30 juni 2022 om 00:00
iBOOD

Audiolab

Audiolab
Levende legendes.

Sir David Attenborough. Tina Turner. Michael Jordan. Allemaal levende legendes. In de wereld van de audiofielen behoort Audiolab sowieso ook in dat rijtje. En die vind je vandaag hier!

30 juni 2022 om 07:16
Vidra Gebruiker

*knip*

Edited by: Lisa
Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

30 juni 2022 om 07:32
sandrosky Gebruiker

Bij de BOL gaat het om de 6000A hier gaat het om de 6000A PLAY.

En deze is bij ibood toch echt goedkoper

Beantwoorden

30 juni 2022 om 11:26
patrennie Gebruiker

Kunnen op de Pre Out poort Actieve luidsprekers aangesloten worden? Ik wil de bedraadde luidsprekers in 1 ruimte aansluiten op de luidspreker aansluitingen, en mijn actieve luidsprekers op de out RCA poort (6e rood-witte aansluitpoort van links)

Beantwoorden

30 juni 2022 om 14:33
Moderator Lisa Moderator

Goedemiddag patrennie,

Dat is iets dat ik zou moeten navragen voor je. Over welk artikel gaat jouw vraag?

Beantwoorden

30 juni 2022 om 20:19
patrennie Gebruiker

Beetje late reactie van mij maar toch: het gaat over de Audiolab 6000A Play Versterker/ Streamer

Beantwoorden

30 juni 2022 om 20:58
patrennie Gebruiker

Heb zelf ff gegoogled en vond een uitgebreide test waarin staat:

“The Mode knob selects among the 6000A’s three basic functions: Preamplifier, Pre- and Power Amplifier, and Integrated Amplifier. Choose Preamplifier, and the speaker outputs and power-amp inputs are disabled; Pre- and Power Amplifier mode enables the power-amp inputs, preamp outputs, and speaker outputs; and Integrated Amplifier enables all inputs and outputs except for the power-amp inputs. The headphone output is enabled in all modes.”

Het lijkt er dus op dat je dus bedraadde speakers en active speakers kunt aansluiten, en je kunt kiezen of je ze allebei (alle 4) wilt horen, of alleen de actieve speakers (bedraadde speaker outputs en poweramp worden dan disabled om ruis te minimaliseren)

Beantwoorden

30 juni 2022 om 14:26
ASUIBOOD Gebruiker
30 juni 2022 om 18:27
Moderator Paul Moderator

Zoals wel vaker heeft Artencraft hun prijs aangepast aan de iBOOD deal, waardoor de totaalprijs nu net iets gunstiger is. Daar zou je van kunnen profiteren. Tenzij je liever bij iBOOD bestelt, wat ik me heel goed zou kunnen voorstellen. ;-)

Beantwoorden

2 juli 2022 om 12:13
Zplus Gebruiker

qua garantie afwikkeling zou ik juist IBOOD overslaan bij dergelijke aankopen. Spreek alleen uit persoonlijke ervaring natuurlijk.

Beantwoorden

1 juli 2022 om 00:27
etermaat Gebruiker

Hoi iBood, ik heb een vraag over de audiolab 6000a:

Als ik het goed begrijp kan ik met dit apparaat muziek naar wireless speakers sturen, en kan ik, behalve de streaming diensten ook muziek vanaf bv mijn NAS afspelen. Klopt dat?

Beantwoorden

1 juli 2022 om 17:46
Moderator Lisa Moderator

Goedemiddag etermaat,

Ik heb dit nagevraagd, maar nog geen antwoord ontvangen. Wellicht komt dit morgen.

Beantwoorden

4 juli 2022 om 06:10
razor911 Gebruiker

Hopelijk komen er vandaag nog antwoorden op de meerdere vragen?

Beantwoorden

4 juli 2022 om 08:59
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen razor911,

Dat kan ik niet beloven. Heb je zelf een vraag?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.