21 juli 2019 om 00:00
iBOOD

Anker Eufy RoboVac R500 Robotstofzuiger

Product expert aanwezig

Anker Eufy R500 Robotstofzuiger

Stofzuigen? Daar hebben we robots voor! Maar dat die robots je woning net zo goed stofvrij maken als jij, dat weet niet iedereen.

Lees de reviews op Tweakers!

Specificaties

Merk: Anker
Type: Eufy RoboVac R500 Robotstofzuiger
Garantie: 2 jaar

• Zeer stil (55 dB)
  • Komt onder meubels en over hoge drempels
  • Ultra-sterke zuigkracht: ideaal bij allergieën

Kenmerken

• Borstelloze motor
  • Maximale zuigkracht: 1500 Pa
  • Batterijduur: Tot wel 100 min.
  • Laadt zichzelf op
  • Ultra-slank: 72,5 mm
  • Inhoud stofopvang: 0,6 l
  • Op afstand bedienbaar
  • Laag geluidsniveau: Max. 55 dB
  • Drielaags High-Performance Filter: Geschikt voor mensen met allergieën
  • Twee zijborstels
  • Zelf de grenzen bepalen: 4 m aan passieve grens-strips
  • Gaat moeiteloos over medium polig tapijt
  • Kan over drempels van 16 mm

Technische specificaties

• Navigatietechnologie: Bounce
  • Sensortechnologie: Infrarood
  • Schoonmaakmodi: Auto, Spot, Edge, Single Room
  • Botsingsvermijdingssysteem
  • BoostIQ-technologie
  • Anti-kras paneel van gehard glas
  • 3-puntsschoonmaaksysteem
  • Planning: Dagelijks
  • Batterijtype: Li-ion

Dit ontvang je

• Anker Eufy RoboVac R500 Robotstofzuiger
  • Afstandsbediening
  • Cleaning tools
  • Vervangende zijborstelset
  • Vervangende filter-set
  • Kabelbinders
  • 2 x Boundary Strip (totaal 4 meter)

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Eufy Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

21 juli 2019 om 01:33
Pvdvenis Gebruiker

Anderhalf jaar geleden de eufy 11s via iBood gekocht. Top ding en volgens mij redelijk vergelijkbaar met dit model. Beiden hebben heel veel goeie reviews ( zie bijvoorbeeld Coolblue). Hij is bij ons in de woonkamer bezig tot de accu op is en er valt geen touw aan vast te knopen hoe hij schoonmaakt, maar uiteindelijk is 99% opgezogen. Voor dit geld helemaal een no-brainer.

Beantwoorden

21 juli 2019 om 06:57
kristade Gebruiker

Ik heb deze ook en ben er heel tevreden over. Ik zou graag nog extra strips kopen, maar kan deze nergens op het net vinden.

Dus mijn vraag is waar kan ik deze kopen?

Beantwoorden

21 juli 2019 om 08:07
stigske Gebruiker

Ik veronderstel dat deze gewoon via elke magneetstrip gaan werken dus kan je ze makkelijk vinden via Google: https://www.supermagnete.be/magneetband-magneetfolie-magneetstrips

Beantwoorden

21 juli 2019 om 13:13
4tune Gebruiker

De kans vrij groot dat een standaard strip niet gaat werken. Het is meestal een type strip waar een hal-effect sensor op reageert

Beantwoorden

21 juli 2019 om 07:21
masterbas Gebruiker

Het enigste wat deze niet heeft is bediening via de app en dat is toch wel handig als zij ergens op bast loopt. Ik zelf heb de 550 (wel via app te besturen)

Zekers een aanrader deze stofzuiger zuigt idd vreemd, maar beter dan je denkt als je haar leegt. Deze heeft idd ook de zelfde eigen schappen als de 11 (dus daar onder ook te vinden op het www).

Speeltjes van de hond geen probleem gaat er gewoon over heen. Het grootste voordeel van deze stofzuigers is de geringe hoogte, waar ander vaak net centimeters te hoog zijn gaat deze “bijna” overal onder door.

De prijs is ook goed te doen.

Beantwoorden

21 juli 2019 om 07:23
masterbas Gebruiker

O ja vergeet te melden dat de strips zowel los makkelijk te plaatsen zijn, maar ook onder laminaat of andere vloer bekleding te plaatsen is. Dan zie je de strip niet, maar zij houd er wel rekening mee. Dus echt makkelijk als ze ergens niet mag komen.

Beantwoorden

21 juli 2019 om 08:01
06freddy Gebruiker

Grappig dat het al is omgetoverd tot een ‘ze’ ..

Beantwoorden

21 juli 2019 om 12:54
maebs Gebruiker

ze, oftewel ‘them‘? (serious note: not a native Dutch speaker here)

Beantwoorden

21 juli 2019 om 13:54
JeeCee Gebruiker

More like “she” :-)

Beantwoorden

21 juli 2019 om 14:17
Stadtionalist Gebruiker

Ze/zij is = She is

Ze/zij zijn = They are

Beantwoorden

21 juli 2019 om 14:37
maebs Gebruiker

bedankt voor de insight.

hmmm… vreemd genoeg, ik mag thuis al de schoonmaken-gebeuren doen

Beantwoorden

21 juli 2019 om 08:11
06freddy Gebruiker

Ik heb zelf een andere merk die werkt met een virtuele muur van infrarood.  Daar kan je de muur groter mee maken. Zou ik die infrarood muur ook voor deze anker kunnen gebruiken?

Misschien kan de expert nog iets vertellen over hoe deze Anker werkt, qua navigeer techniek, of hij zelf weer terug keert naar oplaadpunt, melding geeft wanneer hij vast zit, of er een schoonmaakschema is in te stellen, waar reserve onderdelen gehaald kunnen worden, hoe hoog medium hoog tapijt is, of het een valbeveiliging heeft voor trappen. Enz

Beantwoorden

21 juli 2019 om 09:45
Official Product Expert Eufy Expert Official Product Expert

Beste 06freddy,

Dat zijn veel vragen:-)

Nee deze unit werkt niet met infrarood.

Qua techniek, hij/zij loopt random maar zoals Pvdvenis al aangeeft hierdoor wordt wel 99% schoongemaakt. Hij keert zelf terug naar het oplaadpunt indien hij bijna leeg is. Indien hij vast zit hoor je een geluidje. Aan de onderkant van de Eufy staat uitleg wat de verschillende geluidjes betekenen. Reserve onderdelen kunnen besteld worden via BOl.com en Coolblue, maar er zitten ook al extra borsteltjes in de doos dus voorlopig kun je vooruit.

Schoonmaakschema is alleen voor een dag in te stellen. Onder Medium tapijt verstaan we tapijt van 1 cm hoog en hij heeft valbeveiliging voor trappen.

Volgens mij waren dit alle vragen, maar kijk naar de recensies van de Eufy online en je ziet dat de gebruikers zeer tevreden zijn over dit product!

Beantwoorden

21 juli 2019 om 09:18
sparge Gebruiker

En hoe is deze met hoogpolig tapijt?

Beantwoorden

21 juli 2019 om 09:53

Beste Sparge,

Echt hoogpolig tapijt(> 1 cm heeft hij moeite mee, daarvoor raad ik aan om de meegeleverde magneetstrips te gebruiken.

Beantwoorden

21 juli 2019 om 09:25
Torretje Gebruiker

@Eufy Expert
Ik heb thuis een donkere vloer en begrepen dat sommige stofzuigers hier moeite mee hebben. Hoe zit dat met dit model?
Thanks!

Beantwoorden

21 juli 2019 om 13:57
JeeCee Gebruiker

Ikzelf heb een Eufy 15C, heel gelijkaardig en die doet het perfect op een zwarte tegelvloer. Grappig is dat ze op hééél fel zonlicht wel eens durft denken dat er een afgrond is en ze er mooi rond kuist. Maar dat is tijdelijk en enkel bij héél fel direct zonlicht. Anders echt een aanrader!

Beantwoorden

21 juli 2019 om 09:56

Hi Torretje,

Klopt dat bijna ALLE robotstofzuigers moeite hebben met donkere vloeren. Onze keukenvloer is zwart en deze robotstofzuiger doet het er prima op. Het is dus niet alleen afhankelijk van de kleur, maar ook van welk materiaal. Een gladde donkere vloer wordt uitstekend gereinigd.

Beantwoorden

21 juli 2019 om 10:06
koenstrijbos Gebruiker

Beste Eufy Expert,

Hoe goed werkt het apparaat op vloerbedekking?

Bvd!

Beantwoorden

21 juli 2019 om 10:43

Hi Koenstrijbos,

Dit werkt uitstekend. Ook hierbij geldt, wel regelmatig het vuil eruit halen, want kom meer uit dan je zou verwachten :-)

Beantwoorden

21 juli 2019 om 10:49
koenstrijbos Gebruiker

Top, dank voor je antwoord!

Beantwoorden

21 juli 2019 om 10:13
JJGMWanders Gebruiker

Wat zijn de afmetingen van oplaadstation?

Beantwoorden

21 juli 2019 om 10:47

Beste JJBMWanders, k

Dit is 15,5 cm (l), 16,5 (b) en 9 cm (h).

Beantwoorden

21 juli 2019 om 11:32
NatanNever Gebruiker

Ik heb er een en zojuist heb ik er een tweede besteld. Mijn vrouw is erg tevreden over deze robot stofzuiger.

Wat ik nergens op internet kan vinden zijn er onderdelen zoals filters e.d.. Kan iemand mij een adres geven waar ik onderdelen kan kopen ?

Beantwoorden

21 juli 2019 om 20:00
Moderator Niek Moderator

Goedenavond NatanNever,

De expert heeft hieronder al antwoord gegeven op je vraag.

Beantwoorden

21 juli 2019 om 11:58
Oraan Gebruiker

Hoeveel m2 maakt het schoon met een volle batterij?

Beantwoorden

21 juli 2019 om 12:27

Beste Oraan,

Dit is afhankelijk van de ondergrond van de vloer, maar 60 tot 100 meter is in de praktijk geen enkel probleem.

Beantwoorden

21 juli 2019 om 12:07
NatanNever Gebruiker

Hoi productexpert, wil jij even aangeven waar reserveonderdelen voor dit model te koop worden aangeboden ?

Beantwoorden

21 juli 2019 om 12:25

Beste NatanNever,

De onderdelen van de Eufy 11 zijn ook voor deze te gebruiken. Je kunt ze vinden bij diverse websites waaronder BOL.com.

Beantwoorden

21 juli 2019 om 15:32
NatanNever Gebruiker

Die van Eufy 11 had ik inderdaad op diverse sites gezien, echter ik wist niet dat deze ook geschikt waren voor deze robot. Bedankt voor de info.

Beantwoorden

21 juli 2019 om 12:19
Slomy Gebruiker

De specificaties geven aan dat hij geen moeite heeft met drempels, maar aan welke hoogte drempels moet ik dan denken?

Beantwoorden

21 juli 2019 om 12:25

Beste Slomy,

Hij kan over drempels van 1 tot 1,5 cm heen. Erboven niet.

Beantwoorden

21 juli 2019 om 13:30
Yamaha_ERG121 Gebruiker

Er loopt hier ook een hond rond, geen langharige maar een stokhaar herder. Hoe gaat deze stofzuiger overweg met hondenhaar? En geeft deze een signaal af wanneer de stofzuiger vol zit?

Beantwoorden

21 juli 2019 om 14:01

Beste Yamaha_ERG121,

De Eufy robotstofzuigers zijn zeer geschikt voor mensen met huisdieren. Heel handig om bijvoorbeeld elke dag aan te zetten (tijdens uitlaten van de hond) en weer in een schoon huis terug te komen. En nee hij geeft geen signaal als hij vol zit. Hoogstens kun je het merken als hij minder vuil opneemt.  Je kunt wel makkelijk zien of hij al vol zit (gewoon visueel) of door het bakje eruit te halen. Echt kleine moeite.

Beantwoorden

21 juli 2019 om 14:34
Cath22 Gebruiker

Hallo expert, bij mij heb ik last van veel haren op de grond, naar liggen ook kabels, voor internet en stroom kabels. Ik ben niet in de gelegenheid om die weg te kunnen werken.

Kan dit apparaat daar overheen of is dat obstakel?

Hoe gaat het eigenlijk met de stoelen onder de tafel?

Beantwoorden

21 juli 2019 om 15:15
JeeCee Gebruiker

Als het een enkele kabel is doorheen de ruimte, dan zal dit apparaat het wel lastig hebben. Liggen die kabels mooi langs de muur, dan zie ik geen probleem, zeker niet als het meerdere zijn die mooi samengebonden zijn.

Stoelen op zich zijn geen probleem maar wij zetten ze altijd op tafel, het apparaat verliest veel te veel tijd éénmaal ze tussen de stoelen (6 stoelen + tafel = 28 poten) terecht komt.

Beantwoorden

21 juli 2019 om 17:11
Cath22 Gebruiker

Dank, ik heb de internet kabels nu maar onder het kleed van de huiskamer tafel gelegd. Maar er ligt een luisprekerkabel van de oude home surround nog, (omleggen is ie te kort). Word wel wat gek van al die kabels, maar door medische klachten kan ik niet op de grond alles weg werken. Zelfs stofzuigen is een probleem, maar ik kom ook weer niet in aanmerking voor hulp, dus moet je het zelf maar weer oplossen he. Ken daar ook geen mensen voor om te helpen, vandaar.

Beantwoorden

21 juli 2019 om 18:02
Cath22 Gebruiker

oh ja die elektra kabel ligt wel over de vloer in de slaapkamer, maar daar zou die dus moeite mee hebben, ook al is de hoogte minder dan de max hoogte?
Is dat dan door de ronde vorm van kabel?
Dit huis heeft echt te weinig stopcontacten en/of op de verkeerde plekken (complete lange muur zonder) waardoor je niet anders kan dan verlengsnoeren gebruiken.

Beantwoorden

21 juli 2019 om 18:35
JeeCee Gebruiker

De hoogte maakt niets uit, daar kan hij inderdaad over maar het gaat over het feit dat de kabel “los” ligt en datie ermee begint te “vechten” :-)

Beantwoorden

21 juli 2019 om 19:13
Cath22 Gebruiker

Ah ok, dus als die strak ligt zou het wel moeten lukken. Daar is wel wat op te vinden denk ik. Ik zat over die kabelgootjes te denken, die je in het groot op beurzen ziet liggen om niet over de kabels te struikelen, maar weet niet of die dan weer te hoog zijn, of anders met tape desnoods.

Beantwoorden

21 juli 2019 om 15:31
Charrels Gebruiker

Stel nou dat je twee (of meer) van deze dingen hebt. De batterijspanning van een van de stofzuigers is laag, dus het apparaat gaat naar “het” laadstation. Het eerste laadstation waar het apparaat langskomt is reeds bezet door een andere stofzuiger. Wat gebeurt er nu?

Beantwoorden

21 juli 2019 om 15:43
JeeCee Gebruiker

Het apparaat vindt z’n basisstation doordat deze laatste infraroodsignalen uitzendt. Als er al een apparaat op staat, zal deze volgens mij de infrarood signalen blokkeren (of het basistation zendt ze misschien zelfs niet meer uit) waardoor apparaat 2 gewoon verder zoekt naar een (ander) basisstation.

Beantwoorden

21 juli 2019 om 16:25
Faucon1 Gebruiker

Besteld, ben benieuwd met deze goede reviews!

@expert: Klopt het dat hem ook op een andere verdieping of in een losse kamer waar het apparaat normaal niet kan komen los kan laten?

Wel weer jammer dat hij pas zo laat verstuurd wordt… 10 dagen wachten.

Beantwoorden

21 juli 2019 om 16:39

Beste Faucon1,

Je kunt hem loslaten waar je wilt natuurlijk, alleen dan weet hij de weg niet meer terug. Afhankelijk van de ruimte, kun je hem na een bepaalde tijd ophalen en hem weer in het oplaadstation zetten. Voor deze prijs kun je natuurlijk ook meerdere aanschaffen, maar ik zou hem gewoon weer ophalen in de ruimte en weer terugzetten.

En succes alvast met de aankoop, 10 dagen zijn om voordat je er erg in hebt;-).

Beantwoorden

21 juli 2019 om 18:36
Faucon1 Gebruiker

Bedankt voor de uitleg, logisch dat hij zn weg terug niet kan vinden, hij kan ook niet de trap af..

Andere vraag, kan hij goed meerdere ruimtes die door een deur verbonden zijn stofzuigen? Kan hij bijvoorbeeld als hij door de deur naar een andere ruimte gaat, ook zijn weg terug vinden door de deur of is de kans groot dat je hem dan terug vindt met een lege batterij?

Beantwoorden

21 juli 2019 om 20:39

Beste Faucon1,

Dit hangt af van de muren en de afstand, maar de kans is groot dat hij dan we weg kwijt is en je hem dan op een gegeven moment vindt als hij stil staat en aan de oplader moet. De Eufy is niet zwaar (circa 2.6 kg) dus je tilt hem zo op om hem weer in de originele ruimte te zetten om hem op te laden.

Beantwoorden

21 juli 2019 om 21:47
Faucon1 Gebruiker

Duidelijk. Laatste vraag die boven ook al is gesteld: zijn er extra grens strips te koop?

Beantwoorden

21 juli 2019 om 21:23
jkleijer Gebruiker

Misschien via deze weg. Is er iemand van iBOOD die op mijn case (190701-000384) kan reageren?!! Wacht al 3 weken op antwoord..

Beantwoorden

21 juli 2019 om 22:20
Moderator Paul Moderator

Jouw melding zal ik doorgeven aan de klantenservice. Door drukte duurt het helaas langer dan normaal voordat je een antwoord ontvangt.

Beantwoorden

21 juli 2019 om 22:46
hulsie Gebruiker

Betaling lijken niet te lukken. ideal niet, creditcard niet. meerder profielen, ook meerdere apparaten niet. Bekend probleem nu?

Dank gr N

Beantwoorden

21 juli 2019 om 22:49
hulsie Gebruiker

deze melding, al 15 pogingen gedaan:

Er ging iets mis tijdens het betalen. Probeer opnieuw of kies een andere betaalmethode.

Beantwoorden

21 juli 2019 om 23:24
hulsie Gebruiker

het is gelukt. te veel (of verkeerde) characters in het naam veld blijkbaar. er verscheen geen duidelijke foutmelding helaas. maar het is gelukt .

Beantwoorden

21 juli 2019 om 23:56
Moderator Niek Moderator

Goedenavond hulsie,

Goed om te horen dat het inmiddels gelukt is en veel plezier met je aankoop :-)

Beantwoorden

8 augustus 2019 om 22:12
PK8335 Gebruiker

Nog iemand bij wie niet geleverd werd? Verjaardagcadeau voor madam is nu wel serieus int water gevallen… sta ik er zonder cadeau…

Beantwoorden

8 augustus 2019 om 22:51
Moderator Paul Moderator

De bestellingen zijn als het goed is op 31 juli verzonden en zouden inmiddels aangekomen zijn. Als dat bij jou niet het geval is, is er misschien iets anders aan de hand waardoor je het pakket nog niet ontvangen hebt. Daarvoor kun je het beste contact opnemen met de klantenservice (telefonisch werkt het snelste).

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.