13 augustus 2017 om 00:00
iBOOD

3x Klikr IR Afstandsbediening met App

3x Klikr IR Afstandsbediening

Zeg dag tegen het ouderwets met je afstandsbediening in de rondte zwaaien en maak kennis met Klikr.

Specificaties

Merk: Fillony
Type: Klikr (3-pack)
Garantie: 2 jaar

• Voor al je IR-apparatuur
  • Bedien alles vanuit één app
  • Met stembediening

Deze 3-pack bestaat uit twee zwarte Klikr-uitvoeringen en één witte

Ondersteunde talen voor stembediening
iOS: Engels & Spaans
Android: Engels, Spaans & meer

Afmetingen: 32 x 32 mm
Gewicht: 10 gr

13 augustus 2017 om 00:13
lazysilas Gebruiker

2 hele slechte ervaringen gevonden op YouTube…

Beantwoorden

13 augustus 2017 om 03:25
janpiet25 Gebruiker

Klopt , beter handen afhouden .

Beantwoorden

13 augustus 2017 om 00:14
FerryHeemsbergen Gebruiker

Als het met WiFi had gewerkt ipv BT was het een deal

Beantwoorden

13 augustus 2017 om 00:23
pacificocean Gebruiker

Klinkt leuk, maar werkt dit ook met de ir frequentie van Bang & Olufsen van 455kHz?

Beantwoorden

13 augustus 2017 om 00:39
wickedjv Gebruiker

Ik ben niet zo’n fan van remotes op de smartphone, maar zijn deze ook aan te sturen via een logitec harmony?

Beantwoorden

13 augustus 2017 om 01:06
tuna88 Gebruiker

Hey kijken net pillendoosjes..

Beantwoorden

13 augustus 2017 om 03:23
janpiet25 Gebruiker

Kan me niet voorstellen als ik het op mijn airconditioning plak dat ik deze dan met mijn telefoon kan bedienen !!!

Veel verkooppraatjes . . .

Beantwoorden

13 augustus 2017 om 12:18
gerritibood Gebruiker

Om alle merken airco te bedienen via WIFI – internet/PC/smartphone kan je beter Intesishome gebruiken
Website op  https://www.intesishome.com/

Demo op https://demo.intesishome.com/demo

Als je vragen hebt kan ik je helpen

Beantwoorden

13 augustus 2017 om 14:15
janpiet25 Gebruiker

Net zoals verwacht , werkt van geen kant !

Beantwoorden

13 augustus 2017 om 15:56
janpiet25 Gebruiker

Even wachten dan brengt ibood een kastje op de markt dat je ook op een toestel kunt plakken , voordeel  dan heb je geen stekker meer nodig !

ha ha ha , voor die er in willen trappen . . .

Beantwoorden

13 augustus 2017 om 22:54
DornoD Gebruiker

@janpiet

Ik waardeer het wanneer medeforummers mij verschillende inzichten geven over de aangeboden deals. Maar dan wel met een duidelijke onderbouwing waar ik en andere forummers iets mee kunnen. 
Bij jou ontbreekt dat meestal en lees ik vooral dat je een product afkraakt en afraadt omdat jij het niet interessant vindt, dus dan moet een ander het ook maar stom en onnodig vinden. Jammer en kortzichtig. 
Kom een volgende keer eens met een duidelijke uitleg waar iemand iets aan heeft. Dat zou wel zo fijn zijn. :-)

Beantwoorden

13 augustus 2017 om 08:05
wbree Gebruiker

Is het de bedoeling dat je dit apparaatje plakt op het IR oog van de te bedienen apparatuur? Of is het voldoende deze ergens in de buurt te plaatsen. Ik haal dat niet helemaal uit de beschrijvingen.

Ik vraag het omdat ik ook graag de originele afstandsbediening zou willen blijven gebruiken en dat moet de OR ontvanger niet geblokkeerd worden.

Beantwoorden

13 augustus 2017 om 09:54
The_one_and_only Gebruiker

Volgens http://www.klikr.mobi/

KLIKR moet vastzitten op het voorpaneel van het apparaat naast de infraroodontvanger. Als de ruimte beperkt is, kan KLIKR gewoon voor het apparaat worden geplaatst, bijvoorbeeld op de meubels die het apparaat bevatten. Het kan ook zo’n 4 meter / 13 voet van het apparaat geplaatst worden en naar het apparaat wijzen.

Beantwoorden

13 augustus 2017 om 09:00
localgym Gebruiker

Moet de telefoon ook IR hebben of werkt dit via BT of WiFi

Beantwoorden

13 augustus 2017 om 09:58
The_one_and_only Gebruiker

Op http://www.klikr.mobi staat dat het bt is.

Beantwoorden

13 augustus 2017 om 09:03
Kerby Gebruiker

een afstandbediening moet je blind, op de tast, kunnen bedienen…. afstandbedieningen met touch-screens snappen het niet.
en voor wie de horizon/mediabox xl van Ziggo heeft, die kan je uit het zicht  plaatsen en gewoon blijven bedienen.

Beantwoorden

13 augustus 2017 om 09:20
elrolo Gebruiker

Het is niet duidelijk wat het principe is van deze Ir modules. Is het 1 hoofdmodule die in het zicht blijft en andere apparatuur met ” Burst” Ir bediend ( zoals bijvoorbeeld marmitek)?

Werkt het onderling met wifi, of een eigen frequentie? Hoe verloopt communicatie met telefoon?

Mijn ervaringen met dit soort aanbiedingen zijn slecht. Als alle info ontbreekt en internet niet uitpuilt van de positieve reviews is het heel vaak ook niets ( en wordt het hier gedumpt).

Beantwoorden

13 augustus 2017 om 09:27
Ma023 Gebruiker

Ik heb er een en het is vrij simpel. Je pairt deze met de app via Bluetooth en vervolgens leg je deze op het apparaat en kan je deze bedienen. Simpel, maar effectief scheelt 5 afstandbedieningen.

Beantwoorden

13 augustus 2017 om 10:47
tondebruin1947 Gebruiker

5 afstandsbedieningen? Met 3 Klikr’s? Hoe werkt dat?

Hoeveel tijd kost het om al die verschillende afstandsbedieningen in de app onder te brengen?

Beantwoorden

13 augustus 2017 om 11:36
Ma023 Gebruiker

Je begrijpt wat ik bedoel wijsneus.. :)

Ik denk dat het 2 minuten kost om te pairen afhankelijk van het aantal knoppen op de echte remote

Beantwoorden

13 augustus 2017 om 11:08
tondebruin1947 Gebruiker

Kan ik ook een sequence knoppen onder een knop programmeren?

Beantwoorden

13 augustus 2017 om 11:42
alfagordon Gebruiker

Handig hoor, maar hoe bedient mijn zesjarige zoontje nu de TV als papa’s telefoon niet beschikbaar is? Sowieso heeft mijn telefoon de onhebbelijkheid dat als iemand mij belt ik eerst moet opnemen (of afwijzen) voordat ik iets anders kan doen. Weet degene die belt meteen dat je DWDD kijkt, leg dat dan maar eens uit.

Beantwoorden

13 augustus 2017 om 12:50
Sixus Gebruiker

Zet je de app toch op de (familie) tablet :o)

Ik ga toch echt niet mijn versterker in een dichte kast zetten, dat ding moet zijn warmte wel een beetje kwijt kunnen. Dit is iets wat de bedenkers van dit soort handigheidjes altijd vergeten.

Beantwoorden

13 augustus 2017 om 14:20
Sixus Gebruiker

Vele jaren geleden had Logitech al een vergelijkbare oplossing met een universele RF afstandbediening die IR zenders aan kon sturen. Het harde voordeel daarvan is dat er 1 fysieke afstandbediening is die je ook nog eens op taken kon programmeren naast acties. Als voorbeeld bij DVD kijken: DVD-speler, versterker en TV aan en de laatste 2 ook meteen op de juiste ingang. In dat geval kan hooguit de originele afstandbediening nog gepakt worden om dwars te zitten.

Het is allemaal wel leuk dat je jouw telefoon hiermee als afstandbediening kan gebruiken maar als je huisgenoten niet al te achterlijk zijn, kunnen zij dat met dit systeem ook. Vroeger vocht je om de afstandbediening, nu vliegt de tv van de ene naar de andere zender. Ik heb een Samsung S4 met IR gehad en kon die dus ook als AB gebruiken. Er waren een aantal mensen erg blij dat mijn nieuwe telefoon geen IR meer had, kan ik je zeggen (want zij hadden alleen de fysieke AB) :o)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.