28 oktober 2021 om 00:00
iBOOD

Veho Laden en Gaming

Product expert aanwezig

Veho Laden en Gaming
Chaarrrrgggeee!

... die telefoons! In deze Veho Flash Sale vind je alles om je apparaten op te laden: kabels, powerbanks en QI laders. En als bonus peripherals voor het gamen! Check het hier. :)

Product Expert

Meer weten over deze deals?

De Veho Expert staat op ons forum voor je klaar. De Expert is Engelstalig. Daarom vragen we je om je vragen in het Engels te stellen.

30 oktober 2021 om 08:54
jddrie Gebruiker

Goedemorgen

Is de iWatch oplader ingebouwd of moet je de standaard oplader erin klikken. Is het daarmee alleen een houder voor de iWatch?

Beantwoorden

30 oktober 2021 om 11:04
Moderator Nouchka iBOOD Moderator

Hi jddrie,

Jouw vraag zal zometeen beantwoorden worden door de product expert!

Beantwoorden

30 oktober 2021 om 17:10
Obijn Gebruiker

Bij de Veho DS-7 Qi daar staat het bij genoemd waar voor geschikt dusss de

Veho DS-6 Qi Draadloos is niet voor de iphone

Beantwoorden

30 oktober 2021 om 17:04
Obijn Gebruiker

Mw. dhr, Moderator toch graag uw reactie alsnog.

Is deze draadloze lader dan ook geschikt voor de iPhone 12+ ?

Bv Dank

Beantwoorden

31 oktober 2021 om 09:50
doekus Gebruiker

De product expert is er vlot bij……

Beantwoorden

31 oktober 2021 om 15:03
jddrie Gebruiker

moderator, aub nog even antwoorden.

Beantwoorden

30 oktober 2021 om 08:56
jddrie Gebruiker

Mijn vraag gaat over de Veho DS-7 qi

Beantwoorden

30 oktober 2021 om 17:18
Obijn Gebruiker

Veho DS-7 Qi Draadloos Oplaadstation met Led

Dit draadloze oplaadstation is 3-in-1. Je smartphone, Apple Watch en Airpods worden in één klap volgeladen, wanneer je ze te rusten legt op deze Veho.

Veho DS-7 Qi Draadloos Oplaadstation met Led

Hij is compatibel met: Apple Watch serie SE/6/5/4/3/2/1, Airpods 2/1, Apple Pencil en iPhone 12/11/ 11 Pro Max / 11 Pro / Xs / Xs Max / Xr / X / 8/8 Plus/Samsung Galaxy S10/S10 Plus/ S9 / S9 Plus / S8 / S8 Plus / S7 / S7 Edge / S6 Edge Plus / Note 9 / Note 8 en anderen Qi-Enabled telefoons.

Mw. dhr, Moderator toch graag uw reactie alsnog helaas, dit staat er niet duidelijk, de iPhone 12 pro max is deze nu wel geschikt voor deze Veho DS-7 Qi of niet.

Beantwoorden

9 november 2021 om 16:36
ronihd1 Gebruiker

De Veho DS zojuist ontvangen en uitgeprobeerd.

De unit waar de iphone 12 pro op komt te staan werkt niet en laad dus niet op.

De whats opladen is lastig omdat er geen oplaad unit voor de whats meegeleverd is , en als je dan de originele oplader van apple aansluit op de ingebouwde usb port onder het klepje en je whats er dan oplegt om te laden gaat het horloge elke 30 seconden een ping laten horen en licht het scherm van de whats op , dus het opladen gaat dan aan en uit.

Het enige wat wel werkt is het pad waar je het oplaadbakje van de oortjes op legt.

Ik stuur ze beide terug dit is niet wat ik wilde kopen.

Beantwoorden

9 november 2021 om 16:38
ronihd1 Gebruiker

Sorry voor de tikfouten in het woord Watch  ;-(

Beantwoorden

10 november 2021 om 13:57
simion Gebruiker

ik stuur het ook terug.  nergens vermeld (ook op de veho site) dat je moet je eigen apple watch oplader gebruiken.  heeeel vervelend

Beantwoorden

23 november 2021 om 13:25
RingoDL Gebruiker

Mijn Iphone XR laadt ook niet op alhoewel hij op de lijst staat,  het nachtlampje gaat te pas en te onpas aan. Ik vind het misleidend dat je voor je Iwatch op te laden, bijkomend een iwatch lader moet kopen die je er dan kan inklikken. Was niet duidelijk vermeld.
Er zit ook geen powerbrick bij, dus deze moet je ook nog eens appart aanschaffen.
Dit maakt het dus een erg slecte deal.
Dus heb ik deze terecht teruggestuurd.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.