iets meer volume verwacht. Wat ik echt als een nadeel ondervind en niet bij mijn JBL (charge 2) had is dat de speaker overschakelt op een ander (eerder) aangemeld device zodra deze tot leven komt, bijvoorbeeld van iPad naar telefoon. Dus muziek luisteren via de iPad en dan je telefoon pakken (waarvan bluetooth staat aan) en vervolgens hoor je geen muziek meer maar wel je zelf typen of helemaal niets omdat er een app binnen komt….. irritant…en ik kan er nog geen andere oplossing voor vinden dan de bluetooth van de telefoon uitzetten (maar dan stap je in de auto …..en natuurlijk vergeten om de aan te zetten). Mijn indruk is dat de batterij sneller leeg is dan de 8 tot 10 hier aangegeven maar gaat wel vele uren mee. De speaker aanzetten kost even tijd want deze moet opstarten zoals een computer dat ook doet, even wennen. (JBL zette je aan en werkte direct). Slotsom blijft wel dat het een prima speaker is hoor!

Beantwoorden

16 juli 2019 om 09:27
fevol Gebruiker

Hier 3 in huis. Top apparaat met goed geluid en veel mogelijkheden.

Door de accu makkelijk te verplaatsen bij feestjes. In een handomdraai muziek waar het nodig is…

Beantwoorden

16 juli 2019 om 11:54
spekmeteieren Gebruiker

Kan je hiermee ook muziek van youtube beluisteren (via de smartphone)?

Beantwoorden

16 juli 2019 om 12:04

Yes, dit is mogelijk via Bluetooth en Airplay.

Beantwoorden

16 juli 2019 om 19:24
Elferen Gebruiker

Waarom alleen in het wit?

Beantwoorden

17 juli 2019 om 09:43

Omdat onze inkopers hem voor deze scherpe prijs enkel in het wit konden scoren :-)

Beantwoorden

16 juli 2019 om 23:33
Wenda13 Gebruiker

Nog steeds hard aan’t twijfelen of ik deze bestel of een JBL  Extreme speaker koop… Iemand een voorkeur?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.