13 mei 2022 om 00:00
iBOOD

Samsung / LG / Philips TV's

Samsung / LG / Philips TV's
Vierkante oogjes...

...krijgen we ervan. Maar ons hoor je niet klagen, want met deze pareltjes scoor je een thuisbioscoop voor je eigen huiskamer. Die bioscoopkaartjes? Haal je er met onze prijzen zó uit. ;) 

14 mei 2022 om 10:10
patrickelshof Gebruiker

Als ik bij deze Samsung tv een “one connection box” los erbij koop,

is dit dan compatibel?

grt. Patrick

Beantwoorden

14 mei 2022 om 13:14
Moderator Nouchka iBOOD Moderator

Goedemiddag,

Om welke Samsung tv gaat het hierbij precies?

Beantwoorden

16 mei 2022 om 18:19
Goksel1991 Gebruiker

Beste Patrick,

Zover ik weet kan dat niet. TVs met one connect box hebben namelijk alleen een aansluiting voor de box dit is een speciale connector en voor de rest zitten geen andere aansluitingen op de tv zelf. Deze zitten vanzelfsprekend op de one connect box.

Beantwoorden

14 mei 2022 om 16:59
patrickelshof Gebruiker

de 65 of 75 neo qled

Beantwoorden

15 mei 2022 om 08:16
Dave_thuis Gebruiker

Ik heb onlangs bij Ibood deze philips tv gekocht voor hetzelfde bedrag. Geen spijt van. Enige wat ik als minpuntje kan opgeven is de kijkhoek. Dat was bij mijn LG beter. Maar voor dit geld geen issue

Beantwoorden

15 mei 2022 om 12:27
marcusmarcus Gebruiker

Kan er aub ook sony in het assortiment opgenomen worden..?

Kunnen jullie dit aub doorgeven aan de inkopers?

Dank

Beantwoorden

15 mei 2022 om 18:28
Moderator Lisa Moderator

Goedenavond Marcus,

Je kan dit zelf doorgeven aan onze inkopers via ons tipforum.

Beantwoorden

16 mei 2022 om 03:53
Chromazone Gebruiker

Ik heb een kleine maand geleden de Samsung 75Q70A gekocht voor 1199€ bij iBood, beetje wrang dat die nu voor 1099€ word aangeboden bij IBood.

Beantwoorden

16 mei 2022 om 07:02
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen Chromazone,

Dat begrijp ik! Je kan contact opnemen met de klantenservice of zij je iets kunnen aanbieden ter compensatie.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.