14 augustus 2019 om 00:00
iBOOD

Inventum Airfyer GF500HLD | 5 liter

Inventum Airfryer | 5 liter

Met dit XXL frituurmonster fiets je in één keer genoeg frituurgoud op tafel om zelf helemaal niets te kort te komen. 

Specificaties

Merk: Inventum 
Type: Airfyer GF500HLD
Garantie: 2 jaar

• XXL frituurmand van 5 liter
  • Grillrek met 4 spiezen
  • 8 automatische programma's 

Kenmerken

• Netto inhoud: 5,0 liter
  • Hoeveelheid frites tot: 2000 gram
  • Hetelucht: Ja
  • Frituren zonder olie: Ja
  • Frituren, grillen, roosteren en bakken: Ja
  • Instelbare temperatuur van: 80 tot 200°C
  • Automatische programma’s: 8
  • Type bediening: Tiptoets met verlichting
  • Instelbare tijd uitschakeltimer: tot 60 min.
  • Automatische uitschakeling: Standby
  • Display met resttijd en temperatuur: Ja
  • Koele wand: Ja
  • Vaatwasbestendige onderdelen: Ja
  • Mand met anti-aanbaklaag: Ja
  • Materiaal behuizing: Kunststof
  • Anti-slip voetjes: Ja 
  • Grillrek: Ja
  • Spiezen: 4

Technische informatie

• Kleur: RVS en zwart
  • Afmetingen (h x b x d): 32,3 x 31 x 31 cm
  • Vermogen: 1700 W
  • Snoerlengte: 1 meter
14 augustus 2019 om 07:04
tesluc Gebruiker

Gaat even goed met een Whirlpool als je de functie ‘crisp’ gebruikt … hoef je zo’n lomp ding niet te kopen.

Beantwoorden

14 augustus 2019 om 07:32
bestway Gebruiker

Een Whirlpool wat?

Beantwoorden

14 augustus 2019 om 07:46
Moderator Jim Moderator

Hi Bestway!

Ik gok dat Tesluc bedoelt dat wanneer je een whirlpool koopt en deze heel heet zit, je vanzelf eruit gaat zien als patat. Ook een optie natuurlijk, maar wel wat minder comfortabel.

Beantwoorden

14 augustus 2019 om 09:14
Incomudro-123 Gebruiker

Hahaha!

Beantwoorden

14 augustus 2019 om 09:18
mgroen Gebruiker

Bijna 2 jaar geleden (26-8) via Ibood de Inventum GF254HLD gekocht en 2 jaar uitstekend zijn werk gedaan. Helaas gisterenavond een val van 2 meter hoogte niet overleefd. Althans hij werkt nog steeds maar de buitenkant (bovenkant) is los gebroken en veel kleine stukjes. Prima kwaliteit als hij evengoed na een val nog werkt hahah. Lijkt wel of iBood meekijkt want hoe toevallig dat de volgende dag zijn nieuwe grote broer in de aanbieding is. Gelijk maar besteld en de oude gaat maar op Marktplaats voor onderdelen.

Beantwoorden

14 augustus 2019 om 09:39
Moderator Dimitri Moderator

Hi mgroen,

Men heeft met deze aanbieding stiekem niks aan het toeval overgelaten, hoor ;-)

Veel plezier met je aankoop!

Groet,

Dimitri

Beantwoorden

14 augustus 2019 om 10:09
Jim-jim Gebruiker

mgroen inderdaad ik heb die ook toen via ibood gekocht de GF254HLD echt een super ding voor 2 personen.

Beantwoorden

14 augustus 2019 om 10:43
Moderator Jim Moderator

Goed om te horen Jim-Jim! Is het inmiddels gelukt met Webcare? :-)

Beantwoorden

14 augustus 2019 om 11:24
Jim-jim Gebruiker

Hoi Jim, ;)

Nee helaas niet ik krijg nu het antwoord dat wel zonder de code kan bestellen maar dat weet ik maar wil ik natuurlijk niet. Ik wil graag met de extra korting. (of dat ze mijn kortingscode op inactief zetten en gratis bezorging)

Groeten,

Jim

Beantwoorden

14 augustus 2019 om 10:57
Jopa1969 Gebruiker

Ik krijg de coupon code voor gratis verzenden niet bij dit artikel

Beantwoorden

14 augustus 2019 om 11:03
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Jopa1969,

Bedoel je dat de coupon code niet werkt? Je kunt in je winkelwagen de code toevoegen onder het kopje voer couponcode in.

Beantwoorden

14 augustus 2019 om 13:37
margrietm66 Gebruiker

heey, ik heb nog geen ervaring met airfryers. Hoe zit dat, moet je daar speciale ovenfrites voor gebruiken of kan het met gewone diepvries-frietjes en verse friet ook? Hoe lang duurt het voordat een portie friet of snacks klaar zijn?

Beantwoorden

14 augustus 2019 om 13:42
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Margriet,

Ik zou je inderdaad aanraden om te gaan voor frites die speciaal gemaakt zijn voor de airfryer. Dit zijn inderdaad vaak ovenfrites. Op de verpakking staat altijd de baktijd en -temperatuur speciaal voor gebruik met airfryers aangegeven. Dit kan per merk en type frites verschillen.

Beantwoorden

14 augustus 2019 om 15:12
mgroen Gebruiker

Gebruik ook gewone frituur spullen en is prima te doen. Je mist dan alleen het bruine korstje maar het smaakt er niet minder om. Thee leper olie erover helpt vaak ook wel iets om het wat meer te kleuren. Verse friet, of zelf maken kan natuurlijk ook prima. Airfryer is gewoon een oven die sneller werkt en veel dingen smaken zelf beter.

Shoarma uit de airfryer of speklampje worden heerlijk krokant en liggen niet in hun eigen vet te bakken zoals je wel hebt als je dit in een koekenpan bakt. Je wilt niet weten hoeveel vet eruit komt.

Geen seconden spijt van de aankoop van een airfryer. Google eens op Airfyer recepten en je zult zien hoeveel je er mee kunt klaar maken. En de 2 liter is gewoon beter als je voor meer dan 2 personen hem wilt gebruiken. Met de 800gr is net te doen maar merkt je al vrij snel dat te klein is.

Hoelang het duurt is per airfryer verschillend maar reken op 14 min a 20 min voor een hele zak friet en tussen door moet je een keer of 2 de boel even omschudden.

Beantwoorden

14 augustus 2019 om 16:18
jolien_vdb Gebruiker

*snap*
Edited by: Bas iBOOD
We hebben hierover reeds contact via Facebook. Ik stel voor het gesprek daar voort te zetten om miscommunicatie te voorkomen en hier on-topic te blijven.

Beantwoorden

14 augustus 2019 om 18:38
mosinga Gebruiker

Hoe kom ik aan een coupon code om gratis te verzenden? Dan bestel ik deze direct!

Beantwoorden

14 augustus 2019 om 21:01
Moderator Niek Moderator

Goedenavond mosinga,

Om hier kans op te maken kun je je inschrijven voor de nieuwsbrief. Zo mis je geen deals meer en je maakt kans op een coupon voor gratis verzending.

Beantwoorden

14 augustus 2019 om 21:30
mosinga Gebruiker

Had ik dat maar eerder gedaan ????

Beantwoorden

14 augustus 2019 om 19:55
Bauk11 Gebruiker

Ik wil graag een coupon code ontvangen voor gratis verzending.

Beantwoorden

14 augustus 2019 om 23:00
Moderator Paul Moderator

De moderators hebben helaas niet de mogelijkheid om codes uit te delen. Alleen tijdens de Hunt wordt daar wel eens een uitzondering voor gemaakt.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.