Breng je innerlijke David Beckham naar boven. Al dan niet met gek stemmetje.
Merk: Philips
Type: Multigroom Series 7000 | MG7720/15
Garantie: 2 jaar
Inhoud
Te gebruiken voor
Scheersysteem
Vermogen
Gebruiksgemak
Ontwerp
Een multigroom is feitelijk zowel een trimmer (voor gezichts- en lichaamshaar) als een tondeuse (voor hoofdhaar). Zoals zo vaak met 1 apparaat dat voor meerdere doeleinden wordt gemaakt, ga je ergens concessies moeten doen. Heb je bijvoorbeeld wat dikker hoofdhaar, dan is een tondeuse vaak handiger.
Ik zou denken van wel, als ik de beschrijving op de website van Philips lees. Het is een 14 in 1 apparaat, en dat er 14 hulpstukken bij zitten o.a. 3 haarkammen.
Ik zie dat ik geen link kan plaatsen. Kopieer de onderstaande tekst naar je browser, dan kom je op de product pagina uit.
https://www.philips.nl/c-p/MG7720_15/multigroom-series-7000-14-in-1-gezicht-haar-en-lichaam
Ik gebruik hem ook als tondeuse en dat werkt prima.
Kan nergens iets lezen wat de minimum scheerlengte is? Zou m dan als tondeuse gebruiken om m’n hoofd liefst zo kort mogelijk te scheren.
De minimale scheerlengte is 0.5mm, indien er geen hulpstuk op geplaatst wordt . Trimmer zonder opzet
In de algemene ‘aanprijzing’ valt o.a. te lezen dat deze ‘multigroom’ het haar vastzet. Wat moet ik me daar bij voorstellen?! Bij ‘te gebruiken voor’ staan diverse soorten baard en styling genoemd, maar nergens iets over verdere lichaamsbeharing zoals bv. rug-, borst-, arm- en schaamhaar. Ik kan niet zeggen dat dit als ‘multigroom’ op mij overkomt. Kan iemand uitsluitsel hierover geven?
Ik heb deze 2j in bezit en het is een heel fijn apparaat. Daarvoor had ik een andere van phillips (de populaire 5 serie in plastic behuizing) en die was echt minder goed.
Op te antwoorden op de andere gebruikers, deze kan je gebruiken als tondeuse maar is niet ideaal daarvoor: de scheerkop is namelijk een stuk smaller dan van de meeste tondeuses, dat is handig om je gezicht te scheren maar minder handig voor je hoofd. De opzetstukken verdanderen niks aan de breedte van het scheermes…
Voor lichaamshaar werkt het ook heel goed, maar opnieuw met iets smallere kop, hangt dus misschien af hoe veel je wilt verwijderen ;)
Voor de baard wil ik alleszins geen ander scheerapparaat meer, deze voelt goed in de hand, is stevig en na 2j nog zo goed als nieuw en heeft een hele goede batterij. Hij scheert ook goed verschillende lengtes en dit zonder dat je 10x door je baard moet vegen. Enige minpuntje is dat je kiet kan scheren tijdens laden maar dat maakt het snelladen en de grote batterij meer dan goed.
edit: ik zie dat hier ook een bodyshave kopstuk bij zit, dat was er bij mij niet bij dus kan ik niet over meespreken.
Zou je met het bodyshave kopstuk ook gewoon je resterende 0.5mm hoofdhaard nog korter kunnen zetten ?
Pak je dan niet beter gewoon een scheermes? Met een trimmer korter dan 0.5mm lijkt me moeilijk haalbaar…
Besteld! M’n vorige trimmer (ook Philips) heeft er na 4 jaar de brui aan gegeven. Mooie deal, zeker met de gratis verzending coupon.
De belangrijkste, oprechte vraag: kan je hier ook je ballen mee scheren zonder dat je je zak in duizend stukjes snijdt?
Vorige week nog hier gekocht voor 4 eu meer. . .
Vorige week nog gekocht voor exact dezelfde prijs in de hunt. De hunt prijzen slaan dus ook nergens op. Goed om te weten ibood…
Sterker nog: heb een “aanbieding” tijdens de hunt zien passeren voor 220 euro, terwijl deze ook in de gewone aanbiedingen voor 199 stond.. screenshots beschikbaar :)
En daar kom je nu pas achter? Ze bieden alleen MEER producten aan, niet GOEDKOPER. Al beweren ze dit inderdaad wel, beetje misleidend.
Kun je hiermee ook je hoofdhaar doen, zoals met een tondeuse?