21 november 2020 om 00:00
iBOOD

Philips Multigroom Series 7000 | MG7720/15

Philips Multigroom Series 7000

Breng je innerlijke David Beckham naar boven. Al dan niet met gek stemmetje.

Specificaties

Merk: Philips
Type: Multigroom Series 7000 | MG7720/15
Garantie: 2 jaar

• 14 hulpstukken
  • DualCut-technologie
  • Tot 120 min. gebruikstijd

Inhoud

• Metalen trimmer
  • Metalen precisietrimmer
  • Precisiescheerapparaat
  • Trimmer voor neus en oren
  • Bodyshave
  • Beschermingshulpstuk voor lichaamshuid
  • Instelbare baardkam 3-7 mm
  • 2 stoppelbaardkammen
  • 3 haarkammen
  • 2 kammen voor lichaamsbeharing
  • Reinigingsborsteltje
  • Opbergetui

Te gebruiken voor

• Lange baard
  • Korte baard
  • Stoppelbaard
  • Scherpe lijnen
  • Gedetailleerde styling
  • Sik

Scheersysteem

• DualCut-technologie: Snijd in twee richtingen
  • Zelfslijpende mesjes

Vermogen

• Batterijtype: Lithium-ion
  • Gebruikstijd: 120 minuten
  • Volledig opladen in 1 uur 
  • Snel opladen in 5 minuten
  • Automatisch voltage: 100 - 240 V

Gebruiksgemak

• Douchebestendig
  • Eenvoudig schoon te maken
  • Oplaadindicator
  • Batterij bijna leegindicator
  • Geen olie nodig

Ontwerp

• Handvat: Slipvaste rubberen greep
21 november 2020 om 00:36
dennis_ter Gebruiker

Kun je hiermee ook je hoofdhaar doen, zoals met een tondeuse?

Beantwoorden

21 november 2020 om 01:21
boonens Gebruiker

Een multigroom is feitelijk zowel een trimmer (voor gezichts- en lichaamshaar) als een tondeuse (voor hoofdhaar). Zoals zo vaak met 1 apparaat dat voor meerdere doeleinden wordt gemaakt, ga je ergens concessies moeten doen. Heb je bijvoorbeeld wat dikker hoofdhaar, dan is een tondeuse vaak handiger.

Beantwoorden

21 november 2020 om 01:25
tonneke87 Gebruiker

Ik zou denken van wel, als ik de beschrijving op de website van Philips lees. Het is een 14 in 1 apparaat, en dat er 14 hulpstukken bij zitten o.a. 3 haarkammen.

Ik zie dat ik geen link kan plaatsen. Kopieer de onderstaande tekst naar je browser, dan kom je op de product pagina uit.

https://www.philips.nl/c-p/MG7720_15/multigroom-series-7000-14-in-1-gezicht-haar-en-lichaam

Beantwoorden

21 november 2020 om 09:15
bbmedia Gebruiker

Ik gebruik hem ook als tondeuse en dat werkt prima.

Beantwoorden

21 november 2020 om 06:56
Andy_70 Gebruiker

Kan nergens iets lezen wat de minimum scheerlengte is? Zou m dan als tondeuse gebruiken om m’n hoofd liefst zo kort mogelijk te scheren.

Beantwoorden

21 november 2020 om 07:55
paulifra Gebruiker

De minimale scheerlengte is 0.5mm, indien er geen hulpstuk op geplaatst wordt . Trimmer zonder opzet

Beantwoorden

21 november 2020 om 10:14
edenjose Gebruiker

In de algemene ‘aanprijzing’ valt o.a. te lezen dat deze ‘multigroom’ het haar vastzet. Wat moet ik me daar bij voorstellen?! Bij ‘te gebruiken voor’ staan diverse soorten baard en styling genoemd, maar nergens iets over verdere lichaamsbeharing zoals bv. rug-, borst-, arm- en schaamhaar. Ik kan niet zeggen dat dit als ‘multigroom’ op mij overkomt. Kan iemand uitsluitsel hierover geven?

Beantwoorden

21 november 2020 om 10:28
DonThomasko Gebruiker

Ik heb deze 2j in bezit en het is een heel fijn apparaat. Daarvoor had ik een andere van phillips (de populaire 5 serie in plastic behuizing) en die was echt minder goed.

Op te antwoorden op de andere gebruikers, deze kan je gebruiken als tondeuse maar is niet ideaal daarvoor: de scheerkop is namelijk een stuk smaller dan van de meeste tondeuses, dat is handig om je gezicht te scheren maar minder handig voor je hoofd. De opzetstukken verdanderen niks aan de breedte van het scheermes…

Voor lichaamshaar werkt het ook heel goed, maar opnieuw met iets smallere kop, hangt dus misschien af hoe veel je wilt verwijderen ;)

Voor de baard wil ik alleszins geen ander scheerapparaat meer, deze voelt goed in de hand, is stevig en na 2j nog zo goed als nieuw en heeft een hele goede batterij. Hij scheert ook goed verschillende lengtes en dit zonder dat je 10x door je baard moet vegen. Enige minpuntje is dat je kiet kan scheren tijdens laden maar dat maakt het snelladen en de grote batterij meer dan goed.

Beantwoorden

21 november 2020 om 10:30
DonThomasko Gebruiker

edit: ik zie dat hier ook een bodyshave kopstuk bij zit, dat was er bij mij niet bij dus kan ik niet over meespreken.

Beantwoorden

21 november 2020 om 10:52
Pacoman Gebruiker

Zou je met het bodyshave kopstuk ook gewoon je resterende 0.5mm hoofdhaard nog korter kunnen zetten ?

Beantwoorden

21 november 2020 om 12:10
arne_vn Gebruiker

Pak je dan niet beter gewoon een scheermes? Met een trimmer korter dan 0.5mm lijkt me moeilijk haalbaar…

Beantwoorden

21 november 2020 om 12:07
arne_vn Gebruiker

Besteld! M’n vorige trimmer (ook Philips) heeft er na 4 jaar de brui aan gegeven. Mooie deal, zeker met de gratis verzending coupon.

Beantwoorden

21 november 2020 om 12:15
Harige_Job Gebruiker

De belangrijkste, oprechte vraag: kan je hier ook je ballen mee scheren zonder dat je je zak in duizend stukjes snijdt?

Beantwoorden

21 november 2020 om 14:44
degerse Gebruiker

Vorige week nog hier gekocht voor 4 eu meer. . .

Beantwoorden

21 november 2020 om 17:09
Keuneut Gebruiker

Vorige week nog gekocht voor exact dezelfde prijs in de hunt. De hunt prijzen slaan dus ook nergens op. Goed om te weten ibood…

Beantwoorden

21 november 2020 om 18:03
arne_vn Gebruiker

Sterker nog: heb een “aanbieding” tijdens de hunt zien passeren voor 220 euro, terwijl deze ook in de gewone aanbiedingen voor 199 stond.. screenshots beschikbaar :)

Beantwoorden

21 november 2020 om 20:36
Sander0 Gebruiker

En daar kom je nu pas achter?  Ze bieden alleen MEER producten aan, niet GOEDKOPER. Al beweren ze dit inderdaad wel, beetje misleidend.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.