7 april 2020 om 00:00
iBOOD

Apple iPhone XS | 512 GB

Apple iPhone XS | 512 GB

Apple. Need we say more? Voor de liefhebbers dan nog even: Deze parel is uitgerust met een super retina scherm, dual camera systeem en vol te stouwen met 512 GB aan digitaal spul. 

Specificaties

Merk: Apple
Type: iPhone
Garantie: 2 jaar

(i) Dit product heeft een UK-plug, een verloopstekker wordt meegeleverd. 

• Interne opslag: 512 GB
  • Krachtige A12 Bionic-chip
  • Super Retina Scherm  (OLED)

Scherm

• Schermgrootte: 5.8 inch
  • Resolutie: 2434x1125
  • Schermtype: Super Retina (OLED)
  • Pixeldichtheid: 462 ppi
  • Aantal kleuren: 16M
  • Multitouch: Ja
  • Touchscreentechniek: 3D Touch
  • Toetsenbordtype: Touchscreen

Processor

• Chipset: Apple A12
  • CPU cores: Hexa Core
  • CPU snelheid: 2.7 GHz
  • Werkgeheugen: 3 GB

Camera

• Cameraresolutie: 12 megapixel
  • Camera's achterop: 1
  • Front-cameraresolutie: 7 megapixel
  • Autofocus: Ja
  • Diafragma: F/1.8
  • Flitser: Ja
  • Flitstype: Quad LED
  • Stabilisatie: Ja
  • Optische zoom: Ja
  • Digitale zoom: Ja
  • Geo tagging: Ja
  • Gezichtherkenning: Ja

Video

• Video-opname: Ja
  • Videoresolutie: 3840 x 2160 (4K)
  • Frames per seconde: 60 fps

Audio

• Bluetooth stereo (A2DP): Ja
  • Spraakcommando's: Ja

Accu

• Type: Lithium-Ion
  • Spreektijd: 22 uur
  • Draadloos opladen: Ja
  • Connector: Lightning

Formaat

• Lengte: 143.6 mm
  • Breedte: 70.9 mm
  • Dikte: 7.7 mm
  • Gewicht: 177 gram
  • Stofdicht: Ja
  • Spatwaterdicht: Ja
  • Waterdicht: Ja

Software

• Besturingssysteem: iOS 12
  • Laatste OS: iOS 12

Verbindingen

• 2G (edge, gprs): Ja
  • 3G (hspa, hspa+, hsdpa, hsupa, umts): Ja
  • 4G (lte): Ja
  • 4G+ (lte advanced): Ja
  • Frequentiebereik: 800, 850, 900, 1800, 1900, 2100, 2600 MHz
  • WiFi aanwezig: Ja
  • WiFi (wlan): Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac
  • 5GHz ondersteuning: Ja
  • NFC: Ja
  • Bluetooth: Bluetooth 5.0

Features

• Interne opslag: 512 GB
  • Type simkaart: Nano sim
  • Trilfunctie: Ja

Sensoren

• GPS: Ja
  • Accelerometer: Ja
  • Gyroscoop: Ja
  • Proximity sensor: Ja
  • Kompas: Ja

Dit ontvang je

• Apple iPhone XS
  • Oplader
  • Oortjes
  • Bijbehorende boekjes
  • Verloopstekker UK -> EU
7 april 2020 om 00:12
Mbtcta Gebruiker

aangezien dit nergens schriftelijk is vermeld: welke kleur van iPhone XS krijg je?

Beantwoorden

7 april 2020 om 00:19
s-r-show Gebruiker

Als je heeeel goed kijkt op de afbeelding, zie je een witte Iphone..

Beantwoorden

7 april 2020 om 00:25
Moderator Thom Moderator

Goedemorgen,

Het betreft hier de Zilvere iPhone XS, zoals afgebeeld op de foto’s.

Gr. Thom

Beantwoorden

7 april 2020 om 11:07
jiggamanbk Gebruiker

fail..lol

Beantwoorden

7 april 2020 om 00:21
fmilzink Gebruiker

Zilver.

Beantwoorden

7 april 2020 om 00:34
Ma023 Gebruiker

Zilver indd

Beantwoorden

7 april 2020 om 02:24
dfrenner Gebruiker

Grrrrr, waarom nou weer zilver? De achterkant vind ik mooi, maar die zilveren rand ziet er zo goedkoop uit bij deze kleur. Heel anders dan bij de iPhone 8, 7 en 6…

Ik denk dat ik hem laat schieten, terwijl ik echt op zoek was naar zo’n deal!

Beantwoorden

7 april 2020 om 06:41
fred.89 Gebruiker

Laat jij deze telefoon nou schieten of denk jij dat je hem gaat kopen?

Even voor de duidelijkheid ik denk dat het hier niemand ene ruk interesseert of jij deze telefoon nu wel of niet koopt, omdat dat jij het zilveren randje storend of goedkoop vindt staan.

Beantwoorden

7 april 2020 om 06:56
SjonnieK Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Ondanks dat het goed bedoeld is, is het helaas niet toegestaan reclame te maken voor andere aanbieders.

Beantwoorden

7 april 2020 om 06:38
deniswide Gebruiker

Is dit een nieuwe of cpo ?

Beantwoorden

7 april 2020 om 07:16
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen deniswide,

Deze is helemaal nieuw. Wanneer het om CPO gaat dan wordt dit er duidelijk bij vermeld.

Beantwoorden

7 april 2020 om 06:53
Sharpe Gebruiker

Van €1.649.-? Hij kost, met een NL stekker, €1.149,-    Begrijp me niet verkeerd, nog steeds een mooie aanbieding, maar toch geen 51% deal..

Beantwoorden

7 april 2020 om 06:57
SjonnieK Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

7 april 2020 om 07:00
Rourke Gebruiker

Dan zou je je toch eens kunnen gaan verdiepen in wat adviesprijs eigenlijk betekent. Zie https://blog.ibood.com/2017/06/27/wat-is-de-adviesprijs/.

Beantwoorden

7 april 2020 om 07:07
ManuBlue80 Gebruiker

Deze XS heeft sinds de komst van de nieuwe modellen een mega prijsdaling gehad. De iPhone 8 bijvoorbeeld is relatief duur gebleven omdat dit de laatste is zonder glas van achter. Ik heb deze voor €650 nieuw gekocht in de winkel wel de 64 GB variant. Dat was rond de feestdagen. Pas wel op, deze glas achterkant is zo breekbaar en je moet gewoon een hoesje hebben die de hoogste bescherming biedt bijvoorbeeld otterbox. Ik heb er eentje kapot laten vallen achterkant gebarsten en die repareren ze bij Apple niet eens is te duur, je krijgt dan een nieuwe en ze recycling de onderdelen, zeggen ze. Ik weet dat bedrijven als dynafix het we repareren en dat veel als CPO of Refurbished weer op de markt komen. Reparatie is dat minimaal €250 en niet helemaal gedekt meestal door verzekering. Het glas is op het metaal gelijmd en op het metaal van de achterkant zitten alle belangrijke onderdelen vast gemaakt. Dus als je het glas los wil maken met een föhn wordt een knoeiboel. Je beschadigd de lak van het metaal en kans op thermische schade aan de onderdelen aan de andere kant van het metaal. Weet waar je aan begint!

Beantwoorden

7 april 2020 om 08:05
brancop Gebruiker

Glas hoeft geen probleem te zijn ManuBlue80. Ik heb een maand geleden een oppo reno z gekocht, volledig voor en achterkant in gorilla glas, geen (zilveren) schermranden hoe “Dfrenner” ze niet graag heeft, premium look and feel dus ;-)  voorkant volledig 6.4inch scherm.. 8GB ram, 128GB opslag, 48Mp camera, 32Mp voorcamera, smooth en snel as hell.. Tweemaal al tegen de grond gegaan, niets aan te zien. 230 euro! alsjeblieft..

Beantwoorden

7 april 2020 om 08:58
Boguslav Gebruiker

Apple gebruikt helaas geen Gorilla glass, het is zeer breekbaar

Beantwoorden

7 april 2020 om 09:43
SjonnieK Gebruiker

Wat een lariekoek. Ze wisselen de iPhone vaak om bij de Apple Store omdat de klant dan vaak niet hoeft te wachten als de schade te groot is. De onderdelen worden opnieuw gebruikt in andere ruiltoestellen.

Daarbij elke telefoon kan kapot vallen. Ik liet in 2017 een Samsung S8+ vallen op een hoogpolig tapijt, hij kwam blijkbaar heel ongelukkig terecht. Hele scherm aan diggelen. Schade: 450 euro laatst liet ik mijn iPhone in het toilet vallen, je weet wel… stenen voel, en hij kwam met de rand van het scherm op een stenen drempel. Een klein pitje in het scherm.

Dat jouw iPhone ongelukkig terecht is gekomen betekent niet dat het slecht geproduceerde telefoons zijn. Je moet je telefoon gewoon niet laten vallen.

Beantwoorden

7 april 2020 om 09:45
SjonnieK Gebruiker

@boguslav

Je doet je naam eer aan: bogus (onzin)

iPhones gebruiken al jaren Gorilla glass en volgens mij is de iPhone XS uitgerust met Gorilla Glass van de 6de generatie

Beantwoorden

7 april 2020 om 13:21
real.morre Gebruiker

Aha, daarom heeft Apple 450 miljoen dollar in Corning geïnvesteerd. Waarschijnlijk omdat ze daar het glas niet van inkopen.

Wat een lariekoek verkopen mensen toch op internet….

Beantwoorden

7 april 2020 om 07:54
DvTv2 Gebruiker

Wordt deze geleverd in orginele gesloten apple verpakking?

@moderator

Beantwoorden

7 april 2020 om 07:59
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen DvTv2,

Ja deze worden geleverd in een originele gesealde Apple verpakking.

Beantwoorden

7 april 2020 om 08:45
MeneerDrent01 Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Ik heb zojuist één van mijn collega’s op de hoogte gebracht van jouw berichtje. Mijn collega gaat dit voor je uitzoeken en komt hierover bij je terug.
Om hier on-topic te blijven heb ik je berichtje hier even weggehaald.

Beantwoorden

7 april 2020 om 09:02
ronaldbons Gebruiker

Nou, ik heb wel reactie gekregen, maar toen had ik het product al een week binnen. Was een vraag over de levertijd.

Beantwoorden

7 april 2020 om 09:04
ingebosmans1 Gebruiker

ik heb een probleem met een artikel en heb dit aangemeld via de website, email ontvangen met gegevens om terug te sturen, en zelfs de factuur zat erbij.  Nu een week later bevestiging van retour. (geen persoonlijk antwoord).  Ik ben wel tevreden van de service (ook in het verleden).  Goede reacties mogen ook wel eens.

Beantwoorden

7 april 2020 om 09:12
crimeunit Gebruiker

Garantie gaat rechtstreeks via iPhone? Of via iBood?

Beantwoorden

7 april 2020 om 09:13
Moderator Thom Moderator

De garantie loopt via iBOOD. Je krijgt vanuit ons 2 jaar garantie.

Gr. Thom

Beantwoorden

7 april 2020 om 09:26
StevenDP Gebruiker

1e jaar kan je er sowieso altijd mee terecht in een Apple Store. 2e jaar van de garantie bij iBood normaal gezien.

Beantwoorden

7 april 2020 om 10:30
Angelo_Russo Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Ik heb zojuist één van mijn collega’s op de hoogte gebracht van jouw berichtje. Mijn collega gaat dit voor je uitzoeken en komt hierover bij je terug.
Om hier on-topic te blijven en je privacy te waarborgen heb ik je berichtje hier even weggehaald.

Beantwoorden

7 april 2020 om 10:45
sekir Gebruiker

Beste Jolita,

Aangezien deze pas 20/4 verzonden word, zou ik deze bestellen en dan met i-bood de factuur regelen. U kunt hem in de tussentijd weer annuleren mocht het niet lukken.

Succes

Beantwoorden

7 april 2020 om 10:37
floris.van.noyen Gebruiker

Het gaat hier niet om een refurbished model, maar is deze telefoon al gebruikt? Gaat het dan over een 2ehands model. Zit de doos nog toe?

Beantwoorden

7 april 2020 om 10:41
elpaolo Gebruiker

het is een nieuw exemplaar in gesealde verpakking.

Beantwoorden

7 april 2020 om 10:45
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Floris,

Hij is gewoon spiksplinternieuw. Helemaal nieuw.

Beantwoorden

7 april 2020 om 10:41
st33fie Gebruiker

Is hij nieuw of refurbished

Beantwoorden

7 april 2020 om 10:46

Hoi st33fie,

Hij is helemaal nieuw!

Beantwoorden

7 april 2020 om 11:03
bluffertje Gebruiker

Een UK-plug, wat betekent dat? Ik neem aan dat hij draadloos oplaadbaar is en dat de gewone NL-oplaadkabels zoals voor de iPhone 8 e.d. gewoon passen?

Beantwoorden

7 april 2020 om 11:13

Hoi bluffertje,

Dit betekent dat het stekkerblokje een UK-stekker heeft. Wij leveren een verloopstekker mee die je tussen die stekkerblokje en jouw stopcontact kunt plaatsen.

Als je een NL-oplaadkabel hebt voor de iPhone XS, dan past die hier ook gewoon op. Aan het toestel is namelijk niks anders. Ook op het draadloos opladen heeft dit geen invloed.

Beantwoorden

7 april 2020 om 11:33
bluffertje Gebruiker

Heeft de NL versie van iPhone XS een andere stekker dan de vorige versies? (ik heb nu een 8)

Beantwoorden

7 april 2020 om 14:02
Vaswani Gebruiker

Neen, zelfde stekker

Beantwoorden

7 april 2020 om 16:05
gverhagen Gebruiker

Ik heb deze 1.5 maand geleden gekocht via iBOOD. Mooie telefoon!  Een ringke hoesje werkt ook prima. Opladen kan via de  lightning interface en QI.

Beantwoorden

23 juni 2020 om 20:53
Beemer7 Gebruiker

Wij wachten nog steeds op deze telefoon.

Schijnbaar klopte de voorraad niet en ook niet meer verkrijgbaar bij leverancier.

Ik word niet blij van Ibood !!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.