29 maart 2020 om 00:00
iBOOD

KEF Muo Bluetooth Speaker | AptX

KEF Muo BT Speaker met AptX

Dit is een gevalletje mooi van buiten én van binnen! Dat kom je niet snel tegen. Je koopt de KEF Muo om het aantrekkelijke uiterlijk én om het gerenommeerde geluid.

Specificaties

Merk: KEF
Type: Muo Bluetooth Speaker
Garantie: 2 jaar

• 12 uur afspeeltijd
  • Koppelbaar in stereo
  • 2x 50 mm full range Uni-Q drivers

Drive-units

• 2x 50 mm (2.0 in.) Miniature Uni-Q driver
  • 1x Auxiliary Bass Radiator (ABR)

Netingang

• 5V D.C. 2A

Connectiviteit

• Bluetoothbereik: 10 m
  • Bluetoothcapaciteit: 2 apparaten
  • Geheugen: 8 apparaten

Accu

• Type: Li-ion (oplaadbaar)
  • Laadtijd: 3 uur
  • Accuduur: 12 uur

App

• Kef Muo (Apple en Android)

Ingangen

• Bluetooth 4.0 with aptX codec
  • 3.5mm AUX
  • microUSB voor opladen en updaten

Afmetingen en gewicht

• Afmetingen: 80 x 210 x 60 mm
  • Gewicht: 0,8 kg
29 maart 2020 om 09:17
edenjose Gebruiker

Ik heb er 2 gekocht voor 10,00 p.st. meer afgelopen maand. Geluid id prima, zeker als je bedenkt wat het formaat er van is en dust echt Kef waardig.

Iets anders is het koppelen van de 2 zodat je o.a. stereo krijgt. Het is me 1 keer gelukt en daarna geen koppeling meer voor elkaar te krijgen. Ik heb samen met een vriend van alles geprobeerd maar helaas, noppes. Wat dat betreft dus een miskoop, of weet iemand bij IBOOD een idee??

Beantwoorden

29 maart 2020 om 09:36
Moderator Dimitri Moderator

Goedemorgen edenjose,

Technisch durf ik het je niet te zeggen, maar het lijkt me niet de bedoeling dat deze niet meer koppelt, heb je hierover reeds contact opgenomen met de klantenservice?

Groet,

Dimitri

Beantwoorden

29 maart 2020 om 09:42
willemklijn Gebruiker

Je kunt ze alleen koppelen via de app. Deze is alleen beschikbaar voor ios.

Beantwoorden

29 maart 2020 om 17:31
hobbix Gebruiker

Staat wel android bij

Beantwoorden

29 maart 2020 om 14:25
Mihau3 Gebruiker

Ik heb hier een tijdje terug de zilveren (duurdere) versie gekocht maar die is in principe technisch hetzelfde als deze.  Het is een redelijk zwaar toestel, dus rondzeulen in een handtas is niet echt de bedoeling.  Geluidskwaliteit is voor deze prijs geweldig, ook het volume is meer dan genoeg voor in huis.  Bereik is gewoon, je kan hem meenemen naar de naburige kamer maar niet in heel het huis.  Pairen met de computer (zonder app) gaat vlot, hij moet soms ff proberen maar dat duurt hooguit een 10 tal seconden.  Batterij leven is afhankelijk van het volume, goed genoeg maar niet geweldig.  Enige echte minpuntje: als het toestel uitvalt omdat de batterij leeg is kan je niet verder luisteren op netstroom maar moet je wachten tot hij weer een beetje is opgeladen.  Samengevat: ideaal voor op het nachtkastje.  Mooi ding, verbluffende kwaliteit van geluid maar beperkt tot voornamelijk in huis gebruik.

Beantwoorden

29 maart 2020 om 18:24
Koos35 Gebruiker

Weet iemand wat het uitgangsvermogen van deze speaker is?

Beantwoorden

29 maart 2020 om 19:56
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Koos35,

Officieel is deze specificatie niet bekend gemaakt. Veel partijen doen daar geen uitspraak (meer) over, omdat het niet altijd iets zegt over de geluidskwaliteit.

We zien wat berichten voorbij komen dat hij 15 Watt zou zijn, maar dat kunnen we niet officieel bevestigen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.