22 oktober 2021 om 00:00
iBOOD

TV & Beamer

TV & Beamer
Kijken, kijken,

maar eerst kopen!

Uit voorraad geleverd, dus snel in huis!

Alles in deze sale hebben we op voorraad, dus je hebt het sneller in huis dan je van ons gewend bent.

22 oktober 2021 om 09:39
Wimma Gebruiker

Dag, kan men op de Hisense tv een hoofdtelefoon aan sluiten? Zo ja, hoe?

Beantwoorden

22 oktober 2021 om 13:37
Moderator Youri iBOOD Moderator

Hi Wimma, Het toestel heeft geen 3,5mm Jack aansluting. Je kan draadloos via bluetooth een (bluetooth)hoofdtelefoon aansluiten.

Beantwoorden

22 oktober 2021 om 23:24
Pauldus Gebruiker

Waarom vind ik de Samsung QE75Q67AAU 2021 op veel webshops gunstiger geprijsd dan op iBOOD?

Waarom kan ik het typenr. en andere tekst van de jtv niet kopiëren? IBOOD moet wel openstaan voor prijsvergelijk, anders wel wen zwaktebod.

Beantwoorden

23 oktober 2021 om 01:33
Moderator Paul Moderator

Kopiëren zou gewoon mogelijk moeten zijn. Het volledige typenummer is: QE75Q67AAUXXN

Als je deze tv elders voor een lagere prijs tegenkomt, zien we graag een directe link naar die aanbieding.

Zoekende op dat typenummer komen alleen duurdere aanbieders tevoorschijn, en soms ook “niet voorradig”.

Beantwoorden

24 oktober 2021 om 10:20
grizlyron Gebruiker
25 oktober 2021 om 00:00
Moderator Paul Moderator

Dat is inderdaad dezelfde, grizlyron.

Beantwoorden

24 oktober 2021 om 08:13
jenny2 Gebruiker

ibood is iBOOD anymore

Beantwoorden

24 oktober 2021 om 10:31
grizlyron Gebruiker

YEP een 7 tal jaren geleden namen ze de gemiddelde winkelprijs nu de adviesprijs en die is altijd een stuk hoger al de verkoopprijs kijk maar is goed na vroeger was er veel vermindering nu een paar euro soms de moeite niet tegroot geworden denk ik

Beantwoorden

25 oktober 2021 om 00:03
Moderator Paul Moderator

Al sinds de start van iBOOD werd vergeleken met de oorspronkelijke adviesprijs. Dat wordt ook in de FAQ toegelicht. Dat is de enige prijs waarmee vergeleken mag worden.

Bovengenoemde winkel heeft hun prijs waarschijnlijk (tijdelijk) aangepast naar aanleiding van de iBOOD deal. Als dat zo is zal de prijs daar spoedig weer hoger zijn.

Beantwoorden

24 oktober 2021 om 22:20
Iemmm Gebruiker

Hallo ik heb een vraagje

Beantwoorden

25 oktober 2021 om 00:03
Moderator Paul Moderator

Dat mag. :)

Beantwoorden

25 oktober 2021 om 12:25
Chromazone Gebruiker

Ouidad73 post hier een dubieuze site van thuiswinkel-online.nl, echt irritant, trap er niet in m neem, je bent je geld kwijt.

Beantwoorden

25 oktober 2021 om 14:08
Moderator Youri iBOOD Moderator

Hi Chromazone, kun je hier wellicht over uitweiden? Dan heb ik meer inzicht in de situatie en kan ik  er naar handelen. Bedankt, Youri.

Beantwoorden

25 oktober 2021 om 20:50
Chromazone Gebruiker

Op thuiswinkel-online.nl staan heel veel tv,s maar prijstechnisch net te mooi om waar te zijn. Als je even goed zoekt zie je gebruikerservaringen van die site en merk je dat het oplichters zijn.

Laat je niet verleiden door de lage prijzen daar, je bent je geld kwijt.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.