28 oktober 2021 om 00:00
iBOOD

Veho Audio en Video

Product expert aanwezig

Veho Audio en Video
Nooit meer zonder muziek.

Maar het oog wil ook wat! Gelukkig kan je voor beide prima terecht bij het Engelse Veho. Zorgen wij voor het zachte prijsje.

30 oktober 2021 om 16:55
Bjorn101 Gebruiker

een vergroting van 2000x is stierek*k… Ik weet dat er bij staat dat het om een digitale vergroting is (van 10x??, daar blijft niks meer van overeind), maar laat jullie oordeel daar geen rekening mee houden, een vergroting van 220x is correcter en realistischer. Ook kan je nooit een foto in 12MP kwaliteit nemen met een 3.5MP sensor… dit is ook digitale extrapolatie en voegt geen waarde toe aan de kwaliteit… Just saying :)

Beantwoorden

30 oktober 2021 om 19:21
efte58 Gebruiker

Veho Z-Series Headphone Carry Case
Vorige keer was deze samen met de hoofdtelefoon in de aanbieding. Beide gekocht zodat de hoofdtelefoon lekker lang mee gaat en netjes is opgeborgen. Meteen de tweede keer na gebruik komt de hoofdtelefoon defect eruit. Is het verschuifbare deel geknikt en bungelt los aan de hoofdtelefoon. Is natuurlijk geen garantie. Niet kopen is mijn advies.

Beantwoorden

31 oktober 2021 om 21:52
Moderator Paul Moderator

Het kan zijn dat de headphone alleen in ingeschoven stand goed in de carry case past. Wanneer de headphone dan in uitgeschoven stand in de case wordt geplaatst, kan er schade ontstaan doordat er extra druk op het product komt te staan. Of dat bij jou ook van toepassing was, kan ik niet zeggen omdat ik zelf geen ervaring heb met deze producten.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.