Hoe doet een uil het licht aan?
"Oeh-Hue."
Merk: Philips
Type: 4x Philips Hue White Ambiance GU10 Ledlamp + Philips Hue Bridge
Garantie: 2 jaar
Philips Hue Ambiance ledlamp
Fysieke kenmerken
Philips Hue Bridge
Fysieke kenmerken
Dit ontvang je
Geen Bluetooth dus dit zijn de oude versies neem ik aan dan?
*knip*
Edited by: Niek
Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.
Bluetooth heb je helemaal niet nodig als je toch een aanbieding met bridge hebt.
Er zit verschil in bepaalde lampen met bluetooth. De bluetooth zijn ook nieuwe versies.
Jammer, de G10 dus niet los en niet met kleur.
Deze heeft 250lm en is dus idd de oude versie. Tegenwoordig hebben de spotjes 350lm.
Heel Marktplaats staat vol met Bridges. Ik heb er aan 1 genoeg en heb wel 25 lampen erop staan. Waarom die combi aanbiedingen iedere keer?
Oude voorraden dumpen. Een van de pijlers van deze site volgens mij.
Welke versie van bridge is het?
Hoi Sjassie,
Dit is de HUE Bridge 2.
Op de plaatjes zien ze er uit als de nieuwe versie van de GU10 lampen maar bij de specs staat 250 lumen en de nieuwe zijn 350 lumen…. welke versie van de GU10 lampen is het nou precies ?
Hoi Barrymel,
Dit is de 250 lm variant.
Toch maar 2 extra lampen aan de aanbieding toegevoegd iBood? Wel een beetje zielig om dan de negatieve, maar eerlijke, oude reacties allemaal te verwijderen….
Hoi Jennifer,
Heb je mijn berichtje helemaal bovenaan dit forum gezien, waar ik aangeef dat er een fout is gemaakt in deze deal én waarom alle prijsvergelijkingen zijn verwijderd? Ik heb hem speciaal dikgedrukt gemaakt.
Groetjes,
Bas
Jammer mèt een bridge…meeste mensen hebben die al… wacht op de volgende lampen aanbieding…
Meer Philips Hue graag, wel mét kleur (en ja ik heb de inkoopafdeling al getipt).
Dan hoeven wij er niets meer aan toe te voegen. :)
Bij deze deal ontvang je maar liefst 4 GU10 led lampen én een Hue bridge.
We spraken eerder over slechts 2 led lampen, dit foutje hebben we zojuist verholpen in onze tekst en (bijna in onze) afbeelding. Om verwarring te voorkomen én overzicht te houden heb ik alle prijsvergelijkingen die betrekking hadden op 2 lampjes verwijderd.
Bedankt voor jullie scherpte!