13 mei 2022 om 00:00
iBOOD

Computer & Accessoires

Computer & Accessoires
Ddddze dls mot j hbb

Nee we zijn niet dronken, we hebben gwn een nieuw toetsen blodna nodighhh................../////

14 mei 2022 om 00:32
sander1095 Gebruiker

Werkt de

Netgear Orbi Wifi 6 Mesh-Systeem (3-pack)

Met kpn exberiabox v10?

Beantwoorden

14 mei 2022 om 12:52
Moderator Nouchka iBOOD Moderator

Goedemiddag,

Dat kan ik helaas niet voor je achterhalen.

Beantwoorden

16 mei 2022 om 12:51
pjtd Gebruiker

WiFi op je Experia V10 uitzetten en de mesh netwerk op een van de 4 ethernet poorten aansluiten. DNS van je Experia V10 aanhouden zodat ethernet en WiFi hetzelfde netwerk is qua IP range.

Beantwoorden

14 mei 2022 om 09:35
denfille Gebruiker

Hoe wordt de nachtlamp opgeladen ?

Beantwoorden

14 mei 2022 om 12:53
Moderator Nouchka iBOOD Moderator

Hi denfille,

De nachtlamp van Xiaomi werkt op AAA-batterijen.

Beantwoorden

14 mei 2022 om 17:53
burgkop Gebruiker

Ezviz C3X Full HD Dual Lens Camera

Heb je met deze camera ook last van spinnen?
Ben al langer op zoek naar een Starlight camera, maar als je weer dat gedonder met spinnen hebt, hoeft het van mij niet, ga echt niet elke dag meer ragen.
Kun je met deze camera ook door het raam filmen, als je hem strak tegen het glas monteert? Leds kunnen uit, er is buiten nog iets van licht.

Beantwoorden

15 mei 2022 om 18:27
Moderator Lisa Moderator

Goedenavond burgkop,

Ik begrijp je vraag denk ik niet helemaal. Deze camera trekt niet speciaal spinnen aan. Je hebt er niet meer last van dan je normaal hebt.

Beantwoorden

15 mei 2022 om 20:21
burgkop Gebruiker

De IR trekt blijkbaar de spinnen aan.  Ik begrijp dat deze Ezvis iets anders werkt, vandaar de vraag.

ik overweeg om hier meerdere merken te kopen. Maar wil ze uiteraard weergeven in één app en niet steeds moeten overschakelen naar een merk gebonden app.  Zowel op PC met Windows 8,1 , 10 en 11.  Zover ik zie zijn de meeste merken Onvif, is dat voldoende?

Straks heb ik 6 camera’s of zo in gebruik, meerdere merken, wil ik op tv allemaal bij elkaar zien als het even kan op 1 scherm.

Vraag mij af of bijv. hoe groot is de Wi-Fi ontvangst van de Imou Rex 4MP 360° IP Camera, als ik naar de schuur moet. Via Powerline gaat het niet, het moet draadloos met Wi-Fi.  Deze camera’s hebben interne Wi-Fi antennes, niets  extern, hoe kun je dan het beste signaal krijgen?

Beantwoorden

16 mei 2022 om 15:49
markymark Gebruiker

alweer enkel qwerty toetsenborden voor ipad , wanneer ook eens mogelijkheid voor azerty ?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.