15 juli 2019 om 00:00
iBOOD

8x TrackR Pixel | Bluetooth Tracker voor iOS en Android

8x TrackR Pixel Bluetooth Tracker

Dit is de beste uitvinding voor iedereen die weleens (of altijd) spullen kwijt is. Met deze Pixels vind je alles snel terug. Zelfs je mobiel die op stil staat.

Specificaties

Merk: TrackR
Type: Pixel | Bluetooth Tracker voor iOS en Android
Aantal: 8 stuks
Garantie: 2 jaar

• Zo klein als een munt
  • Maakt geluid en geeft licht
  • Zie de locatie van je spullen in de gratis app

Kenmerken

• Maakt een hard geluid
  • Led licht op
  • Superklein
  • Batterij: CR2016 (3V)
  • Phone finder (voor als je mobiel op stil staat)
  • Locatieweergave op kaart
  • Wereldwijd netwerk van de TrackR-appgebruikers
  • Compatibel met Amazon Alexa (Alexa wordt niet meegeleverd)
  • Lichtgewicht

Afmetingen en gewicht

• 2,54 x 2,54 x 0,5 cm
  • 4 gram
15 juli 2019 om 00:04
sebastienbo Gebruiker

Ik heb er vorige keer gekocht.

Na een paar maanden merk ik op dat ik het beu ben van altijd batterijen te vervangen en vond ik de betrouwbaarheid zeer laag. bovendien moet je gsm continue alle bluetooth apparaten melden in zijn buurt via internet, dat pakte een hoop batterij en data van men gsm.

Beantwoorden

15 juli 2019 om 00:04
Naughtyfreak Gebruiker

Sorry Ibood maar dit is echt rommel. Kocht het met de laatste hunt. Krijg nu al meldingen dat de batterij critically low is en daar bovenop tracken die dingen enkel als je de app constant in de background laat draaien. Zo niet? Geen gegevens! Check de reviews in de App Store. Echt treurig!!

Beantwoorden

15 juli 2019 om 11:54
Lockstra Gebruiker

Heb het ook de vorige keer gekocht. 50% Van de batterijen waren leeg, de andere weten de helft van de tijd niet wat ze moeten doen. Mensen, niet doen! Dit is echt junk first class!

Beantwoorden

15 juli 2019 om 00:22
towellie007 Gebruiker

Ik heb dit 3 jaar geleden eens gekocht. Pure oplichterij, dit gadget. Werkt via bluetooth, dus als je 10m verwijderd bent of meer, zal je dit nimmer kunnen traceren. Er zit zogezegd een kaart bij. Ze mogen mij eens uitleggen wat het nut daar van is. Ik denk om kopers om de tuin te leiden.

Beantwoorden

15 juli 2019 om 00:48
rob kooijmans Gebruiker

niet direct over oplichterij beginnen als je duidelijk niet snapt hoe het werkt. Zolang de app draait en de telefoon over GPS beschikt weet de app waar je trackers zich bevinden, dat werkt gewoon. Dus laat je je portemonnee thuis liggen dan kun je op je werk de app gebruiken om de laatste bekende positie te zien voordat je buiten bluetooth bereik raakte, en kun je dus zien dat je hem thuis hebt laten liggen. Overigens vind ik de trackers erg kwetsbaar en zijn de batterijen inderdaad erg snel leeg, misschien omdat het oude voorraad is, heb nog geen ervaring met nieuwe batterijen.

Beantwoorden

15 juli 2019 om 09:14
Moderator Tom Moderator

Dag Towellie007

De kaart is inderdaad alleen voor de ‘last seen location’.
Het is geen GPS live tracker – daar je daar meestal abonnement kosten voor moet betalen of veel meer geld voor kwijt bent.

Zoals rob aangeeft, moet je app dan wel draaien om de laatste locatie bij te houden.

Mvg

Tom

Beantwoorden

15 juli 2019 om 10:15
rudallen Gebruiker

Niet alleen de app, maar ook BT én gps moet ingeschakeld zijn = phone accu-verbruik.

Beantwoorden

15 juli 2019 om 07:48
Ambassadorst Gebruiker

Waardeloos.

Werkt gewoon niet. Apparaat connecteren en na een paar uur krijg ik de melding no connection zelfs al houd ik mijn gsm er naast.

BROL!

Beantwoorden

15 juli 2019 om 09:15
Moderator Tom Moderator

Dag Ambassadorst

indien het apparaat echt niet werkt, kan je best eens contact opnemen met de klantenservice via ‘mijn ibood’.

Mvg

Tom

Beantwoorden

15 juli 2019 om 08:24
xxxMaverick Gebruiker

Dsank voor reacties. Daardoor geld in de zak gehouden!

Beantwoorden

15 juli 2019 om 08:45
Crushman Gebruiker

Vorige keer besteld maar nooit ontvangen . ging ze opnieuw bestellen maar na al deze reacties laat ik het maar zijn

Beantwoorden

15 juli 2019 om 08:59
mikeyd Gebruiker

Veel mooie praatjes. Maar als je goed leest ” bluetooth tracker” dan weet je dat zoiets werkt op bluetooth. En hoeveel meter is het bereik van bluetooth?

Beantwoorden

15 juli 2019 om 09:19
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen mikeyd,

Het bereik van Bluetooth is natuurlijk beperkt en daarom werken deze trackers op een wereldwijd systeem van gebruikers. In de omschrijving staat: Het wereldwijde netwerk van TrackR-appgebruikers helpt je om verloren spullen snel te lokaliseren en terug te vinden.

Beantwoorden

15 juli 2019 om 14:55
mikeyd Gebruiker

Hey Niek. Bedoel je dat we moeten terug vallen op al deze gebruikers met hun negatieve ervaringen en deze rommel ( zo noemen ze het zelf) om onze spullen terug te vinden via deze app?

Beantwoorden

15 juli 2019 om 12:28
nourdin64 Gebruiker

wel ik sluit me hierbij aan dat het rommel is, de batterijen zijn al leeg na 1 dag gebruik ???? , twee werken gewoonweg niet enz …

echt een miskoop, ik ga het niet gebruiken meer

Beantwoorden

15 juli 2019 om 16:28
StuiveBHVshop Gebruiker

Hier ook binnen een maand alle batterijen leeg. Meuk.

Beantwoorden

15 juli 2019 om 17:32
Moderator Bas iBOOD Moderator

Bedankt voor jullie eerlijke berichten. Ik wil iedereen vragen om, bij mindere ervaringen met onze deals, altijd via “Mijn iBOOD” een serviceverzoek aan te maken. Zo kunnen we uitzoeken wat er mis is gegaan en je hiermee verder helpen.

Beantwoorden

15 juli 2019 om 22:02
aaltjo Gebruiker

Ik heb hem nu net 1 maand in gebruik in die maand heb ik drie trackers gebruikt. Eentje met kritiek batterij niveau vanaf dag 1. Deze doet het nog steeds. Het data verbruik voor deze 3 trackers is deze maand(en 1 dag om exact te zijn). 7,75 mb.  Voor een maand vind ik dit verwaarloosbaar. Ik heb Bluetooth aanstaan zodra ik uit huis ga (met app :iftt). Binnenhuis zet ik hem aan wanneer ik dat nodig vind om hem te vinden en een Bluetooth box . Batterijen kan je zelf vervangen dus wat wil je nog meer voor dit geld?  Ik vind ze top. Ze zijn minder mooi dan die van 15 euro per stuk trackers maja ze voldoen. Ik gebruik android misschien maakt dat nog wat uit.  Succes met de verdere verkoop.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.