Ik heb de heeeele dag... staan stomen,
Het tapijt, en de gang,
Elke vloer, urenlaaang.
Merk: Rowenta
Type: Clean & Steam Multi Stoomstofzuiger | RY8544
Garantie: 2 jaar
Kenmerken
Ergonomie
Dit ontvang je
Interessant, Thx.
Er worden 4 anti kalkcassettes bijgeleverd, die voor zo ver ik kan nagaan een half jaar mee gaan. Echter kan ik nergens vinden of en zo ja waar deze cassettes te koop zijn. Dat is wel een dingetje.
Toch nog maar even zelf doorgezocht en wat gevonden op https://www.amazon.nl/Rowenta-ZR850001-accessoireset-meerkleurig/dp/B07P9VGMF3
Hieronder vind je de product code van de anti kalk cassettes.
ZR850001 In the DAM: ID: C2AD283E-8ED6-4057-908BB5A53C6A4756
Zijn de antikalk cassettes dezelfde als van hun strijkijzers ?
Goedemorgen Lente2020,
Heb je misschien een voorbeeld zodat ik het voor je kan gaan navragen?
Bedankt! Ik ga het voor je navragen.
Hoi Lente2020,
Hier zitten andere cassettes in.
Is dit apparaat ook geschikt voor parketvloeren?
Goedemorgen michelangelo61,
Dit kun je het beste navragen bij de fabrikant van jouw vloer.
Daar zou ik niet een twee drie vanuit gaan. Hangt er puur van af wat voor een parketvloer je hebt. Ik heb thuis massief eiken, daarvoor wordt het zeer ontraden omdat je dat de beschermlaag (olie) losweekt waarna je vloer heel kwetsbaar wordt. Ik zou dit navragen bij de leverancier waar je de vloer hebt gekocht.
Als je hem op parketvloer gebruikt kun je het beste de Eco stand inschakelen. Maar check dit zeker even met de fabrikant van jouw parketvloer.
Hoe zit dat als je huisdieren hebt? Honden verliezen wel wat haar – komt dat dan in die mop van de stoommond te zitten ? Hoe gaat dat met schoonmaken van het apparaat?
Hi Ronald,
Dat ga ik even voor je checken!
Edited by: Bas iBOOD
We hebben helaas nog geen duidelijkheid ontvangen. Indien we na het weekend meer weten komen we hierover bij je terug.
Na het weekend is toch wat onhandig, aangezien de aanbieding enkel vandaag is ;-)
Zeker eens, pinto_noukie. Maar beter laat dan nooit, zullen we maar zeggen.
Het apparaat is prima te gebruiken als je honden rond hebt lopen die wat haar verliezen, hebben we inmiddels van de fabrikant begrepen.
En is het ook geschikt voor de laminaat?
Hoi papazol,
Dit kun je het beste navragen bij de fabrikant van jouw laminaatvloer.
Voor laminaat worden alle stoomreinigers altijd afgeraden. De stoom komt onder je laminaat terecht en dan gaat het bol staan of krom trekken door het vocht. Niet verstandig dus.
Ben even gaan lezen over reinigen met stoom en ik deel graag wat dingen die ik geleerd heb:
Stoom komt overal (kiertjes, voegen) waar een mop niet bij komt. Stoom weekt los, zo komen bacteriën e.d. ook los.
Ik lees trouwens dat je bij stoom nooit chemicaliën nodig hebt, dat geldt niet alleen voor dit apparaat.
Uitgebreide informatie vond ik hier: https://www.techreview.nl/zo-werkt-een-stoomreiniger/
Hopelijk hebben jullie hier iets aan.