8 juli 2020 om 00:00
iBOOD

Philips Series 7000 Baardtrimmer met Turbovac | BT7512/15

Philips Baardtrimmer met Turbovac

Deze Series 7000 baardtrimmer zuigt 95% van alle getrimde haren op, wat weer een bende in de wasbak scheelt. Daar wordt je partner ook blij van.

Specificaties

Merk: Philips
Type: Series 7000 Baardtrimmer met Turbovac | BT7512/15
Garantie: 2 jaar

• Tot 0,5 mm nauwkeurig
  • Zelfslijpend en -smerend
  • 1 uur laden, 75 minuten gebruiken

Gebruikskenmerken

• Precisie (grootte van stappen): per 0,5 mm
  • Diverse lengtestanden: van 0,5 tot 10 mm
  • Knipelement: roestvaststalen messen

• Aantal lengte-instellingen: 20 geïntegreerde lengte-instellingen
  • Snel opladen in 5 minuten
  • Zelfsmerend, geen olie nodig

• Instelwiel: eenvoudig in te stellen lengtestanden
  • Display: indicatie voor batterij opladen
  • Reiniging: afspoelbare mesjes en kapjes
  • Bediening: met of zonder snoer te gebruiken

Accu

• Gebruikstijd: maximaal 75 minuten
  • Opladen: volledig opladen in 1 uur
  • Batterijtype: NiMh
  • Automatisch voltage: 100 - 240 V

Dit ontvang je

• Precisietrimmer
  • Precisiekam van 3 mm
  • Precisiekam van 5 mm
  • Oplader
  • Zachte opbergetui
  • Reinigingsborsteltje
8 juli 2020 om 00:17
janjan45 Gebruiker

Een tijd terug een Remington met zo'n ingebouwde vacuum gekocht. Zowel tondeuse als baardtrimmer, wil nooit meer zonder. Scheelt zoveel losse haartjes in mijn badkamer.

Of dit een goede is weet ik niet (zelf altijd tevredne over mijn Philips apparaten in elk geval), maar een apparaat met zo'n harenopzuigertje is echt aan te raden.

Beantwoorden

8 juli 2020 om 07:59
nibbe001 Gebruiker

Ik heb hem de vorige keer ook gekocht, volgens mij was hij toen iets goedkoper, maar in ben er ook erg tevreden over, de kids hebben deze zelfs nog als tondeuse gebuikt tijden de lock-down.
Werkt perfect.

Beantwoorden

8 juli 2020 om 21:19
Bck11 Gebruiker

Klopt, was die Remington maar hier had ik hem direct gekocht

Beantwoorden

8 juli 2020 om 09:01
Greenpumpkin Gebruiker

Ik heb er dan wat mindere ervaring mee. Er brak al gauw wat van de “kop” af waardoor het apparaat niet meer bruikbaar was. Het opzuigsysteem werkte dan wel weer erg goed.

Grootste nadeel vind ik wel dat door de vormgeving je neus als het ware in de weg zat. Als ik het gedeelte onder de neus wilde bijwerken moest ik een andere trimmer gaan zoeken want ik kwam er gewoonweg niet bij.

Momenteel een Remington voor minder dan de helft die het perfect doet.

Beantwoorden

8 juli 2020 om 09:01
davederoost001 Gebruiker

Opgelet, dit is een zeer goede trimmer maar de onderdelen gaan héél snel kapot! Bv. de haakjes die de scheerkop vastklikken breken al na enkele maanden af. Philips vervangt deze onder garantie, maar slechts 1 keer! Dus na een half jaar was het alweer kapot.

Beantwoorden

8 juli 2020 om 10:47
jpgodderis Gebruiker

Het toestel is af te raden wegens snelle breuk van de pinnetjes om de scheerkop vast te houden. Heb ik redelijk goed kunnen lijmen.

Philips wil van zijn toestellen af en dumpt ze bij iBood.

Beantwoorden

8 juli 2020 om 11:56
jerre muesli Gebruiker

50EUR voor iets wat na een half jaar wellicht kapot is (3 vd 5 reacties!) is wel een dure koop.

Beantwoorden

8 juli 2020 om 12:19
GroteSmurf3 Gebruiker

Ik was geinteresseerd maar toen ik die plastic opzetstukken zag wist ik al gelijk dat ik ging overslaan. Ik heb al genoeg ervaring met phillips en die plastic rommel. Gaat altijd zo snel kapot. Dat is namelijk precies de reden waarom ik op zoek was naar een nieuwe!

Beantwoorden

8 juli 2020 om 13:13
Orlik Gebruiker

Zelfde ervaring hier. Scheerkop al 2x vervangen. Pinnetjes breken af. 2de scheerkop was een andere (Philips gaf aan dat het een productiefout was) en was wat steviger, maar klikte uiteindelijk ook niet meer in het apparaat. Nu dus aan de derde bezig en ook deze klikt niet meer zo goed vast, maar werkt voorlopig nog. Echt doodjammer, want het zou een heel goed apparaat kunnen zijn…

Beantwoorden

8 juli 2020 om 13:24
stanwillia17 Gebruiker

Ook gekocht. Mooi apparaat. Ook hier na een jaar plastic pinnen stuk. Wel vervangen door philips. Hoop dat het na een jaar nog werkt.

Beantwoorden

8 juli 2020 om 16:51
pwipa Gebruiker

Autch. Jammer van de commentaren. Toch maar niet dan.

Beantwoorden

8 juli 2020 om 18:35
nagtzaam Gebruiker

Helaas! Ik haak af!

Beantwoorden

9 juli 2020 om 08:58
Paul_100 Gebruiker

Ik heb gedurende enkele jaren twee soortgelijke toestellen van Philips gekocht. Van beide ben ik heel tevreden, ze werken beiden nog. Waar het na jaren misloopt, en dat is normaal : de batterijen. Batterijen verslijten na jarenlang op- en ontladen. Ik kan ze nog wel gebruiken op netspanning. Ik gebruik de baardtrimmers echter zonder hulpstukken. Dit is voor mij de perfecte lengte. Ik wil nu een toestel vernieuwen omdat ook de handgreep begint te verslijten.

Deze trimmers werkten wel bijzonder goed :

- de meeste haartjes worden inderdaad opgezogen in het toestel

- gebruiksgemak

- lange levensduur

- prijs-kwaliteit is ok

Mijn vraag : zijn de kunststoffen pinnen die stuk gaan enkel nodig voor de hulpstukken ?

Beantwoorden

9 juli 2020 om 11:59
davederoost001 Gebruiker

nee, die zijn van de scheerkop zelf. Vandaar is het erg jammer, want die kop kost 40€ en moet je elk half jaar vervangen omdat de pinnetjes afbreken.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.