17 januari 2022 om 00:00
iBOOD

Silvergear Elektronica

Silvergear Elektronica
Go Go Gadget...

...Silvergear! Want Silvergear is van alle markten thuis, zolang het elektronisch is. Of je nou een massage gun zoekt, een fijne koptelefoon of een gaming keyboard: Silvergear heeft het. 

17 januari 2022 om 06:44
tjorim Gebruiker

Iemand een idee of de Smart Wi-Fi lampen en smart plugs werken met Tuya/Home Assistant? Ik vind niet zo veel terug over Silvergear’s app.

Beantwoorden

17 januari 2022 om 07:08
Viktor_VdE Gebruiker

Op hun site las ik dat ze er normaal gezien beiden mee zouden moeten werken.

Beantwoorden

20 januari 2022 om 10:34
Official Product Expert Silvergear Product Expert Official Product Expert

Hi tjorim,

Je kan de Silvergear Wi-Fi lampen en stekkers alleen gebruiken met de Smart Life app en is daarna de koppelen met Google spraakbediening of Alexa.

Beantwoorden

17 januari 2022 om 09:40
viruss666 Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

18 januari 2022 om 06:42
gaman69 Gebruiker

De Smart Plugs zijn blijkbaar Type F, voor Nederland, en niet Type E die normaliter in België gebruikt worden. Heeft de male zijde het extra pingat of niet? Dit is niet zichtbaar op de foto’s. Anders niet bruikbaar in België.

Beantwoorden

18 januari 2022 om 07:34
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen gaman69,

Dat ga ik voor je navragen.

Beantwoorden

18 januari 2022 om 10:35
tjorim Gebruiker

Goede vraag. Als het inderdaad Type F is dan zegt Silvergear hier het volgende over:

Werkt penaarding met de Smart plug?

Nee, de smart plug werkt niet met penaarding. Het ontwerp van de plug is niet geschikt om aan te sluiten op stopcontacten met penaarding.

Beantwoorden

20 januari 2022 om 10:36
Official Product Expert Silvergear Product Expert Official Product Expert

Hi gaman69,

De slimme stekkers die hier besteld kan worden is inderdaad Type F. Ik heb het nagekeken en dit staat op een vooraanzicht foto van de slimme stekker.

Beantwoorden

20 januari 2022 om 12:24
G-V Gebruiker

“Want Silvergear is van alle markten thuis”

Behalve de Belgische dus :’)

Beantwoorden

18 januari 2022 om 18:42
PRingers Gebruiker

Welke kleur heeft de pasjeshouder? Blauw of bruin?

Beantwoorden

18 januari 2022 om 20:45
Moderator Lisa Moderator

Goedenavond PRingers,

Dat ligt eraan welke je kiest, want we verkopen hem zowel in blauw als in bruin.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.