1 juni 2020 om 00:00
iBOOD

Philips Sonicare ProtectiveClean 4500 Tandenborstelset | HX6830/34

Philips Sonicare Tandenborstelset

Met deze set kun je je gebit met minder moeite beter verzorgen. Een witter gebit is nog nooit zo dicht bij geweest. :)

Specificaties

Merk: Philips
Type: Sonicare ProtectiveClean 4500 Tandenborstelset | HX6830/34
Garantie: 2 jaar

• Sonische reinigingstechnologie
  • Seintje bij versleten opzetborstel
  • Compatibel met verschillende opzetborstels

Poetsstanden

• Clean: buitengewoon schoon, elke dag
  • White: verwijdert oppervlaktevlekken

Ontwerp en afwerking

• Kleur: pastelroze en zwart/grijs

Reinigingsprestaties

• Snelheid: tot 62.000 poetsbewegingen/min
  • Gezondheidsvoordelen: helpt gaatjes verminderen
  • Wittere tanden: wittere tanden in 1 week
  • Feedback bij te veel druk: laat het handvat trillen om de gebruiker te waarschuwen
  • Timer: SmarTimer en Quadpacer

Slimme sensortechnologie

• Poetsdruksensor: Waarschuwt wanneer je te hard poetst
  • BrushSync-vervangingsherinnering: weet altijd wanneer je de opzetborstel moet vervangen

Gebruiksgemak

• Compatibel met handvat: gemakkelijk opklikbare opzetborstels
  • Batterij-indicator: het lampje geeft de batterijstatus aan
  • Handvat: slank, ergonomisch design
  • Poetstijd: tot 2 weken

Technische specificaties

• Batterij: oplaadbaar
  • Batterijtype: lithium-ion
  • Gebruikstijd (van volledig opgeladen tot leeg): tot 2 weken

Vermogen

• Voltage: 110 - 220 V

Dit ontvang je

• 2x ProtectiveClean handvat
  • 2x W2 Optimal White-standaard opzetborstels
  • 2x opbergetui
  • 1x Oplader
1 juni 2020 om 02:53
Kuppen Gebruiker

Ik heb ze en er is er een zojuist stuk gegaan na 10 maanden. Ik heb een service verzoek ingediend.

Beantwoorden

1 juni 2020 om 06:55
voc Gebruiker

*knip*

Edited by: Lisa
Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product. Het product waar je naar verwijst is een ander type, namelijk: HX6837/34

Beantwoorden

1 juni 2020 om 07:55
Konyo Gebruiker

De HX6830 zoals hier wordt aangeboden heeft een adviesprijs  zopzde Philips site zoals weergeven hier op iBOOD. Waar denk je dat ze anders dit adviesprijs vandaan halen?

Beantwoorden

1 juni 2020 om 07:59
reporterxyz Gebruiker

Ja, en de adviesprijs waar zo graag naar verwezen wordt ligt daar ook lager.

Heren, jullie zijn de moderators, vrijwillligers waarschijnlijk, en jullie doen jullie best, maar iBood, als firma maakt er een zootje van.  Support, lopende problemen, administratie, verstrekken van JUISTE technische info.  Wat doen die eigenlijk wel goed ?

Je mag hen dat vragen met mijn groeten.

Beantwoorden

1 juni 2020 om 08:06
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen,

Wij krijgen de adviesprijs door van de fabrikant. Dit is de adviesprijs van toen het product voor het eerst op de markt kwam. In de tussen tijd kan de verkoopprijs natuurlijk veranderen. Meer informatie hierover kan je hier vinden.

Beantwoorden

1 juni 2020 om 11:58
Konyo Gebruiker

@relorterxyz Als ik bij Philips dit product opzoek is het adviesprijs precies hetzelfde als op iBOOD vernoemd. Maakt iBOOD er een zooitje van of jij?

Valt me op dat mensen een hoop beweren zonder verder te kijken dan de neus lang is.

Beantwoorden

1 juni 2020 om 23:21
reporterxyz Gebruiker

Bij praktisch elk product moet je beginnen te googelen naar de juiste specs.

De adviesprijzen laat ik nog in het midden maar feit is dat die prijs op de geïnduceerde website van Philips niet klopt met de deze.

Het hele internet ben ik ‘iet afgelopen om dat 5 keer te checken.

Als bij dat wel wil doen, dan heb ik daar geen bezwaar tegen.

Beantwoorden

2 juni 2020 om 00:16
Moderator Niek Moderator

Goedenavond reporterxyz,

De prijs op de website van Philips hoeft niet de oorspronkelijke adviesprijs te zijn. De verkoopprijs kan tussentijds veranderen.

Mocht je informatie missen of willen checken, dan mag je dit ook altijd op het forum vragen en dan zullen wij dit voor je uitzoeken.

Beantwoorden

1 juni 2020 om 10:15
xs2arjen Gebruiker

Hoe zit het precies met het aantal poetsbewegingen? Op andere sites zie 31000 staan maar hier staat dat het tot 62000 is (type HX6830/34 vergeleken).

Beantwoorden

1 juni 2020 om 12:10
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag xs2arjen,

Waarom andere websites 31000 aangeven weet ik niet, maar op de website van Philips wordt ook 62000 aangegeven (klik hier). Ik ga er vanuit dat die informatie juist is :-)

Beantwoorden

1 juni 2020 om 10:23
louwe Gebruiker

Vanaf welke leeftijd kunnen deze gebruikt worden

Beantwoorden

1 juni 2020 om 12:16
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag louwe,

Er wordt aanbevolen om tot 12 jaar elektrische tandenborstels voor kinderen te gebruiken. Die hebben een kleinere en zachtere borstel, maar ook de greep is wat kleiner. Vanaf 12 jaar zou je dus deze kunnen gaan gebruiken.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.