17 juli 2017 om 00:00
iBOOD

Samsung VR20K9000UB Powerbot Robotstofzuiger

Samsung Powerbot Robotstofzuiger

De combinatie van indrukwekkende navigatietechnologie, 20 W zuigkracht en vier reinigingsmodi zorgt ervoor dat je vloeren stofvrij worden, zonder een vinger uit te steken.

Specificaties

Merk: Samsung
Type: VR20K9000UB | Powerbot
Garantie: 2 jaar

• Brengt je huis in kaart
  • Komt in alle hoeken
  • Werkt gestructureerd en nauwkeurig

Algemeen
Breedte van de hoofdborstel: 311 mm
Stofzuigt 32 cm per seconde
Oplaadstation inbegrepen
Efficiëntie tapijt: 50%
Efficiëntie vloeren: 91%
Geluidsniveau: 76 dBA
Capaciteit: 0,7 L

Functies
Cyclone Force: Ja
Motor Digitale Omvormer: Nee
Zijborstels: Nee
Visionair Mapping + navigatie: Ja
Fullview Sensor: Ja
Automatisch leegmaken van lade: Ja

Reinigingsprogramma's
Automatische modus
Lokale modus
Handmatige modus
Stille modus

Accu
Type batterij: Lithium-ion
Levensduur batterij: 30 minuten (60 minuten in stilstand)
Laadtijd: 240 minuten

Fysieke eigenschappen
Afmetingen (BxHxD): 378 x 135 x 362 mm
Gewicht: 4,3 kg

17 juli 2017 om 00:53
L_Bugs Gebruiker

Hoe zit het met de trappen en verdiepingen? Bijv als ik hem op de 1e verdieping laat lopen is hij wel in staat om niet te vallen?

Beantwoorden

17 juli 2017 om 10:08
sensess Gebruiker

Hij heeft een sensor om te voorkomen dat hij naar beneden valt, dus hij kan prima op de 1e verdieping aan de gang gaan.

Beantwoorden

17 juli 2017 om 06:59
Elljen Gebruiker

Kan je deze robotstofzuiger ook via WiFi aansturen en kan je bijv. Week/dag programma ingeven?

Beantwoorden

17 juli 2017 om 07:20
jtopsie Gebruiker

Nee, moet je handmatig aanzetten.

Beantwoorden

17 juli 2017 om 07:05
chrisvanroosmalen Gebruiker

Is deze geschikt voor hondenharen?

Beantwoorden

17 juli 2017 om 07:22
jtopsie Gebruiker

Ja prima weet ik uit eigen ervaring

Beantwoorden

17 juli 2017 om 07:12
jefkns Gebruiker

Oei, levensduur batterij: 30 minuten (60 minuten in stilstand). Dat is een kostelijke grap om iedere keer een nieuwe batterij te kopen………

Dat zal hopelijk wel een drukfoutje zijn?

Beantwoorden

17 juli 2017 om 07:20
Bassj Gebruiker

30 minuten per keer dat ie uit zijn oplaadstation komt…… daarna laadt hij zichzelf weer op.

Beantwoorden

17 juli 2017 om 07:26
jtopsie Gebruiker

En meestal is een verdieping dan klaar bij een normaal huis

Hoe opgeruimder hoe minder hoekjes de stofzuiger zorgvuldig gaat afrijden

Beantwoorden

17 juli 2017 om 07:29
Bruno 500 Gebruiker

(wil gewoon mijn mening geven over robotstofzuigers in het algemeen) Hier onlangs een robotstofzuiger van IRobot gekocht, mijn allereerste robotstofzuiger. Ik was wel al langer benieuwd hoe een robotstofzuiger het doet. Is voor mij persoonlijk serieus tegengevallen. Hij komt absoluut niet overal en het duurt enorm lang voor de ruimte volledig (volgens de robot) is afgewerkt. Op de plaatsen waar hij dan wel komt neemt hij dan ook nog niet alle kruimels op. Nee, voor mij geen robotstofzuiger meer, ik neem wel snel even de gewone stofzuiger als een bepaalde ruimte vuil is en na 5 minuten ben ik klaar, veel sneller en veel properder. Ik raad persoonlijk robotstofzuigers enkel aan voor mensen die echt, maar dan echt niet veel tijd hebben en waar de verwachting van properheid zeer laag ligt.

Beantwoorden

17 juli 2017 om 08:15
mdrongelen Gebruiker

Ik heb ook een irobot sinds een maandje. Nee hij zuigt niet alles op maar wel 90-95%.

Hoekjes is ook voor deze Samsung net iets bereikbaarder maar verwacht geen wonderen. Ik ben in ieder eval wel tevreden met mn irobot.

Deze Samsung was enkele jaren geleden nog tegen de 1000,-  is die op iBOOD t oudere model? Want die verkocht MM laatst ook rond de 250,-

Beantwoorden

17 juli 2017 om 09:53
sansa_81 Gebruiker

Goed dat je je ervaring deelt. Alleen vind ik je advies wat snel gegeven. Je hebt één model van één merk gebruikt. Mss maakt deze veel beter schoon, of is het model dat jij gebruikt gewoon geen topper.

Beantwoorden

17 juli 2017 om 09:11
Derek83 Gebruiker

Ik snap echt totaal niet hoe Samsung een robot stofzuiger kan maken van 699 euro, maar een simpel klokje toevoegen zodat hij uit zichzelf kan gaan zuigen zit er dan niet op.

Ik heb een neato die gaat om de dag om 11 uur z’n ding doen (dan is er niemand thuis) en ik hoef alleen iets te doen als z’n bakje vol zit (dat begint hij te piepen). De reviews van deze Samsung zijn ook niet geweldig https://www.cnet.com/products/samsung-powerbot-vr9000/

Beantwoorden

17 juli 2017 om 10:10
christophe_odb Gebruiker

Bruno 500: Ik deel deze ervaring helemaal niet! Wij zijn 200% tevreden van onze robotstofzuiger. Het is zoals Derek83 een NEATO en het is al onze 2e. Wij kunnen niet meer zonder. Elke dag een proper huis, ook al hebben wij een kat in huis (welliswaar komt die alleen binnen als wij er zijn, het is geen huiskat).

Ik zou deze samsung ook niet aanraden, ik heb er al slechte commentaar over gehoord. Kies voor neato in de plaats :-)

Beantwoorden

17 juli 2017 om 11:16
manke_nl Gebruiker

een bissell op wieltjes, met een echt bissell ding ben je sneller klaar :)

Beantwoorden

17 juli 2017 om 11:39
gertjandekam Gebruiker

Is deze stofzuiger programmeerbaar om bijvoorbeeld elke dag vanaf 10:00 te gaan zuigen? Of moet je hem handmatig aanzetten?

Beantwoorden

17 juli 2017 om 15:31
hazebr Gebruiker

Kan maar weinig informatie over dit specifieke type op internet vinden. Wordt een afstandsbediening meegeleverd?

Beantwoorden

17 juli 2017 om 19:15
NightBits Gebruiker

http://www.samsung.com/nl/vacuum-cleaners/robot-sr20j9020u/VR20J9020UGEN/

(kijk bij de specificaties)

Het antwoord is ja, er wordt een afstandsbediening meegeleverd

Beantwoorden

17 juli 2017 om 19:20
NightBits Gebruiker

ooh ander type is doorgelinked, sorry

https://www.mydealz.de/deals/samsung-vr20k9000ub-powerbot-staubsaugerroboter-fur-27995eur-ibood-993539

Lieferumfang (Package contents)
‘Fernbedienung’ => remote control (afstandsbediening)

Beantwoorden

17 juli 2017 om 19:21
NightBits Gebruiker

Hier een nederlandse screenshot:

http://prntscr.com/fwtfuv

Beantwoorden

17 juli 2017 om 20:38
hazebr Gebruiker

Dank je!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.