7 december 2017 om 00:00
iBOOD

Zanussi Wasmachine | 10 kg | A+++

Product expert aanwezig

Zanussi Wasmachine (10 kg)

Deze Zanussi wasmachine helpt je om meer was te doen in minder tijd met zijn efficiënte programma's en grote wastrommel.

Specificaties

Merk: Zanussi
Type: ZWF10KGS
Garantie: 2 jaar

• Grote capaciteit van 10 kg
  • 8 verschillende programma's
  • Efficiënt en snel

Technisch

• Aantal toeren per minuut: 1400 tpm
  • Vulgewicht wassen: 10 kg
  • Type belading: Voorlader
  • Soort apparaat: Vrijstaand
  • Volume wassen: 54 dB
  • Volume centrifugeren: 78 dB

Programma's

• Aantal programma’s: 8
  • Programma's: 30min-30°C, Katoen, Katoen ECO, Synthetica, Fijne Was, Wol/Handwas, Dekbed, Mix 20°C
  • Restvocht na centrifuge: 52%
  • Koude was: ja

Uitvoering

• Antikreukfunctie: ja
  • Automatische dosering: nee
  • Beladingsherkenning: ja
  • Overige kenmerken: XXL-trommel, AutoSense-beladingsherkenning, Inverter-motor, XXL-deur, QuickWash-optie, AquaStop-overstroombeveiliging, AntiSchuim-spoelsysteem
  • Schuimdetectie: ja
  • Balanscontrole: ja
  • Trommelmateriaal: Roestvrijstaal
  • Inhoud trommel: 68 l
  • Achteruitstand: nee
  • Deur opent naar: veranderlijk
  • Kinderbeveiliging: ja
  • Overstroombeveiliging: ja
  • Koolborstelloze motor: ja

Display/bediening

• Bedieningselementen: Draaiknop, Druktoets, Tiptoetsen
  • Display: ja
  • Resttijdindicatie: ja
  • Instelbare starttijd: ja
  • Signaal bij einde programma: ja

Energieverbruik

• Energieverbruik per cyclus: 0.92 kWh
  • Energie-efficiëntieklasse: A+++
  • Jaarlijks energieverbruik: 190 kWh
  • Jaarlijks waterverbruik: 11790 l
  • Centrifuge-efficiëntieklasse: B
  • Wasefficiëntieklasse: A

Fysieke eigenschappen

• Kleur: Wit
  • Afneembaar werkblad: ja
  • Hoogte: 85 cm
  • Breedte: 60 cm
  • Diepte: 66 cm
  • Verstelbare poten: ja
  • Lengte aansluitkabel: 1.8 m
  • Gewicht: 75.5 kg

Verpakkingsinhoud

• Wasmachine
  • Toevoerslang
  • Afvoerslang
  • Handleiding

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Meerdere momenten tussen 09:00 en 17:00 op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Zanussi-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

7 december 2017 om 00:06
mrdummy Gebruiker

Knap om 2 zowat identieke foto’s te nemen, eentje beetje uitvergroot zonder logo.
Kinda zinloos moet ik wel zeggen. Er zijn niet eens paar closeup foto’s erbij gedaan.

Beantwoorden

7 december 2017 om 17:06
WiCo Gebruiker

Ietwat vreemd, dat iemand zich druk maakt om een paar foto’s! Wie of wat is “Kinda”? En wat wilde je dan wel close-up zien?

Beantwoorden

7 december 2017 om 00:26
longchicken Gebruiker

Is dit een aan te raden machine voor ons studentenhuis waar we wonen met 6 man?

Spreekt ons wel aan omdat hij weinig geld kost en de capaciteit hoog is, dus kunnen met minder wasjes toch onze kleren weer fatsoenlijk krijgen.

Beantwoorden

7 december 2017 om 00:32
HetGezegde Gebruiker

Dan lijkt mij juist in een studentenhuis een wasmachine belangrijk met goede service als er wat mis is. Daar schort het hier aan, zoals in bovenstaande al te lezen (wordt uitgebreid?).

Deze gaat defect en dan is het van “ja, maar da’s niet mijn wasmachine” of “dat heb ik niet gedaan”.

In de plaatselijke BCC (toevallig gisteren) dit merk voor het eerst gezien. Blijkt 2 jaar fabrieksgarantie op te zitten en op een toestel van €550 kon er voor €125 6 jaar extra garantie worden gekocht. Weet niet of bij jou in de buurt ook ergens kan? Maar dat lijkt me een prima extra bij een budget merk.

Niet dat een Miele o.i.d. niet kapot kan gaan.

Hoe dan ook: je vraagt om ieders mening en ik zou (sowieso niet) juist bij een studentenhuis niet voor de goedkoopste optie gaan. Kans lijkt me groot dat je over een te korte tijd weer opzoek moet naar een nieuwe. En da’s uiteindelijk duurder.

Beantwoorden

7 december 2017 om 09:05
longchicken Gebruiker

Bedankt voor je tips en adviezen, HetGezegde!

Ik vind bovenstaande (niet van jou maar van breindether) over de service niet zo’n sterke argumentatie hebben, dus weet niet of die service wel zo slecht is (en is tenslotte maar 1 iemand). Zelf op zich goede ervaringen emt Ibood, dus maak me daar niet zo druk om.

Woon hier zelf nog 3,5 jaar (hoop ik ;) ), dus hoef geen wasmachine die het 15 jaar doet.

Ik ga sowieso wel nog even nadenken over wat je geschreven hebt, thanks dus!

Beantwoorden

7 december 2017 om 12:18
Zyberbood Gebruiker

Ik heb anders wel goede ervaring met de service, als je de wasmachine gewoon bij de fabrikant registreert dan heb je via hun garantie. Ikzelf heb een Philips wasmachine en had een probleem, na gebeld te hebben kon de volgende dag al iemand langskomen die zijn laptop op mijn wasmachine aansloot om alles na te kijken en na een half uur was alles weer opgelost. Binnen de garantie heb je ibood volgens mij dus helemaal niet nodig.

Beantwoorden

7 december 2017 om 08:04
sanook.nl Gebruiker

@zanussi-expert: Dit is een model met een (conventionele) koolborstel motor ?

Beantwoorden

7 december 2017 om 09:31
Official Product Expert Zanussi-Expert Official Product Expert

Beste sanook.nl,

Nee, dit model beschikt over een zogenoemde inverter motor zonder koolborstels.

Mvg

Beantwoorden

7 december 2017 om 11:53
Michisa Gebruiker

Beste,

Ik zie dat je kan betalen onder rembours, is het dan ook mogelijk om met ecocheques te betalen omdat de wasmachine een A+++ label heeft.

Mvg

Beantwoorden

7 december 2017 om 12:33
eva864 Gebruiker

Ik weet niet waar jij betaling onder rembours ziet, maar iBood aanvaardt in elk geval geen ecocheques.

Beantwoorden

7 december 2017 om 13:06
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Michisa,

Je kunt deze wasmachine, zoals eva terecht aangeeft, niet betalen met ecocheques.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.