4 augustus 2022 om 00:00
iBOOD

LINQ USB Hubs

LINQ USB Hubs
Geniet van gemak!

Als professioneel kantoorchef weet jij hoe irritant het is om steeds al die kabels in en uit je laptop/MacBook te trekken. Tijd om daar een punt achter te zetten!

Schaf een handige hub aan van LINQ en maak het jezelf gemakkelijk.

4 augustus 2022 om 22:52
Deadshrimp Gebruiker

Hello,

On the Linq-4 model, is it possible to use both vga and hdmi ports at the same time ? (For 2 screens)

Thank you,

Have a good day !

Beantwoorden

6 augustus 2022 om 01:11
Moderator Sander_iBOOD Moderator

Hello Deadshrimp,

Sadly it’s not possible to use both ports at the same time.

Beantwoorden

5 augustus 2022 om 12:50
hengelaar Gebruiker

“De LINQ 8-in-1 Pro USB-C Hub is compatible met laptops, MacBooks, smarphones en overige devices met een USB-C datapoort, inclusief Thunderbolt 3.”

Ik vraag me af alle smartphones met een USB-C aansluiting beeld kunnen weergeven. Kun je hiermee een smartphone aansluiten op de hdmi van een TV?

Beantwoorden

5 augustus 2022 om 20:23
Linkiss Gebruiker

Goede vraag. Ik heb nog nooit iemand een USB hub zien gebruiken in combinatie met een smartphone.

Beantwoorden

6 augustus 2022 om 01:01
Moderator Sander_iBOOD Moderator

Hallo Hengelaar,

Zolang de telefoon een USB-C aansluiting heeft en beschikt over de DisplayPort functie, is dat inderdaad mogelijk.

Beantwoorden

7 augustus 2022 om 09:36
GROOTPA Gebruiker

Paar weken geleden de hub gekocht voor MacBook Air. Klopt het dat die gloeiend heet wordt en je batterij supersnel leegtrekt?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.